Niks anders dan wat je hiet doet dus.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:20 schreef Bravebart het volgende:
Soju drankspelletjes, die Koreanen kunnen er wat vanVolk zit om 3 uur 's middags al kaal op straat, doordeweeks, niemand kijkt op of om
Zuipen 5 keer in de week, niks nieuws onder de zon
Amper inderdaad, alleen wat goedkoperquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Niks anders dan wat je hiet doet dus.
Lach nou niet te hard. Ajax moet nog.quote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 09:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lach nou niet te hard. Ajax moet nog.
En daarvoor al dat doelpunt dat werd afgekeurd.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:23 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe teringblind kan je zijn?
Haha ja, levert veel gratis rondjes opquote:Op zondag 24 februari 2013 17:54 schreef jna het volgende:
[..]
heb je ze daar al wijsgemaakt dat je familie van Guus Hiddink bent?
welkomquote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:11 schreef GimmeGore het volgende:
Ik verveel me op stage, dus nu kom ik hier
Herkenbaar, al vind ik het best leuk op mijn stage hoor!quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:11 schreef GimmeGore het volgende:
Ik verveel me op stage, dus nu kom ik hier
Nou ja, ik ben wel blij dat ik niet, zoals sommige klasgenoten, eerst 3 maanden op de postkamer word gedumpt. Maar goed, op de postkamer zou ik misschien nog wat te doen hebben.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:29 schreef Taneli het volgende:
[..]
Herkenbaar, al vind ik het best leuk op mijn stage hoor!![]()
Maar welkom!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:17 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben wel blij dat ik niet, zoals sommige klasgenoten, eerst 3 maanden op de postkamer word gedumpt. Maar goed, op de postkamer zou ik misschien nog wat te doen hebben.
Gelukkig ga ik vanaf morgen in ieder geval 5 dagen op het stadhuis werken omdat de gemeentelijke belasting aanslagen er vandaag of morgen uitgaan en dan is er altijd drukte achter de telefoon. Dus zetten we de stagiaires in!
Ik loop normaal stage op de afdeling invorderingen van de gemeente Arnhem. Maar daar zit ik soms van 10:00 tot 16:45 niks te doen. En dan heb ik mijn werkzaamheden al gerekt tot 10:00. Maar mijn stagebeleider heeft het te druk en is er soms ook het grootste deel van de dag niet. En als ik andere collega's vraag of ze wat te doen hebben voor me sturen ze me terug naar mijn stagebeleider of ik krijg het meest grandioze kutwerk, waar ze zelf geen zin in hebben.quote:Op woensdag 27 februari 2013 12:30 schreef Milou__ het volgende:
Wat doe je voor stage dan? Of is dat al verteld?
ik stuur je voortaan wel appjes met de uitslagen.quote:Op woensdag 27 februari 2013 11:24 schreef Milou__ het volgende:
[..]
Als ze vanavond verliezen van AZ kijk ik nooit meer.
Jammer genoeg niet meer. Ik ben elke dag ruim anderhalf uur (enkele reis) onderweg naar stage.quote:
fyl.quote:Op donderdag 28 februari 2013 21:18 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Jammer genoeg niet meer. Ik ben elke dag ruim anderhalf uur (enkele reis) onderweg naar stage.
Gaaf man! Stages in het buitenland zijn de shit!quote:Op donderdag 7 maart 2013 04:32 schreef Danter het volgende:
Ik meld me hier.. (hoewel t een beetje dood is) Nu in n eerste week "stage" ben hier om te werken en daarnaast mn scriptie te schrijven maar het is dus hier vooral 8 uur per dag achter mn laptop zitten en n beetje forummen/facebooken/chatten etc.
Ik zit in Ningbo - China en ze hebben hier ong. 1 uur per dag werk voor mij.. dat ik de rest van de tijd niks zit te doen maakt ze niet echt uit want in dit land zijn ze koning in nutteloze banen en gebeurd het wel vaker dat mensen 2 dagen achter elkaar niet zo veel te doen hebbenal met al een stage waarbij ik dus lekker veel kan Fokken
Klinkt relaxquote:Op donderdag 7 maart 2013 04:32 schreef Danter het volgende:
Ik meld me hier.. (hoewel t een beetje dood is) Nu in n eerste week "stage" ben hier om te werken en daarnaast mn scriptie te schrijven maar het is dus hier vooral 8 uur per dag achter mn laptop zitten en n beetje forummen/facebooken/chatten etc.
Ik zit in Ningbo - China en ze hebben hier ong. 1 uur per dag werk voor mij.. dat ik de rest van de tijd niks zit te doen maakt ze niet echt uit want in dit land zijn ze koning in nutteloze banen en gebeurd het wel vaker dat mensen 2 dagen achter elkaar niet zo veel te doen hebbenal met al een stage waarbij ik dus lekker veel kan Fokken
Nein, even tinypic pakken, imageshack werkt hier niet.quote:Op donderdag 7 maart 2013 07:54 schreef Danter het volgende:
heb hier niet heel veel pic's nog want ben hier pas n week en nog niet heel veel van de omgeving gezien maar even een korte indruk
oh en sorry voor de crappy kwaliteit maar ze zijn gemaakt met mijn cheap-ass china phone en dit is dus voornamelijk eten/omgeving
[ http://imageshack.us/photo/my-images/259/20130302165721.jpg/ (copy/paste deze link) ]
Mijn appt:)
[ http://imageshack.us/photo/my-images/855/20130303142241.jpg/ (copy/paste deze link) ]
[ http://imageshack.us/photo/my-images/855/20130303142241.jpg/ (copy/paste deze link) ]
onderweg naar werk
[ http://imageshack.us/photo/my-images/7/img20130304wa0000z.jpg/ (copy/paste deze link) ]
De bedrijfslunch
[ http://img715.imageshack.us/img715/6643/img20130301wa0013.jpg (copy/paste deze link) ]
mijn cubiclemet al mijn schattige collega's waarvan er maar 2 engels spreken hihi
edit: ik dacht ze allemaal wel goed als plaatje er in te zetten maar dat doet het niet?
Noet noet!quote:
Van Pingu wel iig!quote:
quote:
Aan zijn Facebook te zien welquote:
Ben jij vroegquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |