Goed bezig mar!quote:Op maandag 15 april 2013 19:08 schreef mar456 het volgende:
Ohwyeah.
Mijn eerste overwinning is meteen een dubbeltje. Ook feli Funzel.
Ah dat is helemaal mooi.quote:Op maandag 15 april 2013 16:22 schreef Nelis89 het volgende:
[..]
Tot aan de deadline mag je altijd alles nog aanpassen
quote:
Ja jij ook nog he!quote:Op maandag 15 april 2013 19:08 schreef mar456 het volgende:
Ohwyeah.
Mijn eerste overwinning is meteen een dubbeltje. Ook feli Funzel.
Zo heeft iedere coureur wel wat.quote:Op vrijdag 19 april 2013 02:45 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[knip]
(Wat een Vettel haat is er trouwens op fok!)
Laat ik nou eerst Massa gezegd hebben... Maar toen ging ik nadenken (moet je niet doen met voorspellingen kennelijk) en heb dat toen veranderd in Alonsoquote:Op vrijdag 19 april 2013 14:39 schreef Nober het volgende:
VT1 Massa en VT2 Räikkönen, allemaal 0 punten.
Bijna...quote:Op donderdag 18 april 2013 22:44 schreef Nattekat het volgende:
Nattekat - Force India
De pole tijd:
1:32.336
bij de F1 manager sta ik 91e ofzoquote:Op woensdag 24 april 2013 00:48 schreef flipsen het volgende:
Het was redelijk, maar de F1 manager sta ik volgens echt op de allerlaatste plaats, nadat ik mijn bijna gehele Force India team heb vervangen door Massa en Vergne
Dat ForceIndia team van me begon verdomd goed, 58e na de eerste race. Maar toen ging het heeeeel hard bergafwaartsquote:Op woensdag 24 april 2013 09:34 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
bij de F1 manager sta ik 91e ofzo![]()
Raikonnen in je team hebben
Wat mij betreft wel maar:quote:
jaquote:Op vrijdag 10 mei 2013 10:08 schreef Nober het volgende:
[..]
Wat mij betreft wel maar:
Voorspellingen moeten uiterlijk op een uur voor de start van de eerste vrije training worden gepost.
Waarom trouwens 1:32.1, verwacht je regen?
quote:Op donderdag 16 mei 2013 23:16 schreef Nelis89 het volgende:
De scores komen waarschijnlijk zaterdag pas, nog even geduld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.That's history. I say history because it happened in the past.
Murray Walker
Precies. Gaat wel lekker zoquote:Op maandag 20 mei 2013 22:19 schreef flipsen het volgende:
De Sauber teammaatjes ontlopen elkaar ook werkelijk niets
Dat waren je punten uit de vrije trainingen zekerquote:
Hey sas, jammer dat het niet zo goed uitpakte. Volgende keer beter!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 10:31 schreef sasquatsch het volgende:
Mijn wetenschappelijke benadering was slechts goed genoeg voor de middenmoot.![]()
De volgende keer maar weer gewoon op instinct, scheelt een hoop tijd.
Beterschap!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey sas, jammer dat het niet zo goed uitpakte. Volgende keer beter!
Je moet maar een andere teamgenoot uitzoeken, mocht je dat willen. Ik vergeet steeds, en ben helemaal niet meer zo bezig met de F1 op dit moment. Omdat ik herstellende ben van een diepe - zoals ze dat vroeger zouden zeggen - zenuwinzinking van twee maanden geleden (inmiddels al!wat gaat de tijd hard!). Ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd dan ook nog te moeten nadenken over hoe allerlei voor mij onbekende coureurs zouden presteren
![]()
Herstel is het motto nu.
Zo, nou weet de rest ook een beetje waarom er zo'n radiostilte van deze kant is.
Dankquote:
Inmiddels aangepast, bedankt voor het opmerken!quote:Op dinsdag 21 mei 2013 09:31 schreef Tarado het volgende:
Mooi 3e in de race, eindelijk weer een beetje goeie punten.
@Nelis89 Bij de team tussenstand van Caterham heb je de punten van mijn teammaat er niet bijgeteld, daar staat mijn totaal tot nu toe.
Je hebt PM.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 17:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Hey sas, jammer dat het niet zo goed uitpakte. Volgende keer beter!
Je moet maar een andere teamgenoot uitzoeken, mocht je dat willen. Ik vergeet steeds, en ben helemaal niet meer zo bezig met de F1 op dit moment. Omdat ik herstellende ben van een diepe - zoals ze dat vroeger zouden zeggen - zenuwinzinking van twee maanden geleden (inmiddels al!wat gaat de tijd hard!). Ik heb wel andere dingen aan mijn hoofd dan ook nog te moeten nadenken over hoe allerlei voor mij onbekende coureurs zouden presteren
![]()
Herstel is het motto nu.
Zo, nou weet de rest ook een beetje waarom er zo'n radiostilte van deze kant is.
Gezien, zal later vandaag even antwoorden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |