ik ook...en ik ben alleen thuis...dus helemaal domquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:27 schreef Karina het volgende:
Thuis meedoen is wel leukIk roep de antwoorden hardop.
Ik ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:27 schreef kvd het volgende:
[..]
ik ook...en ik ben alleen thuis...dus helemaal dom
Zou dat niet elke week zo gaan? Net zoals bij 'jongens tegen de meisjes' Tijl en Chantal meestal tegenover elkaar stonden? Extra spanning ofzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou weet je al dat het vader tegen zoon wordt...
Dat is volgens mij elke week hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:33 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou weet je al dat het vader tegen zoon wordt...
Maar dan weet je al dat de rest van de teams weggespeeld worden.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:34 schreef kvd het volgende:
[..]
Zou dat niet elke week zo gaan? Net zoals bij 'jongens tegen de meisjes' Tijl en Chantal meestal tegenover elkaar stonden? Extra spanning ofzo
Oh ja natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:35 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar dan weet je al dat de rest van de teams weggespeeld worden.
Da's een klapperrrr voor SBS!quote:
als niemand met je wil spelen kan je nog altijd met jezelf gaan spelen..quote:
quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:46 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als niemand met je wil spelen kan je nog altijd met jezelf gaan spelen..
..
oh, wacht..
Ik ook niet meer. Had het wel ooit gehoord.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:07 schreef Karina het volgende:
Deze wist ik trouwens. Niet wie het wel was maar wel dat het niet Gordon was.
Dat zou lachen wezen jaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:08 schreef Karina het volgende:
Komt ook weer terug, Wie ben Ik, met Geer en Goor las ik.
Het is je vergevenquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh sorryik zat even The WHo nog te kijken.
Je leest weleens iets op FOK!quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Knap. Dat soort dingen weet ik dus echt niet.
bagger....moet ik namen gaan typen hahahaquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee, maar best irritant nu inderdaad.
Gewoon een punt of zo erachter.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:34 schreef kvd het volgende:
[..]
bagger....moet ik namen gaan typen hahaha
Ja veel dezelfde posts maken en of reclame maken voor iets. Daarom zal je wel niet twee dingen hetzelfde posten in een topic.quote:
da's een belediging voor daniellequote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Shit.
Ik zag de goede voor me maar was in de war met de naam.
Dat zal het zijnquote:Op zaterdag 2 maart 2013 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist het toevallig. Het lijken er meer omdat het zo vaak herhaald is denk ik.
Wa's mis met jouquote:
Je hoort tot de doelgroep, hè.quote:Op zaterdag 9 maart 2013 21:34 schreef Karina het volgende:
Ik kijk vanavond de zingende bejaarden op Ned. 1 sorry
Hoog WC-eend gehalte.quote:Op zondag 17 maart 2013 10:19 schreef hunter2011 het volgende:
http://www.mediacourant.nl/?p=147543
Patty Brard fan van Showbizzquiz
Het is nu gelijk met Golden Oldies en dat vind ik toch net even leuker. Wel jammer want dit is ook best te pruimen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |