Ja dat wel maarquote:Op zondag 24 februari 2013 12:04 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik kan niet quoten uit een gesloten topic mobiel..
@Nootmans, hoezo vies kijken? Stonk je of zo ? .$
Ja. En het is best donker.quote:
was het ijs al zo dik dat je erop kon lopen?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee vannacht, bijna op m'n plaat gegaan op de grachten gvd, glad.
hier al sinds vrijdag nacht non-stopquote:Op zondag 24 februari 2013 12:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee vannacht, bijna op m'n plaat gegaan op de grachten gvd, glad.
Dan ben je IN de grachtquote:Op zondag 24 februari 2013 12:06 schreef Salatrel het volgende:
[..]
was het ijs al zo dik dat je erop kon lopen?
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat wel maarmasr vooral door de deuk in mn rib
Ja de temp gaat gelukkig weer omhoog, maar zul je zien dat het begin maart opeens weer keihard begint te vriezen ofzoquote:Op zondag 24 februari 2013 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hier al sinds vrijdag nacht non-stop
quote:
dat is ze altijd....quote:Op zondag 24 februari 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
Mensen, niet reageren op Vaseline, ze is momenteel onder de invloed van drugs!!!
nou en?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
Mensen, niet reageren op Vaseline, ze is momenteel onder de invloed van drugs!!!
Jong in je hoofd jaquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 12:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Behalve als je luie dag hebt en je balls meuren, tok
Waz met jouquote:Op zondag 24 februari 2013 12:14 schreef Gorzalka het volgende:
Gewoon joggingbroek aan en in de auto stappenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is wel zo'n dag jaEchter wil ik vandaag wiet roken dus ik moet er nog op uit
Straks behoort ook jouw ziel toe aan Satan.quote:
zo hey, wauwquote:
Kusje.quote:
ben ginger, heb geen zielquote:Op zondag 24 februari 2013 12:17 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Straks behoort ook jouw ziel toe aan Satan.
Hahahaquote:
Biertje dan maar?quote:
Wil gewoon een beetje goedkoop scoren bij mijn FOK!vrienden ten koste van jou :$quote:Op zondag 24 februari 2013 12:21 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat loop je nou stoer te doen he
Zit er dik in.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:17 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waz met jou
[..]
Gewoon joggingbroek aan en in de auto stappen
Je kan me maar beter te vriend houden anders roof ik je tent leeg en zet m in de fik.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wil gewoon een beetje goedkoop scoren bij mijn FOK!vrienden ten koste van jou :$
Ken meer die dat doenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:23 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Wil gewoon een beetje goedkoop scoren bij mijn FOK!vrienden ten koste van jou :$
quote:
quote:
Dan bel ik mijn moeder.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je kan me maar beter te vriend houden anders roof ik je tent leeg en zet m in de fik.
Dan trek ik al mijn kleren uit en ga ik huilend over de camping rennen.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je niet want ik nak je tellie ook.
Mooi, dan nak ik je kleren ook. Filmen en op fok zetten "haha lol gekke chris op lowlands"quote:Op zondag 24 februari 2013 12:28 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dan trek ik al mijn kleren uit en ga ik huilend over de camping rennen.
In before: kan niet, want ik snij je traanbuizen stuk.
Zeker een fetisj van je, in mannenkleren rondlopen. Kan je wel mooi drugs verstoppen in de onbenutte ruimte van mijn boxers.quote:
Je wilt niet wetenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:30 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Zeker een fetisj van je, in mannenkleren rondlopen.
Zijn gewoon je eigen remsporen.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je wilt niet wetenHeb in mijn kast zelfs boxers van mannen met de remsporen er nog in
Ze moeten gewoon Graziano een microfoontje opdoen zodat je hem de hele wedstrijd hoort hijgenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:34 schreef wolvendagen het volgende:
Kut eredivisie met hun platte geluid.gooi dolby erover of zo.
Wat zeur je nou mang, je kijkt alleen voor pelle niet voor het geluidquote:Op zondag 24 februari 2013 12:34 schreef wolvendagen het volgende:
Kut eredivisie met hun platte geluid.gooi dolby erover of zo.
Aparte pellecam ofzo.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:36 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ze moeten gewoon Graziano een microfoontje opdoen zodat je hem de hele wedstrijd hoort hijgen!
Ik kijk voor Feyenoord. Pelle is enkel onderdeel van.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat zeur je nou mang, je kijkt alleen voor pelle niet voor het geluid
Een Italiaan die zich als een Italiaan gedraagt, een wonderquote:Op zondag 24 februari 2013 12:45 schreef wolvendagen het volgende:
Hahahahaha Pelle doet serieus die Italian gestures hahahahaha zag hwn bij kuipers met zn handen zo "quuuueeee???"
Hahahahaquote:Op zondag 24 februari 2013 12:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Een Italiaan die zich als een Italiaan gedraagt, een wonder.
Je hebt ook Jersey Shore Italianen.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Groupie.
Je leeft nogquote:Op zondag 24 februari 2013 12:46 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Groupie.
quote:
Oh, vannacht zag ik iemand in de stad lopen die dood op jou leek, wou bijna je naam roepen maar zag op tijd dat je 't niet wasquote:Op zondag 24 februari 2013 12:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..].
Wel gedroomd dat er iemand was overleden, ook vaag. Maar dat was een side-droom in een droom
.
Waar?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, vannacht zag ik iemand in de stad lopen die dood op jou leek, wou bijna je naam roepen maar zag op tijd dat je 't niet was
Als het hem wel was had hij waarschijnlijk "Come on, son" gezegd en was hij hoofdschuddend doorgelopen.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, vannacht zag ik iemand in de stad lopen die dood op jou leek, wou bijna je naam roepen maar zag op tijd dat je 't niet was
In de Spuistraat, was nog ff uit gegaanquote:Op zondag 24 februari 2013 12:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar?Wat had je nog gedaan dan?
Nee, die zou zich waarschijnlijk te pletter schrikken, zie z'n gezicht al voor mequote:Op zondag 24 februari 2013 12:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als het hem wel was had hij waarschijnlijk "Come on, son" gezegd en was hij hoofdschuddend doorgelopen.
Daar staat mijn scorro :$quote:Op zondag 24 februari 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In de Spuistraat, was nog ff uit gegaan
Een locatie van mijn onderwijsinstelling, die ik frequent bezoek, bevindt zich in de Spuistraat.quote:
Hahahahahah.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:45 schreef wolvendagen het volgende:
Hahahahaha Pelle doet serieus die Italian gestures hahahahaha zag hwn bij kuipers met zn handen zo "quuuueeee???"
Nog nooit gezien.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Een locatie van mijn onderwijsinstelling, die ik frequent bezoek, bevindt zich in de Spuistraat.
Ik laat het je wel zien.quote:
Ze heeft er geen oren naar.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tot zover jouw oog voor educatie.
Oh please. Maar oke, zit dus op dat stukje achter de Magna Plaza zie ik, dat deel daar kom ik nooitquote:Op zondag 24 februari 2013 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tot zover jouw oog voor educatie.
Dqod een blauwtje gelopen bij Sandy?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dqod een blauwtje gelopen bij Sandy?
Nee hier kan ik vrij spammen. Dus hjb.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Post de rest van je shit lekker op facebook
VBL / [EREDIVISIE] Feyenoord Rotterdam - PSV Eindhoven #3quote:Op zondag 24 februari 2013 13:09 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Nee hier kan ik vrij spammen. Dus hjb.
ik bemoei me er wel tegequote:Op zondag 24 februari 2013 13:12 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ben mobiel bemoei je er niet tege
Nee ga nie naar vblquote:Op zondag 24 februari 2013 13:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
VBL / [EREDIVISIE] Feyenoord Rotterdam - PSV Eindhoven #3
Haha.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:13 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
VBL / [EREDIVISIE] Feyenoord Rotterdam - PSV Eindhoven #3
Ja.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:15 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Poll: Moet wd naar VBL met d'r gelul?
• Ja
• Nee
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier