Want jij weet niet in te haken op wat ze je vertelt. Doe gewoon geen half uur over de easy shit. Je weet toch wel leukere gespreksstof over die hobbies of over vakanties of zelfs werk wat niet onder de standaard vragen valt. Het is geen enquete of een interview, het is social talk.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:55 schreef barocci het volgende:
[..]
Tsja niet iedereen kan als een prins op het witte paard aan komen galopperen, je kan wel gelijk over leuke dingen beginnen maar als je niet weet wat dat zijn voor je gesprekspartner dan wordt het toch een lastig verhaal...
Je negatieve instelling zal er ook niet bij helpen iemand te vinden waarschijnlijkquote:Op zondag 24 februari 2013 16:49 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Hoi, kunnen we die cliché shit gelijk even afhandelen. Ik werk daar, doe dat, dit zijn mijn hobby's...Zo nu weet je dat alvast van mij, vertel eens kort iets over jezelf zodat we verder kunnen met de leuke dingen.
Paiq is sowieso retesaai en weinig leuk volk. Heb daar 1 leuk gesprek gehad en dat begon door mij met de opmerking of die icebreakers nog meer afschuwelijk cliché konden zijn.
Dat denk ik ook. Waarschijnlijk is het zo'n tuthola die geen vent kan krijgenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Je negatieve instelling zal er ook niet bij helpen iemand te vinden waarschijnlijk
Behalve een relatie, 20 man in de chat op Badoo op dit moment en een ontmoeting via Paiq met dezelfde man van dat gesprekquote:Op zondag 24 februari 2013 16:58 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Je negatieve instelling zal er ook niet bij helpen iemand te vinden waarschijnlijk
zozo wat een bewijsdrang tegenover een forum, hij legt de vinger op de zere plek he?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:59 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Behalve een relatie, 20 man in de chat op Badoo op dit moment en een ontmoeting via Paiq met dezelfde man van dat gesprekNee ik kan echt niets vinden
Ik weet gemakkelijk aan te haken op hetgene wat ze zeggen, met een vraag kan je zo in een leuk gesprek rollen. Maar ik zou wel eens een originele opening van jou willen horen met alleen een foto van een gezicht en een leeftijd.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:57 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Want jij weet niet in te haken op wat ze je vertelt. Doe gewoon geen half uur over de easy shit. Je weet toch wel leukere gespreksstof over die hobbies of over vakanties of zelfs werk wat niet onder de standaard vragen valt. Het is geen enquete of een interview, het is social talk.
Wanneer heb je voor het laatst een wit paard gezien?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:01 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik weet gemakkelijk aan te haken op hetgene wat ze zeggen, met een vraag kan je zo in een leuk gesprek rollen. Maar ik zou wel eens een originele opening van jou willen horen met alleen een foto van een gezicht een een leeftijd.
Aaaaaahquote:Op zondag 24 februari 2013 15:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
Do you have facebook?
On topic:
Waardeloze avond gister, wel weggeweest maar was niets aan.
Mijzelf helemaal het heertje gemaakt, maar geeïndigd in een shoarmazaak omdat een maat van me niet meer weg wou en daar bleef hangen met zijn "matties"
Dat gebeurt me dus ook nooit weer.
Anyway, het is een beetje stil rond mijn paiq contact. Dit kan zijn omdat het weekend is, of omdat ze iemand anders tijdens het speeddaten is tegengekomen... No lo se... No lo se...
Mss moeten we datingsites helemaal afschaffen en een keer mensen aanspreken op straat, supermarkt etc ?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef Viking84 het volgende:
Eigenlijk moeten we af van de profielteksten en over op filmpjes waarin je jezelf voorstelt. Weet de ander meteen hoe je beweegt, praat etc.
Wou je het lijstje soms hebben of vraag het even aan mijn vriend die post hier ook ergens. Badoo is een site vol veel te makkelijk volk en Paiq is echt weer te saai. Nee het is niet zo dat ik ook maar iets hoef te bewijzen. Ik zoek namelijk verder ook niets.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:00 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
zozo wat een bewijsdrang tegenover een forum, hij legt de vinger op de zere plek he?
wat doe je er dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wou je het lijstje soms hebben of vraag het even aan mijn vriend die post hier ook ergens. Badoo is een site vol veel te makkelijk volk en Paiq is echt weer te saai. Nee het is niet zo dat ik ook maar iets hoef te bewijzen. Ik zoek namelijk verder ook niets.
Ik zie geen witte paarden, daar ben ik te nuchter voorquote:Op zondag 24 februari 2013 17:02 schreef DaFan het volgende:
[..]
Wanneer heb je voor het laatst een wit paard gezien?
Als lesbische vrouwen dan voortaan roze opgloeien in mijn buurt vind ik het best.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss moeten we datingsites helemaal afschaffen en een keer mensen aanspreken op straat, supermarkt etc ?
Oh wacht...
Nou ik er over nadenk is het best een goede openingszin imo.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:05 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik zie geen witte paarden, daar ben ik te nuchter voorMaar ik heb toch al veel leuke gesprekken gehad en ik hou inmiddels contact met een hele leuke meid waar ik een date mee heb gehad en een tweede date op de planning staat
Waarom zit je er dan opquote:Op zondag 24 februari 2013 17:03 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Wou je het lijstje soms hebben of vraag het even aan mijn vriend die post hier ook ergens. Badoo is een site vol veel te makkelijk volk en Paiq is echt weer te saai. Nee het is niet zo dat ik ook maar iets hoef te bewijzen. Ik zoek namelijk verder ook niets.
Hou jezelf maar voor de gekquote:Op zondag 24 februari 2013 17:08 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Pure nieuwsgierigheid door alle verhalen in dit topic
Mss is zij ook op zoek naar iemand die haar hete, passionele sex kan geven voor op z'n minst 5 uur.quote:
Ik ben wel op zoekquote:Op zondag 24 februari 2013 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niemand is op zoek, men wil graag gevonden worden.
fixedquote:Op zondag 24 februari 2013 17:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Niemand is op zoek, vrouwen willen graag gevonden worden.
Moet je dus toch nog even oefenen Weissquote:Op zondag 24 februari 2013 17:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Mss is zij ook op zoek naar iemand die haar hete, passionele sex kan geven voor op zijn minst 5 uur.
ik vind dat altijd zo'n dom gelul. ik vraag me dan ook altijd af wat zo iemand doet in het geval dat hij of zij ineens verliefd wordt op iemand zonder baan of een laagbetaalde baan oid.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef DancingPhoebe het volgende:
Overigens word ik heel nerveus van mannen met geld![]()
Bot gezegd, ik heb het zelf gewoon NIET op het moment. Ik betaal mn hypotheek, vaste lasten, ga eens een enkele keer (el cheapo) uit eten en een nachtje naar de kroeg en dan is het gewoon al weer op... En vaak moet ik dan nog een weekje maandKlinkt dramatisch, maar eigenlijk is dat de situatie voor al mijn vrienden op het moment.
Liever heb ik eigenlijk een man die ook een beetje in dat schuitje zit... Ik las hier van de week al "ik wil geen werkloze dame, want die kan niet een paar keer per maand uit eten en af en toe een weekendje weg". Tja, dat zit er bij(/met) mij ook niet in en het zit niet in me om maar van alles voor me te laten betalen. In een relatie vind ik het een ander verhaal, maar voordat je dat punt hebt bereikt dat je over gedeelde financiën kunt spreken? Nog maar afgezien van het feit dat ik niet weet of ik ooit wel weer de we-gooien-alles-op-1-hoop-constructie zou zien zitten...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |