Die was al lang afgevallen voor ze ging trouwenquote:
Dat is het volgens mij net, van die meiden die echt extreem gaan crashen om toch zo slank mogelijk in die trouwjurk te kunnen. Jij bent tenminste best rustig bezigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was ook al aan het afvallen voor het aanzoek en ik ben ook echt niet van plan extreem te gaan crashen. Mijn jurk is besteld op mijn huidige maten en ik zag er ook met mijn spekjes smoking hot uit
Ik probeer mezelf moed in te spreken...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Het heeft mij nog nooit echt geholpen, van die zogenaamde incentives (reunie van school, trouwerijen van anderen, bikiniweer, tropische vakantie, skivakanties). Trouwen schijnt te helpen, maar de meesten die ik ken die heeeel veel zijn afgevallen om in de trouwjurk te passen zijn eigenlijk weer gewoon aangekomen na de trouwdag.
Tx!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:09 schreef Aventura het volgende:
CUL / Zelf wraps (het ronde ding zelf) maken.
wortels. Ik sleep die krengen overal mee naartoe. Ff wassen, in een ziplockzakje in je handtas en knauwen maar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Popjes. Ik zit even in een FML- periodeDus ik wil wel graag 100 kilo afvallen, maar er vooral niet te veel (en te vaak) over na hoeven denken.
En in de winter wil ik gewoon 1 keer in de week naar de supermarkt en daar alles kopen wat ik nodig heb. Dus was zijn nou tussendoortjes die makkelijk mee te nemen zijn, in megaverpakkingen te koop zijn en die ook nog redelijk verstandig zijn? Iemand hier een aanrader voor?
Wat liefquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:48 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik voel mijn voeten niet meer.![]()
Beetje vreemd lijstje vandaag, niet echt volgens ontbijt/lunch//avondeten dus doe het maar met tijden.
11:45 Kop tomatensoep, 2 boterhammen met filet american
16:30 2 boterhammen met filet american en twee Lu koekjes
20:00 1 granny smit appel.
En nu staat mijn vriend een hamburger voor me te bakken omdat ik kapot ga van de honger. Dus die eet ik dadelijk op op een boterham.
Ik denk dat dat heel veel zeer doet. Net als wanneer me bevroren handen onder een warme kraan houd. Maar ze beginnen op te warmen en ik voel ze nu tintelen dus ze doen het nog!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:10 schreef Isabeau het volgende:
Voeten in een teiltje met warm water doen, cuppie?
Daarom ook geen teiltje met heet waterquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:43 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik denk dat dat heel veel zeer doet. Net als wanneer me bevroren handen onder een warme kraan houd. Maar ze beginnen op te warmen en ik voel ze nu tintelen dus ze doen het nog!
Ja.. Maar het is nu weekend dus het lijstje zit er wel iets anders uit. Maar nog wel binnen de punten die ik mag hebben vandaag.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn dat serieus lijstjes waarmee je afvalt Joycie?
En iedereen bedankt voor de suggesties, maar net niet helemaal wat ik zocht. Ik doelde meer op van die voorverpakte meuk die 100 jaar goed blijft en waarvan je in 1 keer 16 pakken kunt kopen en in de kast kunt gooien zodat je daar 2 weken niet meer over na hoeft te denken.
Sultana's of kapitein koeks of liga's ofzo. Maar dan NIET slecht.Onmogelijk volgens mij, maar een mens mag hopen!
Kun je niet beter binnen je punten betere dingen eten dan? Afvallen is leuk, maar juist ook 1 van de pluspunten van gezonder eten is dat je je veel beter gaat voelen. Je kunt volgens mij veel meer en gezonder eten binnen je toegestane punten.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja.. Maar het is nu weekend dus het lijstje zit er wel iets anders uit. Maar nog wel binnen de punten die ik mag hebben vandaag.
Zoals? De beschuitjes, en het koekje. De rest is naar mijn idee best gezond.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je niet beter binnen je punten betere dingen eten dan? Afvallen is leuk, maar juist ook 1 van de pluspunten van gezonder eten is dat je je veel beter gaat voelen. Je kunt volgens mij veel meer en gezonder eten binnen je toegestane punten.
Ik gok hierbij even dat je afbakbroodjes geen volkorenbroodjes zijn? En al zijn ze dat wel, volgens mij zijn boterhammen per definitie gezonder (en slanker?) dan broodjes?quote:Op zondag 24 februari 2013 09:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zoals? De beschuitjes, en het koekje. De rest is naar mijn idee best gezond.
Meerganen is zeker niet altijd volkoren. Check je ingrediëntenlijstje eens, meestal zat er een net genoeg volkoren in om het volkoren te mogen noemen. Geldt ook voor je gewone brood.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Het zijn volkoren meergranenbroodjes. Door de weeks eet ik meergranenboterhammen, maar op zondag eten we afbakbroodjes (nooit wit)
Wat een schat inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2013 09:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend zei gisteren dat ik trouwen voor mijn vijftigste wel uit mijn hoofd kon zetten, de schat. Dus we hebben maar besloten om gewoon niet te trouwen tenzij we de jackpot winnen ofzo. Dus nu gaan we in juni of juli een samenlevingscontract of homohuwelijk halen waarbij we ook huis en bedrijf in een keer goed regelen. Dan doen we een etentje met de familie, mijn schoonvader kan er dan ook hopelijk nog bij zijn.
Dus dat is het dan ook echt. DE foto waarmee ik de rest van mijn leven geconfronteerd zal worden. Dus hell to the yes dat ik er zo goed mogelijk uit zal zien op onze dag. Het enige probleem is dat ik 25 kilo moet afvallen in 4 maanden
*jeej*stress*jeej*stress*
Ik weet dat het iets is wat ik mezelf opleg maar ik ga het zeker proberen op een gezonde manier. Mijn stress begint zich om te zetten in positieve energie!quote:Op zondag 24 februari 2013 09:57 schreef Tink89 het volgende:
Wat een schat inderdaadWaarom niet trouwen en wel een contract? Je kunt ook gewoon op het stadhuis trouwen en dan gaan eten...
En niemand zegt dat je 25 kilo moet afvallen in 4 maanden, maar als je dat zelf graag wilt, gaan we je natuurlijk bijstaanTegen die tijd eisen we dan wel jurk-foto's natuurlijk!
Hoe dan ook ga ik sowieso issues hebben met mijn trouwjurk ooit. M'n bovenarmen zijn flubberig door het extra vel, dus ben bang dat wij in de winter trouwen, zodat ik mouwen aan kan. Vind ik sowieso wel mooi. Al die net iets te dikke vrouwen in een strapless jurk heb ik nooit gesnapt. Iedereen moet zich natuurlijk mooi voelen in haar eigen jurk, maar ik zie zo vaak bruiden die gewoon de verkeerde maat kopen of een model dat heel slecht past. Zal even googelen voor een plaatje van wat ik bedoel...
Edit: Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Of zoiets:
[ afbeelding ]
Ik vind het dan gewoon jammer dat je eerst haar figuur ziet en dan pas haar gezicht en dat ze een mooie vrouw is...
Rijstwafels (kun je voorverpakt bij de Aldi vinden) roggebrood, notenmix...En in plaats van voorverpakt kun je ook leuke bakjes kopen, scheelt afval en het is vaak goedkoper.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn dat serieus lijstjes waarmee je afvalt Joycie?
En iedereen bedankt voor de suggesties, maar net niet helemaal wat ik zocht. Ik doelde meer op van die voorverpakte meuk die 100 jaar goed blijft en waarvan je in 1 keer 16 pakken kunt kopen en in de kast kunt gooien zodat je daar 2 weken niet meer over na hoeft te denken.
Sultana's of kapitein koeks of liga's ofzo. Maar dan NIET slecht.Onmogelijk volgens mij, maar een mens mag hopen!
Kunne we maar op 1 manier beoordelen SQ.... Help ONS, om JOU te helpen...quote:Op zondag 24 februari 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Als die onderste er niet uitziet in dr jurk ben ik helemaal een weerzinwekkend geval straks
nog 3,5 maand wachtenquote:Op zondag 24 februari 2013 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kunne we maar op 1 manier beoordelen SQ.... Help ONS, om JOU te helpen...
Ik zit een beetje in een diepe winterbleh. Dus alles wat meer moeite kost dan diepzuchtend uit de voorraadkast en nog dieper zuchtend in mijn tas mikken is eigenlijk te veel moeitequote:Op zondag 24 februari 2013 10:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Rijstwafels (kun je voorverpakt bij de Aldi vinden) roggebrood, notenmix...En in plaats van voorverpakt kun je ook leuke bakjes kopen, scheelt afval en het is vaak goedkoper.
Ik heb deze bijvoorbeeld voor kleine tussendoortjes:
[ afbeelding ]
Te vinden bij de V&D.
Maar nu kun je nog iets anders regelen als wij zeggen dat het een slecht idee is!! Hier met die foto's!quote:
je weet dat ik mijn verloofde op FOK heb ontmoet he?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar nu kun je nog iets anders regelen als wij zeggen dat het een slecht idee is!! Hier met die foto's!
Help ONS! Om JOU! te helpen!!
PM schat. PM.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat ik mijn verloofde op FOK heb ontmoet he?
Alle moeite die je er voor moet doen is beweging. Calorieën verbranden. Kom op, kun je straks slanker van de zon genietenquote:Op zondag 24 februari 2013 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in een diepe winterbleh. Dus alles wat meer moeite kost dan diepzuchtend uit de voorraadkast en nog dieper zuchtend in mijn tas mikken is eigenlijk te veel moeite
Gelukkig sneeuwt het buiten
Ik ook.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:22 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik vind allebei die vrouwen er gewoon goed uitzien in hun jurk hoor.
Oh die jurk vond ik eigenlijk echt heel lelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 09:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij Obese zag ik laatst een best mooie oplossing tijdens de "eindpresentatie"![]()
Een rode jurk, met een soort losse mouwstukjes. Het verbaasde me hoe leuk en normaal dat stond. Niet alsof ze haar kwabarmpjes te verbergen had zeg maar!
Dat noemen we tegenwoordig ook wel trouwen.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend zei gisteren dat ik trouwen voor mijn vijftigste wel uit mijn hoofd kon zetten, de schat. Dus we hebben maar besloten om gewoon niet te trouwen tenzij we de jackpot winnen ofzo. Dus nu gaan we in juni of juli een samenlevingscontract of homohuwelijk halen waarbij we ook huis en bedrijf in een keer goed regelen.
We deden het ook in basis omdat we ons (toen nog) ooit te maken kind een geboortecertificaat met twee ouders gunden.quote:
asperges in ham?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:29 schreef Vanyel het volgende:
![]()
True.
Maar naar ik me heb laten vertellen ook met wat exquisere (hoe schrijf je dat eigenlijk) hapjes.
pehehequote:Op zondag 24 februari 2013 13:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan me de hapjes voor geen meter meer herinneren, ik zat alleen maar de billen van V en mevrouw V te staren en wijn te atten.
ben je in eindhoven getrouwd?quote:Op zondag 24 februari 2013 13:34 schreef Vanyel het volgende:
Dan waren wij in 2009 vast onze tijd ver vooruit.
Maar het voorkomt een nare kater dus
Vijf kilo minder bil was dat in mijn geval.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:34 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan me de hapjes voor geen meter meer herinneren, ik zat alleen maar de billen van V en mevrouw V te staren en wijn te atten.
In de buurt van.quote:
Wat is het?quote:Op zondag 24 februari 2013 14:11 schreef Claudia_x het volgende:
Er stond afgelopen weekeinde in het Parool een stukje over sportvasten. Is dat als afvalmethode wel eens ter sprake gekomen hier?
Dat klinkt heel betrouwbaarquote:Op zondag 24 februari 2013 15:05 schreef Aventura het volgende:
Ik las het ook. Een journaliste viel in10 dagen ruim 4 kilo af. Vetkilo's welteverstaan. Volgens haar en de trainers dan. Iets met je metabolisme resetten zodat je lijf eerst op de vetreserves gaat interen.
Hou je aan de onderschriftquote:Op zondag 24 februari 2013 15:35 schreef Cuppiecake het volgende:
Baah
Ik ben cupcakes aan het bakken voor mijn moeders verjaardag. En ik verzin die helemaal zelf bij elkaar, dus ik heb gewoon een basisrecept en daar mik ik van alles bij. En nu maak ik dus stroopwafelcupcakes, appelkaneelcupcakes, en chocoaardbeien cupcakes.
Alleen om te weten of alle smaken wel kloppen enzo moet ik dus proeven. En ik ben nu best wel bang voor de calorien die ik ondertussen al naar binnen geproefd heb..
Dat is zo'n gek idee nog niet.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:39 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Hou je aan de onderschrift
Of je proeft en spuugt het weer uit, zoals wijn proeven
Ik heb erover gehoord, als je goed begeleid wordt, lijkt mij het een goede methode. Ook een goed startpunt om je leefpatroon makkelijk te veranderen (afkickfase van suiker heb je dan al achter de rug, na de sportvast-periode blijven sporten).quote:Op zondag 24 februari 2013 14:11 schreef Claudia_x het volgende:
Er stond afgelopen weekeinde in het Parool een stukje over sportvasten. Is dat als afvalmethode wel eens ter sprake gekomen hier?
Vaiz0r heeft die volgens mij digitaal, hangt in slank rond. Anders zijn de vrienden uit het BB-topic vast wel zo vriendelijk om 'em te spammenquote:Op zondag 24 februari 2013 17:55 schreef Brighteyes het volgende:
Mijin echtgenoot is groot fan van het boek 'Burn the fat, feed the muscle', maar daar heb ik zo gauw geen linkje naar.
Ja ja, I knowquote:Op zondag 24 februari 2013 13:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dat noemen we tegenwoordig ook wel trouwen.
Je bedoelt een partnerregistratie?
Ja, hij staat boven ook op desktop.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Vaiz0r heeft die volgens mij digitaal, hangt in slank rond. Anders zijn de vrienden uit het BB-topic vast wel zo vriendelijk om 'em te spammen
Nou, ik ben er klaar mee hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind sneeuw zo heerlijk. Lopen door de sneeuw, glijden over de sneeuw, rijden in de sneeuw, ik snap niet dat mensen er zo moeilijk over doen. Nou ja, wel eenbeetje maar ik vind het heerlijk.
Ik zie nu alweer op tegen die hitte van de zomer
QFTquote:Op zondag 24 februari 2013 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, ik ben er klaar mee hoor.
Ok, afgelopen dinsdag vond ik 40 graden ook een tikkie te veel van het goede, maar de dagen ervoor was het 25-30 graden en dat was toch echt wel genieten hoor.Gewoon helemaal tot in de kern warm! Zonder jas naar buiten huppelen, geen lagen kleding... Doe mij maar zomer!
Daar hadden we het gisteren nou net over. Dat dat crashen voor een belangrijke dag (trouwerij of whatever) nou net niet werktquote:Op zondag 24 februari 2013 09:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend zei gisteren dat ik trouwen voor mijn vijftigste wel uit mijn hoofd kon zetten, de schat. Dus we hebben maar besloten om gewoon niet te trouwen tenzij we de jackpot winnen ofzo. Dus nu gaan we in juni of juli een samenlevingscontract of homohuwelijk halen waarbij we ook huis en bedrijf in een keer goed regelen. Dan doen we een etentje met de familie, mijn schoonvader kan er dan ook hopelijk nog bij zijn.
Dus dat is het dan ook echt. DE foto waarmee ik de rest van mijn leven geconfronteerd zal worden. Dus hell to the yes dat ik er zo goed mogelijk uit zal zien op onze dag. Het enige probleem is dat ik 25 kilo moet afvallen in 4 maanden
*jeej*stress*jeej*stress*
Doe mij ook maar zomer, maar dan niet de benauwde zomers van hier. Nu 2x een wat langere zomer gehad door reizen naar Egypte/Marokko, heerlijk die droge warme lucht. Maarja, over iets minder dan 6 weken naar Ierland en in November een paar weken naar Nepalquote:Op zondag 24 februari 2013 18:22 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou, ik ben er klaar mee hoor.
Ok, afgelopen dinsdag vond ik 40 graden ook een tikkie te veel van het goede, maar de dagen ervoor was het 25-30 graden en dat was toch echt wel genieten hoor.Gewoon helemaal tot in de kern warm! Zonder jas naar buiten huppelen, geen lagen kleding... Doe mij maar zomer!
Ik Heb nergens gezegd dat ik zal gaan crashen. Dat is niet eens mogelijk met mijn kwalen. Maar dit is wel een erg goede motivator. En niet alleen om verstandiger te eten maar ook om echt meer te gaan bewegen. Ik moet me er maar bij neerleggen dat ik dan geen perfecte 'bruid' zal zijn.quote:Op zondag 24 februari 2013 18:42 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar hadden we het gisteren nou net over. Dat dat crashen voor een belangrijke dag (trouwerij of whatever) nou net niet werkt![]()
Maar ieder z'n ding hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ah, edit, dan helemaal niet klikken
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
Morgen weer een dagquote:Op zondag 24 februari 2013 19:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
Het is gewoon een faal in general, geen dieetfaal
IKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORIKBENERKLAARVOORquote:
Net als... Divorcequote:Op zondag 24 februari 2013 20:07 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam er vorige week achter dat dat Obese een Nederlands programma wasIk vond het zo typisch Amerikaans klinken.
Jup. Maar we zullen zien! Hij is iig goed spekkig!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:10 schreef BananaPancake het volgende:
Uit de beelden van de voorstukjes ben ik alleen wel bang dat de kandidaat van vandaag een ontzettende faalhaas is..
kleintje jaquote:Op zondag 24 februari 2013 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
Melissa kan ook wel een dieetje gebruiken
Hoe zwaar ben je dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 20:29 schreef Stormqueen het volgende:
Een BMI van zeventig!!!!! Zeventig!
*boks*quote:
Jeetje....wat sneuquote:
Hij bleef maar eten door verdriet na het verlies van z'n beiden oudersquote:Op zondag 24 februari 2013 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje....wat sneuEn hoe is dat zo gekomen dan?
door heel veel eten in je hoofd te stoppen!quote:Op zondag 24 februari 2013 20:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jeetje....wat sneuEn hoe is dat zo gekomen dan?
Ow, dat is wel heel veel troosteten dan.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:39 schreef BananaPancake het volgende:
Hij bleef maar eten door verdriet na het verlies van z'n beiden ouders
Nooit aan de rem getrokken neequote:Op zondag 24 februari 2013 20:40 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ow, dat is wel heel veel troosteten dan.
Ik geloof dat als je zo zwaar bent geworden er heel wat meer achter zit dan alleen een boel etenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:39 schreef Stormqueen het volgende:
door heel veel eten in je hoofd te stoppen!
oh uiteraard. Maar daar komen we gaandeweg nog achterquote:Op zondag 24 februari 2013 20:41 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik geloof dat als je zo zwaar bent geworden er heel wat meer achter zit dan alleen een boel eten
Ja, dan gaat onze Wen op zoek naar traantjesquote:Op zondag 24 februari 2013 20:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh uiteraard. Maar daar komen we gaandeweg nog achter
Tsja, als ik zie wat een obese collega allemaal naar binnen werkt...quote:Op zondag 24 februari 2013 20:48 schreef Stormqueen het volgende:
Hij jokt. Je staat geen vijf weken stil als je je aan je dieet en beweegplan houdt.
maar die zit wel in je benen!quote:Op zondag 24 februari 2013 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, Calorieteller en Endomondo zijn geinstalleerd. Jammer dat mijn wandeling van vanmiddag niet in Endomondo is te zetten.
Kan je niet handmatig dingen invoeren?quote:Op zondag 24 februari 2013 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo, Calorieteller en Endomondo zijn geinstalleerd. Jammer dat mijn wandeling van vanmiddag niet in Endomondo is te zetten.
Ik heb hem via vaizquote:Op zondag 24 februari 2013 18:01 schreef loveli het volgende:
[..]
Vaiz0r heeft die volgens mij digitaal, hangt in slank rond. Anders zijn de vrienden uit het BB-topic vast wel zo vriendelijk om 'em te spammen
Mijn allerdikste collega (tevens een van de tofste collega's) eet eigenlijk alleen rijstewafels als tussendoortje. En dan niet 10, maar max 2 op een dag of zo.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:57 schreef douche-eendje het volgende:
Tsja, als ik zie wat een obese collega allemaal naar binnen werkt...
die dikke collega zal dan thuis wel de zakken chips pakkenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:30 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn allerdikste collega (tevens een van de tofste collega's) eet eigenlijk alleen rijstewafels als tussendoortje. En dan niet 10, maar max 2 op een dag of zo.
Mijn dunste collega (flink ondergewicht denk ik) eet candybars bij de koffie
dan eet je wel serieus matigquote:Op zondag 24 februari 2013 23:37 schreef Isabeau het volgende:
Ja, dat weet ik dus niet. Ik snap het niet.
Ik weet wel dat die dunste collega een tijdje heel trouw Sonja Bakker heeft gedaan en daar van aankwam (wat ook haar bedoeling was).
Lunch: 2 zorgvuldig dun met boter besmeerde knackebrodjes met een zelf gesneden plakje kaas.quote:
Ik heb ook zo'n veel te dikke tante (familiekwaal) die op elke verjaardag glaasjes water of cola light drinkt en dan elk gebakje afslaat en nooit hapjes neemt. Dan denk ik ook: is dat voor de buitenwereld en stop je jezelf thuis dan helemaal vol of zoquote:Op zondag 24 februari 2013 23:45 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dikke mensen worden niet dik van twee rijstwafels bij de thee. We hebben hier allemaal hetzelfde probleem en weten ook allemaal dat je dik wordt doordat je meer consumeert dan jeverbruikt. Er zijn nnatuurlijk meer factoren dieiinvloed hebben maar dat is toch echt wel het basisprincipe.
Dagelijks?!quote:Op maandag 25 februari 2013 00:06 schreef douche-eendje het volgende:
Tsja, als ik kijk wat de desbetreffende persoon in de koffiepauze al aan tussendoortjes wegwerkt... Dan zit je al op zo'n 450 kcalEn als dagelijks toetje doet ze een pannenkoek met een danoontje uit de magnetron. T is maar wat je lekker vind.
Ik wil niet weten hoe vaakquote:Op maandag 25 februari 2013 00:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dagelijks?!Och jee. Dan kan je net zo goed elke dag een gebakje nemen.
Staat dat er niet op?quote:Op maandag 25 februari 2013 00:12 schreef Isabeau het volgende:
Hoeveel kcal is eigenlijk 1 bekertje ranje (redelijk zoet, 150 ml). Ik had zo'n trek in zoet
quote:Op maandag 25 februari 2013 06:51 schreef Brighteyes het volgende:
Hey Isa, jij zit vlgs mij aardig in de zone weer toch?
Hou je dan niet jezelf en je omgeving voor de gek? Ik eet bij anderen ook gewoon wat ik verstandig vind (of niet, en dan zeg ik dat ook gewoon...) en de meeste mensen vinden het alleen maar tof dat ik eerlijk ben over m'n valkuilen. Ik kijk zelf altijd een beetje op van dikke mensen die dan in het openbaar niet durven te eten wat ze zouden willen. Ik at een jaar of twee geleden een beker yoghurt met fruit van de shakes en juices op het station en twee superdunne meiden met een sigaret en een puntzak friet zeiden toen net iets te hard 'yeah right, alsof je dat eet als je zo dik bent. Hoe hypocriet, thuis vreet ze zich vast vol'. Dat deed zeer, maar tegelijkertijd snap ik het wel...quote:Op maandag 25 februari 2013 00:29 schreef ejiraM het volgende:
En @hierboven: dat is wel mijn tactiek een beetjeIn het openbaar eet ik echt 1/10 van wat ik thuis eet
. Ik ben ook nooit degene die een bezoek aan de mac oid tijdens het shoppen initieert, dat soort dingen terwijl ik dat af en toe wel zou willen..
Toen ik een keelontsteking had was ijsjes het enige wat ik kon eten, dus zoveel kun je daar niet van aangekomen zijn toch? Eerder afgevallen.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:51 schreef Holyme het volgende:
Goedemorgen, ik ga er ook weer tegenaanHeb een keelonsteking, en tsja, als de dokter zegt dat je veel ijs moet eten...
Oeps! Dat afgelopen week bijna al het eten ontzettend pikte hielp ook niet mee. En die perenijsjes bevatten niet zo heel veel kcal, maar heb 't natuurlijk niet bij eentje gehouden (of bij 1 doos zelfs), en de hometrainer heeft ook mooi stof staan vangen. Nu gaat het weer wat beter, kan weer normaal eten zonder dat het al te vervelend is, en nu mogen de ijsjes er weer vanaf dus! Net een ontbijt op van yoghurt met muesli (maar nee, morgen toch weer warme pap, tis nog niet zomers genoeg voor yoghurt), dadelijk boodschappen doen en maar flink groentes inslaan
Dat ging niet want hij was voor in een ovenschotel bedoeld.quote:Op maandag 25 februari 2013 09:00 schreef Aventura het volgende:
Voortaan de vis gewoon op de huid bakken. Van gare vis is-ie veel makkelijker te verwijderen!
Heb 't 'n keer eerder gehad, ook zo erg, dus dit keer was ik er sneller bij gelukkig! En wilde wel eten omdat dat toch wel nodig is om beter te worden, maar wat ik at was veel vloeibaar, en veel ijsjes (gelukkig bleek al snel dat roomijs ook pikt, haha), maar een paar dagen uit m'n standaard ritme en het vliegt er aan bij mij helaas. Hopelijk gaat het er net zo snel weer vanaf!quote:Op maandag 25 februari 2013 08:55 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Toen ik een keelontsteking had was ijsjes het enige wat ik kon eten, dus zoveel kun je daar niet van aangekomen zijn toch? Eerder afgevallen.
Aan de andere kant, zelfs een ijsje kreeg ik niet meer weg. Dus ik was wel heel ziek
Ja ik had 't ook al eerder gehad, maar de dokter vond dat ik 'gewoon uit moest zieken'. Ik was dan wel weer 4 kilo lichter toen ik beter was en die zijn er niet meer aangekomen. Maar misschien dat het dan wel vooral vocht is wat je vast houd?quote:Op maandag 25 februari 2013 09:02 schreef Holyme het volgende:
[..]
Heb 't 'n keer eerder gehad, ook zo erg, dus dit keer was ik er sneller bij gelukkig! En wilde wel eten omdat dat toch wel nodig is om beter te worden, maar wat ik at was veel vloeibaar, en veel ijsjes (gelukkig bleek al snel dat roomijs ook pikt, haha), maar een paar dagen uit m'n standaard ritme en het vliegt er aan bij mij helaas. Hopelijk gaat het er net zo snel weer vanaf!
Ik vind het echt prima te doen.quote:Op maandag 25 februari 2013 07:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zit er zelfs over te denken om 1 of 2 maal per week dat intermittend fasting wat jij doet eens te doen. Op mijn vrije dagen is dat helemaal niet zo moeilijk en dan 's avonds een lekkere gezonde salade oid.
Hmm ik stop wel een bruin bolletje in het tosti-apparaat danquote:Op maandag 25 februari 2013 10:14 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb ze ook nog nooit ergens gezien.
Mss kan je zel wel zelf maken?
Haha, niet in de winkel, wel op allerhande: http://www.ah.nl/allerhande/recepten/669364/volkoren-pitabroodjes
Ik vrees dat je dat kunt vinden bij de Ekoplaza of andere biosuper. Net zoals dat ze daar dus ook volkoren bladerdeeg verkopen. Zoveel lekkerderquote:Op maandag 25 februari 2013 10:10 schreef BananaPancake het volgende:
Weten jullie of je bij de supermarkt ook volkoren pitabroodjes kan vinden? En Falafel? En hebben ze dat dan ook bij de Lidl?
Er stonden wel wat twee punten betreft "kleine lettertjes" in het stuk: "Mensen met een groot dieetverleden of mensen die weinig vermogen hebben in het sporten reageren nauwelijks op het programma."quote:Op zondag 24 februari 2013 17:46 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik heb erover gehoord, als je goed begeleid wordt, lijkt mij het een goede methode. Ook een goed startpunt om je leefpatroon makkelijk te veranderen (afkickfase van suiker heb je dan al achter de rug, na de sportvast-periode blijven sporten).
Methode wordt ook door topsporters gebruikt om meer energie te hebben bij hun sport, omdat ze beter werden in vetverbranding naast koolhydraatverbranding, werd hun vermogen beter (maken beter gebruik van de mogelijkheden van het lichaam).
Oh, interessant! Ik ga zo even het filmpje bekijken. Vond je het niet zwaar met de combinatie gezin en werk? Ik zou volgens mij een knallende hoofdpijn hebben, misselijk zijn, kribbig. Niet zo gezellig, dus. Maar hey, wel kilo's lichter.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:55 schreef Brighteyes het volgende:
Ik ben dus nav een ander topic in LIF gaan lezen over intermittent fasting en dat leverde me in december een gewichtsverlies van 4 kilo op inclusief gewoon normale kerstdiners met toetjes etc.
Ik 'vastte' 2 dagen in elke week. Maar dan meestal nog met een maaltijd van +/- 500kcal op zo'n dag.
Nee, daar heb ik dus helemaal geen last van gehad. Ik moet erbij zeggen dat ik dan wel echt de hele dag door heel veel drink, vnml groene thee, maar honger en misselijk helemaal niet. Terwijl dat een van de redenen is dat ik altijd wel eten bij me heb 'want wat nou als ik honger krijg'.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:40 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Oh, interessant! Ik ga zo even het filmpje bekijken. Vond je het niet zwaar met de combinatie gezin en werk? Ik zou volgens mij een knallende hoofdpijn hebben, misselijk zijn, kribbig. Niet zo gezellig, dus. Maar hey, wel kilo's lichter.
Ja, er is een soort RTL gemist. Ik heb het op m'n iPad (gratis). Ik word niet goed van dat RTL-sausje over het programma heen, maar ik vind het altijd wel inspirerend om te zien dat mensen in een relatief korte periode zo'n andere wending aan hun leven kunnen geven. In diezelfde sfeer vind ik "I used to be fat" van MTV ook leuk.quote:Op zondag 24 februari 2013 20:16 schreef Isabeau het volgende:
Kan je dat ook online ergens bekijken/nakijken?
Ik heb een keer gehoord dat je maag oprekt wanneer je 's ochtends eet, dus wanneer je vrijwel niet eet rekt je maag ook niet zo op en heb je dus minder honger gevoel. Weet niet wat hier waar van is maar ik herken het wel een beetje. Ik had zaterdag heel weinig gegeten en toch geen honger.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik dus helemaal geen last van gehad. Ik moet erbij zeggen dat ik dan wel echt de hele dag door heel veel drink, vnml groene thee, maar honger en misselijk helemaal niet. Terwijl dat een van de redenen is dat ik altijd wel eten bij me heb 'want wat nou als ik honger krijg'.
Ik heb die app gister ontdekt! Je kunt er barcodes mee scannen, onwijs handig. Zulk soort dingen motiveren mij dus weer.quote:Op zondag 24 februari 2013 21:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat lijkt me eerlijk gezegd echt de grootste onzin die er is. Je maag is zo groot als hij is en die rekt echt niet zomaar eventjes even terug. Anders zouden al die maagbanden toch ook helemaal niet hoeven.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:50 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ik heb een keer gehoord dat je maag oprekt wanneer je 's ochtends eet, dus wanneer je vrijwel niet eet rekt je maag ook niet zo op en heb je dus minder honger gevoel. Weet niet wat hier waar van is maar ik herken het wel een beetje. Ik had zaterdag heel weinig gegeten en toch geen honger.
Ik ben juist enorm gevoelig voor dalingen in m'n bloedsuikerspiegel. Ik was vroeger niet zo'n trouwe eter (in de zin van elke 2 uur eten), maar sinds ik kinderen heb, ben ik mezelf daar wel toe gaan dwingen. Ik kan het me nu niet meer veroorloven om in te storten op een willekeurig moment op de dag. Dat maakt wel dat ik wat huiverig ben voor vast-methodes.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik dus helemaal geen last van gehad. Ik moet erbij zeggen dat ik dan wel echt de hele dag door heel veel drink, vnml groene thee, maar honger en misselijk helemaal niet. Terwijl dat een van de redenen is dat ik altijd wel eten bij me heb 'want wat nou als ik honger krijg'.
Ik reageerde ook heel erg goed op een low-carb dieet omdat ik zo die enorme pieken niet had.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:58 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik ben juist enorm gevoelig voor dalingen in m'n bloedsuikerspiegel. Ik was vroeger niet zo'n trouwe eter (in de zin van elke 2 uur eten), maar sinds ik kinderen heb, ben ik mezelf daar wel toe gaan dwingen. Ik kan het me nu niet meer veroorloven om in te storten op een willekeurig moment op de dag. Dat maakt wel dat ik wat huiverig ben voor vast-methodes.
Wat ik misschien wel eens zou kunnen doen, is 's ochtends op een lege maag hardlopen. Ik was vroeger een groot ontbijter maar ben lichter gaan ontbijten. Ik weet dat het standaardriedeltje luidt dat je flink moet ontbijten, maar ik heb gemerkt dat ik de hele dag door meer eet als ik al begin met een flinke maaltijd.
quote:Op maandag 25 februari 2013 10:51 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik heb die app gister ontdekt! Je kunt er barcodes mee scannen, onwijs handig. Zulk soort dingen motiveren mij dus weer.
En gewoon wat minder nemen? Als je het heel erg lekker vindt, kan dat een manier zijn om toch wat minder kcals te nemen. Of je past je recept zo aan, dat er minder calorierijke dingen in zitten en wat meer gezonde dingen?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
Zo dan, niet geheel onverwacht maar mijn D van vandaag is 826 kcals. Ik kan het wel hebben op zich omdat ik 1,5 uur ga badmintonnen en een half uur wandel maar dit gerecht haal ik de komende maanden maar van het menu
Ik vind hun aanbevolen dagelijkse hoeveelheid wel hoog! Bij "gematigd gewichtsverlies" moet ik 2200 kcal eten, en bij "gewichtsverlies" 2000. En ik heb een inactieve levensstijl opgegeven.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:07 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]Ik heb net de verpakkingen van de linzen, chorizo en vruchtenmousse gepakt om te gaan scannen. Echt ideaal! Ik zag net ook dat je ook kunt inloggen op hun website, die is heel uitgebreid.
Ja, daar moet je echt dikke schijt aan hebben idd.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind hun aanbevolen dagelijkse hoeveelheid wel hoog! Bij "gematigd gewichtsverlies" moet ik 2200 kcal eten, en bij "gewichtsverlies" 2000. En ik heb een inactieve levensstijl opgegeven.
Dat is voor vandaag even geen optie. Ik denk wel dat ik er wat salade bij neem zodat ik minder opschep. Maar goed, vandaag gelukkig geen ramp, op een niet sport dag welquote:Op maandag 25 februari 2013 11:24 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En gewoon wat minder nemen? Als je het heel erg lekker vindt, kan dat een manier zijn om toch wat minder kcals te nemen. Of je past je recept zo aan, dat er minder calorierijke dingen in zitten en wat meer gezonde dingen?
Ja, die vertrouw ik ook nog niet helemaal. Ik weet van het verleden dat ik prima afval op zo'n 1700 kcals per dag met een beetje sporten. Volgens de app verbrand ik er vandaag 3421quote:Op maandag 25 februari 2013 11:24 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik vind hun aanbevolen dagelijkse hoeveelheid wel hoog! Bij "gematigd gewichtsverlies" moet ik 2200 kcal eten, en bij "gewichtsverlies" 2000. En ik heb een inactieve levensstijl opgegeven.
je kan FOKken opgeven als bureauwerk? Nee?quote:Op maandag 25 februari 2013 11:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wel bizar trouwens hoeveel ik per dag doorbreng met niets doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op maandag 25 februari 2013 11:32 schreef RandomMoron het volgende:
http://beforeandafterweightloss.tumblr.com/
vind dit heel leuk om te kijken als ik snaaizin heb
wij hebben dit weekend zoveel gedaan dat het echt moeite kost om op track te blijven![]()
had vrijdag een bruiloft met lopend buffet. zaterdag een auto gekocht en uitgenodigd voor eten bij iemand. dat werd chinees.
wel superlekker allemaal en door de auto ook wel in een vierstemming!
o : yoghurt met lijnzaad en quinoa
t : mineola x 2
l : broodje zelfgemaakte makreelsalade met ui, yoghurt en ( duh) makreel, stuk komkommer
t : yoghurt en een boterham met veggie pate
d : veggie pie. waarschijnlijk paddestoelen, aardappelpuree enzo met
t : fruit
Die kans zit er ook in ja, weinig gedronken in verhouding met wat ik normaal drink en het zal niet de eerste keer zijn dat ik 'n paar dagen naar de wc blijf rennenquote:Op maandag 25 februari 2013 09:05 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Ja ik had 't ook al eerder gehad, maar de dokter vond dat ik 'gewoon uit moest zieken'. Ik was dan wel weer 4 kilo lichter toen ik beter was en die zijn er niet meer aangekomen. Maar misschien dat het dan wel vooral vocht is wat je vast houd?
Ik geef mijn FOK/administratie dagje ook als bureauwerk opquote:Op maandag 25 februari 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je kan FOKken opgeven als bureauwerk? Nee?
Naja, ik heb m grof genomen ingevuld, ik doe ook nog boodschappen, koken, de katten voeren, de vaatwasser inruimen, en in bad gaan. Wellicht verbrand ik daar ook nog 500 kcals mee volgens die app?
Nee, vieren / belonen met eten is echt iets wat uit je systeem moet als je af wil vallenquote:Op maandag 25 februari 2013 11:46 schreef Holyme het volgende:
[..]
Die kans zit er ook in ja, weinig gedronken in verhouding met wat ik normaal drink en het zal niet de eerste keer zijn dat ik 'n paar dagen naar de wc blijf rennen![]()
Die app zal ik ook 'ns naar kijken, lijkt me wel handig als je kan scannen. Gister Endomondo er ook opgezet, extra getalletjes om vooruitgang te zien helpen hier meestal goed![]()
SQ, gefeliciteerd! Vanavond iets specialers eten dan om het te vieren?
Amen.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, vieren / belonen met eten is echt iets wat uit je systeem moet als je af wil vallen
Het extra geld straks op mijn rekening vind ik een goede beloning
Bedoelde meer met iets speciaals koken, hoeft niet meteen ongezond te zijnquote:Op maandag 25 februari 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Nee, vieren / belonen met eten is echt iets wat uit je systeem moet als je af wil vallen
Het extra geld straks op mijn rekening vind ik een goede beloning
quote:Op maandag 25 februari 2013 12:40 schreef BananaPancake het volgende:
I used to be fat is nu ook op Mtv trouwens.. voor degenen de vrij hebben en het leuk vinden
Nice!quote:Op maandag 25 februari 2013 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brainwave van vandaag: soepgroente in een omelet. Ik heb een grote zak gekocht en de rest ingevroren.
Verder zegt Endomondo:
Duur 42.34 min
Afstand 3.49 km
Gem snelheid 4.92 km/u
Calorieen 376
Gooi wel regelmatig wat diepvrieserwtjes door m'n omelet maar dat ga ik ook 'ns proberen! Ligt hier ook standaard in de vries, als ik dan 'n keer wat warms wil tussendoor, hop soeppie.quote:Op maandag 25 februari 2013 14:36 schreef Lucky_Strike het volgende:
Brainwave van vandaag: soepgroente in een omelet. Ik heb een grote zak gekocht en de rest ingevroren.
Ik loop gewoon maar ergens heen. Ik ken mijn wijk na 9 jaar blijkbaar voor geen meter want ik had geen idee dat er uberhaupt huizen stonden waar ik net wasquote:Op maandag 25 februari 2013 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik moet nog even een rondje bedenken voor vanavond
Werk er dan pas een jaar, in gemeenteland wordt ook flink bezuinigd en mijn functie is voor 2 jaar met daarna doorloop naar een betere/hogere functie. Verwacht dus nog een keer tijdelijk te krijgen en over een jaar vast in een hogere functie te kunnen.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:19 schreef Stormqueen het volgende:
Waarom is dat niet reeel? Werk je er nog niet lang genoeg, is er een vacaturestop...?
Ik ben ook ambtenaar en kreeg na een jaar ook een vast contract. Ik moest zelf wel beargumenteren waarom, omdat mijn leidinggevenden nog niet op de hoogte waren van wat ik allemaal naast mijn takenpakket deed. Je kan het proberen toch?quote:Op maandag 25 februari 2013 15:33 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Werk er dan pas een jaar, in gemeenteland wordt ook flink bezuinigd en mijn functie is voor 2 jaar met daarna doorloop naar een betere/hogere functie. Verwacht dus nog een keer tijdelijk te krijgen en over een jaar vast in een hogere functie te kunnen.
OnTopic: Suikerbehoefte resulteert in 2 appels ipv de chocolade in m'n tas
Ik weet niet wat er met mijn vorige bericht is gebeurd, maar ik heb het sportvasten gedaan en ben zeker 5 kilo kwijt en zes cm van mijn taille.... Conditie is verbeterd evenals mijn huid en mijn lichaam was volledig schoon van gifstoffen....quote:Op zondag 24 februari 2013 14:11 schreef Claudia_x het volgende:
En wanneer heb je dat gedaan?quote:Op maandag 25 februari 2013 19:32 schreef EslyPerier het volgende:
[..]
