Ik heb m'n best gedaan maar kwam echt niet verder dan 30 sec haha...wat een nare gastquote:
Plan van aanpak. Met alleen Hallo zeggen kom je er nietquote:Op zondag 24 februari 2013 16:10 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
wat is een gameplan?jouw gameplan?
Hoezo niet zomaar iemand? Als je van 10 meter door de kroeg heen oogcontact hebt kan het toch gewoon.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dan faalt het juist
Je weet nooit hoe iemand reageert toch.
Als ik hallo tegen iemand zeg dan is het meestal iemand die al vaag bij een groepje staat, of een groepje waar ik bij sta via via. Niet zomaar iemand.
Alsof 'what's cooking' zo gangbaar isquote:
Dat is juist alleen maar lachenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het punt van hallo zeggen is dat het heel awkward kan uitpakken
Family: me vriendenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Plan van aanpak. Met alleen Hallo zeggen kom je er niet
Samen mensen kijken (en afbranden natuurlijk) is altijd leuk, anders gewoon standaard FORD - Family, Occupation, Recreation, Dreams.
Dan ben je snel klaar inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Family: me vrienden
Occupation: niet met jou
Recreation: dansen
Dreams: dat je weggaat
Nee...maar hoe anticipeer je een gesprek met iemand die je niet kent, juist leuk om gewoon te praten en niet zo geforceerd te handelen toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 16:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Plan van aanpak. Met alleen Hallo zeggen kom je er niet
Samen mensen kijken (en afbranden natuurlijk) is altijd leuk, anders gewoon standaard FORD - Family, Occupation, Recreation, Dreams.
Dat gebeurt mij nou nooit...quote:Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hoezo niet zomaar iemand? Als je van 10 meter door de kroeg heen oogcontact hebt kan het toch gewoon.
Precies hoe meer je nadenkt hoe onzekerder je wordt en hoe meer je verwacht van iets wat misschien al direct niks isquote:Op zondag 24 februari 2013 16:13 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dat is juist alleen maar lachen
Sowieso nooit wachten op het perfecte moment, iemand spotten is daarna direct er op af, anders werkt het niet meer omdat je jezelf alleen maar op zit te fokken
Tja leren kennen is het enige hè, dus gewoon over wat iemand doet etc.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:14 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee...maar hoe anticipeer je een gesprek met iemand die je niet kent, juist leuk om gewoon te praten en niet zo geforceerd te handelen toch?
Nou wat een "plan". Dat is toch bijna logisch? Alleen hallo zeggen en dan niks gaat nietwerken idd neequote:Op zondag 24 februari 2013 16:16 schreef DaFan het volgende:
[..]
Tja leren kennen is het enige hè, dus gewoon over wat iemand doet etc.
Of over iets wat er gaande is in de kroeg.
Ik had vrijdag iets moois,quote:Op zondag 24 februari 2013 16:14 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Nee...maar hoe anticipeer je een gesprek met iemand die je niet kent, juist leuk om gewoon te praten en niet zo geforceerd te handelen toch?
Hm mij regelmatig...quote:Op zondag 24 februari 2013 16:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nou nooit...
Maar ik ben ook nog niet zo lang bezig met 'versieren'
Dat was mijn hele puntquote:Op zondag 24 februari 2013 16:17 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Alleen hallo zeggen en dan niks gaat nietwerken idd nee![]()
Mijn punt is dat dat geen punt is, omdat iedere pannekoek dat zelf ook wel kan bedenkenquote:
Shit man, jij moet er wel goed uitzienquote:Op zondag 24 februari 2013 16:17 schreef DaFan het volgende:
[..]
Hm mij regelmatig...
Gisteren bv, liep er een meisje langs die me de hele tijd aankeek, en ik keek terug. En toen ze voorbij was keek ze nog even terugLater zag ik dr bij de WCs en toen stond ze weer te koekeloeren. Wou er naartoe gaan maar toen raakte ik in gesprek met een ander meisje die continu dr glas aan me gaf om weg te zetten
Daar ben ik mee naar huis gegaan en gaan binnenkort afspreken.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:19 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Mijn punt is dat dat geen punt is, omdat iedere pannekoek dat zelf ook wel kan bedenken
Ik "hoi"
zei "hey"
en dan blijven staren en niks zeggen
Oh stop it you.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Shit man, jij moet er wel goed uitzien
Uitstraling helpt ook...quote:Op zondag 24 februari 2013 16:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Shit man, jij moet er wel goed uitzien
Echt al kom je met de bus en heb je een laag inkomen. Dat boeit echt voor geen meter! Heb je een uitstraling en een persoonlijkheid, nee...dan heb je pas echt pech.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:23 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
en geld
Hoe erg chicks ook beweren van niet, ze liegen! (het geeft niet de doorslag maar het helpt!).
Bestel eens een dure fles drank en je bent ineens een stuk interessanter, of als je uit een dikke wagen stapt die voor de deur staat of ze op komt halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |