Nee, die springt van ellende van een duikplankquote:
Dit was waarschijnlijk de oplossing om te laten weten dat ze niet kan zingenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeg er dan wat van als ouder, denk ik dan
inderdaad, als ze mijn dochter zou zijn zou ik haar echt tegenhouden om mee te doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:08 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Zeg er dan wat van als ouder, denk ik dan
Ik heb net aardappels geschild die knapper zijn dan Glennisquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze is nog steeds knapper dan Glennis
Haar. En Nederland. En de rest van Youtubequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit was waarschijnlijk de oplossing om te laten weten dat ze niet kan zingen
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef iBenny het volgende:
Ze lijkt verdomd veel op een Angry Bird
Inderdaad, maak dat kind nou niet nog meer wijs.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:08 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik heb net aardappels geschild die knapper zijn dan Glennis
Mijn ouders hebben dat opgelost door mij meezingend met walkman stiekem op een bandje op te nemen en dat af te spelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:08 schreef MissJ het volgende:
[..]
inderdaad, als ze mijn dochter zou zijn zou ik haar echt tegenhouden om mee te doen.
Awww hahahaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben dat opgelost door mij meezingend met walkman stiekem op een bandje op te nemen en dat af te spelen
Ja anders staat ze er over 4 jaar weerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Inderdaad, maak dat kind nou niet nog meer wijs.
Kijk, zij houden tenminste wel van jouquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben dat opgelost door mij meezingend met walkman stiekem op een bandje op te nemen en dat af te spelen
Ik hoop zo van nietquote:
Het werkte prima...nergens de behoefte gevoeld om ooit mee te doen aan een talentenshowquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:10 schreef Cee het volgende:
Glennis Grace is oranje omdat ze net uit de lasagne is gekropen.
Hadden mijn ouders dat maar gedaan. Ik denk nog steeds dat ik aan zo'n programma mee kan doen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het werkte prima...nergens de behoefte gevoeld om ooit mee te doen aan een talentenshow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |