Dat geld ook voor mij. Na een matige eerste ronde nu een goede tweede ronde.quote:Op maandag 25 maart 2013 10:27 schreef 4-elements het volgende:
Zo, de eerste (weliswaar gedeelde) overwinning is binnen. Nu proberen dit hoge niveau vast te houden.
quote:Op zondag 24 maart 2013 12:16 schreef Nelis89 het volgende:
Een goede teamprestatie van Williams zorgt niet alleen voor de GP zege maar ook voor de leiding in het constructeurskampioenschap!
Allen gefeliciteerd en op naar China
Hij gaat lekkerquote:Op woensdag 27 maart 2013 16:58 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]![]()
![]()
Highfive naar teamgenoot GJOnline![]()
Nu weer 3 weekjes wachten voor China
Nee hoor! Ben blij dat je er weer bent.quote:Op vrijdag 12 april 2013 16:46 schreef Sally het volgende:
Oh ships, ik had voor donderdagaavond moetten voorspellen, natuurlijkkTja, eventjes in het ziekenhuis opgenomen worden doet rare dingen met een mensch...
Geen rare vragen stellen verder, aub.
quote:Op vrijdag 12 april 2013 17:19 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Nee hoor! Ben blij dat je er weer bent.
Ik nu ook dankzij Hamilton (al had ik hem op P3) en volgens mij nog 3 punten voor de poletijd.quote:
Ssssssssjt zei ik, lulloquote:
De kwalificatie begon om 8 uur, de race morgen om 9 uur. Je bent toch weer thuis of niet?quote:Op zaterdag 13 april 2013 09:18 schreef Sally het volgende:
Is nu VT3 voorbij, of de kwali al? Wil nog even niks weten... Ga ook niet verder kijken dan dit topic.
Dus ssssjt ajb?
Ja, weer tthuisquote:Op zaterdag 13 april 2013 09:27 schreef Nober het volgende:
[..]
De kwalificatie begon om 8 uur, de race morgen om 9 uur. Je bent toch weer thuis of niet?
Tof! BBC!quote:BBC1 om 14 uur in herhaling.
Feli!quote:Op maandag 15 april 2013 15:31 schreef Funzel het volgende:
Ohohoho Melbourne al eerste en nu weerZonde dat ik Maleisië ben vergeten
Anders stond ik vast ergens bovenaan
Maarja nieuwe kans nu op Bahrein
Gulf Air Bahrain Grand Prix
Funzel - Marussia
Vrije trainingen
Snelste vrije training 1:
Hamilton
Snelste vrije training 2:
Vettel
Snelste vrije training 3:
Rosberg
Kwalificatie
Top 3:
1 Vettel
2 Alonso
3 Hamilton
De pole tijd:
1:32.581
Team hoogste topsnelheid:
Mercedes
Race
Top 10:
1 Vettel
2 Alonso
3 Raikkonen
4 Hamilton
5 Button
6 Rosberg
7 Massa
8 Di Resta
9 Hülkenberg
10 Grosjean
Coureur met snelste ronde:
Vettel
Team met snelste pitstop:
RBR
Team met eerste uitvaller:
Sauber
Ik heb vaak genoeg gezien dat er coureurs bestraft worden tussentijds. Of ziek, of persoonlijke omstandigheden oid.quote:Op maandag 15 april 2013 15:43 schreef Funzel het volgende:
Omdat ik bang ben dat ik het anders vergeet.
Maakt toch ook niet uit of ik het nu doe of donderdag?
Tot aan de deadline mag je altijd alles nog aanpassenquote:Op maandag 15 april 2013 15:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ik heb vaak genoeg gezien dat er coureurs bestraft worden tussentijds. Of ziek, of persoonlijke omstandigheden oid.
En dan alle nieuwtjes: auto's die gebreken blijken te hebben of juist nieuwe onderdelen krijgen.
Kortom er kan van alles gebeuren tussentijds wat de verwachtingen compleet veranderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |