Niks anders dan wat je hiet doet dus.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:20 schreef Bravebart het volgende:
Soju drankspelletjes, die Koreanen kunnen er wat vanVolk zit om 3 uur 's middags al kaal op straat, doordeweeks, niemand kijkt op of om
Zuipen 5 keer in de week, niks nieuws onder de zon
Amper inderdaad, alleen wat goedkoperquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks anders dan wat je hiet doet dus.
Lach nou niet te hard. Ajax moet nog.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lach nou niet te hard. Ajax moet nog.
En daarvoor al dat doelpunt dat werd afgekeurd.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe teringblind kan je zijn?
Haha ja, levert veel gratis rondjes opquote:Op zondag 24 februari 2013 17:54 schreef jna het volgende:
[..]
heb je ze daar al wijsgemaakt dat je familie van Guus Hiddink bent?
welkomquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:11 schreef GimmeGore het volgende:
Ik verveel me op stage, dus nu kom ik hier
Herkenbaar, al vind ik het best leuk op mijn stage hoor!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:11 schreef GimmeGore het volgende:
Ik verveel me op stage, dus nu kom ik hier
Nou ja, ik ben wel blij dat ik niet, zoals sommige klasgenoten, eerst 3 maanden op de postkamer word gedumpt. Maar goed, op de postkamer zou ik misschien nog wat te doen hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:29 schreef Taneli het volgende:
[..]
Herkenbaar, al vind ik het best leuk op mijn stage hoor!![]()
Maar welkom!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben wel blij dat ik niet, zoals sommige klasgenoten, eerst 3 maanden op de postkamer word gedumpt. Maar goed, op de postkamer zou ik misschien nog wat te doen hebben.
Gelukkig ga ik vanaf morgen in ieder geval 5 dagen op het stadhuis werken omdat de gemeentelijke belasting aanslagen er vandaag of morgen uitgaan en dan is er altijd drukte achter de telefoon. Dus zetten we de stagiaires in!
Ik loop normaal stage op de afdeling invorderingen van de gemeente Arnhem. Maar daar zit ik soms van 10:00 tot 16:45 niks te doen. En dan heb ik mijn werkzaamheden al gerekt tot 10:00. Maar mijn stagebeleider heeft het te druk en is er soms ook het grootste deel van de dag niet. En als ik andere collega's vraag of ze wat te doen hebben voor me sturen ze me terug naar mijn stagebeleider of ik krijg het meest grandioze kutwerk, waar ze zelf geen zin in hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef Milou__ het volgende:
Wat doe je voor stage dan? Of is dat al verteld?
ik stuur je voortaan wel appjes met de uitslagen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als ze vanavond verliezen van AZ kijk ik nooit meer.
Jammer genoeg niet meer. Ik ben elke dag ruim anderhalf uur (enkele reis) onderweg naar stage.quote:
fyl.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:18 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet meer. Ik ben elke dag ruim anderhalf uur (enkele reis) onderweg naar stage.
Gaaf man! Stages in het buitenland zijn de shit!quote:Op donderdag 7 maart 2013 04:32 schreef Danter het volgende:
Ik meld me hier.. (hoewel t een beetje dood is) Nu in n eerste week "stage" ben hier om te werken en daarnaast mn scriptie te schrijven maar het is dus hier vooral 8 uur per dag achter mn laptop zitten en n beetje forummen/facebooken/chatten etc.
Ik zit in Ningbo - China en ze hebben hier ong. 1 uur per dag werk voor mij.. dat ik de rest van de tijd niks zit te doen maakt ze niet echt uit want in dit land zijn ze koning in nutteloze banen en gebeurd het wel vaker dat mensen 2 dagen achter elkaar niet zo veel te doen hebbenal met al een stage waarbij ik dus lekker veel kan Fokken
Klinkt relaxquote:Op donderdag 7 maart 2013 04:32 schreef Danter het volgende:
Ik meld me hier.. (hoewel t een beetje dood is) Nu in n eerste week "stage" ben hier om te werken en daarnaast mn scriptie te schrijven maar het is dus hier vooral 8 uur per dag achter mn laptop zitten en n beetje forummen/facebooken/chatten etc.
Ik zit in Ningbo - China en ze hebben hier ong. 1 uur per dag werk voor mij.. dat ik de rest van de tijd niks zit te doen maakt ze niet echt uit want in dit land zijn ze koning in nutteloze banen en gebeurd het wel vaker dat mensen 2 dagen achter elkaar niet zo veel te doen hebbenal met al een stage waarbij ik dus lekker veel kan Fokken
Nein, even tinypic pakken, imageshack werkt hier niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:54 schreef Danter het volgende:
heb hier niet heel veel pic's nog want ben hier pas n week en nog niet heel veel van de omgeving gezien maar even een korte indruk
oh en sorry voor de crappy kwaliteit maar ze zijn gemaakt met mijn cheap-ass china phone en dit is dus voornamelijk eten/omgeving
[ http://imageshack.us/photo/my-images/259/20130302165721.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Mijn appt:)
[ http://imageshack.us/photo/my-images/855/20130303142241.jpg/ (copy/paste deze link) ]
[ http://imageshack.us/photo/my-images/855/20130303142241.jpg/ (copy/paste deze link) ]
onderweg naar werk
[ http://imageshack.us/photo/my-images/7/img20130304wa0000z.jpg/ (copy/paste deze link) ]
De bedrijfslunch
[ http://img715.imageshack.us/img715/6643/img20130301wa0013.jpg (copy/paste deze link) ]
mijn cubiclemet al mijn schattige collega's waarvan er maar 2 engels spreken hihi
edit: ik dacht ze allemaal wel goed als plaatje er in te zetten maar dat doet het niet?
Noet noet!quote:
Van Pingu wel iig!quote:
quote:
Aan zijn Facebook te zien welquote:
Ben jij vroegquote:
quote:
quote:
Held.quote:
Net nu de S4 eraan komt?quote:
Hij is gek hé.quote:
Hier wel.quote:
Goed bezigquote:Op zondag 17 maart 2013 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
Vrijstelling voor m'n minor.. Dus half september wss weer naar zee om af te studeren
![]()
Wat Dean zegtquote:Op zondag 17 maart 2013 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
Vrijstelling voor m'n minor.. Dus half september wss weer naar zee om af te studeren
![]()
quote:
Waarom quote je hem dan nog?quote:
Da is waar, die praat er flink op raak!quote:
quote:Op zondag 17 maart 2013 19:47 schreef Isdatzo het volgende:
Het duurde 9 maanden, maaaaarrrrr:
[ afbeelding ]
Jij ook al?quote:
Dat is niet handig.quote:Op maandag 18 maart 2013 10:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Jij ook al?
Gisteren ging ineens mijn rug kapot. Maar eens kijken hoe het gaat vandaag op't werk.
quote:Op maandag 18 maart 2013 18:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
sterkte en beterschap allemaal.
En, wat was het?quote:Op maandag 18 maart 2013 10:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
Dat is niet handig.
Ik ga voor het eerst in tien jaar maar weer eens. Ik heb volgens mijn diagnose een scheur in me scheenbeen. Het blijft er maar niet uitzien
.
Spierscheuring opgelopen tijdens (denk ik) rodelen.quote:
Tijdens het roddelen?quote:Op woensdag 20 maart 2013 20:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Spierscheuring opgelopen tijdens (denk ik) rodelen.
Gevaarlijke sport dat rodelenquote:Op woensdag 20 maart 2013 20:03 schreef Houniet het volgende:
[..]
Spierscheuring opgelopen tijdens (denk ik) rodelen.
Trainingen kan je volgen en papieren kan je halen.quote:Op vrijdag 22 maart 2013 00:22 schreef Bravebart het volgende:
Offshore mag je niet zomaar hè, daar heb je allemaal papieren en trainingen voor nodig ivm de risico's op zo'n ding
Denk ikquote:
Ja, dat is dodelijk!quote:Op zondag 24 maart 2013 14:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Denk ik. Jagermeister was er ook bij.
Hehe ja.quote:
Ja maar toch blijft dat vaag. In hoeverre verschilt dat dan met een normale stage? Dat je niet aan een specifieke opdracht werkt?quote:Op dinsdag 26 maart 2013 16:46 schreef The_Dean het volgende:
Dat je gewoon mee werkt binnen het bedrijf, lijkt me...
Hm, toch maar eens even vragen of dat ook akkoord is bij ons. Heb ik dat straks gedaan, wordt het afgekeurd. :pquote:Op dinsdag 26 maart 2013 20:30 schreef PieterBas het volgende:
Een meewerkstage, is inderdaad dat je werkervaring op doet. In feite draai je gewoon mee op een afdeling. In sommige gevallen krijg je vanuit je opleiding nog een project mee.. zoekt dit uit, teken het organigram etc. Maar het doel is werkervaring op te doen.
quote:
Ja, ik had een badminton toernooi vandaag. Dus moest er vroeg uit. En ben nu net weer thuis. Het ging wel lekker. Twee keer de finale bereikt, alleen zowel bij de herendubbel als de gemengd dubbel verloren in drie games.quote:
Vaag ding...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:48 schreef Isdatzo het volgende:
Nieuw speeltje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrijdag kan ik 'm ophalen.
Ga je weer varen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 07:10 schreef FranticDJ het volgende:
Pff beter schiet examencomissie op met schriftelijke bevestiging van mnv rijstelling..
Heb nl al stageplek gefixed,maar zonder die bevestiging kan ik nog niet aan mn onderzoeksvoorstel/opdracht beginnen werken..
Weet ik nog niet.. Wacht zoals ik zei dus op examen commissie.. Sta iig bij Wagenborg weer op de lijst om ingeplant te worden.. Zal wel een ander schip dan de Oranjeborg worden (meest luxe schip van de vloot hehe dus was wat dat betreft wel verwend als 1e schip). Moet ook ff kijken naar mn afstudeeropdracht. Zou liefst naar een van de nieuwste schepen gaan (internet aan boordquote:
Succesquote:Op woensdag 3 april 2013 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Weet ik nog niet.. Wacht zoals ik zei dus op examen commissie.. Sta iig bij Wagenborg weer op de lijst om ingeplant te worden.. Zal wel een ander schip dan de Oranjeborg worden (meest luxe schip van de vloot hehe dus was wat dat betreft wel verwend als 1e schip). Moet ook ff kijken naar mn afstudeeropdracht. Zou liefst naar een van de nieuwste schepen gaan (internet aan boordhaha nee, lijkt me gewoon gaaf om eens een schip uit te halen van de werf), maar dat hangt nog ff beetje af van mn afstudeeropdacht.
@houniet: ik doe zeevaartschool
Dat verklaart het!quote:
quote:Op donderdag 4 april 2013 12:51 schreef FranticDJ het volgende:
Zitten diverse MBO opleidingen iddRotterdam, Delfzijl, Ijmuiden, Harlingen, Zwolle, Vlissingen en ik zal er vast nog wel een paar vergeten..
Maar ook HBO in Rotterdam, Amsterdam, Terschelling & waar ik zit: Vlissingen
Collega's uit rotterdam runnen een heel uitgebreid weblog omtrent de opleiding op http://www.maritiem-officier.nl . Ik heb zelf een poging gedaan tijdens mijn stage maar heb het zo'n 2 maanden volgehouden
na afronding van deze opleiding kan ik scheepswerktuigkundige of stuurman (en uiteindelijk kapitein/loods) worden. De marof structuur (waarbij je feitelijk beide bent) wordt in NL nog aangeboden op school, maar in de praktijk vaart Maersk er alleen nog mee, maarrr die gaan ook weer terug naar mono stuurman of mono scheepswerktuigkundige.
Sterktequote:
En je kan verder nergens heen?quote:Op zondag 7 april 2013 00:24 schreef FranticDJ het volgende:
Was t maar zo'n feest..
In Januari is de enige discotheek hiero ter ziele gegaan.. (hier werkte ik de afgelopen 8 jaar ook).. Nu is er geen hol te doen..
600quote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef Houniet het volgende:
Wat een avond weer, Armin van Buuren ASOT.
oh nicequote:Op zondag 7 april 2013 17:18 schreef Houniet het volgende:
Wat een avond weer, Armin van Buuren ASOT.
Plan!quote:
Pf lekker.. Ikb en elke dag om 6u wakker (deels omdat ik zo laat ook van huis moet vanwege school & werk normaal gezien.. ) en slaap om uiterlijk 23u hahaquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:07 schreef Houniet het volgende:
Ik wel, tering nacht gehad. Tot drie uur plafondienst ofzo.
Dat schijnt er bij te horen, vroeg slapen en vroeg opquote:Op dinsdag 9 april 2013 13:11 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Pf lekker.. Ikb en elke dag om 6u wakker (deels omdat ik zo laat ook van huis moet vanwege school & werk normaal gezien.. ) en slaap om uiterlijk 23u haha
Naja de rest van de week milieu cursus.. Beetje in de modder gaan prakken, Het Arsenaal bezoeken en met een kotter de westerschelde op..
Een 2.4quote:Op maandag 8 april 2013 19:22 schreef FranticDJ het volgende:
Thanks, maar 't was weer een afgang van epische proporties!
On the other hand: wel mn vrijstelling helemaal rond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
De eerste bikini's gespot!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
quote:Op zaterdag 13 april 2013 13:01 schreef FranticDJ het volgende:
De eerste bikini's gespot!Ik had pics verwacht in de spoiler.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Ik ookquote:Op zaterdag 13 april 2013 15:13 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had pics verwacht in de spoiler.
quote:
quote:Op zondag 14 april 2013 16:27 schreef FranticDJ het volgende:
Ik heb ineens het licht gezien met betrekking tot de afstudeeropdracht die ik op het oog heb.. Nu eens kijken of ik mn begeleidend docent ook zover kan krijgen..
Leraar beweerde dat ik m'n onderwerp alleen kon onderzoeken dmv simulatie. Dus aan boord is het useless.. Maar bedacht me ineens.. hee frantic, ouwe droplul, je hebt een informatica diploma. zo'n simulatie kan je vereenvoudigd makkelijk zelf maken, zodat mensen thuis de simulatie kunnen afspelen.
quote:
Aaaaaight!quote:Op woensdag 17 april 2013 12:34 schreef Houniet het volgende:
UVT / [Trimbos Instituut] Het grote Uitgaansonderzoek 2013
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |