Ik heb er maar heel weinig van gezien. Zielig voor dat kindje.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 20:41 schreef Specularium het volgende:
[..]
Maar even serieus, hij is redelijk stabiel t.o.v. haar.
Zonder hem was zij de weg al helemaal kwijt geweest.
De uitkomst was ontluisterend. Je mag andermans kat van straat plukken en doorverkopen aan anderen, zonder daarvoor bestraft te worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:39 schreef Karina het volgende:
Nu maar wachten op de Rijdende Rechter, de rest op tv is niet zoveel soeps eigenlijk.
Ze was niet eens de meest tenenkrommende persoon aan tafel, gek genoeg.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 23:21 schreef Specularium het volgende:
Marianne Thieme lijkt me ook echt iemand die over e-nummers gaat zeiken terwijl ze geen idee heeft waar het over gaat.
Ja klopt, het enige valide punt dat hij maakte is dat tweetalig opgroeien beter is.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:50 schreef Boldface het volgende:
[..]
Ze was niet eens de meest tenenkrommende persoon aan tafel, gek genoeg.![]()
Dat was die wereldvreemde Turk, die kennelijk tot in lengte van dagen wil dat de "moedertaal" van generatie op generatie wordt overgedragen...
Symptoombestrijding vind ik het. Het grotere probleem is dat mensen andermans kat zonder reden van straat plukken en in een asiel dumpen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:50 schreef Specularium het volgende:
Ik vind die hele chip-industrie maar een gevaarlijke ontwikkeling.
Je kunt als (Turkse) ouders die taalachterstand natuurlijk ook gewoon voorkomen door het kind alleen Nederlandstalig op te voeden. En voor zover toch Turkse les nodig is, kunnen ze dat prima zelf betalen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 00:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ja klopt, het enige valide punt dat hij maakte is dat tweetalig opgroeien beter is.
Alleen lukt dat niet met 2 conflicterende talen. Die Turken snappen niks van lidwoorden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |