Als het hem wel was had hij waarschijnlijk "Come on, son" gezegd en was hij hoofdschuddend doorgelopen.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, vannacht zag ik iemand in de stad lopen die dood op jou leek, wou bijna je naam roepen maar zag op tijd dat je 't niet was
In de Spuistraat, was nog ff uit gegaanquote:Op zondag 24 februari 2013 12:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Waar?Wat had je nog gedaan dan?
Nee, die zou zich waarschijnlijk te pletter schrikken, zie z'n gezicht al voor mequote:Op zondag 24 februari 2013 12:55 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Als het hem wel was had hij waarschijnlijk "Come on, son" gezegd en was hij hoofdschuddend doorgelopen.
Daar staat mijn scorro :$quote:Op zondag 24 februari 2013 12:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
In de Spuistraat, was nog ff uit gegaan
Een locatie van mijn onderwijsinstelling, die ik frequent bezoek, bevindt zich in de Spuistraat.quote:
Hahahahahah.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:45 schreef wolvendagen het volgende:
Hahahahaha Pelle doet serieus die Italian gestures hahahahaha zag hwn bij kuipers met zn handen zo "quuuueeee???"
Nog nooit gezien.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:59 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Een locatie van mijn onderwijsinstelling, die ik frequent bezoek, bevindt zich in de Spuistraat.
Ik laat het je wel zien.quote:
Ze heeft er geen oren naar.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tot zover jouw oog voor educatie.
Oh please. Maar oke, zit dus op dat stukje achter de Magna Plaza zie ik, dat deel daar kom ik nooitquote:Op zondag 24 februari 2013 13:01 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Tot zover jouw oog voor educatie.
Dqod een blauwtje gelopen bij Sandy?quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 13:05 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Dqod een blauwtje gelopen bij Sandy?
Nee hier kan ik vrij spammen. Dus hjb.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Post de rest van je shit lekker op facebook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |