Ik had 'm naast mijn S3 neergelegd en de volgende dingen waren merkbaar na het spelen er mee:quote:Op dinsdag 22 januari 2013 10:55 schreef Cristiano_Ronaldo het volgende:
[..]
Wat is het verschil dan precies nog meer dan schermgrote?
Processor IS trager, niet misschien..quote:Op dinsdag 22 januari 2013 16:38 schreef Keukendrol het volgende:
Hier in het bezit van genoemde telefoon, werkt uitstekend. Processor misschien trager dan de S3 maar bij normaal gebruik werkt ie zeer goed. Ben er erg blij mee was de kleine 400 euro zeker waard.
Mwa, het design is precies hetzelfde.De hardware is natuurlijk wel anders.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:05 schreef De_Guidance het volgende:
Beetje flauwe verkooptruc om hem een S3 mini te noemen.
De achterkant is niet precies hetzelfde hoor.quote:Op maandag 25 februari 2013 17:14 schreef Vasiliov het volgende:
[..]
Mwa, het design is precies hetzelfde.De hardware is natuurlijk wel anders.
Dus de naam kan ik wel goed begrijpen.
Ah ok, had ik niet gezien.quote:Op maandag 25 februari 2013 18:35 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
De achterkant is niet precies hetzelfde hoor.
Gewoon op eBay kijken. Vaak nog stukken goedkoper ook dan Nederlandse webshops (quote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:04 schreef Façade het volgende:
Oké, mijn vriendin wil er één kopen. Maar dan moeten er wel leuke hoesjes voor beschikbaar zijn.Iemand naast deze site nog een suggestie?
www.dx.comquote:Op dinsdag 12 maart 2013 14:04 schreef Façade het volgende:
Oké, mijn vriendin wil er één kopen. Maar dan moeten er wel leuke hoesjes voor beschikbaar zijn.Iemand naast deze site nog een suggestie?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |