Have funquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:34 schreef Copycat het volgende:
Het sneeuwt hier.
Gelukkig ga ik zo naar het zonnige zuiden.
Okay, okay ... Ik kom niet verder dan Antwerpen voor een fotoshoot voor De Standaard met mijnbeste vriendje
in de hoofdrol.
gevoels temperatuur van - 11 las ik net.quote:
en dat zeg je nu pasquote:
Veel plezier !!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:15 schreef Poezewoes het volgende:
Zijn ook mooi
Maar ik ben weg toedeloe![]()
Het is droog weer en tegen een beetje kou kan je je kledenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:38 schreef Toverheks het volgende:
meisjes meisjes, gewoon je oorwarmers op, warme jas een paar extra sokken en dan een flinke wandeling maken, wordt je vanzelf warm
ach volgende topic gewoon een andere uil tochquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en dat zeg je nu pasdan had ik hem er niet neergezet als je er van ondersteboven bent, maar hij stond er ook al in vorig topic hoor, heb je hem toen niet gezien,??? spit dat vorige topic ff door, staan ook hele leuke tussen
dat gezeur over de kou, ja het is koud en ja er valt weer sneeuw, maar ga je geheimpje verklappen, we krijgen ook een hele hete zomer, en dan is het ppffftt wat is het warmquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:46 schreef selam het volgende:
[..]
Het is droog weer en tegen een beetje kou kan je je kleden
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat gezeur over de kou, ja het is koud en ja er valt weer sneeuw, maar ga je geheimpje verklappen, we krijgen ook een hele hete zomer, en dan is het ppffftt wat is het warm
net op buienradar gekeken, maar ik wordt overgeslagen, krijg geen sneeuwquote:
Ik krijg ook niks , als die buien radar kloptquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
net op buienradar gekeken, maar ik wordt overgeslagen, krijg geen sneeuw
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:52 schreef Toverheks het volgende:
[..]
net op buienradar gekeken, maar ik wordt overgeslagen, krijg geen sneeuw
Ben je nog warm geworden na je bad Jian, \of heb je het nog steeds koudquote:
quote:
Vond het wel mee vallen met de kou netquote:
Lekker makreeltjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:08 schreef Toverheks het volgende:
tijd voor een bakkie snert, mooie film en heerlijk genieten van het weekend
had gister de Magdalene sisters binnen gehaald, wat Cc had gepost, had hem al keer gezien is met Fiona van Shameless, actrice met grote oren, maar is zo een mooie film dus ga hem maar weer kijkenquote:
Pas maar op dat de ijspegels er niet aangroeienquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
He wat een lekker weertje. Straks even een frisse neus halen
Na al dat gebral over het trotseren van de buitentemperatuur verwachtte ik van de ijsheks uit het hoge Noorden toch wel mooie stimulerende verhalen over het van schots naar schots jumpen in de Waddenzee om met de blote tanden een zeehond te bemachtigen voor het avondmaal.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:08 schreef Toverheks het volgende:
Goed ideequote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:15 schreef Lavenderr het volgende:
He wat een lekker weertje. Straks even een frisse neus halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Ik kan je vertellen dat het tijdens van duin naar duin springen bokkoud was op de wadden afgelopen week en de zeehonden er absoluut geen erg in hebbenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Na al dat gebral over het trotseren van de buitentemperatuur verwachtte ik van de ijsheks uit het hoge Noorden toch wel mooie stimulerende verhalen over het van schots naar schots jumpen in de Waddenzee om met de blote tanden een zeehond te bemachtigen voor het avondmaal.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Na al dat gebral over het trotseren van de buitentemperatuur verwachtte ik van de ijsheks uit het hoge Noorden toch wel mooie stimulerende verhalen over het van schots naar schots jumpen in de Waddenzee om met de blote tanden een zeehond te bemachtigen voor het avondmaal.
Middag ben lekker warm hequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:04 schreef BendeBielzen het volgende:
Goeiemiddag,
Het is me het weertje wel weer
Kleindochter gaat die film dowloaden voor mijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:15 schreef Toverheks het volgende:
de Marathon, tip van Michiel, topfilm echt wat een humor, speelt zich af in Rotterdam met veel Rotterdammers, goeie cast bij elkaar gekozen
lees hem zoals die voor jou leuk lijktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:13 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Dit kun je op meerdere manieren lezen trouwens
hij is leuk, lig helemaal af en toe in een deuk om die Rotterdamse humorquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:22 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Kleindochter gaat die film dowloaden voor mij
Lekker warm en vanmorgen ook lekker de auto gepaktquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben je nog warm geworden na je bad Jian, \of heb je het nog steeds koud
Deze aansteller moest vanmorgen vroeg de deur uit en de kou in, in tegenstelling tot sommigen die met een bakkie snert een film zitten te kijken voor de verwarmingquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:08 schreef Toverheks het volgende:
Ik mag t0nja straks ophalen op m'n scootmobiel... brrrrrrquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:32 schreef Gert het volgende:
Guur loop- en fietsweertje.![]()
Dus toch die 500 meter naar de appie maar met de auto gedaan.
deze aansteller moet vanavond de kou in om te gaan werken en rond 2300 uur terug door de kouquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze aansteller moest vanmorgen vroeg de deur uit en de kou in, in tegenstelling tot sommigen die met een bakkie snert een film zitten te kijken voor de verwarming
Stel je niet zo aan jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:32 schreef Gert het volgende:
Rotterdammers en humor ...... weet je zeker dat het wel een leuke film wasquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:24 schreef Toverheks het volgende:
[..]
hij is leuk, lig helemaal af en toe in een deuk om die Rotterdamse humor
ik rij ook 500 meter met de auto naar een supermarkt, maar ik heb gewoon een hekel aan lopenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:32 schreef Gert het volgende:
Doe is aardigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Rotterdammers en humor ...... weet je zeker dat het wel een leuke film was
Doe ik toch, ik zeg toch niet dat het niet kan, okee het is hoogst onwaarschijnlijk, maar onmogelijk is het niet ......... hooguit zeer zeldzaamquote:
Maar je zou het wel leuk vinden dat die rotterdammers winnen van PSV, omdat het Ajax beter uitkomt toch?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:38 schreef Jian het volgende:
[..]
Doe ik toch, ik zeg toch niet dat het niet kan, okee het is hoogst onwaarschijnlijk, maar onmogelijk is het niet ......... hooguit zeer zeldzaam
Ik ga ook altijd met de auto naar de super, maar ik zit dan ook in een totaal andere situatie, de supermarkt is hier zeker 800 meter vandaan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:36 schreef ZOA het volgende:
[..]
ik rij ook 500 meter met de auto naar een supermarkt, maar ik heb gewoon een hekel aan lopen
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Deze aansteller moest vanmorgen vroeg de deur uit en de kou in, in tegenstelling tot sommigen die met een bakkie snert een film zitten te kijken voor de verwarming
heb je hem nog niet gezien, hij is echt leuk al zijn het over het algemeen Rotterdammersquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Rotterdammers en humor ...... weet je zeker dat het wel een leuke film was
Ben geen rotterdamse maar ik vind ze over het algemeen best aardig, zoals je ook aardige Amsterdammers hebt, somsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heb je hem nog niet gezien, hij is echt leuk al zijn het over het algemeen Rotterdammers
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben geen rotterdamse maar ik vind ze over het algemeen best aardig, zoals je ook aardige Amsterdammers hebt, soms
Rare jongens... die Rotterdammers...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ben geen rotterdamse maar ik vind ze over het algemeen best aardig, zoals je ook aardige Amsterdammers hebt, soms
Zeker weten, hoe het ook staat, Feyenoord is een voetbalbolwerk net als Ajax, zeg maar historisch gezien de grootmachten van het Nederlandse voetbal. Pisvee is een over het paard getilde sportbedrijfsvereniging uit Noord-Belgiëquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:40 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Maar je zou het wel leuk vinden dat die rotterdammers winnen van PSV, omdat het Ajax beter uitkomt toch?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:32 schreef Gert het volgende:
Mag eigenlijk niet lachen maar doe het toch!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, hoe het ook staat, Feyenoord is een voetbalbolwerk net als Ajax, zeg maar historisch gezien de grootmachten van het Nederlandse voetbal. Pisvee is een over het paard getilde sportbedrijfsvereniging uit Noord-België
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:45 schreef Jian het volgende:
[..]
Zeker weten, hoe het ook staat, Feyenoord is een voetbalbolwerk net als Ajax, zeg maar historisch gezien de grootmachten van het Nederlandse voetbal. Pisvee is een over het paard getilde sportbedrijfsvereniging uit Noord-België
Of aan je reet roestenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:44 schreef Toverheks het volgende:
[..]ik ben aardig, al vinden sommige van niet
maar op zijn Amsterdams gezegd, daar veeg ik me reet mee af
nou, ieder geval ergens op/in/rond die plekquote:
Zit even bij te komen visite is net weg.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nou, ieder geval ergens op/in/rond die plek
en ook niet die dingen voor het raamquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Zit even bij te komen visite is net weg.
Was wel leuk in die kringloopwinkel![]()
Wel beeldjes maar geen Boeddha's.
Nee die raamdingen kwamen uit Delft, en Zoetermeerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:55 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en ook niet die dingen voor het raamgezien??? ga toch eens kijken of ik van de zomer een cursus glas in lood ergens kan gaan volgen, verleden week hadden ze een stuk of tig huizen gesloopt bij mijn dochter in de buurt, lag glas in lood in zo een bak maar helaas allemaal stuk.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:31 schreef Jian het volgende:
[..]
Ha ha haquote:
En gelijk heb jequote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:29 schreef Jian het volgende:
[..]
Lekker warm en vanmorgen ook lekker de auto gepakt
Middag Bende, killekes héquote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:35 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Hou op schei uit, ik moet er nog doorheen straks
Bende ook. Mijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]Ik ga nu, gelukkig heb ik verwarming op me scootmobiel
![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pietje tochquote:
De zaken gaan goed met die 2... Ze worden steeds dikkerquote:
vind het triest dat zulke jongens worden uitgebuit, maar dat is mijn mening.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:20 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
De zaken gaan goed met die 2... Ze worden steeds dikker
Laat ze het maar niet horen dat je d'r jongen noemtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:27 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het triest dat zulke jongens worden uitgebuit, maar dat is mijn mening.
oh ja, sorry jongen en meisje, Rinus en zei heet toch tamara of zoietsquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:30 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Laat ze het maar niet horen dat je d'r jongen noemt
Met Romana op de Scooter lolquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja, sorry jongen en meisje, Rinus en zei heet toch tamara of zoiets
Kan me moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die dit mooi vindenquote:
Carnaval is toch voorbij?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:38 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja, sorry jongen en meisje, Rinus en zei heet toch tamara of zoiets
wat nou niet mooi vinden, je had er zelf een topic voor geopend, helemaal in het teken van Rinus, lijkt me toch gek als je niks met zo iemand heb er toch een half topic aan besteed.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kan me moeilijk voorstellen dat er mensen zijn die dit mooi vinden
dat volg ik niet, hoor wel moet goed wezenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:16 schreef Poezewoes het volgende:
Heb net Flikken Maastricht terug gekeken, was best spannend!
Ja meer kijkers als dat schansspringen!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:20 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat volg ik niet, hoor wel moet goed wezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |