SPOILER: STONER-MEET POLLOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De vorige delen van deze reeks staan hier.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
De OP vind je hier.
Stoners:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sta je hier niet tussen, maar post je toch regelmatig mee onder het genot van een jointje?
Meldt het de TS dan even, dan zetten we je erbijOf als je er wel staat maar hier eigenlijk niet thuis hoort, ook ff melden
Stoner van de week:
Vaseline_
Jointjes draaien:SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dr.MikeyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Dientje12Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van AmaranthaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Beetje skere joint van Vas maar rookbaar en daar gaat het omOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic-vid by TS:
quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef murp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...![]()
Trusten smatties 'n G's.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
ik ben wasted
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
ben jij ook wasted ?quote:Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Stoned
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Moggel stoners,
Wake 'n bake it is.
1 van me klote katten zat te mauwen voor me deur, na het beestje een vliegles hebben gegeven en een keer omdraaien is het nu toch wel tijd voor wat groente.![]()
Je bent zelf een klote kat.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:38 schreef oppanganjastyle het volgende:
Moggel stoners,
Wake 'n bake it is.
1 van me klote katten zat te mauwen voor me deur, na het beestje een vliegles hebben gegeven en een keer omdraaien is het nu toch wel tijd voor wat groente.![]()
Jongens, dit doen we dus echt nooit meer hè?
Ik ben vreselijk brak
Vriendinnen komen gelukkig pas om 2 uur ipv 1 uur om te helpen opruimen
Fuck the EBU.![]()
Ben doodkalmquote:Wat hebbie uitgespookt?quote:Op zondag 24 februari 2013 12:47 schreef Moira. het volgende:
Jongens, dit doen we dus echt nooit meer hè?
Ik ben vreselijk brak
Vriendinnen komen gelukkig pas om 2 uur ipv 1 uur om te helpen opruimen![]()
Ik vond je vorige blauw mooier dan dit donkerblauwquote:Gierigerdsquote:Op zondag 24 februari 2013 04:21 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Bezoekers wegtrekken van FOK!. Klinkt misschien raar maar we zien het liever niet gezien wij liever willen dat het hier storm loopt in plaats van op Tinychat.
Dit topic loopt al vanaf dag 1 storm
Fuck the EBU.![]()
Was op een verjaardagsfeestje naar de kroeg en daarna naar zo'n danscafé tot 3 uur, daarna hier nog ff de TC opgesleurd. Sliep uiteindelijk om 5 uurquote:Op zondag 24 februari 2013 12:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ben doodkalm
[..]
Wat hebbie uitgespookt?
Fuck the EBU.![]()
haha ik heb helemaal niet geslapen, halfuurtje beetje gesluimerd hooguit.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Was op een verjaardagsfeestje naar de kroeg en daarna naar zo'n danscafé tot 3 uur, daarna hier nog ff de TC opgesleurd. Sliep uiteindelijk om 5 uur![]()
Als ik nou vandaag niks te doen had had ik er geen problemen mee, dan sliep ik nu nog tot een uur of 2 en bleef daarna gewoon de rest van de dag op bed hangen met de laptopquote:Op zondag 24 februari 2013 12:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haha ik heb helemaal niet geslapen, halfuurtje beetje gesluimerd hooguit.
Maar moet opruimenWaarom kies ik deze dag
Fuck the EBU.![]()
Hahaha, eenmaal bezig zal het wel meevallen toch. Koffietje, ontbijtje.quote:Op zondag 24 februari 2013 12:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik nou vandaag niks te doen had had ik er geen problemen mee, dan sliep ik nu nog tot een uur of 2 en bleef daarna gewoon de rest van de dag op bed hangen met de laptop
Maar moet opruimenWaarom kies ik deze dag
![]()
Maar dan moet ik opstaanquote:Op zondag 24 februari 2013 12:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, eenmaal bezig zal het wel meevallen toch. Koffietje, ontbijtje.
Fuck the EBU.![]()
Ik verlaat mijn bed pas waarschijnlijk om 5 voor 2 als het al eigenlijk te laat is om me aan te kleden en deze kamer op te ruimen (hier liggen ook allemaal eten-verpakkingen enzo haha en wil hier rookpauzes kunnen houden dus ga ik voor ze komen nog ff leegwerken, is weinig moeite)quote:Op zondag 24 februari 2013 12:52 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Lazy ass, ben ook uit bed, geen excuus
Fuck the EBU.![]()
Je klinkt als een ekte smeerpoetsquote:Op zondag 24 februari 2013 13:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik verlaat mijn bed pas waarschijnlijk om 5 voor 2 als het al eigenlijk te laat is om me aan te kleden en deze kamer op te ruimen (hier liggen ook allemaal eten-verpakkingen enzo haha en wil hier rookpauzes kunnen houden dus ga ik voor ze komen nog ff leegwerken, is weinig moeite)![]()
![]()
Ja 't is echt vreselijkquote:Op zondag 24 februari 2013 13:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Je klinkt als een ekte smeerpoets
En bij Henk thuis ben ik echt de assepoester huismoeder
Fuck the EBU.![]()
Waarom daar wel dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja 't is echt vreselijk
En bij Henk thuis ben ik echt de assepoester huismoeder![]()
Omdat zijn huis gewoon al netjes en opgeruimd en schoon is, dan heb je sneller de neiging om vuiligheid schoon te maken en troep op te ruimen.quote:
Dit huis is 110 jaar oud en vervallen en sowieso al vies (kun je voor een deel niks aan doen) en op veel plekken zo'n teringzooi dat het allemaal een hopeloos geval lijkt en je niet weet waar je moet beginnen
Daarom maar iig gewoon mijn éígen kamer op orde krijgen, voel ik me daar iig fijn
Fuck the EBU.![]()
Neequote:
Maar je zei laatst dat die vriend van je 't nog over me had, wat zei 'ie dan?
Fuck the EBU.![]()
oh niets bijzonders.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee
Maar je zei laatst dat die vriend van je 't nog over me had, wat zei 'ie dan?![]()
![]()
hahaha, ik krijg een opruimdrift als het hier te vol staat, vroegah was het echt heel erg, hele kamer lag bezaaid met kleren maar nu heb ik meer discipline gekregenquote:Op zondag 24 februari 2013 13:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat zijn huis gewoon al netjes en opgeruimd en schoon is, dan heb je sneller de neiging om vuiligheid schoon te maken en troep op te ruimen.
Dit huis is 110 jaar oud en vervallen en sowieso al vies (kun je voor een deel niks aan doen) en op veel plekken zo'n teringzooi dat het allemaal een hopeloos geval lijkt en je niet weet waar je moet beginnen
Daarom maar iig gewoon mijn éígen kamer op orde krijgen, voel ik me daar iig fijnAfwas idem dito, irritant als het aanrecht volstaat enzo
![]()
![]()
jonguh ik ben nieuwsgierigquote:Dat begint bij mij ook wel wat meer op te komen nu. Denk dat ik zeker driftig wekelijks m'n kamer ga bijhouden als hij eenmaal schoon en geverfd en nieuw ingericht is enzoquote:Op zondag 24 februari 2013 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hahaha, ik krijg een opruimdrift als het hier te vol staat, vroegah was het echt heel erg, hele kamer lag bezaaid met kleren maar nu heb ik meer discipline gekregenAfwas idem dito, irritant als het aanrecht volstaat enzo
Fuck the EBU.![]()
En weer wakker, om 4:20 wat hash gerookt. moet over een uur naar werk![]()
![]()
Die tinychat gisteren![]()
Erg helder was ik niet maar ik weet nog wel dat het erg leuk was
![]()
![]()
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ben ook net wakkerquote:Op zondag 24 februari 2013 16:35 schreef Studeur het volgende:
En weer wakker, om 4:20 wat hash gerookt. moet over een uur naar werk![]()
![]()
Die tinychat gisteren![]()
Erg helder was ik niet maar ik weet nog wel dat het erg leuk was
![]()
![]()
![]()
![]()
OH GOD JAquote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik meegenomen bij de Huishoudbeurs, damn die dingen zijn zo goddelijk. Er zat gelukkig ook een bon bij om hem bij Jumbo te halen (1+1 gratis). Ik vreet me momenteel misselijk haha en kan morgen gewoon weer 2 zakken halen![]()
![]()
![]()
![]()
Die dingen zijn overheerlijkHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ik wil de vanille smaak ook graag proberen, die lijkt me nog lekkerder. Morgen van beide smaken maar even een zak halenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
OH GOD JA![]()
![]()
![]()
![]()
Die dingen zijn overheerlijkJummmmie
Your beauty never ever scared me.![]()
Goedemorgen,
tijd voor een groen ontbijt!
Heerlijk geslapen vannacht/vandaag.
Koffie gaat er ook wel in![]()
moggehquote:Op zondag 24 februari 2013 17:29 schreef Aap1000 het volgende:
Goedemorgen,
tijd voor een groen ontbijt!
Heerlijk geslapen vannacht/vandaag.
Koffie gaat er ook wel inHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef Trollscience het volgende:
gisteren twee gram dealerwiet, heb that 70s show gekeken, geweldig man![]()
![]()
Haha, ik zou dan op een gegeven moment wel in slaap tyfenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb echt van 8 uur 's avonds tot drie uur ofzo gekeken, een heel seizoen ook nog![]()
Damn, was wel wat later dan 3 uur denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb echt van 8 uur 's avonds tot drie uur ofzo gekeken, een heel seizoen ook nog
Ik heb het ook eens geprobeerd maar na 6 uur kijken had ik geen zin meer.![]()
In iedere aflevering heb je zo'n cirkel, dat is best wel melig als je skaff bentquote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Damn, was wel wat later dan 3 uur denk ik.
Ik heb het ook eens geprobeerd maar na 6 uur kijken had ik geen zin meer.Vooral als zij ook stoned zijn en ze maken allemaal debiele opmerkingen haha
![]()
![]()
Ik heb That 70s Show echt zovaak gekeken haha, blijft leuk!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef Trollscience het volgende:
gisteren twee gram dealerwiet, heb that 70s show gekeken, geweldig manYour beauty never ever scared me.![]()
Heujjj flink ver gekomen vandaagHelaas nog lang niet waar we zijn moeten met de kamer, maar progress is made
Nu kan ik zonder schuldgevoel luieren
Fuck the EBU.![]()
STRAATCOMMANDO
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
o. wacht..''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Ik moet nog door de sneeuw naar de shop. Mooi kut.''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''![]()
Jazekerquote:
Straks eindelijk WIDM kijken met Henkie via skype, jointje erbij, nog ff slap lullen achteraf
Fuck the EBU.![]()
Aah gezelligquote:Op zondag 24 februari 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jazeker
Straks eindelijk WIDM kijken met Henkie via skype, jointje erbij, nog ff slap lullen achterafWanneer zie je Henk weer?
Geen idee, ik ben bang over 3 weken pas weerquote:Op zondag 24 februari 2013 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah gezelligWanneer zie je Henk weer?
Fuck the EBU.![]()
Aah..quote:Op zondag 24 februari 2013 18:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben bang over 3 weken pas weer
A. moest geld lenen voor wiet, ik moest ook nog wiet hebben dus heb hem geld mee gegeven en kan die ook mooi voor mij meenemen hahaScheelt mij weer door de sneeuw lopen/fietsen
Goed voor elkaar hahaquote:Op zondag 24 februari 2013 18:57 schreef Amarantha het volgende:
A. moest geld lenen voor wiet, ik moest ook nog wiet hebben dus heb hem geld mee gegeven en kan die ook mooi voor mij meenemen hahaScheelt mij weer door de sneeuw lopen/fietsen
Fuck the EBU.![]()
Nog effe snel een kroeg in gedoken,
effe chillen en on 8:30 weet netjes in
de schoolbankjesFMLYOLO
___!
Ook in moeilijke tijden.![]()
Ben je niet een beetje oud om naar school te gaan?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog effe snel een kroeg in gedoken,
effe chillen en on 8:30 weet netjes in
de schoolbankjesFMLYOLO
___!
![]()
Hbo is schoolquote:Op zondag 24 februari 2013 20:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje oud om naar school te gaan?hahaha
Of cursus
Ook in moeilijke tijden.![]()
Afterspace+stonedquote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef Studeur het volgende:
Heel langzaam een jointje aan het roken
Nog mensen stoned?![]()
Net gezellig geskyped met Henk
En een dik vet jointje opgerookt, pff ben best stoned
Ff peukje klikken en dan ga ik zo slapen denk ik hihiFuck the EBU.![]()
Ik had net zulke lekkere butterscotch chocola maar nu is hij opquote:Op zondag 24 februari 2013 23:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
first world problems
heb er ook last van
Daarna nog noodles gegeten maar was niet hetzeflde
Ik wil mijn butterscotch chocola
Fuck the EBU.![]()
lekkah pilletje geslikt gister?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik krijg al de hele dag met moeite eten door m'n strot
Fuck the EBU.![]()
ah dat wil ik ook nog eens proberenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 4fa, maar bek is nog steeds zo droog als een kurkFuck the EBU.![]()
Wel tof spulquote:Op zondag 24 februari 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
ah dat wil ik ook nog eens proberen![]()
![]()
Same herequote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
vast
Voel me nu ook wel chill thoughdie afterspace van 4fa is ook gewoon lekker, in tegenstelling tot mdma waar ik me gewoon een zombie voel
![]()
![]()
ik wil dit al tijden proberen, heb alleen geen idee waar ik t vandaan moet halenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same heredie afterspace van 4fa is ook gewoon lekker, in tegenstelling tot mdma waar ik me gewoon een zombie voel
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
lijkt me wel chill ja, hoewel ik me de dag na x ook nog wel lekker chill kan voelenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same heredie afterspace van 4fa is ook gewoon lekker, in tegenstelling tot mdma waar ik me gewoon een zombie voel
iddquote:Op zondag 24 februari 2013 23:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik wil dit al tijden proberen, heb alleen geen idee waar ik t vandaan moet halen
Fuck the EBU.![]()
DMquote:Op zondag 24 februari 2013 23:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik wil dit al tijden proberen, heb alleen geen idee waar ik t vandaan moet halen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: