Het blijft leuk. Denk dat het straks harder gaat lopen. Is het echte werk al gedaan.quote:Op zaterdag 6 april 2013 17:24 schreef ranja het volgende:
Of niemand weet dat je hier een lijstje kunt maken of iedereen heeft iets tegen nederlandse bands.
Zoals het nu lijkt komt er een top 50 als resultaat. Niet dat de eindlijst nou het belangrijkst is, maar ik maak 'm wel.
Uitdaging: plus elektronica en jazz.quote:Op zondag 7 april 2013 10:09 schreef Norrage het volgende:
Ik ga er vandaag 1 maken dus wacht op mij!!!voor 13u00!
Dat komt er wel in, al ken ik weinig NL electronica behalve Nobody Beats The Drumquote:Op zondag 7 april 2013 10:18 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Uitdaging: plus elektronica en jazz.
ik ben benieuwdquote:Op zondag 7 april 2013 10:09 schreef Norrage het volgende:
Ik ga er vandaag 1 maken dus wacht op mij!!!voor 13u00!
Ik ook. Ik dacht dat ik ergens al eens een shortlist had staan, maar kennelijk niet. Helemaal vanuit nop beginnenquote:
nou ja, er staan al wat lijsten die je als inspiratie kunt gebruikenquote:Op zondag 7 april 2013 11:05 schreef Norrage het volgende:
Ik ook. Ik dacht dat ik ergens al eens een shortlist had staan, maar kennelijk niet. Helemaal vanuit nop beginnen
Dat valt me trouwens van je tegen.quote:Op zondag 7 april 2013 10:37 schreef Norrage het volgende:
...al ken ik weinig NL electronica behalve Nobody Beats The Drum
Tsja, er is gewoon niet zoveel goeds in mijn ogenquote:Op zondag 7 april 2013 12:19 schreef The_Substitute het volgende:
[..]
Dat valt me trouwens van je tegen.
quote:
Jammer, daar zijn we als NL idd in oververtegenwoordigd. Zelfs n00bie heeft bvb Grooveyard er in staan.quote:Op zondag 7 april 2013 12:29 schreef Norrage het volgende:
Tsja, er is gewoon niet zoveel goeds in mijn ogenWel in de techno/trance whatever scene maar dat luister ik niet. Verder dan Palmbomen, nobody beats the drum, c-mon kypsky en zo kom ik eerlijk gezegd niet
Ik had geen idee dat Grooveyard nederlands was. Heeft mijn lijst niet gehaald trouwens.quote:Op zondag 7 april 2013 13:01 schreef The_Substitute het volgende:
Jammer, daar zijn we als NL idd in oververtegenwoordigd. Zelfs n00bie heeft bvb Grooveyard er in staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |