Die was al lang afgevallen voor ze ging trouwenquote:
Dat is het volgens mij net, van die meiden die echt extreem gaan crashen om toch zo slank mogelijk in die trouwjurk te kunnen. Jij bent tenminste best rustig bezigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:06 schreef Stormqueen het volgende:
Ik was ook al aan het afvallen voor het aanzoek en ik ben ook echt niet van plan extreem te gaan crashen. Mijn jurk is besteld op mijn huidige maten en ik zag er ook met mijn spekjes smoking hot uit
Ik probeer mezelf moed in te spreken...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:02 schreef Isabeau het volgende:
Het heeft mij nog nooit echt geholpen, van die zogenaamde incentives (reunie van school, trouwerijen van anderen, bikiniweer, tropische vakantie, skivakanties). Trouwen schijnt te helpen, maar de meesten die ik ken die heeeel veel zijn afgevallen om in de trouwjurk te passen zijn eigenlijk weer gewoon aangekomen na de trouwdag.
Tx!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:09 schreef Aventura het volgende:
CUL / Zelf wraps (het ronde ding zelf) maken.
wortels. Ik sleep die krengen overal mee naartoe. Ff wassen, in een ziplockzakje in je handtas en knauwen maar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
Popjes. Ik zit even in een FML- periodeDus ik wil wel graag 100 kilo afvallen, maar er vooral niet te veel (en te vaak) over na hoeven denken.
En in de winter wil ik gewoon 1 keer in de week naar de supermarkt en daar alles kopen wat ik nodig heb. Dus was zijn nou tussendoortjes die makkelijk mee te nemen zijn, in megaverpakkingen te koop zijn en die ook nog redelijk verstandig zijn? Iemand hier een aanrader voor?
Wat liefquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:48 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik voel mijn voeten niet meer.![]()
Beetje vreemd lijstje vandaag, niet echt volgens ontbijt/lunch//avondeten dus doe het maar met tijden.
11:45 Kop tomatensoep, 2 boterhammen met filet american
16:30 2 boterhammen met filet american en twee Lu koekjes
20:00 1 granny smit appel.
En nu staat mijn vriend een hamburger voor me te bakken omdat ik kapot ga van de honger. Dus die eet ik dadelijk op op een boterham.
Ik denk dat dat heel veel zeer doet. Net als wanneer me bevroren handen onder een warme kraan houd. Maar ze beginnen op te warmen en ik voel ze nu tintelen dus ze doen het nog!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:10 schreef Isabeau het volgende:
Voeten in een teiltje met warm water doen, cuppie?
Daarom ook geen teiltje met heet waterquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:43 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik denk dat dat heel veel zeer doet. Net als wanneer me bevroren handen onder een warme kraan houd. Maar ze beginnen op te warmen en ik voel ze nu tintelen dus ze doen het nog!
Ja.. Maar het is nu weekend dus het lijstje zit er wel iets anders uit. Maar nog wel binnen de punten die ik mag hebben vandaag.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn dat serieus lijstjes waarmee je afvalt Joycie?
En iedereen bedankt voor de suggesties, maar net niet helemaal wat ik zocht. Ik doelde meer op van die voorverpakte meuk die 100 jaar goed blijft en waarvan je in 1 keer 16 pakken kunt kopen en in de kast kunt gooien zodat je daar 2 weken niet meer over na hoeft te denken.
Sultana's of kapitein koeks of liga's ofzo. Maar dan NIET slecht.Onmogelijk volgens mij, maar een mens mag hopen!
Kun je niet beter binnen je punten betere dingen eten dan? Afvallen is leuk, maar juist ook 1 van de pluspunten van gezonder eten is dat je je veel beter gaat voelen. Je kunt volgens mij veel meer en gezonder eten binnen je toegestane punten.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:26 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja.. Maar het is nu weekend dus het lijstje zit er wel iets anders uit. Maar nog wel binnen de punten die ik mag hebben vandaag.
Zoals? De beschuitjes, en het koekje. De rest is naar mijn idee best gezond.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kun je niet beter binnen je punten betere dingen eten dan? Afvallen is leuk, maar juist ook 1 van de pluspunten van gezonder eten is dat je je veel beter gaat voelen. Je kunt volgens mij veel meer en gezonder eten binnen je toegestane punten.
Ik gok hierbij even dat je afbakbroodjes geen volkorenbroodjes zijn? En al zijn ze dat wel, volgens mij zijn boterhammen per definitie gezonder (en slanker?) dan broodjes?quote:Op zondag 24 februari 2013 09:35 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Zoals? De beschuitjes, en het koekje. De rest is naar mijn idee best gezond.
Meerganen is zeker niet altijd volkoren. Check je ingrediëntenlijstje eens, meestal zat er een net genoeg volkoren in om het volkoren te mogen noemen. Geldt ook voor je gewone brood.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Het zijn volkoren meergranenbroodjes. Door de weeks eet ik meergranenboterhammen, maar op zondag eten we afbakbroodjes (nooit wit)
Wat een schat inderdaadquote:Op zondag 24 februari 2013 09:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
Mijn vriend zei gisteren dat ik trouwen voor mijn vijftigste wel uit mijn hoofd kon zetten, de schat. Dus we hebben maar besloten om gewoon niet te trouwen tenzij we de jackpot winnen ofzo. Dus nu gaan we in juni of juli een samenlevingscontract of homohuwelijk halen waarbij we ook huis en bedrijf in een keer goed regelen. Dan doen we een etentje met de familie, mijn schoonvader kan er dan ook hopelijk nog bij zijn.
Dus dat is het dan ook echt. DE foto waarmee ik de rest van mijn leven geconfronteerd zal worden. Dus hell to the yes dat ik er zo goed mogelijk uit zal zien op onze dag. Het enige probleem is dat ik 25 kilo moet afvallen in 4 maanden
*jeej*stress*jeej*stress*
Ik weet dat het iets is wat ik mezelf opleg maar ik ga het zeker proberen op een gezonde manier. Mijn stress begint zich om te zetten in positieve energie!quote:Op zondag 24 februari 2013 09:57 schreef Tink89 het volgende:
Wat een schat inderdaadWaarom niet trouwen en wel een contract? Je kunt ook gewoon op het stadhuis trouwen en dan gaan eten...
En niemand zegt dat je 25 kilo moet afvallen in 4 maanden, maar als je dat zelf graag wilt, gaan we je natuurlijk bijstaanTegen die tijd eisen we dan wel jurk-foto's natuurlijk!
Hoe dan ook ga ik sowieso issues hebben met mijn trouwjurk ooit. M'n bovenarmen zijn flubberig door het extra vel, dus ben bang dat wij in de winter trouwen, zodat ik mouwen aan kan. Vind ik sowieso wel mooi. Al die net iets te dikke vrouwen in een strapless jurk heb ik nooit gesnapt. Iedereen moet zich natuurlijk mooi voelen in haar eigen jurk, maar ik zie zo vaak bruiden die gewoon de verkeerde maat kopen of een model dat heel slecht past. Zal even googelen voor een plaatje van wat ik bedoel...
Edit: Zoiets dus:
[ afbeelding ]
Of zoiets:
[ afbeelding ]
Ik vind het dan gewoon jammer dat je eerst haar figuur ziet en dan pas haar gezicht en dat ze een mooie vrouw is...
Rijstwafels (kun je voorverpakt bij de Aldi vinden) roggebrood, notenmix...En in plaats van voorverpakt kun je ook leuke bakjes kopen, scheelt afval en het is vaak goedkoper.quote:Op zondag 24 februari 2013 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
Zijn dat serieus lijstjes waarmee je afvalt Joycie?
En iedereen bedankt voor de suggesties, maar net niet helemaal wat ik zocht. Ik doelde meer op van die voorverpakte meuk die 100 jaar goed blijft en waarvan je in 1 keer 16 pakken kunt kopen en in de kast kunt gooien zodat je daar 2 weken niet meer over na hoeft te denken.
Sultana's of kapitein koeks of liga's ofzo. Maar dan NIET slecht.Onmogelijk volgens mij, maar een mens mag hopen!
Kunne we maar op 1 manier beoordelen SQ.... Help ONS, om JOU te helpen...quote:Op zondag 24 februari 2013 11:01 schreef Stormqueen het volgende:
Als die onderste er niet uitziet in dr jurk ben ik helemaal een weerzinwekkend geval straks
nog 3,5 maand wachtenquote:Op zondag 24 februari 2013 11:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Kunne we maar op 1 manier beoordelen SQ.... Help ONS, om JOU te helpen...
Ik zit een beetje in een diepe winterbleh. Dus alles wat meer moeite kost dan diepzuchtend uit de voorraadkast en nog dieper zuchtend in mijn tas mikken is eigenlijk te veel moeitequote:Op zondag 24 februari 2013 10:58 schreef douche-eendje het volgende:
[..]
Rijstwafels (kun je voorverpakt bij de Aldi vinden) roggebrood, notenmix...En in plaats van voorverpakt kun je ook leuke bakjes kopen, scheelt afval en het is vaak goedkoper.
Ik heb deze bijvoorbeeld voor kleine tussendoortjes:
[ afbeelding ]
Te vinden bij de V&D.
Maar nu kun je nog iets anders regelen als wij zeggen dat het een slecht idee is!! Hier met die foto's!quote:
je weet dat ik mijn verloofde op FOK heb ontmoet he?quote:Op zondag 24 februari 2013 11:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Maar nu kun je nog iets anders regelen als wij zeggen dat het een slecht idee is!! Hier met die foto's!
Help ONS! Om JOU! te helpen!!
PM schat. PM.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:10 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je weet dat ik mijn verloofde op FOK heb ontmoet he?
Alle moeite die je er voor moet doen is beweging. Calorieën verbranden. Kom op, kun je straks slanker van de zon genietenquote:Op zondag 24 februari 2013 11:08 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik zit een beetje in een diepe winterbleh. Dus alles wat meer moeite kost dan diepzuchtend uit de voorraadkast en nog dieper zuchtend in mijn tas mikken is eigenlijk te veel moeite
Gelukkig sneeuwt het buiten
Ik ook.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:22 schreef Cuppiecake het volgende:
Ik vind allebei die vrouwen er gewoon goed uitzien in hun jurk hoor.
Oh die jurk vond ik eigenlijk echt heel lelijkquote:Op zondag 24 februari 2013 09:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bij Obese zag ik laatst een best mooie oplossing tijdens de "eindpresentatie"![]()
Een rode jurk, met een soort losse mouwstukjes. Het verbaasde me hoe leuk en normaal dat stond. Niet alsof ze haar kwabarmpjes te verbergen had zeg maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |