Have funquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:34 schreef Copycat het volgende:
Het sneeuwt hier.
Gelukkig ga ik zo naar het zonnige zuiden.
Okay, okay ... Ik kom niet verder dan Antwerpen voor een fotoshoot voor De Standaard met mijnbeste vriendje
in de hoofdrol.
gevoels temperatuur van - 11 las ik net.quote:
en dat zeg je nu pasquote:
Veel plezier !!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:15 schreef Poezewoes het volgende:
Zijn ook mooi
Maar ik ben weg toedeloe![]()
Het is droog weer en tegen een beetje kou kan je je kledenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:38 schreef Toverheks het volgende:
meisjes meisjes, gewoon je oorwarmers op, warme jas een paar extra sokken en dan een flinke wandeling maken, wordt je vanzelf warm
ach volgende topic gewoon een andere uil tochquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dat zeg je nu pasdan had ik hem er niet neergezet als je er van ondersteboven bent, maar hij stond er ook al in vorig topic hoor, heb je hem toen niet gezien,??? spit dat vorige topic ff door, staan ook hele leuke tussen
dat gezeur over de kou, ja het is koud en ja er valt weer sneeuw, maar ga je geheimpje verklappen, we krijgen ook een hele hete zomer, en dan is het ppffftt wat is het warmquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:46 schreef selam het volgende:
[..]
Het is droog weer en tegen een beetje kou kan je je kleden
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat gezeur over de kou, ja het is koud en ja er valt weer sneeuw, maar ga je geheimpje verklappen, we krijgen ook een hele hete zomer, en dan is het ppffftt wat is het warm
net op buienradar gekeken, maar ik wordt overgeslagen, krijg geen sneeuwquote:
Ik krijg ook niks , als die buien radar kloptquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
net op buienradar gekeken, maar ik wordt overgeslagen, krijg geen sneeuw
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
net op buienradar gekeken, maar ik wordt overgeslagen, krijg geen sneeuw
Ben je nog warm geworden na je bad Jian, \of heb je het nog steeds koudquote:
quote:
Vond het wel mee vallen met de kou netquote:
Lekker makreeltjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:08 schreef Toverheks het volgende:
tijd voor een bakkie snert, mooie film en heerlijk genieten van het weekend
had gister de Magdalene sisters binnen gehaald, wat Cc had gepost, had hem al keer gezien is met Fiona van Shameless, actrice met grote oren, maar is zo een mooie film dus ga hem maar weer kijkenquote:
Pas maar op dat de ijspegels er niet aangroeienquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
He wat een lekker weertje. Straks even een frisse neus halen
Na al dat gebral over het trotseren van de buitentemperatuur verwachtte ik van de ijsheks uit het hoge Noorden toch wel mooie stimulerende verhalen over het van schots naar schots jumpen in de Waddenzee om met de blote tanden een zeehond te bemachtigen voor het avondmaal.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:08 schreef Toverheks het volgende:
Goed ideequote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
He wat een lekker weertje. Straks even een frisse neus halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik kan je vertellen dat het tijdens van duin naar duin springen bokkoud was op de wadden afgelopen week en de zeehonden er absoluut geen erg in hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Na al dat gebral over het trotseren van de buitentemperatuur verwachtte ik van de ijsheks uit het hoge Noorden toch wel mooie stimulerende verhalen over het van schots naar schots jumpen in de Waddenzee om met de blote tanden een zeehond te bemachtigen voor het avondmaal.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Na al dat gebral over het trotseren van de buitentemperatuur verwachtte ik van de ijsheks uit het hoge Noorden toch wel mooie stimulerende verhalen over het van schots naar schots jumpen in de Waddenzee om met de blote tanden een zeehond te bemachtigen voor het avondmaal.
Middag ben lekker warm hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:04 schreef BendeBielzen het volgende:
Goeiemiddag,
Het is me het weertje wel weer
Kleindochter gaat die film dowloaden voor mijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:15 schreef Toverheks het volgende:
de Marathon, tip van Michiel, topfilm echt wat een humor, speelt zich af in Rotterdam met veel Rotterdammers, goeie cast bij elkaar gekozen
lees hem zoals die voor jou leuk lijktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dit kun je op meerdere manieren lezen trouwens
hij is leuk, lig helemaal af en toe in een deuk om die Rotterdamse humorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kleindochter gaat die film dowloaden voor mij
Lekker warm en vanmorgen ook lekker de auto gepaktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je nog warm geworden na je bad Jian, \of heb je het nog steeds koud
Deze aansteller moest vanmorgen vroeg de deur uit en de kou in, in tegenstelling tot sommigen die met een bakkie snert een film zitten te kijken voor de verwarmingquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:08 schreef Toverheks het volgende:
Ik mag t0nja straks ophalen op m'n scootmobiel... brrrrrrquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:32 schreef Gert het volgende:
Guur loop- en fietsweertje.![]()
Dus toch die 500 meter naar de appie maar met de auto gedaan.
deze aansteller moet vanavond de kou in om te gaan werken en rond 2300 uur terug door de kouquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze aansteller moest vanmorgen vroeg de deur uit en de kou in, in tegenstelling tot sommigen die met een bakkie snert een film zitten te kijken voor de verwarming
Stel je niet zo aan jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:32 schreef Gert het volgende:
Rotterdammers en humor ...... weet je zeker dat het wel een leuke film wasquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij is leuk, lig helemaal af en toe in een deuk om die Rotterdamse humor
ik rij ook 500 meter met de auto naar een supermarkt, maar ik heb gewoon een hekel aan lopenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:32 schreef Gert het volgende:
Doe is aardigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Rotterdammers en humor ...... weet je zeker dat het wel een leuke film was
Doe ik toch, ik zeg toch niet dat het niet kan, okee het is hoogst onwaarschijnlijk, maar onmogelijk is het niet ......... hooguit zeer zeldzaamquote:
Maar je zou het wel leuk vinden dat die rotterdammers winnen van PSV, omdat het Ajax beter uitkomt toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe ik toch, ik zeg toch niet dat het niet kan, okee het is hoogst onwaarschijnlijk, maar onmogelijk is het niet ......... hooguit zeer zeldzaam
Ik ga ook altijd met de auto naar de super, maar ik zit dan ook in een totaal andere situatie, de supermarkt is hier zeker 800 meter vandaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
ik rij ook 500 meter met de auto naar een supermarkt, maar ik heb gewoon een hekel aan lopen
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze aansteller moest vanmorgen vroeg de deur uit en de kou in, in tegenstelling tot sommigen die met een bakkie snert een film zitten te kijken voor de verwarming
heb je hem nog niet gezien, hij is echt leuk al zijn het over het algemeen Rotterdammersquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Rotterdammers en humor ...... weet je zeker dat het wel een leuke film was
Ben geen rotterdamse maar ik vind ze over het algemeen best aardig, zoals je ook aardige Amsterdammers hebt, somsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je hem nog niet gezien, hij is echt leuk al zijn het over het algemeen Rotterdammers
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben geen rotterdamse maar ik vind ze over het algemeen best aardig, zoals je ook aardige Amsterdammers hebt, soms
Rare jongens... die Rotterdammers...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben geen rotterdamse maar ik vind ze over het algemeen best aardig, zoals je ook aardige Amsterdammers hebt, soms
Zeker weten, hoe het ook staat, Feyenoord is een voetbalbolwerk net als Ajax, zeg maar historisch gezien de grootmachten van het Nederlandse voetbal. Pisvee is een over het paard getilde sportbedrijfsvereniging uit Noord-Belgiëquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar je zou het wel leuk vinden dat die rotterdammers winnen van PSV, omdat het Ajax beter uitkomt toch?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:32 schreef Gert het volgende:
Mag eigenlijk niet lachen maar doe het toch!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, hoe het ook staat, Feyenoord is een voetbalbolwerk net als Ajax, zeg maar historisch gezien de grootmachten van het Nederlandse voetbal. Pisvee is een over het paard getilde sportbedrijfsvereniging uit Noord-België
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, hoe het ook staat, Feyenoord is een voetbalbolwerk net als Ajax, zeg maar historisch gezien de grootmachten van het Nederlandse voetbal. Pisvee is een over het paard getilde sportbedrijfsvereniging uit Noord-België
Of aan je reet roestenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik ben aardig, al vinden sommige van niet
maar op zijn Amsterdams gezegd, daar veeg ik me reet mee af
nou, ieder geval ergens op/in/rond die plekquote:
Zit even bij te komen visite is net weg.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, ieder geval ergens op/in/rond die plek
en ook niet die dingen voor het raamquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zit even bij te komen visite is net weg.
Was wel leuk in die kringloopwinkel![]()
Wel beeldjes maar geen Boeddha's.
Nee die raamdingen kwamen uit Delft, en Zoetermeerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ook niet die dingen voor het raamgezien??? ga toch eens kijken of ik van de zomer een cursus glas in lood ergens kan gaan volgen, verleden week hadden ze een stuk of tig huizen gesloopt bij mijn dochter in de buurt, lag glas in lood in zo een bak maar helaas allemaal stuk.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha haquote:
En gelijk heb jequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker warm en vanmorgen ook lekker de auto gepakt
Middag Bende, killekes héquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:35 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik moet er nog doorheen straks
Bende ook. Mijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ik ga nu, gelukkig heb ik verwarming op me scootmobiel
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje tochquote:
De zaken gaan goed met die 2... Ze worden steeds dikkerquote:
vind het triest dat zulke jongens worden uitgebuit, maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:20 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
De zaken gaan goed met die 2... Ze worden steeds dikker
Laat ze het maar niet horen dat je d'r jongen noemtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het triest dat zulke jongens worden uitgebuit, maar dat is mijn mening.
oh ja, sorry jongen en meisje, Rinus en zei heet toch tamara of zoietsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Laat ze het maar niet horen dat je d'r jongen noemt
Met Romana op de Scooter lolquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja, sorry jongen en meisje, Rinus en zei heet toch tamara of zoiets
Kan me moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die dit mooi vindenquote:
Carnaval is toch voorbij?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja, sorry jongen en meisje, Rinus en zei heet toch tamara of zoiets
wat nou niet mooi vinden, je had er zelf een topic voor geopend, helemaal in het teken van Rinus, lijkt me toch gek als je niks met zo iemand heb er toch een half topic aan besteed.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan me moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die dit mooi vinden
dat volg ik niet, hoor wel moet goed wezenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:16 schreef Poezewoes het volgende:
Heb net Flikken Maastricht terug gekeken, was best spannend!
Ja meer kijkers als dat schansspringen!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat volg ik niet, hoor wel moet goed wezen
zag daar een stukje van in sjownieuws, heb genoeg gezien dit zegt genoegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja meer kijkers als dat schansspringen!
Ga zo eten we eten hachee vandaag!!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:19 schreef jacqhassel het volgende:
Zo heerlijk gegeten zeg en geen snert
Klein stukje gezien na VI, is niet spannend.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zag daar een stukje van in sjownieuws, heb genoeg gezien dit zegt genoegwat een dom prog.
dat is echt heerlijk eten hacheequote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ga zo eten we eten hachee vandaag!!!!
Had het jaren niet gegeten, dacht dat Henk het niet luste., hij houdt niet zo van rundvlees.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:29 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
dat is echt heerlijk eten hachee
hachee is mijn lievelingseten maak het geregeld in de winter. waarom prei erdoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:31 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had het jaren niet gegeten, dacht dat Henk het niet luste., hij houdt niet zo van rundvlees.
Maar hachee lust hij wel dus regelmatig gegeten deze winter, heerlijk.
Heb er nu wat prei door gedaan dus ben benieuwd!!!
Hachee is geen groente zegt de bigboss en hij wil iedere dag groente. Dus las ergens dat het ook lekker is met prei erdoor, vandaar een keer geprobeerd.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:32 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
hachee is mijn lievelingseten maak het geregeld in de winter. waarom prei erdoor
Rode kool moet ook verboden worden is nl echt goorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hachee is geen groente zegt de bigboss en hij wil iedere dag groente. Dus las ergens dat het ook lekker is met prei erdoor, vandaar een keer geprobeerd.
Anders doe ik er altijd rodekool bij voor hem, maar dat lust ik dan weer niet
Tja mijn idee, vind het ook heel vies. Ik ga echt over me nek als ik het ruik ppfffffquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:35 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
Rode kool moet ook verboden worden is nl echt goor
Zo danquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:45 schreef Toverheks het volgende:
![]()
Heerlijk, hieperdepiep voor Frank Buis
Frank Buis zie je heel veel door de stad zwerven etc. maakt mooie item`s ook voor AT5quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:15 schreef BendeBielzen het volgende:
Pullup!!!Ja daar was ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heerlijk frisBefore I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
Je ziet het Poezewoes, alles komt altijd uit, wat je ook flikt ooit wordt je betraptquote:
Heb je koude frisdrank op dan?quote:
Ja blijkt wel bij die manquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:57 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je ziet het Poezewoes, alles komt altijd uit, wat je ook flikt ooit wordt je betrapt
Ik ben een beetje wezen uitwaaien langs de Schie nadat ik vanochtend wat kilometertjes in Utrecht heb gemaakt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb je koude frisdrank op dan?
niet alleen bij deze man, wat dacht je hoeveel een uitkering opstrijken terwijl ze niks mankeren, en zo kan ik wel ff doorgaan, alles wat je flikt wie het ook is, het komt altijd uit vroeg of laat.quote:
Dus je bent in Delft/Rijswijk geweest?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben een beetje wezen uitwaaien langs de Schie nadat ik vanochtend wat kilometertjes in Utrecht heb gemaakt.
Het heette dit keer niet voor niets de winterwedstrijden zal ik maar zeggen
als je maar mooie dag hebt gehadquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ben een beetje wezen uitwaaien langs de Schie nadat ik vanochtend wat kilometertjes in Utrecht heb gemaakt.
Het heette dit keer niet voor niets de winterwedstrijden zal ik maar zeggen
Vanaf Delft 5 km naar benedenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dus je bent in Delft/Rijswijk geweest?
Ik kan heel makkelijk zonder rode koolquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:49 schreef mootie het volgende:
Hoe kun je nou hachee eten zonder rode kool!
En wie denkt er wel dat hachee groente is?
Heb het ooit eens gekeken toen Angela groothuis het nog presenteerde!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:01 schreef Toverheks het volgende:
[..]
niet alleen bij deze man, wat dacht je hoeveel een uitkering opstrijken terwijl ze niks mankeren, en zo kan ik wel ff doorgaan, alles wat je flikt wie het ook is, het komt altijd uit vroeg of laat.
ga zo nog even de aflevering van WIDM kijken van afgelopen donderdag
Stoer van die mannenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:03 schreef pullup het volgende:
[..]
Vanaf Delft 5 km naar beneden( De tweede keer dan want om 1 uur kon er wegens ijs maar 3 km gevaren worden, wonderbaarlijk hoe snel dat wegsmolt )
dit jaar is het minder spannend vind ik, daarom kijk ik het terug en niet op de avond zelfquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:04 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb het ooit eens gekeken toen Angela groothuis het nog presenteerde!
Lekker, wij eten mosselen morgenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dit jaar is het minder spannend vind ik, daarom kijk ik het terug en niet op de avond zelf![]()
en ik lees iets over rode kool, heerlijk morgen eens verse halen en dan zelf maken, met een appeltje er door
dat is ook lekkerquote:
ga morgen rode Kool maken, heb een eter erbij die dat ook wel lust, zoniet dan zoekt hij maar nieuw kosthuisquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:07 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Lekker, wij eten mosselen morgen
Nou dat is ook niet gastvrijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ga morgen rode Kool maken, heb een eter erbij die dat ook wel lust, zoniet dan zoekt hij maar nieuw kosthuis
quote:
dat wil ik ook wel eens weten wie denkt dat hachee groente is?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:49 schreef mootie het volgende:
Hoe kun je nou hachee eten zonder rode kool!
En wie denkt er wel dat hachee groente is?
Gelijk heeft hij, ja toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]ben ook helemaal niet gastvrij, eten wat de pot schaft, nee zoon is morgen vrij, dan wil ie gewoon aardappeltjes, groeten en een stukje vlees
Er zitten in ieder geval uien inquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:13 schreef Toverheks het volgende:
Hachee groentenwie zegt dat nu weer
Laat het een weekje op de aanrecht staan en het wordt vanzelf groen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:12 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
dat wil ik ook wel eens weten wie denkt dat hachee groente is?
moest ff terug lezen, maar snap Mootie haar post nuquote:
En als je er dan naar fluit. komt het naar je toequote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Laat het een weekje op de aanrecht staan en het wordt vanzelf groen.
oh bah kriebels nu al bij de gedachte, ooit heb ik zure melk gedronken, nam een slok zo goor ging echt over me nekquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En als je er dan naar fluit. komt het naar je toe
Zaten er klonten in dan?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:17 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh bah kriebels nu al bij de gedachte, ooit heb ik zure melk gedronken, nam een slok zo goor ging echt over me nek
Jij kan begrijpend lezenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:18 schreef Jian het volgende:
't gaat over hachee ......![]()
bloemetjesjurken
heel veelquote:
Ow dacht we al een paar straten verder waren, kalmte kan je reddenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:18 schreef Jian het volgende:
bloemetjesjurken
Hacheequote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:18 schreef Jian het volgende:
bloemetjesjurken
ssstttttttttttt Jian, je mag het niet meer over bloementjesjurken hebben, jeweets sommige trekken het zich dan zo aanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:18 schreef Jian het volgende:
bloemetjesjurken
Als ik het zelf maar begrijpquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:24 schreef Jian het volgende:
[..]
ik snap jouw associaties niet altijd ?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:24 schreef Jian het volgende:
[..]
ik snap jouw associaties niet altijd ?
Je kan beter lachen dan huilen!quote:
Werkse Jacq, en doe maar een wolle onderbroek aanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:24 schreef jacqhassel het volgende:
ik ga de kou trotseren ff een paar uurtjes werken
Jouw post zijn gewoon altijd verkapte Zen-Koansquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Je kan beter lachen dan huilen!
Dat gebeurt niet Heksie, blijf voor feyenoord met als Johan Boskamp!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:26 schreef Toverheks het volgende:
al snappen sommige Poezewoes haar plaatjes niet, ze is wel erg gesjellig, ze moest alleen nog voor me cluppie zijn dan is ze Geweldig
Ow, gevoelig .. sorryquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ssstttttttttttt Jian, je mag het niet meer over bloementjesjurken hebben, jeweets sommige trekken het zich dan zo aan
ja, ik denk zeg het toch maar even, ligt heel gevoelig hequote:
Ik geloof in...what goes around comes aroundquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:28 schreef pullup het volgende:
[..]
Jouw post zijn gewoon altijd verkapte Zen-Koans
Als je ze probeert te begrijpen zal je het nooit vatten.
Nou ik voel mij niet aangesproken hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:31 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ja, ik denk zeg het toch maar even, ligt heel gevoelig he
Ik ook niet...hachee is vet coolquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou ik voel mij niet aangesproken hoor
jij hebt niet eens een bloementjesjurkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:33 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou ik voel mij niet aangesproken hoor
Nee helaasquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jij hebt niet eens een bloementjesjurk
Het zal wel, ik heb liever coq au vinquote:
Dat worden hete taco's dus!!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:36 schreef pullup het volgende:
En ik heb wat veel jalapeno op de taco's gemikt
Merciquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat worden hete taco's dus!!
Eet smakelijk!!
Ik heb het ook uitstekend gedaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:36 schreef pullup het volgende:
Ik heb mijn eerste puntje in de wilerprono ooit binnen zie ik![]()
Jeetje voor mijn man kan het ook niet heet genoeg zijn, het eten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:36 schreef pullup het volgende:
Ik heb mijn eerste puntje in de wilerprono ooit binnen zie ik![]()
Morgen maar eens hete bliksem eten.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:50 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Jeetje voor mijn man kan het ook niet heet genoeg zijn, het eten.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Morgen maar eens hete bliksem eten.
Ook met die hete pepertjes?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
dan eet jij morgen dus hutspotquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Oeh, dat is ook een goed planquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:53 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ook met die hete pepertjes?
Wij eten morgen mosselen
Was onze eerst kampioenequote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:55 schreef pullup het volgende:
Toch mooi om die oude beelden van Atje-keulen weer terug te zien
jah, mijn buurjongen werd toen in de jaren 70 3 jaar wereldkampioen en olympisch kampioenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:55 schreef pullup het volgende:
Toch mooi om die oude beelden van Atje-keulen weer terug te zien
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:01 schreef ZOA het volgende:
[..]
jah, mijn buurjongen werd toen in de jaren 70 3 jaar wereldkampioen en olympisch kampioen
Maakt het uit joh we zijn van de straatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:10 schreef Jian het volgende:
Ik snap geen klote meer van dit topic, hachee, mosselen, hete bliksem en dan loopt Poezewoest er nog tussendoor te rennen met allerlei vreemde mantra's
Jij woonde dus in Anna Paulowna?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:10 schreef ZOA het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ard_Schenk
je vergeet de rode koolquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:10 schreef Jian het volgende:
Ik snap geen klote meer van dit topic, hachee, mosselen, hete bliksem en dan loopt Poezewoest er nog tussendoor te rennen met allerlei vreemde mantra's
Aggûût, en jij als geen ander zou Ustreamertjes kletskoek toch moeten herkennen...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:10 schreef Jian het volgende:
Op zich is Ustream wel de grootste baggerserver kwa Internet Relay Chatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aggûût, en jij als geen ander zou Ustreamertjes kletskoek toch moeten herkennen...
Dan herkent hij jou ook Sevenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Aggûût, en jij als geen ander zou Ustreamertjes kletskoek toch moeten herkennen...
Ben jij wel eens vrolijk?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik beperk me tenminste tot een enkele hit and run oneliner, zonder oeverloze kletskoek...
Jij verdient ze dus niet met mooi praten ...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:31 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik beperk me tenminste tot een enkele hit and run oneliner, zonder oeverloze kletskoek...
Je reactie verbaasd me wel eigenlijk, zelden dat ook jij je kop vrijwillig opendoet....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:35 schreef ZOA het volgende:
[..]
Jij verdient ze dus niet met mooi praten ...
Alsof ik wel eens op een Ustream chat kom????quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw neuh daar wil je niet meer gezien worden, snap ik best wel nu...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Alsof ik wel eens op een Ustream chat kom????
Hij zal zijn vingers er zowat bij opetenquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw neuh daar wil je niet meer gezien worden, snap ik best wel nu...
Hmm Koelbloedige reactie, als ik me niet vergis...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:58 schreef Jian het volgende:
[..]'t wordt tijd dat je, je medicijnen neem denk ik ....
een paarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:58 schreef BendeBielzen het volgende:
Pak er maar een paar
[ afbeelding ]
Hier wordt het dan ook niet betaald om iets te melden ...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je reactie verbaasd me wel eigenlijk, zelden dat ook jij je kop vrijwillig opendoet....
Kan ik volgende week pas kijken, kleindochter doet dat voor mij downloaden!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
Ik zit ondertussen trouwens de Marathon te kijken Heks, af en toe lig ik dubbel
Boelkloedig is vooral nog uit de tijd van Vlemmix en is hooguit in het begin een paar minuten bij Opa online geweest .......quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hmm Koelbloedige reactie, als ik me niet vergis...
ze kennen wel vloeken he Jian die Rotterdammers, het is godverdomme en kanker wat er steeds geroepen wordt, ( en dan zeggen ze dat Amsterdammers kunnen vloeken) maar hij is zo leuk gemaakt goeie acteurs , en ook beetje emo wordt je ervan, maar die moorkoppen echt hele film bied ze maar gebakkies aanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
Maar je genoot ervan, net als ik toch? Ontken het nou niet druiloor...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:01 schreef Jian het volgende:
[..]
Boelkloedig is vooral nog uit de tijd van Vlemmix en is hooguit in het begin een paar minuten bij Opa online geweest .......
Toch maar ff dlden dan, word nu wel benieuwdierigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:59 schreef Jian het volgende:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:00 schreef Toverheks het volgende:
[..]
een paarhebbert ik neem het gewoon allemaal
doen, hij is topquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Toch maar ff dlden dan, word nu wel benieuwdierig
Zo leuk in dat straatje in Amsterdam "en toen heb ik m met een breekijzer z'n harses in geslagen, de hele gang onder het bloed, 2 dagen aan het schrobben voor die weer schoon was. Maar jullie houden je bek, hè" Die andere hun bek helemaal open en dan, "ah, geintje" Je moet het zien, zo leuk!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:02 schreef Toverheks het volgende:
[..]
ze kennen wel vloeken he Jian die Rotterdammers, het is godverdomme en kanker wat er steeds geroepen wordt, ( en dan zeggen ze dat Amsterdammers kunnen vloeken) maar hij is zo leuk gemaakt goeie acteurs , en ook beetje emo wordt je ervan, maar die moorkoppen echt hele film bied ze maar gebakkies aan
BendeB en ik zijn er niks bijwij kunnen het vloeken nog van hun leren
![]()
van Vlemmix ja, daarna niet meerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:03 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Maar je genoot ervan, net als ik toch? Ontken het nou niet druiloor...
was bij mijn pandje die ik schoonmaakte in de st annedwarsstraat opgenomen, en met die rondvaartbootquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:05 schreef Jian het volgende:
[..]
Zo leuk in dat straatje in Amsterdam "en toen heb ik m met een breekijzer z'n harses in geslagen, de hele gang onder het bloed, 2 dagen aan het schrobben voor die weer schoon was. Maar jullie houden je bek, hè" Die andere hun bek helemaal open en dan, "ah, geintje" Je moet het zien, zo leuk!
Ik zag dat je het er later bijzettequote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was bij mijn pandje die ik schoonmaakte in de st annedwarsstraat opgenomen, en met die rondvaartbootzitten echt goeie leuke stukken in waar over nagedacht is.
Najib Amhali vanavond, ik zeg beetje leuk duurde erg lang de sjow en zaten saaie stukken tussen, maar mijn favoriet is en blijft Mo![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ik zag dat je het er later bijzette
Ik vond er geen zak aan die Najib. Ik ga Youp vanavond proberenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
was bij mijn pandje die ik schoonmaakte in de st annedwarsstraat opgenomen, en met die rondvaartbootzitten echt goeie leuke stukken in waar over nagedacht is.
Najib Amhali vanavond, ik zeg beetje leuk duurde erg lang de sjow en zaten saaie stukken tussen, maar mijn favoriet is en blijft Mo![]()
hey Souryquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vond er geen zak aan die Najib. Ik ga Youp vanavond proberen
jammer ..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]ja ik denk voor de lurkers, dat ze niet denken huh een meisje van plezier in de Sc, gesjellig
jammerquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
jammerop mijn leeftijd, met hangende lippen en mijn kont wordt ook al minder, en mijn handen willen ook niet meer wat ik wil, zie je mij al staan tikken tegen het ruitje
Ja ik zag Najib op spotnet en dacht nou dan kijk ik die nu en later Youp. Maar die sjowquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hey Souryben niet zo weg van Youp, maar Najib viel ook best wel tegen
Youp heeft iig de juiste defenitie van een burn outquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik zag Najib op spotnet en dacht nou dan kijk ik die nu en later Youp. Maar die sjowvan Najib had ik al gezien en afgezet. Slechter kan Youp niet zijn.
Verdomme weer een helicopter boven mijn huis.
hebben ze je wietzolder ondektquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik zag Najib op spotnet en dacht nou dan kijk ik die nu en later Youp. Maar die sjowvan Najib had ik al gezien en afgezet. Slechter kan Youp niet zijn.
Verdomme weer een helicopter boven mijn huis.
je weet waarom de meisjes wel eens met eieren gooien hequote:
Nee en ik baal daarvan. Alle toeters en bellen aan en je leest er niks meer over.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:34 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hebben ze je wietzolder ondektNajib duurt erg lang heb hem ook van spotnet
Woningoverval in de Marco Polostraat (las ik elders op FOK!)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en ik baal daarvan. Alle toeters en bellen aan en je leest er niks meer over.
we zullen het straks wel weer lezen, misschien weer een schietpartijtje of zoietsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee en ik baal daarvan. Alle toeters en bellen aan en je leest er niks meer over.
ja toch, en dat voor Rotterdammersquote:
schattigquote:
Ouwe koekquote:
Vind Youp altijd zo vies zweten, onaantrekkelijke manquote:
quote:
Op zich vind ik zijn shows wel leuk, maar van al die herhalingen baal ik als een stekker.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Vind Youp altijd zo vies zweten, onaantrekkelijke man
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:10 schreef Jian het volgende:
Oh nog even voor Zoa, er staat harde politiefilm, dat je, je niet vergist ......
vind de televisie toch laatste tijd kut, er is weinig waar ik nog echt voor ga zittenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:56 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Op zich vind ik zijn shows wel leuk, maar van al die herhalingen baal ik als een stekker.
ja .. je hebt het keurig gedaan 'harde politiefilm' ipv hp.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:10 schreef Jian het volgende:
Oh nog even voor Zoa, er staat harde politiefilm, dat je, je niet vergist ......
Neem 'm nou maar, hij is goed!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:13 schreef ZOA het volgende:
[..]
ja .. je hebt het keurig gedaan 'harde politiefilm' ipv hp.
maar toch heb ik voor de zekerheid de trailer even gekeken
Ik ga sociale dingen doen zo, als ik thuis kom ga ik um kijkenquote:
Dat stamt al uit begin 70-jaren en is bekend onder Stanford-gevangenisexperiment en dat is ondertussen hier en daar, ik weet niet hoeveel keer herhaald.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:18 schreef Toverheks het volgende:
Filmdrama
In een onderzoekslaboratorium wordt een gevangenis gebouwd waarin 20 mannen worden geplaatst om gevangenen en bewakers te spelen. De gevangenen worden opgesloten en moeten een aantal regels opvolgen; de bewaarders moeten de orde handhaven zonder geweld te gebruiken. Iedereen is vrij om te stoppen wanneer ze willen, maar als ze dat doen, geven ze wel hun loon op. In het begin is de stemming tussen de twee groepen jolig en ontspannen. Maar langzaam aan ontstaat er ruzie, en gaan de bewakers over tot drastische straffen om hun overwicht te bewaren.
straks ned. 3.............22.50
dit hebben ze dus in het echt gedaan, dacht in Frankrijk
Waaruit blijkt dat mensen helemaal niet "lief" zijn als het om gehoorzaamheid afdwingen gaat...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat stamt al uit begin 70-jaren en is bekend onder Stanford-gevangenisexperiment en dat is ondertussen hier en daar, ik weet niet hoeveel keer herhaald.
Onzin de jaren 90 was het best te behappen. Zelfs nog life gezien. Dit is echt om te jankenquote:
Zit ie in de gevangenisquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:37 schreef Toverheks het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 23 februari 2013 22:22 schreef Jian het volgende:
[..]
Dat stamt al uit begin 70-jaren en is bekend onder Stanford-gevangenisexperiment en dat is ondertussen hier en daar, ik weet niet hoeveel keer herhaald.
[/quoteoke, iets stond me bij.
ik feliciteer ff Marco v Basten
Twentequote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, heeft gewonnen van Twente net met 2-1
Goed hoor, 't is 'm gegundquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:40 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee, heeft gewonnen van Twente net met 2-1
Nou ik vond het leuk ooitquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeg ...Youp is en was altijd al een zak!
Alleen Kelly ging goed op haar bek. Expres.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik ga dus nu even door dat Vliegende Hollanders heen spoelen, nog niks van gezien, ik ben benieuwd
Zit jij te miepen over Yoepquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:49 schreef Jian het volgende:
Ik ga dus nu even door dat Vliegende Hollanders heen spoelen, nog niks van gezien, ik ben benieuwd
Dood vallen doen ze niet, geen trek in verderquote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:57 schreef Jian het volgende:
[..]
Dit is puur plat leedvermaak, ik hou ervan
Ik ga ook pas weer kijken bij het programma 'sterren in de leeuwenkooi'.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Dood vallen doen ze niet, geen trek in verder
+1quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ga ook pas weer kijken bij het programma 'sterren in de leeuwenkooi'.
Ik ben bang dat die beesten zelfs van Patty afblijvenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Je kan het ook niet maken om die beesten Silicone Kelly te voeren.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die beesten zelfs van Patty afblijven
Dan gaan de tandjes stukquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:02 schreef tonja het volgende:
[..]
Je kan het ook niet maken om die beesten silicone Kelly te voeren.
Dan heet het programma ook eenmalig 'Leeuwen in de Patty kooi'quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben bang dat die beesten zelfs van Patty afblijven
Sterren springen voor de treinquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Nog beterquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Sterren springen voor de trein
Dat wens ik ze ook niet, gezondheidquote:
Arme leeuwenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:05 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat wens ik ze ook niet, gezondheid
Je lult in jezelfquote:
Van jou kunnen we het hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:08 schreef Jian het volgende:
vinden jullie wel leuk hè dat ik effe verslag doe
Ik ging je net aanraden jezelf volgende week niet zo te kwellen en het gewoon direct te bekijken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:08 schreef Jian het volgende:
vinden jullie wel leuk hè dat ik effe verslag doe
yepquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:09 schreef Jian het volgende:
Ja, jullie hebben het allemaal al gezien ........ ja, jawel
Klein stukje... ik geef het toequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:09 schreef Jian het volgende:
Neequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:09 schreef Jian het volgende:
zeikerdsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Neeen je verslag trekt nou ook niet bepaald om dat alsnog te gaan doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |