abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123255873

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Dan verwijzen je naar de topics waarin je hier aan kunt werken! Veel succes! Het kan! Echt! Maar niet hier.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
pi_123256612
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:34 schreef Dizorn het volgende:
Waarom mag je niet gewoon daten als je er zin in hebt? Anders ga je misschien in de kroeg zitten bier zuipen en dan sleur je ook iemand mee je bed in terwijl je zat bent. Zwaar gekwetst zwaar gekwetst, het is maar daten he..

En ja ik krijg de indruk dat sommige mensen hier vinden dat je puur moet daten om een relatie te zoeken. Anders moet je opeens van tevoren aangeven dat je "bijzondere redenen" hebt?
precies, dit is een dilemma waar ik ook mee zit. Moet je van tevoren aangeven dat het waarschijnlijk toch niets wordt? En hoe doe je dat dan?
pi_123256791
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:02 schreef Doum het volgende:

[..]

precies, dit is een dilemma waar ik ook mee zit. Moet je van tevoren aangeven dat het waarschijnlijk toch niets wordt? En hoe doe je dat dan?
"Ik wil eigenlijk gewoon lekker neuken."
pi_123257199
daar zul je wel veel success mee hebben
pi_123257447
quote:

[..]

het woord "daten" vind ik persoonlijk wel impliceren dat je er in gaat om te kijken of het een relatie kan worden. Noem het anders gewoon lekker nieuwe mensen ontmoeten/mee afspreken etc. Heb je ook niet het hele gezeik dat je weer moet uitleggen dat je in een relatie zit maar ook nog "date" met anderen, dat is het gewoon interessanter willen laten klinken dan het is.
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_123257746
dit klinkt een beetje als een woord-trucje, weet niet of dat de bedoeling is...
  zaterdag 23 februari 2013 @ 22:32:44 #8
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_123257899
Klinkt alsof bittere bal een beetje bitter is. Al dat gezeik om mensen die niet " eerlijk" daten. Puur gehuil. Je hoeft toch geen verantwoordelijkheid af te leggen aan degene waarmee je afspreekt date? Je spreekt niet af van " Goh, zullen we kijken of we later kindjes willen en trouwen? O+" . Nee je vraagt of iemand koffie lust (of bier) en je gaat gezellig praten met elkaar. Waarom zou je dan opeens moeten zeggen dat je een relatie hebt, je relatie juist net verbroken is? Mensen vinden het toch ook normaal dat je niet meteen vertelt dat je piemel slechts 6 cm is in stijve toestand, je het maximaal 6.3 seconden volhoudt in bed, je snurkt als een kettingzaag of dat je stiekem windjes laat als je samen in de lift staat?

:')
WFPB!
pi_123258079
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:32 schreef Dizorn het volgende:
Klinkt alsof bittere bal een beetje bitter is. Al dat gezeik om mensen die niet " eerlijk" daten. Puur gehuil. Je hoeft toch geen verantwoordelijkheid af te leggen aan degene waarmee je afspreekt? Je spreekt niet af van " Goh, zullen we kijken of we later kindjes willen en trouwen? O+" . Nee je vraagt of iemand koffie lust (of bier) en je gaat gezellig praten met elkaar. Waarom zou je dan opeens moeten zeggen dat je een relatie hebt, je relatie juist net verbroken is? Mensen vinden het toch ook normaal dat je niet meteen vertelt dat je piemel slechts 6 cm is in stijve toestand, je het maximaal 6.3 seconden volhoudt in bed, je snurkt als een kettingzaag of dat je stiekem windjes laat als je samen in de lift staat?

Je bevestigt nu alleen maar mijn punt door het over afspreken te hebben en niet over daten. Natuurlijk kom je dan niet met al jou ietwat gechargeerde of grappig bedoelde voorbeelden.
  zaterdag 23 februari 2013 @ 22:37:30 #10
332757 Dizorn
Herrieschopper.
pi_123258117
Speciaal voor jou een wijziging. Omdat je wel heel wanhopig graag eromheen leest.
WFPB!
pi_123258362
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:37 schreef Dizorn het volgende:
Speciaal voor jou een wijziging. Omdat je wel heel wanhopig graag eromheen leest.
Heel fijn. Dat je zo erg hapt zegt wel genoeg.
pi_123258631
Maar hoe "eerlijk" moet je zijn? Als je echt helemaal eerlijk moet zijn als je voor een relatie date (en dus niet afspreekt!), wanneer leg je dat befaamde rugzakje dan op tafel? Lijkt mij wel dat iemand het recht heeft om te weten onder welke omstandigheid ze met iemand daten.

Als je dan toch moraalridder bent, voer het dan wel door.
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_123258951
Ik heb ook lang geleden een keer gedate met iemand terwijl ik niet dacht dat het echt wat zou worden voor de lange termijn. Uiteindelijk bijna 8 jaren samen geweest.
pi_123260538
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:58 schreef Doum het volgende:
Ik heb ook lang geleden een keer gedate met iemand terwijl ik niet dacht dat het echt wat zou worden voor de lange termijn. Uiteindelijk bijna 8 jaren samen geweest.
Het bewijs geef je zelf >:)
  zondag 24 februari 2013 @ 00:22:27 #15
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_123261987
De insteek bij daten en datingsites is voor een neukertje/open relatie/liefde, bij een nieuwe sportclub gaan/danscursus/nieuwemensenlerenkennen.nl is de insteek platonisch leuke dingen doen, mijns inziens. Als het daten niet tot het bovengenoemde leidt, heb je er misschien alsnog een activity partner bij, maar het uiteindelijke doel is dan niet gehaald. Zo denk ik er over.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_123263944
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:11 schreef mr-green het volgende:
Mrja uiteindelijk ga je straks je dates op van alles met haar vergelijken..

Klopt. En geen van de 3 dames komt ook maar in een enkel opzicht bij haar in de buurt.

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 21:28 schreef Fascination het volgende:

[..]

Zeg je er ook bij dat het pas twee weken uit is met je ex?
Nope. Ik ben nu ff lekker egoistisch bezig. En weetje, misschien heb ik met een van de 3 wel een fantastische klik en sta ik open voor meer. Wil nu gewoon een beetje lol hebben en afleiding.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_123266129
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:32 schreef Dizorn het volgende:
Klinkt alsof bittere bal een beetje bitter is. Al dat gezeik om mensen die niet " eerlijk" daten. Puur gehuil. Je hoeft toch geen verantwoordelijkheid af te leggen aan degene waarmee je afspreekt date? Je spreekt niet af van " Goh, zullen we kijken of we later kindjes willen en trouwen? O+" . Nee je vraagt of iemand koffie lust (of bier) en je gaat gezellig praten met elkaar. Waarom zou je dan opeens moeten zeggen dat je een relatie hebt, je relatie juist net verbroken is? Mensen vinden het toch ook normaal dat je niet meteen vertelt dat je piemel slechts 6 cm is in stijve toestand, je het maximaal 6.3 seconden volhoudt in bed, je snurkt als een kettingzaag of dat je stiekem windjes laat als je samen in de lift staat?

100% eens.

Verwachtingspatronen... je leert elkaar net kennen
  zondag 24 februari 2013 @ 05:34:17 #18
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123266512
Afspreken: "iets leuks doen met iemand zonder verdere intenties anders dan een leuke tijd hebben"
Daten: "Het afspreken met iemand vanuit fysieke alsook mentale aantrekkingskracht met deze gene en de daaruit voortvloeiende relaties met betrekking tot sex of meer"

Simpel toch.

Of gelijk duidelijk maken, dit is geen date.

Wat betreft de vraag, wanneer gooi je de rugzakken op tafel omdat je wil weten wat voor vlees je in de kuip heb. Ik vertel bijna nooit iets over mijn verleden en zo wel dan heel mondjes maats. Zulke dingen komen zijnerzijds wel. Tijdens een gesprek, of tijdens bepaalde momenten. Het is belangrijk hoe iemand op dit moment met jou is, en niet hoe iemand op dat moment met een ander was (of in zijn leven stond). Tevens zal je jezelf moeten afvragen in hoeverre iets relevant is om te vermelden. Dit is een referentie die alleen jij kan maken (of de ander)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  zondag 24 februari 2013 @ 08:06:44 #19
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_123266739
Wow, laten we het wetenschappelijk benaderen met bijbehorende drie-lettergreepwoorden.
pi_123266780
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 05:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Afspreken: "iets leuks doen met iemand zonder verdere intenties anders dan een leuke tijd hebben"
Daten: "Het afspreken met iemand vanuit fysieke alsook mentale aantrekkingskracht met deze gene en de daaruit voortvloeiende relaties met betrekking tot sex of meer"

Dus als ik er alleen een sexrelatie aan over ga houden dan is het wél een date. Of als het slechts bij één date blijft, dan was het achteraf gezien geen date, aangezien er geen voortvloeiende relatie met betrekking tot sex of meer uit voort is gekomen :')

Buiten dat om is dit een semantische discussie die nergens over gaat idd.
Misery, complaints, self pity, injustice!!!!
pi_123266792
"Tegengassie" in de aanbieding op PaiQ... Van 41.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_123266981
Ik ben zo leuk aan t appen met mn date van laatst O+ Niet teveel ofzo maar als we appen is het gewoon gezellig en leuk, precies zoals t hoort :) Alleen zo stom dat ik nu weer voor bijna 2 weken weg ga.. Nouja daarna weer meeten, heb er iig al zin in :)
pi_123269319
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 08:55 schreef Linguine het volgende:
Ik ben zo leuk aan t appen met mn date van laatst O+ Niet teveel ofzo maar als we appen is het gewoon gezellig en leuk, precies zoals t hoort :) Alleen zo stom dat ik nu weer voor bijna 2 weken weg ga.. Nouja daarna weer meeten, heb er iig al zin in :)
Zoiets kan ik dus echt niet. Dan heb ik er al geen zin meer in joh :P
pi_123269647
superleuke avond/nacht in kroeg gehad met een meisje. nu voel ik me schuldig :')

oeps \sc

[ Bericht 5% gewijzigd door habitue op 24-02-2013 12:07:07 ]
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 24 februari 2013 @ 12:29:06 #25
138876 Andromache
pi_123270618
Jij player :P

Ik vind de semantische discussie wel leuk trouwens, semantiek is gaaf :D Een date met intentie tot het onderzoeken van de mogelijkheden tot seks/relatie, blijft toch een date, ook al viel het tegen en kwam de seks of de relatie er uberhaupt nooit van.
pi_123270745
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 00:22 schreef Andromache het volgende:
De insteek bij daten en datingsites is voor een neukertje/open relatie/liefde, bij een nieuwe sportclub gaan/danscursus/nieuwemensenlerenkennen.nl is de insteek platonisch leuke dingen doen, mijns inziens. Als het daten niet tot het bovengenoemde leidt, heb je er misschien alsnog een activity partner bij, maar het uiteindelijke doel is dan niet gehaald. Zo denk ik er over.
dit
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
pi_123272047
Ik wil DancingPhoebe en Andromache wel daten :@ :@ :@
  zondag 24 februari 2013 @ 13:22:27 #28
138876 Andromache
pi_123272897
maar jij was toch bezet? :P
pi_123273398
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:22 schreef Andromache het volgende:
Daar voel je niks van. Tenzij je een SOA oploopt :D
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_123273441
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:32 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Daar voel je niks van. Tenzij je een SOA oploopt :D
:D :X
pi_123273728
Ik laat Andro de eer *O*

* DancingPhoebe shares the wealth!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
pi_123273773
quote:

[..]

Waarom zou je dat doen?

Hoe>>>> gewoon zeggen, maar niet verbaasd zijn dat de date dan niet doorgaat :)
pi_123273826
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 22:23 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

het woord "daten" vind ik persoonlijk wel impliceren dat je er in gaat om te kijken of het een relatie kan worden. Noem het anders gewoon lekker nieuwe mensen ontmoeten/mee afspreken etc. Heb je ook niet het hele gezeik dat je weer moet uitleggen dat je in een relatie zit maar ook nog "date" met anderen, dat is het gewoon interessanter willen laten klinken dan het is.
ik vind 't woord "Daten" sowieso stom :P
  zondag 24 februari 2013 @ 13:42:31 #34
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123273954
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:39 schreef -Engel- het volgende:

[..]

ik vind 't woord "Daten" sowieso stom :P
:D ik ook :D

Ik doe niet aan daten :{w
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123275521
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 februari 2013 20:16 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zorg wel dat je meer dan 3 condooms bij je hebt.

Oh nee, jij deed niet aan seks op de eerste date :P.
Fuck ja dat ik dat doe. :P

Date was meh drankje, zoenen en uitgezwaaid. Geen Habitue verhalen. Die fucker heeft met zijn epic date gelijk alle andere dateverhalen tot meh gebombardeerd. :')

De stapavond erna was wel erg tof. We kwamen een groepje vrouwen tegen die een vrijgezellenavond hadden. Wat hossel jedi mindtrick en toen met dat groepje naar een andere danstent gegaan en daar gedanst met ze tot de tent ging sluiten.

Dat groepje was ideaal want vrouwen zijn dan al in een bepaalde stemming. Eentje ging op straat achter me staan schuren: "We willen naar zo'n tent.". _O-

Er was een Belgisch meisje bij de groep. Dat zijn toch altijd wel O+ chicks. Het accent hoe ze doen, toch heel anders dan de NL dames.
Ik voegde haar in de discotheek toe aan Facebook dacht ik. Maar dat was dus een naamgenoot. _O- Die leek ook totaal niet op haar. Ik was ook een beetje bezopen aan het raken. Zij ":o Die lijkt toch niet op mij?!". Ze daarna schreef lekker old school haar nr op mijn hand. :Y

Binnenkort uitgaan in België. :)
pi_123276469
Ook in een discotheek d'r gelijk al toevoegen aan facebook

Als een chick dat bij mij zou doen mag ze wel heel leuk zijn wil ze daarmee wegkomen (mbt kans op een relatie) :')
  zondag 24 februari 2013 @ 15:34:45 #37
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123280440
Do you have facebook?

On topic:

Waardeloze avond gister, wel weggeweest maar was niets aan.
Mijzelf helemaal het heertje gemaakt, maar geeïndigd in een shoarmazaak omdat een maat van me niet meer weg wou en daar bleef hangen met zijn "matties"

Dat gebeurt me dus ook nooit weer.

Anyway, het is een beetje stil rond mijn paiq contact. Dit kan zijn omdat het weekend is, of omdat ze iemand anders tijdens het speeddaten is tegengekomen... No lo se... No lo se...

YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2013 @ 15:44:50 #38
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_123280949
Waarom hebben zoveel meisjes cupcakes als hobby :(
  zondag 24 februari 2013 @ 15:46:36 #39
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123281046
Zo ik ben ook weer in het land der levenden :D

Vrijdag naar de kroeg geweest (Zwarte Ruiter), maar was met een vriendin van me die die avond meteen gebombardeerd is tot "cockblocker". Vriend van me stond te praten met een meisje, komt zij naar hem toe "wat doe je, ik ben je vriendin blablabla" :')
Uiteindelijk heeft hij wel haar nummer gekregen :D
Voor mij zelf niks speciaal en zelfs geen nieuwe mensen ontmoet :p

Gister wel, ook ff wezen stappen in de Danzig ( :') ). Was wel gezellig, we waren met een grote groep. Zowaar kwamen er vrouwen op mij af (redelijk uniek :D)... eentje had wel de mooiste, die wou weten hoe oud ik was (zij was iets van 22 ofzo)...
Ik liet haar raden, werd ik 32 geschat :'( (ben 28)...
En ik wil m'n excuses aanbieden aan het meisje waar ik tegen zei, toen ze binnen kwam lopen: Wat de fuck heb jij op je neus zitten???
(was een puist, verder een erg knappe meid)...
Ik heb later nog wel m'n excuses aangeboden want ze liep half huilend weg :@, maar het mocht niet baten...
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_123281374
quote:
2s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:46 schreef SilentChaos het volgende:
Wat de fuck heb jij op je neus zitten???
Bravo!

Gisteren ook lekker bezig geweest, was uit in Utrecht :)
Bevalt me toch stuk beter dan dat online (direct succes is daar mede oorzaak aan) maar geef het niet op.
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2013 @ 15:54:01 #41
pi_123281411
hahahaha _O-
pi_123281947
Ik zag gister met uitgaan echt het perfecte meisje qua uiterlijk, dacht ah ff paar biertjes drinken (was nog nuchter) en dan ga ik d'r op af!

Zag ik d'r uur later weer, was een andere gast me al voor geweest en die bleef de rest van de avond bij d'r hangen |:(

Wel twee andere nummers geregeld maar toch heb ik spijt dat ik niet gelijk ben gegaan. Dus tip van de dag, nooit afwachten! ^O^
  zondag 24 februari 2013 @ 16:07:55 #43
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123282088
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
Ik zag gister met uitgaan echt het perfecte meisje qua uiterlijk, dacht ah ff paar biertjes drinken (was nog nuchter) en dan ga ik d'r op af!

Zag ik d'r uur later weer, was een andere gast me al voor geweest en die bleef de rest van de avond bij d'r hangen |:(

Wel twee andere nummers geregeld maar toch heb ik spijt dat ik niet gelijk ben gegaan. Dus tip van de dag, nooit afwachten! ^O^
Dat roepen ze al tijden.

Spontaan hallo zeggen tegen een dame... werkt beter dan de halve avond oogcontact zoeken en afvragen wat je zeggen moet om dan pas je move te maken.

perfectionistisch als ik ben, heb ik daar zelf ook moeite mee :')
YouTube
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2013 @ 16:09:16 #44
pi_123282164
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat roepen ze al tijden.

Spontaan hallo zeggen tegen een dame... werkt beter dan de halve avond oogcontact zoeken en afvragen wat je zeggen moet om dan pas je move te maken.

Het punt van hallo zeggen is dat het heel awkward kan uitpakken
pi_123282204
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Je moet wel een gameplan hebben natuurlijk.
pi_123282234
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:07 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Dat roepen ze al tijden.

Nee dat staren doe ik sws nooit, maar ik zag d'r al lopen maar dacht ah,ff paar biertjes drinken (want we waren net binnen) en dan is ze d'r straks vast ook nog wel...dom dom dom :N
  zondag 24 februari 2013 @ 16:10:37 #47
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123282236
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

YouTube
pi_123282266
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:09 schreef DaFan het volgende:

[..]

wat is een gameplan?jouw gameplan?
  zondag 24 februari 2013 @ 16:11:11 #49
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123282295
quote:

[..]

how's fucking for a gameplan :7
YouTube
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2013 @ 16:11:51 #50
pi_123282351
quote:

[..]

Dan faalt het juist :D
Je weet nooit hoe iemand reageert toch.
Als ik hallo tegen iemand zeg dan is het meestal iemand die al vaag bij een groepje staat, of een groepje waar ik bij sta via via. Niet zomaar iemand.
pi_123282367
quote:
Ik heb m'n best gedaan maar kwam echt niet verder dan 30 sec haha...wat een nare gast
pi_123282385
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

wat is een gameplan?jouw gameplan?
Plan van aanpak. Met alleen Hallo zeggen kom je er niet ;)
Samen mensen kijken (en afbranden natuurlijk) is altijd leuk, anders gewoon standaard FORD - Family, Occupation, Recreation, Dreams.
pi_123282424
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dan faalt het juist :D
Je weet nooit hoe iemand reageert toch.
Als ik hallo tegen iemand zeg dan is het meestal iemand die al vaag bij een groepje staat, of een groepje waar ik bij sta via via. Niet zomaar iemand.
Hoezo niet zomaar iemand? Als je van 10 meter door de kroeg heen oogcontact hebt kan het toch gewoon.
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2013 @ 16:13:35 #54
pi_123282444
quote:
Alsof 'what's cooking' zo gangbaar is :D
  zondag 24 februari 2013 @ 16:13:50 #55
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_123282462
quote:

[..]

Dat is juist alleen maar lachen :D

Sowieso nooit wachten op het perfecte moment, iemand spotten is daarna direct er op af, anders werkt het niet meer omdat je jezelf alleen maar op zit te fokken
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
  zondag 24 februari 2013 @ 16:13:59 #56
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123282483
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:12 schreef DaFan het volgende:

[..]

Samen mensen kijken (en afbranden natuurlijk) is altijd leuk, anders gewoon standaard FORD - Family, Occupation, Recreation, Dreams.
Family: me vrienden
Occupation: niet met jou
Recreation: dansen
Dreams: dat je weggaat

YouTube
pi_123282512
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Family: me vrienden
Occupation: niet met jou
Recreation: dansen
Dreams: dat je weggaat

Dan ben je snel klaar inderdaad :')
pi_123282517
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:12 schreef DaFan het volgende:

[..]

Nee...maar hoe anticipeer je een gesprek met iemand die je niet kent, juist leuk om gewoon te praten en niet zo geforceerd te handelen toch?
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2013 @ 16:14:48 #59
pi_123282519
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef DaFan het volgende:

[..]

Hoezo niet zomaar iemand? Als je van 10 meter door de kroeg heen oogcontact hebt kan het toch gewoon.
Dat gebeurt mij nou nooit...
Maar ik ben ook nog niet zo lang bezig met 'versieren'
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2013 @ 16:15:15 #60
pi_123282547
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Dat is juist alleen maar lachen :D

Sowieso nooit wachten op het perfecte moment, iemand spotten is daarna direct er op af, anders werkt het niet meer omdat je jezelf alleen maar op zit te fokken
Precies hoe meer je nadenkt hoe onzekerder je wordt en hoe meer je verwacht van iets wat misschien al direct niks is
pi_123282595
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:14 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Nee...maar hoe anticipeer je een gesprek met iemand die je niet kent, juist leuk om gewoon te praten en niet zo geforceerd te handelen toch?
Tja leren kennen is het enige hè, dus gewoon over wat iemand doet etc.
Of over iets wat er gaande is in de kroeg.
pi_123282694
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:16 schreef DaFan het volgende:

[..]

Tja leren kennen is het enige hè, dus gewoon over wat iemand doet etc.
Of over iets wat er gaande is in de kroeg.
Nou wat een "plan". Dat is toch bijna logisch? Alleen hallo zeggen en dan niks gaat nietwerken idd nee :{
  zondag 24 februari 2013 @ 16:17:47 #63
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123282714
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:14 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ik had vrijdag iets moois,

Kwam binnen met mijn poolkeu.

Meid in 1x tegen me praten: "doe je dit professioneel, mag ik eens zien" etc etc

Tijdje gesproken, en ik heel bescheiden antwoorden en dat ze me straks wel in actie mocht zien.
Vervolgens ging ik tegen een ex 1e divisie snookerspeler spelen.... :') wat een drama.

Meid kwam er bij, met haar zus volgens mij... en tussen het stoten door raakten we in gesprek (hihi ik zei stoten)

vervolgens, die jongen ging helemaal balls out.... dat ze afleiden, dat ze irritant zijn, etc etc... dame schrok en liep gepikeerd weg...

cockblocker die dude... maar goed wel weer wat pooltips erbij :')
YouTube
pi_123282717
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Dat gebeurt mij nou nooit...
Maar ik ben ook nog niet zo lang bezig met 'versieren'
Hm mij regelmatig...
Gisteren bv, liep er een meisje langs die me de hele tijd aankeek, en ik keek terug. En toen ze voorbij was keek ze nog even terug ;) Later zag ik dr bij de WCs en toen stond ze weer te koekeloeren. Wou er naartoe gaan maar toen raakte ik in gesprek met een ander meisje die continu dr glas aan me gaf om weg te zetten :P Daar ben ik mee naar huis gegaan en gaan binnenkort afspreken.
pi_123282739
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Alleen hallo zeggen en dan niks gaat nietwerken idd nee :{
Dat was mijn hele punt :)
pi_123282829
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:18 schreef DaFan het volgende:

[..]

Dat was mijn hele punt :)
Mijn punt is dat dat geen punt is, omdat iedere pannekoek dat zelf ook wel kan bedenken

Ik "hoi"
zei "hey"
en dan blijven staren en niks zeggen *O*
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2013 @ 16:19:56 #67
pi_123282843
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:17 schreef DaFan het volgende:

[..]

Hm mij regelmatig...
Gisteren bv, liep er een meisje langs die me de hele tijd aankeek, en ik keek terug. En toen ze voorbij was keek ze nog even terug ;) Later zag ik dr bij de WCs en toen stond ze weer te koekeloeren. Wou er naartoe gaan maar toen raakte ik in gesprek met een ander meisje die continu dr glas aan me gaf om weg te zetten :P Daar ben ik mee naar huis gegaan en gaan binnenkort afspreken.
Shit man, jij moet er wel goed uitzien
pi_123282905
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:19 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Mijn punt is dat dat geen punt is, omdat iedere pannekoek dat zelf ook wel kan bedenken

Ik "hoi"
zei "hey"
en dan blijven staren en niks zeggen *O*
pi_123282964
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Oh stop it you.
pi_123283050
Haha ik wou nog zoiets zoeken maar dacht, ach moeite ook weer voor zo'n brakke zondag :7
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2013 @ 16:22:44 #71
pi_123283063
quote:
11s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:21 schreef DaFan het volgende:

[..]

Oh stop it you.
Dat chicks op jou afkomen :(
  zondag 24 februari 2013 @ 16:22:46 #72
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123283069
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Uitstraling helpt ook...
YouTube
pi_123283091
en geld

Hoe erg chicks ook beweren van niet, ze liegen! (het geeft niet de doorslag maar het helpt!).

Bestel eens een dure fles drank en je bent ineens een stuk interessanter, of als je uit een dikke wagen stapt die voor de deur staat of ze op komt halen
  zondag 24 februari 2013 @ 16:25:01 #74
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123283204
Wat een kansloze verhalen hier die ook nog eens niets met daten te maken hebben :'). Voor Zo versier je een meid kun je een nieuw topic openen.
Niet meer actief op Fok!
  zondag 24 februari 2013 @ 16:26:45 #75
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_123283292
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
en geld

Hoe erg chicks ook beweren van niet, ze liegen! (het geeft niet de doorslag maar het helpt!).

Bestel eens een dure fles drank en je bent ineens een stuk interessanter, of als je uit een dikke wagen stapt die voor de deur staat of ze op komt halen

Echt al kom je met de bus en heb je een laag inkomen. Dat boeit echt voor geen meter! Heb je een uitstraling en een persoonlijkheid, nee...dan heb je pas echt pech.
pi_123283345
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef MsMessy het volgende:

Heb je geen uitstraling en een persoonlijkheid, nee...dan heb je pas echt pech.
Om Viking, die gelijk heeft, blij te maken:
Hoe breng je dat het beste over online, volgens jou?
pi_123283613
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:26 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Echt al kom je met de bus en heb je een laag inkomen. Dat boeit echt voor geen meter! Heb je een uitstraling en een persoonlijkheid, nee...dan heb je pas echt pech.
Nah, ik geloof ook idd dat lang niet alle dames er gevoelig voor zijn. Dat hierboven was een beetje overdreven maar wel een grote groep. En dan niet om de man van hun dromen te vinden, maar een man die iets "interessants" als eerste indruk heeft om het zo maar te zeggen.
  zondag 24 februari 2013 @ 16:33:30 #78
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_123283676
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef DaFan het volgende:

[..]

Zelfvertrouwen straal je al uit op een foto. Maar je moet het ook echt hebben, ben je niet tevreden over jezelf dan heb je een probleem want faken tegenover een vrouw lukt je niet.
Als je met een vrouw praat, moet je vraagstelling zeker overkomen en wanhopigheid of eager worden afgestraft. Probeer ook met een zo origineel mogelijke vraag te beginnen aan de hand van iets wat ze in haar profiel heeft staan of wat ze heeft aangegeven als interesse. De cliché ontwijken. Want een vrouw krijgt vaak al zoveel mannen op zich af op een datingsite.
  † In Memoriam † zondag 24 februari 2013 @ 16:34:30 #79
pi_123283731
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef MsMessy het volgende:
. Probeer ook met een zo origineel mogelijke vraag te beginnen aan de hand van iets wat ze in haar profiel heeft staan of wat ze heeft aangegeven als interesse. De cliché ontwijken. Want een vrouw krijgt vaak al zoveel mannen op zich af
Ik vind dat zo vermoeiend, ik moet telkens origineel zijn terwijl die dames maar aankijken wat voor kunstjes ze het meest aanstaan
pi_123283946
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Ik vind dat zo vermoeiend, ik moet telkens origineel zijn terwijl die dames maar aankijken wat voor kunstjes ze het meest aanstaan
Het HOEFT niet...
  zondag 24 februari 2013 @ 16:38:27 #81
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_123283953
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:

[..]

Hé hoi, mooie foto's...hoe gaat ie met je, wat voor werk doe je, waar woon je, wanneer kan ik je ontmoeten, je bent sexy/mooi, enz.... :r

Dat is wel zo standaard riedeltje waar ik dus bij de hoi eigenlijk mijn interesse al kwijt ben.
pi_123283967
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:27 schreef DaFan het volgende:

[..]

Humor is heel belangrijk, probeer het een beetje luchtig te houden en maak er geen interview van met van die standaard vragen. Zodra je een leuk onderwerp te pakken hebt is het leuk om daar wat uitgebreider over te hebben. Zorg ook dat je zelf iets te vertellen heb en ja/nee antwoorden vallen hier dus niet onder. En smiley's zijn handig om bijvoorbeeld sarcasme aan te geven maar gebruik ze niet overal.
pi_123284050
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:38 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Hé hoi, mooie foto's...hoe gaat ie met je, wat voor werk doe je, waar woon je, wanneer kan ik je ontmoeten, je bent sexy/mooi, enz.... :r

Dat is wel zo standaard riedeltje waar ik dus bij de hoi eigenlijk mijn interesse al kwijt ben.
Whehehe, "You lost me at hello."
pi_123284091
Ik heb het gevoel dat het geen essentieel verschil maakt hoe je het gesprek opent, tenzij het extreem slecht is (met bijv. seksueel getinte shit oid). In het geval je zoekt naar een serieuze relatie.

Want iemand ziet je berichtje, klikt gelijk op je profiel waarschijnlijk (tenzij je direct al goed/fout zit). En dan wordt de afweging gemaakt, wil ik met hem/haar chatten, of niet.

En daarbij, waarom zou je iemand willen die je op dat punt afwijst. Vindt diegene je dan eigenlijk niet, gewoon niet leuk genoeg?
pi_123284169
quote:

[..]

En toch als ineens een man die jij super leuk of knap vindt (met een normaal profiel) je aanspreekt met "hoi/leuke fotos" ga je er wel op in waarschijnlijk. Of heb ik dat mis?
pi_123284225
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:33 schreef MsMessy het volgende:
Zelfvertrouwen straal je al uit op een foto. Maar je moet het ook echt hebben, ben je niet tevreden over jezelf dan heb je een probleem want faken tegenover een vrouw lukt je niet.
Als je met een vrouw praat, moet je vraagstelling zeker overkomen en wanhopigheid of eager worden afgestraft. Probeer ook met een zo origineel mogelijke vraag te beginnen aan de hand van iets wat ze in haar profiel heeft staan of wat ze heeft aangegeven als interesse. De cliché ontwijken. Want een vrouw krijgt vaak al zoveel mannen op zich af op een datingsite.
Ja op zich wel bekend allemaal :) Dan komt het wel goed met mij ;)
pi_123284241
quote:

[..]

Zulke vragen zijn op een site als paiq wel de manier om er achter te komen waar iemand geïnteresseerd in is. De informatie die je hebt geeft ook niet heel veel aanleiding tot een origineel begin.
pi_123284278
Overigens word ik heel nerveus van mannen met geld :@

Bot gezegd, ik heb het zelf gewoon NIET op het moment. Ik betaal mn hypotheek, vaste lasten, ga eens een enkele keer (el cheapo) uit eten en een nachtje naar de kroeg en dan is het gewoon al weer op... En vaak moet ik dan nog een weekje maand :') Klinkt dramatisch, maar eigenlijk is dat de situatie voor al mijn vrienden op het moment.

Liever heb ik eigenlijk een man die ook een beetje in dat schuitje zit... Ik las hier van de week al "ik wil geen werkloze dame, want die kan niet een paar keer per maand uit eten en af en toe een weekendje weg". Tja, dat zit er bij(/met) mij ook niet in en het zit niet in me om maar van alles voor me te laten betalen. In een relatie vind ik het een ander verhaal, maar voordat je dat punt hebt bereikt dat je over gedeelde financiën kunt spreken? Nog maar afgezien van het feit dat ik niet weet of ik ooit wel weer de we-gooien-alles-op-1-hoop-constructie zou zien zitten...
pi_123284335
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:22 schreef Andromache het volgende:
Ik zei niet dat ik met je wou trouwen.

quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 13:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik laat Andro de eer *O*
Laat me raden, jij hebt overgewicht ?
pi_123284385
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:46 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik zei niet dat ik met je wou trouwen.

[..]

Laat me raden, jij hebt overgewicht ?
Correct *O*

Anders had ik graag met je gedate hoor :Y
pi_123284393
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:

Bot gezegd, ik heb het zelf gewoon NIET op het moment. Ik betaal mn hypotheek, vaste lasten, ga eens een enkele keer (el cheapo) uit eten en een nachtje naar de kroeg en dan is het gewoon al weer op... En vaak moet ik dan nog een weekje maand :') Klinkt dramatisch, maar eigenlijk is dat de situatie voor al mijn vrienden op het moment.

Liever heb ik eigenlijk een man die ook een beetje in dat schuitje zit... Ik las hier van de week al "ik wil geen werkloze dame, want die kan niet een paar keer per maand uit eten en af en toe een weekendje weg". Tja, dat zit er bij(/met) mij ook niet in en het zit niet in me om maar van alles voor me te laten betalen. In een relatie vind ik het een ander verhaal, maar voordat je dat punt hebt bereikt dat je over gedeelde financiën kunt spreken? Nog maar afgezien van het feit dat ik niet weet of ik ooit wel weer de we-gooien-alles-op-1-hoop-constructie zou zien zitten...
Ken het. Het is inderdaad wel relaxter als iemand zich daar mee kan identificeren...als je er maar niet continu over klaagt ;)
pi_123284431
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:47 schreef DaFan het volgende:

[..]

Ken het. Het is inderdaad wel relaxter als iemand zich daar mee kan identificeren...als je er maar niet continu over klaagt ;)
Nee, ik klaag er niet over, maar word er in een datesituatie wel moe van als ik het continu moet zeggen...

En ik begrijp van iemand met een ruimer budget ook maar al te goed, dat die geen zin heeft om al die dingen te laten, dus daarom liever iemand in mn eigen budgetaire klasse :')
pi_123284487
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Nee, ik klaag er niet over, maar word er in een datesituatie wel moe van als ik het continu moet zeggen...
Er zijn zat gratis/goedkope dates te vinden :) Eerste keer laat je hem toch gewoon betalen ;)
  zondag 24 februari 2013 @ 16:49:23 #94
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_123284491
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:44 schreef barocci het volgende:

[..]

Zulke vragen zijn op een site als paiq wel de manier om er achter te komen waar iemand geïnteresseerd in is. De informatie die je hebt geeft ook niet heel veel aanleiding tot een origineel begin.
Hoi, kunnen we die cliché shit gelijk even afhandelen. Ik werk daar, doe dat, dit zijn mijn hobby's...Zo nu weet je dat alvast van mij, vertel eens kort iets over jezelf zodat we verder kunnen met de leuke dingen.

Paiq is sowieso retesaai en weinig leuk volk. Heb daar 1 leuk gesprek gehad en dat begon door mij met de opmerking of die icebreakers nog meer afschuwelijk cliché konden zijn.
pi_123284550
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:47 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Correct *O*

Anders had ik graag met je gedate hoor :Y
Dat jij daar mee zit is jouw probleem, niet de mijne.

Ik wil jou daten.
pi_123284592
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef Weissman het volgende:

[..]

Dat jij daar mee zit is jouw probleem, niet de mijne.

Ik wil jou daten.
Neenee, aan Andro de eer :Y
  zondag 24 februari 2013 @ 16:54:45 #97
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_123284790
Tip aan de heren, klik de link in Weissman zijn onderschrift. "Love yourself"
pi_123284817
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:49 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Hoi, kunnen we die cliché shit gelijk even afhandelen. Ik werk daar, doe dat, dit zijn mijn hobby's...Zo nu weet je dat alvast van mij, vertel eens kort iets over jezelf zodat we verder kunnen met de leuke dingen.

Paiq is sowieso retesaai en weinig leuk volk. Heb daar 1 leuk gesprek gehad en dat begon door mij met de opmerking of die icebreakers nog meer afschuwelijk cliché konden zijn.
Tsja niet iedereen kan als een prins op het witte paard aan komen galopperen, je kan wel gelijk over leuke dingen beginnen maar als je niet weet wat dat zijn voor je gesprekspartner dan wordt het toch een lastig verhaal...
pi_123284892
quote:

Maar als je je als man dan niet daar aan kan aanpassen/rekening mee kan houden ben je ook wel een beetje een nietszeggende pannekoek.

Als ik heel veel geld zou hebben en een meid die ik super leuk vindt heeft weinig geld zou ik als we dan iets "duurs" gaan doen zoals uit eten gewoon meer betalen. En als ze dat niet fijn vindt zou ik zeggen "nou dan koken we toch lekker zelf oid".

En in een relatie zou ik het juist leuk vinden om voor haar te betalen als ze weinig geld heeft en het het meisje is waar ik echt verder mee wil. O+
pi_123284917
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:54 schreef MsMessy het volgende:
Tip aan de heren, klik de link in Weissman zijn onderschrift. "Love yourself"
Geldt voor vrouwen net zo goed.
  zondag 24 februari 2013 @ 16:57:44 #101
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_123284937
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:55 schreef barocci het volgende:

[..]

Tsja niet iedereen kan als een prins op het witte paard aan komen galopperen, je kan wel gelijk over leuke dingen beginnen maar als je niet weet wat dat zijn voor je gesprekspartner dan wordt het toch een lastig verhaal...
Want jij weet niet in te haken op wat ze je vertelt. Doe gewoon geen half uur over de easy shit. Je weet toch wel leukere gespreksstof over die hobbies of over vakanties of zelfs werk wat niet onder de standaard vragen valt. Het is geen enquete of een interview, het is social talk.
pi_123284955
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:49 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Je negatieve instelling zal er ook niet bij helpen iemand te vinden waarschijnlijk :')
pi_123284989
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Je negatieve instelling zal er ook niet bij helpen iemand te vinden waarschijnlijk :')
Dat denk ik ook. Waarschijnlijk is het zo'n tuthola die geen vent kan krijgen :')
  zondag 24 februari 2013 @ 16:59:42 #104
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_123285042
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Behalve een relatie, 20 man in de chat op Badoo op dit moment en een ontmoeting via Paiq met dezelfde man van dat gesprek :') Nee ik kan echt niets vinden :D
pi_123285075
quote:
6s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:59 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Behalve een relatie, 20 man in de chat op Badoo op dit moment en een ontmoeting via Paiq met dezelfde man van dat gesprek :') Nee ik kan echt niets vinden :D
zozo wat een bewijsdrang tegenover een forum, hij legt de vinger op de zere plek he? _O-
pi_123285146
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 16:57 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Want jij weet niet in te haken op wat ze je vertelt. Doe gewoon geen half uur over de easy shit. Je weet toch wel leukere gespreksstof over die hobbies of over vakanties of zelfs werk wat niet onder de standaard vragen valt. Het is geen enquete of een interview, het is social talk.
Ik weet gemakkelijk aan te haken op hetgene wat ze zeggen, met een vraag kan je zo in een leuk gesprek rollen. Maar ik zou wel eens een originele opening van jou willen horen met alleen een foto van een gezicht en een leeftijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door barocci op 24-02-2013 17:07:41 ]
pi_123285182
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:01 schreef barocci het volgende:

[..]

Ik weet gemakkelijk aan te haken op hetgene wat ze zeggen, met een vraag kan je zo in een leuk gesprek rollen. Maar ik zou wel eens een originele opening van jou willen horen met alleen een foto van een gezicht een een leeftijd.
Wanneer heb je voor het laatst een wit paard gezien?
  zondag 24 februari 2013 @ 17:02:44 #108
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123285192
Eigenlijk moeten we af van de profielteksten en over op filmpjes waarin je jezelf voorstelt. Weet de ander meteen hoe je beweegt, praat etc :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_123285250
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 15:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Do you have facebook?

On topic:

Waardeloze avond gister, wel weggeweest maar was niets aan.
Mijzelf helemaal het heertje gemaakt, maar geeïndigd in een shoarmazaak omdat een maat van me niet meer weg wou en daar bleef hangen met zijn "matties"

Dat gebeurt me dus ook nooit weer.

Anyway, het is een beetje stil rond mijn paiq contact. Dit kan zijn omdat het weekend is, of omdat ze iemand anders tijdens het speeddaten is tegengekomen... No lo se... No lo se...

Aaaaaah
pi_123285253
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk moeten we af van de profielteksten en over op filmpjes waarin je jezelf voorstelt. Weet de ander meteen hoe je beweegt, praat etc :P.
Mss moeten we datingsites helemaal afschaffen en een keer mensen aanspreken op straat, supermarkt etc ?

Oh wacht...
  zondag 24 februari 2013 @ 17:03:59 #111
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_123285268
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

zozo wat een bewijsdrang tegenover een forum, hij legt de vinger op de zere plek he? _O-
Wou je het lijstje soms hebben of vraag het even aan mijn vriend die post hier ook ergens. Badoo is een site vol veel te makkelijk volk en Paiq is echt weer te saai. Nee het is niet zo dat ik ook maar iets hoef te bewijzen. Ik zoek namelijk verder ook niets.
pi_123285340
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Wou je het lijstje soms hebben of vraag het even aan mijn vriend die post hier ook ergens. Badoo is een site vol veel te makkelijk volk en Paiq is echt weer te saai. Nee het is niet zo dat ik ook maar iets hoef te bewijzen. Ik zoek namelijk verder ook niets.
wat doe je er dan?
pi_123285360
quote:
7s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef DaFan het volgende:

[..]

Wanneer heb je voor het laatst een wit paard gezien?
Ik zie geen witte paarden, daar ben ik te nuchter voor ;) Maar ik heb toch al veel leuke gesprekken gehad en ik hou inmiddels contact met een hele leuke meid waar ik een date mee heb gehad en een tweede date op de planning staat :)
  zondag 24 februari 2013 @ 17:06:01 #114
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123285385
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mss moeten we datingsites helemaal afschaffen en een keer mensen aanspreken op straat, supermarkt etc ?

Oh wacht...
Als lesbische vrouwen dan voortaan roze opgloeien in mijn buurt vind ik het best.
Niet meer actief op Fok!
pi_123285453
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:05 schreef barocci het volgende:

[..]

Ik zie geen witte paarden, daar ben ik te nuchter voor ;) Maar ik heb toch al veel leuke gesprekken gehad en ik hou inmiddels contact met een hele leuke meid waar ik een date mee heb gehad en een tweede date op de planning staat :)
Nou ik er over nadenk is het best een goede openingszin imo.
Good for you! :D
pi_123285510
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Waarom zit je er dan op :')
  zondag 24 februari 2013 @ 17:08:45 #117
341323 MsMessy
Fok jou, dikke doei
pi_123285530
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:05 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

wat doe je er dan?
Pure nieuwsgierigheid door alle verhalen in dit topic :)
  zondag 24 februari 2013 @ 17:09:14 #118
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123285550
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Niemand is op zoek, men wil graag gevonden worden :7.
Niet meer actief op Fok!
pi_123285568
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef MsMessy het volgende:

[..]

Pure nieuwsgierigheid door alle verhalen in dit topic :)
Hou jezelf maar voor de gek :7
pi_123285594
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef habitue het volgende:

[..]

Mss is zij ook op zoek naar iemand die haar hete, passionele sex kan geven voor op z'n minst 5 uur.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 17:10:39 ]
pi_123285605
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niemand is op zoek, men wil graag gevonden worden :7.
Ik ben wel op zoek *;
  zondag 24 februari 2013 @ 17:10:14 #122
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123285607
Ik denk wel, dat in dit topic de vrouwen wat zuurpruimerig zijn....

De reacties van de meesten hier zijn wel de aller uitersten...

heren, er zijn ook genoeg waar hun verhaal wat genuanceerder is.

(het feit dat ze hierop gaan reageren zegt genoeg :P, of ze doen het niet omdat ik het nu genoemd heb... hoe dan ook, het zal ze jennen :P)
YouTube
pi_123285615
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Niemand is op zoek, vrouwen willen graag gevonden worden :7.
fixed :P
pi_123285617
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:09 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mss is zij ook op zoek naar iemand die haar hete, passionele sex kan geven voor op zijn minst 5 uur.
Moet je dus toch nog even oefenen Weiss ;)...
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
pi_123285643
quote:

ik vind dat altijd zo'n dom gelul. ik vraag me dan ook altijd af wat zo iemand doet in het geval dat hij of zij ineens verliefd wordt op iemand zonder baan of een laagbetaalde baan oid.
  zondag 24 februari 2013 @ 17:12:08 #126
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123285708
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

Ik ben wel op zoek *;
Zet 'op zoek' dan wel tussen aanhalingstekens, anders kom je weer wanhopig over :').

Er heerst echt een taboe op die twee woorden op datingsites, volgens mij.
Niet meer actief op Fok!
pi_123285712
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:10 schreef Perzephone het volgende:

[..]

Moet je dus toch nog even oefenen Weiss ;)...
Voor 5 uur draai ik mijn hand niet om. Bij mij duurt het voorspel al 14 uur. You do the math...
pi_123285755
quote:
14s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:10 schreef ManageTheAnger het volgende:
Ik denk wel, dat in dit topic de vrouwen wat zuurpruimerig zijn....

De reacties van de meesten hier zijn wel de aller uitersten...

van die types die een hele waslijst aan waarschuwingen op hun profiel hebben staan

"ALS JE OP ZOEK BENT NAAR SEKS KIJK MAAR GAUW VERDER" "NOEM ME GEEN SCHATJE" "NIET GELIJK NAAR WHATSAPP VRAGEN"

Altijd een van die zielig gevoel krijg ik bij zulke mensen (krijg het gevoel dat ze zo vaak slechte ervaringen hebben gehad dat ze al helemaal verbitterd zijn :r )
pi_123285781
Wat hebben vrouwen toch met het woord "tegengas" :') :') :') :') :') :') :') :') :')
  zondag 24 februari 2013 @ 17:14:19 #130
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123285814
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

(krijg het gevoel dat ze zo vaak slechte ervaringen hebben gehad dat ze al helemaal verbitterd zijn :r )
Dat zijn ze hier ook.
YouTube
pi_123285828
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:13 schreef habitue het volgende:
Wat hebben vrouwen toch met het woord "tegengas" :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Mss zijn ze op zoek naar een echte man ipv een halve vent die alles de vrouw naar de zin probeert te maken ?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-02-2013 17:14:42 ]
pi_123285859
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:12 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Zet 'op zoek' dan wel tussen aanhalingstekens, anders kom je weer wanhopig over :').

Er heerst echt een taboe op die twee woorden op datingsites, volgens mij.
Ik laat dat ook niet merken, en ben niet wanhopig, account ook alweer verwijderd tijd gelden. Maar ben wel op zoek!

Maar waarom mag je niet wanhopig zijn eigenlijk? Stel je bent gewoon echt op zoek? Vaag eigenlijk
pi_123285860
Het klinkt gewoon debiel
pi_123285877
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:13 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

van die types die een hele waslijst aan waarschuwingen op hun profiel hebben staan

"ALS JE OP ZOEK BENT NAAR SEKS KIJK MAAR GAUW VERDER"

Altijd een van die zielig gevoel krijg ik bij zulke mensen (krijg het gevoel dat ze zo vaak slechte ervaringen hebben gehad dat ze al helemaal verbitterd zijn :r )
Die gebruikte ik daadwerkelijk, leverde hele geinige gesprekken op :D
En ja, ik ben extreem verzuurd en verbitterd. En zielig.
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123285890
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:15 schreef minthy het volgende:
Geil :@
pi_123285902
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:14 schreef Weissman het volgende:

[..]

Mss zijn ze op zoek naar een echte man ipv een halve vent die alles de vrouw naar de zin probeert te maken ?
ik citeer:

"...de kip wordt gemarineerd met corrigerende tikken"

- een baas
"Mendoza's been hit! Mendoza's been fucking hit!"
pi_123285930
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:15 schreef Weissman het volgende:

[..]

Geil :@
14 uur zei je, hè? :@
Tante minthy!! O+
pi_123285959
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:15 schreef minthy het volgende:

[..]

Die gebruikte ik daadwerkelijk, leverde hele geinige gesprekken op :D
typisch, eerste wat lees als ik je profiel aan klik

spuisels
Nu mèt fobo, maar zonder foto's! Beter dan dit wordt het niet

Hou van muziek, haat onweer en heb een gruwelijke pestpokkehekel aan zeikerds. Of, nog erger, van die zeikerds die van zichzelf vinden dat ze niet zeiken...
Zelf zeiken vind ik trouwens niet zo'n probleem
pi_123285998
quote:
99s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:16 schreef All-out het volgende:
ik citeer:

"...de kip wordt gemarineerd met corrigerende tikken"

- een baas
Je bedoelt Hungry_Joe ? Dat is 1 van de weinige bazen die ik hier ken op Fok!.

quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:16 schreef minthy het volgende:
14 uur zei je, hè? :@
:@ ~O>
  zondag 24 februari 2013 @ 17:18:45 #140
50430 Yuki
Student Midwife
pi_123286016
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

spuisels

Hou van muziek, haat onweer en heb een gruwelijke pestpokkehekel aan zeikerds. Of, nog erger, van die zeikerds die van zichzelf vinden dat ze niet zeiken...

Goh, dit zien we anders NOOIT op Fok :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_123286028
quote:
0s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:

[..]

spuisels

Ai, flikker ik me daar even door de mand...
Tante minthy!! O+
pi_123286081
minthy klinkt niet echt verbitterd en zuur, meer vrolijk en fris!
pi_123286086
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:19 schreef minthy het volgende:

[..]

Ai, flikker ik me daar even door de mand...
Sarcasme....je beste vriend... :D
pi_123286101
quote:
1s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:18 schreef Yuki het volgende:

[..]

Goh, dit zien we anders NOOIT op Fok :')
wat niet?
pi_123286146
Een hele hoge score, met de naam van een ex... :') Toch maar niet :')
pi_123286155
quote:
10s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:19 schreef habitue het volgende:
minthy klinkt niet echt verbitterd en zuur, meer vrolijk en fris!
Nu laat je me klinken als een inlegkruisje.

Ik verdwijn weer, niets ontopic te melden :7
Tante minthy!! O+
pi_123286176
quote:
9s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:21 schreef minthy het volgende:
_O- _O-
pi_123286197
quote:
9s.gif Op zondag 24 februari 2013 17:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik verdwijn weer, niets ontopic te melden :7
:D
  zondag 24 februari 2013 @ 17:22:45 #149
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_123286237
Wat betreft de post van DancingPhoebe..

Wat is er mis met het feit dat mannen ook eisen stellen?

Jullie vrouwen (ja ik generaliseer) hebben ellenlange waslijsten, een man moet knap zijn, minimaal 1m80, moet goed verzorgd zijn, het liefst nog aan fitness doen, mag niet arrogant zijn, moet doen wat jij wil blablabla

iedereen die niet aan je eisenlijstje voldoet, ga je al niet eens mee in gesprek... of als iemand lelijk is dan lach je hem bij voorbaat al uit.

Fuck jullie met je gelijke rechten..... nu wij eisen gaan stellen zoals: "zou toch wel mooi zijn als ze een baan heeft een we af en toe weekendjes weg kunnen (wat nog fucking romantisch is ook opzich..)" is het opeens niet goed?

Zelf stel ik die eisen ook, heb het zelf voor elkaar en wil graag dat een vrouw dat ook heeft... niet omdat ik het erg vind om dingen voor haar te betalen of dingen cadeau te doen, maar wel omdat het gewoon allemaal wat makkelijker wordt op die manier. Beetje in dezelfde levensfase zitten is gewoon veel makkelijker, in plaats van dat jij je vriendin nog moet gaan opvoeden.

Zo, dat is eruit :7
YouTube
pi_123286296
Roid rage, vriend ?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')