Ik weet niet wat er met mijn vorige bericht is gebeurd, maar ik heb het sportvasten gedaan en ben zeker 5 kilo kwijt en zes cm van mijn taille.... Conditie is verbeterd evenals mijn huid en mijn lichaam was volledig schoon van gifstoffen....
Ik heb dat vorig jaar november gedaan, en de kilo's en cm zijn er nog steeds vanaf! Ben wel anders gaan eten...quote:Op maandag 25 februari 2013 19:43 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En wanneer heb je dat gedaan?
Haha, sorry! Misschien past het wel niet!quote:Op maandag 25 februari 2013 21:51 schreef Stormqueen het volgende:
Maar dan voelen wij ons nog dikker
Ik heb het er alleen bij gezet omdat ik niet geloof dat het daadwerkelijk als een S valt.quote:Op maandag 25 februari 2013 21:54 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar ik meen het wel natuurlijk. Niks mis met meeposten over diëten of andere, offtopic, zaken, maar het is wel een beetje gek om te komen melden dat je maatjes S hebt gekocht in een topic waar iedereen overgewicht heeft
En is het daarbij gebleven?quote:Op maandag 25 februari 2013 20:36 schreef EslyPerier het volgende:
[..]
Ik heb dat vorig jaar november gedaan, en de kilo's en cm zijn er nog steeds vanaf! Ben wel anders gaan eten...
als je iets wil toevoegen kun je swipen tussen zoeken, meest gekozen of laatst gekozenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Toen ik 2 jaar geleden de app gebruikte had ik inderdaad veel gebruikte producten. Nu kan ik ze echt niet meer vinden. Het kan haast niet dat die functie niet meer bestaat dus ik zal er wel overheen kijken.
Een streep er onder? Is het mis gegaan?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:41 schreef Brighteyes het volgende:
Nou... we doen het maar weer eens...
_____________________________________________________________________________________
Ja, toen ik vorige week op het vliegtuig stapte zeg maar al.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Een streep er onder? Is het mis gegaan?
Pfft, zal ik je even heel hard onder je kont schoppen? Ga eens gewoonlijk fatsoenlijk plannen, voldoende gezonde keuzes meenemen en je collega's uitleggen dat ze het je beter niet kunnen aanbieden...NU!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:50 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, toen ik vorige week op het vliegtuig stapte zeg maar al.
En ik kom niet terug in het ritme, gisteren uiteindelijk echt een idiote dag gehad.
Zal ik eens eerlijk zijn? Mss ook wel handig voor al die mensen die graag gewicht aan willen komen.
O: Biscuitje, Brinta
T: puntje appelkruimelvlaai Ik haat jarige collega's!2
T: klein stukje slagroomtaart
T: mueslibol
L: stokbroodje brie
T: wortels
T: stuk of 6 kletskoppen
T: dropjes
T: kitkat
D: Broccoli stamppot
T: punselie(in de pauze bij de film)
T: zakje kinderkoekjes met chocola (om 23.00 toen ik thuis kwam van de film en ik eigenlijk doodmoe naar bed wilde)
Zo... kan het nog achterlijker? Ik geloof het niet he?
Dat bedoel ik dus met 'ik lijk wel een junkie'. Echt van het een naar het ander en ik heb de restjes nog niet uit mijn kiezen gepeuterd of ik ben al weer aan bedenken wat ik nu weer eens kan gaan eten.![]()
Wat zei An24 nou van de week? Als je snaaitrek heb dan heb je vaak een tekort aan VitC en nog iets? Want zo voelt het wel, ik heb continue een raar soort onrust...
Terwijl ik dan dus afgelopen vrijdag zo'n dag vasten echt nergens last van heb.
Gevonden, thanks!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 09:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
als je iets wil toevoegen kun je swipen tussen zoeken, meest gekozen of laatst gekozen
Ja het is echt een goede manier om je lichaam in een andere modus te zetten, ik ben nog steeds superfit en kilo's nog steeds kwijt...quote:Op dinsdag 26 februari 2013 08:10 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
En is het daarbij gebleven?
Fijn!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:05 schreef EslyPerier het volgende:
[..]
Ja het is echt een goede manier om je lichaam in een andere modus te zetten, ik ben nog steeds superfit en kilo's nog steeds kwijt...
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 10:43 schreef douche-eendje het volgende:
Be dat dacht ik ook, als ik sport vliegt het er bij mij ook af. 3x in de week evy was voor mij ook al genoeg voor 2 kledingmaten eraf.
Atl! 73.5
heb je zin in eten of snacken? want het logisch dat je meer zin in eten hebt omdat je je stofwisseling hebt verhoogd door je eet/bewegingspatroon.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:15 schreef Zeester het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt van mijn pad af. Niet in de zin dat ik 3x in de week naar de snackbar ga, maar gewoon, niet lekker bezig. Ik vind het lastig om terug te keren naar weer goed gaan, moet ook eventjes een knop omzetten. Ik heb gewoon de hele tijd zin in eten, en dat had ik eerst een hele tijd veel minder. Eergisteren na 2 borden supergezond avondeten (was rijst met ratatouille, de saus had 1 á 2 WW punten door het gebruik van olie, de rest alleen maar verse groentes, dus 2 borden kon ik hebben) gewoon gelijk door onwijs snaaizin. Dat is toch belachelijk!!!
Het klinkt als een slecht excuus, maar ik blame echt het weer. Ik ben gewoon geen winter iemand en vind mezelf gewoon de hele tijd onwijs zielig. Iemand tips?
Mag ik vragen wat je dan bijvoorbeeld doet na het avondeten? Ik krijg snaaizin als ik nergens mee bezig ben, of met iets wat niet al mijn aandacht kost als je snapt wat ik bedoel. Dus misschien moet je nog iets leuks voor erbij zoeken om in de winter te doen?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:15 schreef Zeester het volgende:
Ik ben de laatste tijd echt van mijn pad af. Niet in de zin dat ik 3x in de week naar de snackbar ga, maar gewoon, niet lekker bezig. Ik vind het lastig om terug te keren naar weer goed gaan, moet ook eventjes een knop omzetten. Ik heb gewoon de hele tijd zin in eten, en dat had ik eerst een hele tijd veel minder. Eergisteren na 2 borden supergezond avondeten (was rijst met ratatouille, de saus had 1 á 2 WW punten door het gebruik van olie, de rest alleen maar verse groentes, dus 2 borden kon ik hebben) gewoon gelijk door onwijs snaaizin. Dat is toch belachelijk!!!
Het klinkt als een slecht excuus, maar ik blame echt het weer. Ik ben gewoon geen winter iemand en vind mezelf gewoon de hele tijd onwijs zielig. Iemand tips?
Mmm, daar heb je een goed punt, ik doe over het algemeen behoorlijk weinig 's avonds. Dat met die 2 borden eten was tijdens het kijken van Obesequote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:20 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Mag ik vragen wat je dan bijvoorbeeld doet na het avondeten? Ik krijg snaaizin als ik nergens mee bezig ben, of met iets wat niet al mijn aandacht kost als je snapt wat ik bedoel. Dus misschien moet je nog iets leuks voor erbij zoeken om in de winter te doen?
En eet je dan tijdens het TV kijken? Ik eet sowieso veel meer als ik TV kijk omdat ik dan sneller eet en het duurt even voordat het 'vol gevoel' doorkomt zegmaar. Wanneer ik aan tafel zit met mijn vriend of familie eet ik veel langzamer en vaak ook veel minder omdat we dan over van alles aan het kletsen zijn. En ik zou dan zelf toch liever dat tweede bord laten staan zodat ik 's avonds iets extra's kan pakken.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:22 schreef Zeester het volgende:
[..]
Mmm, daar heb je een goed punt, ik doe over het algemeen behoorlijk weinig 's avonds. Dat met die 2 borden eten was tijdens het kijken van Obese.
Ik eet liever een 2e bord avondeten (als het gezond is) omdat dat over het algemeen nuttige voedingsstoffen zijn, in tegenstelling tot de loze dingen die ik anders zou eten. Dus dat is een keuze die ik dan maak.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:24 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
En eet je dan tijdens het TV kijken? Ik eet sowieso veel meer als ik TV kijk omdat ik dan sneller eet en het duurt even voordat het 'vol gevoel' doorkomt zegmaar. Wanneer ik aan tafel zit met mijn vriend of familie eet ik veel langzamer en vaak ook veel minder omdat we dan over van alles aan het kletsen zijn. En ik zou dan zelf toch liever dat tweede bord laten staan zodat ik 's avonds iets extra's kan pakken.
Wat voor tussendoortjes eet je dan dat je ze loos vind?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik eet liever een 2e bord avondeten (als het gezond is) omdat dat over het algemeen nuttige voedingsstoffen zijn, in tegenstelling tot de loze dingen die ik anders zou eten. Dus dat is een keuze die ik dan maak.
Ik weet dat ik aan tafel zou moeten eten, maar ik eet meestal alleen, of in ieder geval op een ander moment als m'n huisgenootje en ik vind het zoo intens deprimerend om voor me uit starend aan tafel in m'n eentje daar te zitten. Of dan zet ik alsnog de TV aan. Als m'n huisgenootje en ik samen eten, of als ik eters krijg, eten we wel altijd aan tafel. Ik ga er eens op letten of ik dan minder snaaizin heb...
Als ik echt snaaizin heb wil ik gewoon snoep/koekjes/dat soort dingen. Zijn die er niet, dan worden het meestal boterhammen met pindakaas of chocopasta.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:27 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Wat voor tussendoortjes eet je dan dat je ze loos vind?
Heb je weleens je vitamines en mineralen laten prikken?, zelf had ik een ernstig vit d tekort en nu die aangevuld wordt, voel ik echt het verschil.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:26 schreef Zeester het volgende:
[..]
Ik eet liever een 2e bord avondeten (als het gezond is) omdat dat over het algemeen nuttige voedingsstoffen zijn, in tegenstelling tot de loze dingen die ik anders zou eten. Dus dat is een keuze die ik dan maak.
Ik weet dat ik aan tafel zou moeten eten, maar ik eet meestal alleen, of in ieder geval op een ander moment als m'n huisgenootje en ik vind het zoo intens deprimerend om voor me uit starend aan tafel in m'n eentje daar te zitten. Of dan zet ik alsnog de TV aan. Als m'n huisgenootje en ik samen eten, of als ik eters krijg, eten we wel altijd aan tafel. Ik ga er eens op letten of ik dan minder snaaizin heb...
Nee, vitamine D komt van de zon toch? Dat zou best kunnen. Heb ook altijd echt behoorlijk last van winter-dips.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Heb je weleens je vitamines en mineralen laten prikken?, zelf had ik een ernstig vit d tekort en nu die aangevuld wordt, voel ik echt het verschil.
juist, mijn huisarts zei dat ook en nu ik die tabs slik heb ik die dips niet meer.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:30 schreef Zeester het volgende:
[..]
Nee, vitamine D komt van de zon toch? Dat zou best kunnen. Heb ook altijd echt behoorlijk last van winter-dips.
Maar is dat wel echt serieuze honger? Want je lichaam heeft helemaal geen twee volle borden nodig..quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dat is waar maar je hebt dan alvast wel geleerd om iets gezonds te eten als je echt serieuze honger hebt
ditquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:42 schreef Cuppiecake het volgende:
[..]
Maar is dat wel echt serieuze honger? Want je lichaam heeft helemaal geen twee volle borden nodig..
Nou, dat ligt er aan. Als je na je eten op de bank blijft zitten, aan eten blijft denken met de smaak van eten in je mond, dan heb je dat dus wel. Dat is niks fysieks, dat is psychisch, en laten we wel wezen, in de meeste gevallen is obesitas een psychisch verschijnsel. Er zijn wel dingen die helpen, maar daarvoor moet je jezelf een flinke schop onder je reet geven en niet nog een bord volscheppen, maar ga bijvoorbeeld je tanden poetsen en loop even naar buiten, hoeft niet meteen 10k te zijn maar gewoon een half uurtje scheelt al enorm. Dan heb je je gedachten verzet en kun je weer normaal de avond verder.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:44 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dit
als je gewoon braaf tussendoortjes neemt en zo heb je ook niet aan het eind van de dag honger/snaaitrek
oh nee, maar voordat ze het wellicht zelf zo voeltquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik bedoelde niet dat ze aangevallen werd. Zal ik mijn mond eens een uurtje houden anders? Dan ga ik even de algemene voorwaarden van de ING lezen en samenvatten
![]()
Granaatappelpitjes for President trouwens
nou zo schandalig is het toch niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:16 schreef BananaPancake het volgende:
Ik heb vandaag ook een beetje moeite me in te houden bij bepaalde dingen
Mijn lijstje:
O: appel-kaneel smoothie
T: 2 rijstwafels met light cheesespread
L: 2 volkorenboterhammen met huttenkase, ernaast mozzarella light met tomaat (gelijk hele bolletje op)
T1: klein schaaltje alpro soja yoghurt naturel met schepje agavestroop
T2: bruin bolletje met 3 vegetarische balletjes (alleen T2 was gepland eigenlijk)
D: aardappelpuree met knoflook, zigeunerschnitzel en linzen
T: niks nakkes nada
Wauw, dat zijn echt super goede verbeteringenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:42 schreef Vicky het volgende:
Ik.had gister gedroogde mango, erg lekker..
Vanmorgen fittest gedaan op de sportschoool.
Bmi van ruim 30 naar 26
Spierkracht van 26,4 naar 28,9
Vetpercentage van ruim 40 naar 34,4%
Nou dat!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 16:19 schreef Cuppiecake het volgende:
Waarom gooit je huisgenootje dat broodje eigenlijk niet gewoon weg als ze m niet meer wilt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |