Ja dat wel maarquote:Op zondag 24 februari 2013 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan niet quoten uit een gesloten topic mobiel..
@Nootmans, hoezo vies kijken? Stonk je of zo ? .$
Ja. En het is best donker.quote:
was het ijs al zo dik dat je erop kon lopen?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee vannacht, bijna op m'n plaat gegaan op de grachten gvd, glad.
hier al sinds vrijdag nacht non-stopquote:Op zondag 24 februari 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee vannacht, bijna op m'n plaat gegaan op de grachten gvd, glad.
Dan ben je IN de grachtquote:Op zondag 24 februari 2013 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was het ijs al zo dik dat je erop kon lopen?
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat wel maarmasr vooral door de deuk in mn rib
Ja de temp gaat gelukkig weer omhoog, maar zul je zien dat het begin maart opeens weer keihard begint te vriezen ofzoquote:Op zondag 24 februari 2013 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier al sinds vrijdag nacht non-stop
quote:
dat is ze altijd....quote:Op zondag 24 februari 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
Mensen, niet reageren op Vaseline, ze is momenteel onder de invloed van drugs!!!
nou en?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
Mensen, niet reageren op Vaseline, ze is momenteel onder de invloed van drugs!!!
Jong in je hoofd jaquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Behalve als je luie dag hebt en je balls meuren, tok
Waz met jouquote:Op zondag 24 februari 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
Gewoon joggingbroek aan en in de auto stappenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel zo'n dag jaEchter wil ik vandaag wiet roken dus ik moet er nog op uit
Straks behoort ook jouw ziel toe aan Satan.quote:
zo hey, wauwquote:
Kusje.quote:
ben ginger, heb geen zielquote:Op zondag 24 februari 2013 12:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Straks behoort ook jouw ziel toe aan Satan.
Hahahaquote:
Biertje dan maar?quote:
Wil gewoon een beetje goedkoop scoren bij mijn FOK!vrienden ten koste van jou :$quote:Op zondag 24 februari 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat loop je nou stoer te doen he
Zit er dik in.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waz met jou
[..]
Gewoon joggingbroek aan en in de auto stappen
Je kan me maar beter te vriend houden anders roof ik je tent leeg en zet m in de fik.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wil gewoon een beetje goedkoop scoren bij mijn FOK!vrienden ten koste van jou :$
Ken meer die dat doenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wil gewoon een beetje goedkoop scoren bij mijn FOK!vrienden ten koste van jou :$
quote:
quote:
Dan bel ik mijn moeder.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan me maar beter te vriend houden anders roof ik je tent leeg en zet m in de fik.
Dan trek ik al mijn kleren uit en ga ik huilend over de camping rennen.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je niet want ik nak je tellie ook.
Mooi, dan nak ik je kleren ook. Filmen en op fok zetten "haha lol gekke chris op lowlands"quote:Op zondag 24 februari 2013 12:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan trek ik al mijn kleren uit en ga ik huilend over de camping rennen.
In before: kan niet, want ik snij je traanbuizen stuk.
Zeker een fetisj van je, in mannenkleren rondlopen. Kan je wel mooi drugs verstoppen in de onbenutte ruimte van mijn boxers.quote:
Je wilt niet wetenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zeker een fetisj van je, in mannenkleren rondlopen.
Zijn gewoon je eigen remsporen.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je wilt niet wetenHeb in mijn kast zelfs boxers van mannen met de remsporen er nog in
Ze moeten gewoon Graziano een microfoontje opdoen zodat je hem de hele wedstrijd hoort hijgenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:34 schreef wolvendagen het volgende:
Kut eredivisie met hun platte geluid.gooi dolby erover of zo.
Wat zeur je nou mang, je kijkt alleen voor pelle niet voor het geluidquote:Op zondag 24 februari 2013 12:34 schreef wolvendagen het volgende:
Kut eredivisie met hun platte geluid.gooi dolby erover of zo.
Aparte pellecam ofzo.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon Graziano een microfoontje opdoen zodat je hem de hele wedstrijd hoort hijgen!
Ik kijk voor Feyenoord. Pelle is enkel onderdeel van.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat zeur je nou mang, je kijkt alleen voor pelle niet voor het geluid
Een Italiaan die zich als een Italiaan gedraagt, een wonderquote:Op zondag 24 februari 2013 12:45 schreef wolvendagen het volgende:
Hahahahaha Pelle doet serieus die Italian gestures hahahahaha zag hwn bij kuipers met zn handen zo "quuuueeee???"
Hahahahaquote:Op zondag 24 februari 2013 12:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Italiaan die zich als een Italiaan gedraagt, een wonder.
Je hebt ook Jersey Shore Italianen.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Groupie.
Je leeft nogquote:Op zondag 24 februari 2013 12:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Groupie.
quote:
Oh, vannacht zag ik iemand in de stad lopen die dood op jou leek, wou bijna je naam roepen maar zag op tijd dat je 't niet wasquote:Op zondag 24 februari 2013 12:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Wel gedroomd dat er iemand was overleden, ook vaag. Maar dat was een side-droom in een droom
.
Waar?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, vannacht zag ik iemand in de stad lopen die dood op jou leek, wou bijna je naam roepen maar zag op tijd dat je 't niet was
Als het hem wel was had hij waarschijnlijk "Come on, son" gezegd en was hij hoofdschuddend doorgelopen.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, vannacht zag ik iemand in de stad lopen die dood op jou leek, wou bijna je naam roepen maar zag op tijd dat je 't niet was
In de Spuistraat, was nog ff uit gegaanquote:Op zondag 24 februari 2013 12:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar?Wat had je nog gedaan dan?
Nee, die zou zich waarschijnlijk te pletter schrikken, zie z'n gezicht al voor mequote:Op zondag 24 februari 2013 12:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als het hem wel was had hij waarschijnlijk "Come on, son" gezegd en was hij hoofdschuddend doorgelopen.
Daar staat mijn scorro :$quote:Op zondag 24 februari 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In de Spuistraat, was nog ff uit gegaan
Een locatie van mijn onderwijsinstelling, die ik frequent bezoek, bevindt zich in de Spuistraat.quote:
Hahahahahah.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:45 schreef wolvendagen het volgende:
Hahahahaha Pelle doet serieus die Italian gestures hahahahaha zag hwn bij kuipers met zn handen zo "quuuueeee???"
Nog nooit gezien.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Een locatie van mijn onderwijsinstelling, die ik frequent bezoek, bevindt zich in de Spuistraat.
Ik laat het je wel zien.quote:
Ze heeft er geen oren naar.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tot zover jouw oog voor educatie.
Oh please. Maar oke, zit dus op dat stukje achter de Magna Plaza zie ik, dat deel daar kom ik nooitquote:Op zondag 24 februari 2013 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tot zover jouw oog voor educatie.
Dqod een blauwtje gelopen bij Sandy?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dqod een blauwtje gelopen bij Sandy?
Nee hier kan ik vrij spammen. Dus hjb.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Post de rest van je shit lekker op facebook
VBL / [EREDIVISIE] Feyenoord Rotterdam - PSV Eindhoven #3quote:Op zondag 24 februari 2013 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hier kan ik vrij spammen. Dus hjb.
ik bemoei me er wel tegequote:Op zondag 24 februari 2013 13:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben mobiel bemoei je er niet tege
Nee ga nie naar vblquote:Op zondag 24 februari 2013 13:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
VBL / [EREDIVISIE] Feyenoord Rotterdam - PSV Eindhoven #3
Haha.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
VBL / [EREDIVISIE] Feyenoord Rotterdam - PSV Eindhoven #3
Ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Poll: Moet wd naar VBL met d'r gelul?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ja alleen daar moeten ze d'r ook niet met d'r gegeil.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Poll: Moet wd naar VBL met d'r gelul?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Ga gewoon weg.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:16 schreef wolvendagen het volgende:
Kan je poll maken allesga toch niet
Kyk uit wnt zoek je so op van de week :s met me zakmesquote:
Onee?quote:
Fuck logic, ik ben wolven fuckin' dagen.quote:
Dit is toch klaagbaak. Mag hier klagen over clasie en zn faal.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Fuck logic, ik ben wolven fuckin' dagen.
Ja ze moet gewoon weg hierquote:
KLB / [Centraal] Kleine Klachten Topic #11quote:Op zondag 24 februari 2013 13:17 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Dit is toch klaagbaak. Mag hier klagen over clasie en zn faal.
eensquote:Op zondag 24 februari 2013 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso Feyenoord.
Of nog beter, heel Rotterdam![]()
.
Wat een volk, noeste havenarbeiders![]()
![]()
.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:19 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
KLB / [Centraal] Kleine Klachten Topic #11
Kleine klachten, kan niet perfecter als het om Clasie gaat!
Was er laatst nog, lelijkste stad van Nederlandquote:Op zondag 24 februari 2013 13:19 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Sowieso Feyenoord.
Of nog beter, heel Rotterdam![]()
.
Wat een volk, noeste havenarbeiders![]()
![]()
.
Daar rijden er minstens tien van op de damquote:Op zondag 24 februari 2013 13:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Was er laatst nog, lelijkste stad van Nederland.
En binnen vijf minuten zag ik een petjesneger met een scootmobiel over een autoweg rijden.
Hahaquote:Op zondag 24 februari 2013 13:20 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Was er laatst nog, lelijkste stad van Nederland.
En binnen vijf minuten zag ik een petjesneger met een scootmobiel over een autoweg rijden.
De danquote:Op zondag 24 februari 2013 13:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar rijden er minstens tien van op de dam
qftquote:Op zondag 24 februari 2013 13:21 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Zuid-Holland. Enige goede Holland is Noord-Holland
.
Sorry dat ik op de verkeerde letter drukte op mn telefoonquote:
Excuses aanvaard.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:22 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Sorry dat ik op de verkeerde letter drukte op mn telefoon
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:20 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
A_F co-sign = done deal.
YA DONE KNOW
quote:
quote:
Ja dus, daar mag het.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:21 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Daar rijden er minstens tien van op de dam
Oja, vergeten dat het downie capital is. Sorryquote:
Kan nie.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:16 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Kyk uit wnt zoek je so op van de week :s met me zakmes
Sardientjes vervangen door ansjovisquote:Op zondag 24 februari 2013 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:20 schreef ThaTim het volgende:
wd heeft gelijk, feyenoord is 'n stuk beter dan die kankerpisvee'ers
Hallo is zosk hierquote:
Hoe weet jij dat?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hallo is zosk hier
Ja hoor eerstw verdieping succes
Ok thanks ehsueiujuuu stabstab
Meer á la:quote:Op zondag 24 februari 2013 13:29 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hallo is zosk hier
Ja hoor eerstw verdieping succes
Ok thanks ehsueiujuuu stabstab
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:28 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
=
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:30 schreef Zosk het volgende:
Onee is niet de eerste, hou mezelf voor de gek.
quote:In Egypte zijn gisteren vier studenten gearresteerd. Zij wilden meedoen met de nieuwste internethype, de Harlem Shake. De vier jongens deden het dansje op straat in hun onderbroek en dat druist in tegen de kuisheidsnormen van Egypte.
De studenten trokken midden in een woonwijk hun kleren uit om zichzelf te filmen en hun versie van de Harlem Shake met de rest van de wereld te delen. De bewoners van de buurt zaten echter niet op deze fratsen te wachten en gingen de jongens te lijf.
Het viertal wordt beschuldigd van het plegen van een "schandelijke daad".
Hij werkt niet bij shabu shabuquote:Op zondag 24 februari 2013 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meer á la:
你好這裡是zosk的
呀一樓成功
的謝謝ehsueiujuuu縫縫
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Meer á la:
你好這裡是zosk的
呀一樓成功
的謝謝ehsueiujuuu縫縫
Het is algemeen bekend dat WD Zosk wil verkrachten en vermoorden (niet per se in die volgorde).quote:
No phun allowedquote:Op zondag 24 februari 2013 13:32 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]_! Je zal maar in die regionen wonen zeg
. Onmogelijk leven.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat WD Zosk wil verkrachten en vermoorden (niet per se in die volgorde).
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat WD Zosk wil verkrachten en vermoorden (niet per se in die volgorde).
Oh wel? Dacht al... Ik herkende de werkwijze.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:33 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Nope.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:30 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Aan je reactie te zien goed gegokt
Maakt niet uit. Krijg het wel door aan de baliequote:
Die is er niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:34 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Krijg het wel door aan de balie
Make that the cat wise.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:33 schreef wolvendagen het volgende:
[..]zou zosk enkel uitlachen en dan weglopen.
Ben er niet vies vanquote:
Nu al?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:34 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat gevoel begin ik er ook bij te krijgen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:35 schreef wolvendagen het volgende:
Pakketje voor zosk
En dan maakt hij het open zit er enkel een foto in van die lachende hagedis.
Nee, dat ben ik wel gewend eigenlijk, in het algemeen zeg maar.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu al?De ontelbare TT's, ondertitel en constante aandachtvragen deed geen lichtje branden?
Is enkel zodat hij denkt dat ie erbij hoortquote:Op zondag 24 februari 2013 13:36 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nu al?De ontelbare TT's, ondertitel en constante aandachtvragen deed geen lichtje branden?
Ohzo, zeg maarquote:Op zondag 24 februari 2013 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik wel gewend eigenlijk, in het algemeen zeg maar.
Ze vindt je grappig toch zei ze gister, dat wordt dus friendzonequote:Op zondag 24 februari 2013 13:36 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik wel gewend eigenlijk, in het algemeen zeg maar.
Wordt? Is het al hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze vind je grappig toch zei ze gister, dat wordt dus friendzone.
Jij bent gewoon exposed nuquote:Op zondag 24 februari 2013 13:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is enkel zodat hij denkt dat ie erbij hoort
Precies. Iemand die het snapt.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:37 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze vindt je grappig toch zei ze gister, dat wordt dus friendzone.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:37 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Is enkel zodat hij denkt dat ie erbij hoort
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon exposed nuvoel je je nu ook naakt,koud en alleen?
Ik voel me niet als lamon neequote:Op zondag 24 februari 2013 13:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon exposed nuvoel je je nu ook naakt,koud en alleen?
Daarom kijk je niet?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:39 schreef Gridlok het volgende:
pls wd ga koken ofzo, voetbal is sport fur ekte mannen.
Sterke comment hoor, dit.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Precies. Iemand die het snapt.
Is wd een chick?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:39 schreef Gridlok het volgende:
quote:
Hoe weet jij hoe hij zich voelt?!quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:39 schreef Gridlok het volgende:
Gvd.quote:
Haha ruig? Nou dankjewel denk ik ofsow :$quote:Op zondag 24 februari 2013 13:40 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Dacht altijd al dat je iets probeerde te verbloemen met je ietwat ruige voorkomen.
1, 2, 3 of 4? Want dan ga ik zo eens kijken wat er zo op te zien isquote:Op zondag 24 februari 2013 13:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je alleen bereiken met een BBC.
Mijn mondhoeken gingen niet omhoog.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:42 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
1, 2, 3 of 4? Want dan ga ik zo eens kijken wat er zo op te zien is
Wat een verrassing.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn ooghoeken gingen niet omhoog.
Had niet anders verwacht. Al jouw gezichtspieren zijn naar de klotequote:Op zondag 24 februari 2013 13:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mijn mondhoeken gingen niet omhoog.
Ik herkende mijzelf er al in, inderdaad.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:43 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Ooghoeken idd. Heeft Zosk ook altijd last van
.
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:43 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht. Al jouw gezichtspieren zijn naar de klote
Kkquote:
?quote:
Ze is dus minimaal een jaar of 18, zou geven.quote:
Klap op je linkerooghoekquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze is dus minimaal een jaar of 18, zou geven.
Omdat jij jezelf bent.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:45 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze is dus minimaal een jaar of 18, zou geven.
Ik weet niet wat het is, maar alles om tijd met jou te kunnen doorbrengen.quote:
Geen dankquote:
Iets wat niet van toepassing is op jouquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Iets wat niet van toepassing is op jou
Daarover zijn de meningen verdeeld danquote:Op zondag 24 februari 2013 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Die van je moeder telt nietquote:Op zondag 24 februari 2013 13:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Daarover zijn de meningen verdeeld dan
Nee, jij dan, met je kale kutquote:Op zondag 24 februari 2013 13:50 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee tegen jou dat zie je tochquote:Op zondag 24 februari 2013 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg je maar tegen zosk, gek
Waarom nou weer tegen mij?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dat soort dingen zeg je maar tegen zosk, gek
quote:
Jij bent het lelijkst want Ziba heeft dat gezegdquote:Op zondag 24 februari 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
Jongen, jullie zijn allemaal lelijk lul ni
Gaarne.quote:
Weet je dan ook dat jij de kroont spant?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:54 schreef 2NutZ het volgende:
Jongen, jullie zijn allemaal lelijk lul ni
Ja. Daarom mag ik dat ook zeggen.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:55 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Weet je dan ook dat jij de kroont spant?
Niet. Asokopquote:Op zondag 24 februari 2013 13:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij bent het lelijkst want Ziba heeft dat gezegd
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke, zal ik rekening mee houden dan.
Heb jij van dat kroesschaamhaar?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oke, zal ik rekening mee houden dan.
Gvd.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Heb jij van dat kroesschaamhaar?
JAAAAAAAAquote:
Oh? Hard :squote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 februari 2013 00:35 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nja, zag wel 1x in US staan dat hij het niet is op de foto ofzo. Maar lijkt me onwaarschijnlijk want jongen/man op de foto's is best lelijk.
Of hij neemt expres lelijke foto's om te trollen natuurlijk. Alles kan op fok.
Ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze heeft de post weggehaald ipv de username_!
Smart.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ze heeft de post weggehaald ipv de username_!
Volgens mij zit de melding juist in de naam?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nu krijgt ze ook geen melding, wats de probleem?
Gohquote:Op zondag 24 februari 2013 14:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ach 't is ziba maar, die spoort niet met d'r 100 kloons.
Oh, zal wel.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij zit de melding juist in de naam?
Klopt. Thanks Vasquote:Op zondag 24 februari 2013 14:02 schreef Zosk het volgende:
[..]
Volgens mij zit de melding juist in de naam?
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben je stoned? Hebben we dat vast gehad.
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:03 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Praktijkvoorbeeld van ignorance is bliss.
Ik kan je verklappen dat ze vannacht niet heeft geslapenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:03 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ben je stoned? Hebben we dat vast gehad.
Oh, is het weer zo ver.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat ze vannacht niet heeft geslapen!
Die zijn er toch al.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Door jou komen al die gekke mensen
Dit, jaquote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Door jou komen al die gekke mensen
Da is dan 50 euroquote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Algemene voorwaarden niet gelezen ofzo? Je overschrijdt de netiquette.
Ja alleen jij mar jij haalt al die maffe hier. Tim enzquote:
ze weet toch al wat ik van d'r vindquote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Algemene voorwaarden niet gelezen ofzo? Je overschrijdt de netiquette.
hoe weet jij dat?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:04 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ik kan je verklappen dat ze vannacht niet heeft geslapen!
Nooooouja dramatisch. Ik heb DigitalGirl toch zeker niet hierheen gehaaldquote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef Zosk het volgende:
[..]
Nee, jij haalt telkens nieuwe hierheen.
Ga nou nie ontkennenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nooooouja dramatisch. Ik heb DigitalGirl toch zeker niet hierheen gehaald.
Ik hou het niet bij hoor, maar het zou me niets verbazen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nooooouja dramatisch. Ik heb DigitalGirl toch zeker niet hierheen gehaald.
Twee jonge mensen in de bloei van hun seksuele leven, need I say morequote:
volgens mij isdie gekomen voor wdquote:Op zondag 24 februari 2013 14:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij hoor, maar het zou me niets verbazen.
Kom nie hier, ik heb ook gekken weggejaagd, wees dankbaar dat kroketpret hier ook niet meer postquote:Op zondag 24 februari 2013 14:06 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik hou het niet bij hoor, maar het zou me niets verbazen.
Dat is ook de bedoeling, want ook hij zat hier door jou.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom nie hier, ik heb ook gekken weggejaagd, wees dankbaar dat kroketpret hier ook niet meer post.
Voor mij door vasquote:Op zondag 24 februari 2013 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij isdie gekomen voor wd
details zijn wel altijd leuk vind ikquote:Op zondag 24 februari 2013 14:07 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Twee jonge mensen in de bloei van hun seksuele leven, need I say more?
Nietes, kwam door 4EBE volgensmijquote:Op zondag 24 februari 2013 14:07 schreef Zosk het volgende:
[..]
Dat is ook de bedoeling, want ook hij zat hier door jou.
Net zo erg.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
volgens mij isdie gekomen voor wd
quote:Op zondag 24 februari 2013 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
Wie heeft jb hierheen geracht. Die is ook krankjorum
Voor hem zijn er meer gekken voor terug gekomen.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kom nie hier, ik heb ook gekken weggejaagd, wees dankbaar dat kroketpret hier ook niet meer post.
Moeten we Ado nu kielhalen of wie was er eerst?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:08 schreef wolvendagen het volgende:
Wie heeft jb hierheen geracht. Die is ook krankjorum
Het ei.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:09 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Moeten we Ado nu kielhalen of wie was er eerst?
Je eige hoofd haha lolquote:Op zondag 24 februari 2013 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Voor hem zijn er meer gekken voor terug gekomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |