Ben je niet een beetje oud om naar school te gaan?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:34 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nog effe snel een kroeg in gedoken,
effe chillen en on 8:30 weet netjes in
de schoolbankjesFMLYOLO
___!
Hbo is schoolquote:Op zondag 24 februari 2013 20:51 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Ben je niet een beetje oud om naar school te gaan?
Afterspace+stonedquote:Op zondag 24 februari 2013 22:45 schreef Studeur het volgende:
Heel langzaam een jointje aan het roken
Nog mensen stoned?
Ik had net zulke lekkere butterscotch chocola maar nu is hij opquote:Op zondag 24 februari 2013 23:00 schreef Studeur het volgende:
[..]
first world problems
heb er ook last van
lekkah pilletje geslikt gister?quote:Op zondag 24 februari 2013 23:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik krijg al de hele dag met moeite eten door m'n strot
ah dat wil ik ook nog eens proberenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee 4fa, maar bek is nog steeds zo droog als een kurk
Wel tof spulquote:Op zondag 24 februari 2013 23:04 schreef Moira. het volgende:
[..]
ah dat wil ik ook nog eens proberen
Same herequote:Op zondag 24 februari 2013 23:05 schreef Moira. het volgende:
[..]
vast
Voel me nu ook wel chill though
ik wil dit al tijden proberen, heb alleen geen idee waar ik t vandaan moet halenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same heredie afterspace van 4fa is ook gewoon lekker, in tegenstelling tot mdma waar ik me gewoon een zombie voel
lijkt me wel chill ja, hoewel ik me de dag na x ook nog wel lekker chill kan voelenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:06 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Same heredie afterspace van 4fa is ook gewoon lekker, in tegenstelling tot mdma waar ik me gewoon een zombie voel
iddquote:Op zondag 24 februari 2013 23:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik wil dit al tijden proberen, heb alleen geen idee waar ik t vandaan moet halen
DMquote:Op zondag 24 februari 2013 23:08 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik wil dit al tijden proberen, heb alleen geen idee waar ik t vandaan moet halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |