Van Samsung uit? Wat voor update?~quote:
Uhuh. Ehm een software iets van 22,3 mb geloof ik.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:48 schreef Fendy het volgende:
[..]
Van Samsung uit? Wat voor update?~
moet je even op xda kijkemquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:05 schreef Turquaz52 het volgende:
Pics? Screenshots? Kan ik mijn vaders s3 namelijk ook ff flashen..
[lurkpost] jij bent toch niet van de samsung telefoons?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:01 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb nu die gelekte 4.2.1 draaien, officieel samsung. Draait wel lekker. Enige dat echt anders is, is t lockscreen
niet meer nee, maar ik moet het zo lang even hiermee doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:41 schreef Apotheose het volgende:
[..]
[lurkpost] jij bent toch niet van de samsung telefoons?[/lurkpost]
Jellybamquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:25 schreef Navida het volgende:
Iemand die een fijn draaiende rom weet? kan er tot nu toe niet een vinden die ik echt lekker vind werken.
Slimbeanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:25 schreef Navida het volgende:
Iemand die een fijn draaiende rom weet? kan er tot nu toe niet een vinden die ik echt lekker vind werken.
Gutenmorgen!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:01 schreef Mirel het volgende:
Ik ontdek per ongeluk iets: als je naar rechts swipet op een naam in je telefoonboek, dan ga je naar het sms scherm met die persoon. Naar links is direct bellenalleen die kleurtjes zijn een beetje gek en vallen buiten de stijl, maar goed, het werkt prima aangezien die bel-app sowieso langzaam en poep is
rootenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:48 schreef Fendy het volgende:
[..]
Van Samsung uit? Wat voor update?~
Ik heb hem er weer afgehaald. Sms crashte... En nog wat apps.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:01 schreef Catch22- het volgende:
Ik heb nu die gelekte 4.2.1 draaien, officieel samsung. Draait wel lekker. Enige dat echt anders is, is t lockscreen
Joh, kom je daar nu pas achter!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:01 schreef Mirel het volgende:
Ik ontdek per ongeluk iets: als je naar rechts swipet op een naam in je telefoonboek, dan ga je naar het sms scherm met die persoon. Naar links is direct bellenalleen die kleurtjes zijn een beetje gek en vallen buiten de stijl, maar goed, het werkt prima aangezien die bel-app sowieso langzaam en poep is
Back-toets ingedrukt houden of bij Instellingen --> Display 'Meer vensters' uitvinken.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:26 schreef ace_eleven het volgende:
Weet iemand hoe je die sidebar uit kan zetten? Ik draai 4.1.2, en vind die balk echt kut, maar kan nergens vinden waar k m uit moet zetten
Is de software anders? Zo nee, dan is mijn vraag relevant.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:30 schreef Catch22- het volgende:
Dit is het S3 topic, niet het S3 mini topic.
Ja. De s3 mini is een kleine budgettelefoon en de S3 een highendtelefoon met hele andere software. Wat denk je zelf?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:31 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Is de software anders? Zo nee, dan is mijn vraag relevant.
Oke, ik was in de veronderstelling dat de software hetzelfde was. Is er een S3 mini topic?quote:Op maandag 25 februari 2013 16:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Ja. De s3 mini is een kleine budgettelefoon en de S3 een highendtelefoon met hele andere software. Wat denk je zelf?
Je doet Back in je browser, vervolgens ctrl-f, tiept in "mini" et voila.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:35 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Oke, ik was in de veronderstelling dat de software hetzelfde was. Is er een S3 mini topic?
S4 Conceptquote:Op maandag 25 februari 2013 17:25 schreef bossb het volgende:
Nieuwe Samsung Galaxy S3?
[ afbeelding ]
Ik moet zeggen, de software op alle 2012 Galaxy modellen haast hetzelfde zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 16:31 schreef Keukendrol het volgende:
[..]
Is de software anders? Zo nee, dan is mijn vraag relevant.
Samfirmware.comquote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:37 schreef Klonk het volgende:
ben bezig een S3 helemaal terug te zetten naar stock en zoek de NL firmware, normaal had Sammobile die altijd staan, nu niet meer.
iemand enig idee waar ik de nieuwste versie kan vinden (PHN volgens mij?)
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 11:41 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Samfirmware.com
http://www.sammobile.com/firmwares/1/?page=1
http://www.hotfile.com/dl(...)OXAEMB1_BTU.zip.html
dat is de meest recente van de UK.
tot de 6.2 heeft ie het altijd gedaan maar wil ik hem nu flashen nadat ik Jellybam heb geflashed boot hij niet op. Dan moet ik weer de rom instaleren..quote:Op maandag 25 februari 2013 21:03 schreef Catch22- het volgende:
Als ik t zo lees support hij het niet actief omdat t een tw kernel is
nee dat is al paar jaar niet meer zo.. * Parafernalia wist dat ook nietquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:15 schreef Borkydude het volgende:
Zojuist binnen. Moet je hem tegenwoordig nog eerst volledig opladen voor je hem aanzet?
oh dan maar welquote:Op woensdag 27 februari 2013 18:32 schreef Xetran het volgende:
Staat in't boekje van wel, voor zo ver ik weet.
Staan wel meer vage dingen in though, zoals dat je je telefoon altijd met de samsung oplader moet opladen. Maar ja, voor de 500 euro dat het toestel kost vind ik dat ene uurtje niet zo heel ernstig als ik daar het optimale accugebruik uit haal.quote:
?quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:34 schreef Xetran het volgende:
[..]
Staan wel meer vage dingen in though, zoals dat je je telefoon altijd met de samsung oplader moet opladen. Maar ja, voor de 500 euro dat het toestel kost vind ik dat ene uurtje niet zo heel ernstig als ik daar het optimale accugebruik uit haal.
Ja, staat in het boekje.quote:Op woensdag 27 februari 2013 18:32 schreef Xetran het volgende:
Staat in't boekje van wel, voor zo ver ik weet.
Bah.quote:Op woensdag 27 februari 2013 15:40 schreef Nickskuh het volgende:
S3 besteldM'n pa heeft hem nu ook een paar weken en die is er dik tevreden mee dus heb hem ook maar genomen
er is een 4G versie maar die is pas sinds kort leverbaar en hier in NL volgens mij ook nog eens alleen bij KPNquote:Op donderdag 28 februari 2013 11:59 schreef Parafernalia het volgende:
heeft ons telefoontje eigenlijk 4g?
quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:03 schreef Klonk het volgende:
[..]
er is een 4G versie maar die is pas sinds kort leverbaar en hier in NL volgens mij ook nog eens alleen bij KPN
HSDPA+quote:Op donderdag 28 februari 2013 12:08 schreef RudyCarell het volgende:
Ik kreeg in België wel een H+ icoon was best snel. Weet iemand wat dat H+ is?
Ik zie regelmatig een H+ icoontje bij Vodafone...quote:
Dat is gewoon "2G". Dus mobiel internet zonder 3G bereik.quote:Op donderdag 28 februari 2013 19:02 schreef APK het volgende:
[..]
Ik zie regelmatig een H+ icoontje bij Vodafone...
Een screenshot maken, wel natuurlijk op een slide waar je geen apps hebt staanquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:31 schreef exile79 het volgende:
Op mijn achtergrond heb ik een hele mooie foto staan, maar die heb ik per ongeluk in de fotomap verwijderd. Kan ik hem dan nog ergens vandaan halen? Of moet ik gewoon mijn achtergrond nooit meer veranderen.
Da's best snel danquote:Op donderdag 28 februari 2013 22:35 schreef De_Guidance het volgende:
Dat is gewoon "2G". Dus mobiel internet zonder 3G bereik.
Dat is redelijke onzin. H+ betekent juist dat je op maximaal zit, max 21 megabit naar gelang de provider het toestaat dan, wat neerkomt op 7.2 max bij vodafone ofzo.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ah oke dan houd het op als het nog niet standaard ingebouwd isquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:14 schreef Klonk het volgende:
Komt in je notifcatiedinges te staan, vanaf de bovenkant van je scherm naar beneden vegen
Lockscreen, kan nog niet, de betafirmware die het lockscreen van android 4.2.2 heeft kan dat wel als je een app download.
En anders kun je altijd een ander lockscreen downloaden die het nu wel kan, al zou ik zo snel ff niet weten welke dat kan
Dat is G. H/H+ is 3G/3.5G.quote:Op donderdag 28 februari 2013 22:35 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
zo ff uit mijn blote hoofd kan dat niet, maar dat weet ik ff niet zeker.quote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:15 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Ah oke dan houd het op als het nog niet standaard ingebouwd iswil er nog niet te veel mee kloten
En weet je toevallig of het sluitergeluid ook uit kan?
Ah oke toch bedanktquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:30 schreef Klonk het volgende:
[..]
zo ff uit mijn blote hoofd kan dat niet, maar dat weet ik ff niet zeker.
gebruik ik al een paar dagen, best nicequote:
Hoe bevalt CM10.1? Toen ik 'm flashte was hij iets te glitchy voor mij.quote:Op zondag 3 maart 2013 01:25 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
gebruik ik al een paar dagen, best nice![]()
[ afbeelding ]
Voor nu hou ik het sluitergeluid maar tot er een officiele oplossing komt, iig bedanktquote:Op zaterdag 2 maart 2013 21:39 schreef Klonk het volgende:
Nog ff gezocht en ik kom enforced stream silencer tegen op xda forums
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1356655
https://sites.google.com/site/enforcedstreamsilencer/
Dan moet je wel heel mongool zijn om er krassen op te laten komen, vind ik zelf. Het steekt niet zo extreem uit als de HTC One X. Dát noem ik pas een uitstekende cameraquote:Op zondag 3 maart 2013 16:28 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Voor nu hou ik het sluitergeluid maar tot er een officiele oplossing komt, iig bedankt
Hoe zit het met krassen op de camera lens? Lees daar wel wat klachten over omdat die lens uitsteekt.. met een flipcover zou dit opgelost zijn, maar dat duurt nog wel 2 weken voordat samsung die heeft opgestuurd
Wat een bullshit. Ik heb er ook een lading krassen op zonder dat ik "heel mongool" ben geweest met mijn toestel.quote:Op zondag 3 maart 2013 17:40 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel mongool zijn om er krassen op te laten komen, vind ik zelf. Het steekt niet zo extreem uit als de HTC One X. Dát noem ik pas een uitstekende camera
en de batterij gaat ook nog steeds normaal mee?quote:Op zondag 3 maart 2013 16:03 schreef Turquaz52 het volgende:
Nergens over te klagen, ben er hartstikke tevreden mee..
Het is niets persoonlijksquote:Op maandag 4 maart 2013 08:59 schreef Fendy het volgende:
[..]
Wat een bullshit. Ik heb er ook een lading krassen op zonder dat ik "heel mongool" ben geweest met mijn toestel.
precies, ik vind hem een goede degelijke telefoon.quote:Op maandag 4 maart 2013 11:12 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Het is niets persoonlijksMaar ik heb nog geen ernstige krassen op mijn SGS3 (afkloppen) en de camera vind ik niet zo uitstekend meer vergeleken met de HTC One X..
Heb hem al bijna een jaar, om de maanden een hoesje gedragen en de laatste paar maanden niet (wel een brushed metal batterijklepje geplaatst, de standaardachterkant is lelijk) en heb er gelukkig geen ernstige krassen op zitten (afkloppen dat dat niet gebeurt).quote:Op maandag 4 maart 2013 11:21 schreef sjoemie1985 het volgende:
[..]
precies, ik vind hem een goede degelijke telefoon.
Je hebt ze echt op je simkaart staan? Geen Google-contacts?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:09 schreef KhaZ het volgende:
Heb een nieuwe S3 met nieuwe bijbehorende kleine simkaart, ik heb nu zo'n grote simkaart in m'n galaxy S1 zitten.. iemand tips hoe mijn contacten op de huidige simkaart het snelst over te zetten? Samsung Kies gebruiken, of juist niet?
Ja echt op de sim. Voor mij is het ook een prima optie om van m'n SIM contacten google contacts te maken, er zitten verder geen voordelen aan om ze op de SIM te houden toch?quote:Op maandag 4 maart 2013 12:11 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Je hebt ze echt op je simkaart staan? Geen Google-contacts?
Er zijn programmatjes voor op de marketplace die ze saven als xml geloof ik, maar dat zou ik ook weer moeten zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |