Omdat zijn huis gewoon al netjes en opgeruimd en schoon is, dan heb je sneller de neiging om vuiligheid schoon te maken en troep op te ruimen.quote:
Neequote:
oh niets bijzonders.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nee
Maar je zei laatst dat die vriend van je 't nog over me had, wat zei 'ie dan?
hahaha, ik krijg een opruimdrift als het hier te vol staat, vroegah was het echt heel erg, hele kamer lag bezaaid met kleren maar nu heb ik meer discipline gekregenquote:Op zondag 24 februari 2013 13:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Omdat zijn huis gewoon al netjes en opgeruimd en schoon is, dan heb je sneller de neiging om vuiligheid schoon te maken en troep op te ruimen.
Dit huis is 110 jaar oud en vervallen en sowieso al vies (kun je voor een deel niks aan doen) en op veel plekken zo'n teringzooi dat het allemaal een hopeloos geval lijkt en je niet weet waar je moet beginnen
Daarom maar iig gewoon mijn éígen kamer op orde krijgen, voel ik me daar iig fijn
jonguh ik ben nieuwsgierigquote:
Dat begint bij mij ook wel wat meer op te komen nu. Denk dat ik zeker driftig wekelijks m'n kamer ga bijhouden als hij eenmaal schoon en geverfd en nieuw ingericht is enzoquote:Op zondag 24 februari 2013 13:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
hahaha, ik krijg een opruimdrift als het hier te vol staat, vroegah was het echt heel erg, hele kamer lag bezaaid met kleren maar nu heb ik meer discipline gekregenAfwas idem dito, irritant als het aanrecht volstaat enzo
Ben ook net wakkerquote:Op zondag 24 februari 2013 16:35 schreef Studeur het volgende:
En weer wakker, om 4:20 wat hash gerookt. moet over een uur naar werk![]()
![]()
Die tinychat gisteren![]()
Erg helder was ik niet maar ik weet nog wel dat het erg leuk was
![]()
![]()
OH GOD JAquote:Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef Amarantha het volgende:
[ afbeelding ]
Deze heb ik meegenomen bij de Huishoudbeurs, damn die dingen zijn zo goddelijk. Er zat gelukkig ook een bon bij om hem bij Jumbo te halen (1+1 gratis). Ik vreet me momenteel misselijk haha en kan morgen gewoon weer 2 zakken halen
Ik wil de vanille smaak ook graag proberen, die lijkt me nog lekkerder. Morgen van beide smaken maar even een zak halenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:40 schreef Studeur het volgende:
[..]
OH GOD JA![]()
![]()
![]()
![]()
Die dingen zijn overheerlijk
moggehquote:Op zondag 24 februari 2013 17:29 schreef Aap1000 het volgende:
Goedemorgen,
tijd voor een groen ontbijt!
Heerlijk geslapen vannacht/vandaag.
Koffie gaat er ook wel in
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef Trollscience het volgende:
gisteren twee gram dealerwiet, heb that 70s show gekeken, geweldig man
Haha, ik zou dan op een gegeven moment wel in slaap tyfenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb echt van 8 uur 's avonds tot drie uur ofzo gekeken, een heel seizoen ook nog
Damn, was wel wat later dan 3 uur denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb echt van 8 uur 's avonds tot drie uur ofzo gekeken, een heel seizoen ook nog
In iedere aflevering heb je zo'n cirkel, dat is best wel melig als je skaff bentquote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Damn, was wel wat later dan 3 uur denk ik.
Ik heb het ook eens geprobeerd maar na 6 uur kijken had ik geen zin meer.
Ik heb That 70s Show echt zovaak gekeken haha, blijft leuk!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef Trollscience het volgende:
gisteren twee gram dealerwiet, heb that 70s show gekeken, geweldig man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |