moggehquote:Op zondag 24 februari 2013 17:29 schreef Aap1000 het volgende:
Goedemorgen,
tijd voor een groen ontbijt!
Heerlijk geslapen vannacht/vandaag.
Koffie gaat er ook wel in
quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef Trollscience het volgende:
gisteren twee gram dealerwiet, heb that 70s show gekeken, geweldig man
Haha, ik zou dan op een gegeven moment wel in slaap tyfenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb echt van 8 uur 's avonds tot drie uur ofzo gekeken, een heel seizoen ook nog
Damn, was wel wat later dan 3 uur denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:41 schreef Trollscience het volgende:
[..]
heb echt van 8 uur 's avonds tot drie uur ofzo gekeken, een heel seizoen ook nog
In iedere aflevering heb je zo'n cirkel, dat is best wel melig als je skaff bentquote:Op zondag 24 februari 2013 17:45 schreef Aap1000 het volgende:
[..]
Damn, was wel wat later dan 3 uur denk ik.
Ik heb het ook eens geprobeerd maar na 6 uur kijken had ik geen zin meer.
Ik heb That 70s Show echt zovaak gekeken haha, blijft leuk!quote:Op zondag 24 februari 2013 17:34 schreef Trollscience het volgende:
gisteren twee gram dealerwiet, heb that 70s show gekeken, geweldig man
Jazekerquote:
Aah gezelligquote:Op zondag 24 februari 2013 18:50 schreef Moira. het volgende:
[..]
Jazeker
Straks eindelijk WIDM kijken met Henkie via skype, jointje erbij, nog ff slap lullen achteraf
Geen idee, ik ben bang over 3 weken pas weerquote:Op zondag 24 februari 2013 18:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah gezelligWanneer zie je Henk weer?
Aah..quote:Op zondag 24 februari 2013 18:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, ik ben bang over 3 weken pas weer
Goed voor elkaar hahaquote:Op zondag 24 februari 2013 18:57 schreef Amarantha het volgende:
A. moest geld lenen voor wiet, ik moest ook nog wiet hebben dus heb hem geld mee gegeven en kan die ook mooi voor mij meenemen hahaScheelt mij weer door de sneeuw lopen/fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |