De laatste tijd gaat het harder. De sterke Noord-Europese economien worden nu ook harder geraakt.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:28 schreef Dlocks het volgende:
Is dat overigens pas sinds kort dat het slecht gaat in Europa? Of speelt dat al paar jaartjes?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag ik dan concluderen dat aantal jaren geleden toen het Europa economisch gezien heel erg voor de wind ging de veronderstelde dreiging van terrorisme destijds wél echt was?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:30 schreef polderturk het volgende:
[..]
De laatste tijd gaat het harder. De sterke Noord-Europese economien worden nu ook harder geraakt.
Dat ook ja. Het riedeltje dat het de schuld van bankiers is hebben we nu al zo vaak gehoord dat het geen indruk meer maakt. Het is tijd voor wat nieuws!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:36 schreef Sjeenkske het volgende:
We moeten toch iemand de schuld geven?
Bekijk de foto's van het hotel en stills uit de video eens op:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:38 schreef polderturk het volgende:
Bekijk deze fake CNN reportage. Zie hoe deze honden alles verzinnen. Is dit ooit naar buiten gekomen? Is CNN ooit hoervoor aan de schandpaal genageld?
Er is ook een video waarin de man een scud raket in zijn handen houdtquote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:51 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Bekijk de foto's van het hotel en stills uit de video eens op:
http://metabunk.org/threa(...)ive-Gulf-War-Reports
Ja dus? Die scud is overduidelijk nep, maar ze zeggen ook niet dat die echt is.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:01 schreef polderturk het volgende:
[..]
Er is ook een video waarin de man een scud raket in zijn handen houdt
Heb je ' Operation Northwood'. onderzocht? Heb je van het Gulf of Tonkin incident gehoord?
Ik geef je groot gelijk. De video heb ik niet onderzocht. Echter ik daag je uit om te reageren op Operation Northwood en op Gulf of Tonkin incident. Jij hebt google. Je kan het zo uitzoeken. Laat ook maar eens een link zien die deze onderwerpen 'debunket'quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:07 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Ja dus? Die scud is overduidelijk nep, maar ze zeggen ook niet dat die echt is.
Maar wil jij nu beweren dat die uitzending net was en niet Saoedi Arabie is opgenomen maar voor een blauw scherm?![]()
![]()
Andere zaken heb ik niet bekeken. Jij komt met een filmpje en jij roept dat het een schande is terwijl het al overduidelijk debunked is op:
http://metabunk.org/threa(...)ive-Gulf-War-Reports
Dus je kunt nu wel andere zaken erbij gaan halen, maar jij bent op dit punt wat mij betreft niet meer serieus te nemen aangezien je niet de moeite neemt om even verder te kijken. Had je dat wel gedaan dan had je het betreffende filmpje op youtube niet als waarheid hier op Fok gezet.
Ik heb nu even niet de tijd en zin om verder onderzoek te plegen. (ik ga even een serie op TV kijken)quote:Op zaterdag 23 februari 2013 02:11 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik geef je groot gelijk. De video heb ik niet onderzocht. Echter ik daag je uit om te reageren op Operation Northwood en op Gulf of Tonkin incident. Jij hebt google. Je kan het zo uitzoeken. Laat ook maar eens een link zien die deze onderwerpen 'debunket'
CNN als een honden betitelen..quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:38 schreef polderturk het volgende:
Bekijk deze fake CNN reportage. Zie hoe deze honden alles verzinnen. Is dit ooit naar buiten gekomen? Is CNN ooit hoervoor aan de schandpaal genageld?
Wat een onzin weer zegquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:37 schreef FallenAngel777 het volgende:
De moslims zijn een beetje de nieuwe joden sad but true
Wat een onzin.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:37 schreef FallenAngel777 het volgende:
Metallica is pas sad but true.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:37 schreef FallenAngel777 het volgende:
Het is deels wel waar. Zie dit gefabriceerde nieuwsbericht.quote:
Jij bent er van overtuigd dat dit een false flag was?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:37 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het is deels wel waar. Zie dit gefabriceerde nieuwsbericht.
NWS / Britse Moslims plande aanval groter dan 7/7 (EN)
Moslims worden vaak als zondebrok gebruikt. De elite maakt een puinhoop van de economie en willen de aandacht afleiden met moslims.
Bron voor false flag dan? Of mag het niet in het nieuws komen OMDAT het moslims zijn en moslims zielig zijn? Of hoef je niets te bewijzen in dit subforum?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:37 schreef polderturk het volgende:
[..]
Het is deels wel waar. Zie dit gefabriceerde nieuwsbericht.
NWS / Britse Moslims plande aanval groter dan 7/7 (EN)
Moslims worden vaak als zondebrok gebruikt. De elite maakt een puinhoop van de economie en willen de aandacht afleiden met moslims.
Of juist wel...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
TS wat is je bedoeling met dit topic?
Want de vergelijking die je nu trekt over joden en moslims heeft niets met BNW te maken.
Juist wel lijkt me.....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:58 schreef Lavenderr het volgende:
TS wat is je bedoeling met dit topic?
Want de vergelijking die je nu trekt over joden en moslims heeft niets met BNW te maken.
We zien hoe de media hun monden dichtgesnoerd houden over 'Gulf of Tonkin incident' en over 'Operation Northwood'. De media hebben een kant gekozen en zijn daardoor totaal niet serieus te nemen. Daaromzijn voor mij allen aanslagen die in het nieuws komen false flags tenzij het tegendeel bewezen is. Jij weet net zo goed als ik dat er meer aan de hand is dan dat ze ons wijs proberen te maken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:52 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Bron voor false flag dan? Of mag het niet in het nieuws komen OMDAT het moslims zijn en moslims zielig zijn? Of hoef je niets te bewijzen in dit subforum?
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:12 schreef polderturk het volgende:
[..]
We zien hoe de media hun monden dichtgesnoerd houden over 'Gulf of Tonkin incident' en over 'Operation Northwood'. De media hebben een kant gekozen en zijn daardoor totaal niet serieus te nemen. Daaromzijn voor mij allen aanslagen die in het nieuws komen false flags tenzij het tegendeel bewezen is.
Neen.quote:Jij weet net zo goed als ik dat er meer aan de hand is dan dat ze ons wijs proberen te maken.
Bedankt voor de tip. Ik zal wat uitzoeken over het boek en als ik het interessant vind zet ik hem op mijn 'te lezen' lijst.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:05 schreef Osiris024 het volgende:
Als TS van "false flag" operaties houd, moet hij het boek : "De 8 cent optie " een keer lezen.
Die dateren namelijk al vanaf het begin van de jaartelling......
- Welke kant kiest de media ?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:12 schreef polderturk het volgende:
[..]
We zien hoe de media hun monden dichtgesnoerd houden over 'Gulf of Tonkin incident' en over 'Operation Northwood'. De media hebben een kant gekozen en zijn daardoor totaal niet serieus te nemen. Daaromzijn voor mij allen aanslagen die in het nieuws komen false flags tenzij het tegendeel bewezen is. Jij weet net zo goed als ik dat er meer aan de hand is dan dat ze ons wijs proberen te maken.
Een hoop bagger zonder bewijs. Wel lekkere post van jouquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:14 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
wtf doe jij alsof je stoer bent dan, fucking dwaas .
Here, have some pancakes with your theory. Idiot.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:17 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Een hoop bagger zonder bewijs. Wel lekkere post van jou
Is dit vóór of nádat men besloot het gebouwen te laten springenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Here, have some pancakes with your theory. Idiot.
[ afbeelding ]
Moet je Silverstein vragen.. ik weetnie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:22 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Is dit vóór of nádat men besloot het gebouwen te laten springen
En nu nog wat bewijs bij mijn pannekoeken.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:21 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Here, have some pancakes with your theory. Idiot.
[ afbeelding ]
Oh want jij hebt de waarheid in pacht? Oh orakelquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:33 schreef Salvad0R het volgende:
The fuck?
Mag de waarheid niet eens gezegd worden in BNW?
Wat een grap .
Proest! somebody needs to be the badguy weet niet of je heb zitten slapen de laatste 10 20 jaar.quote:
Ik adviseer je deze aflevering van 'het grote complot' te bekijken. Je zult zien dat de mainstream media alles behalve onafhankelijk is. De media en de politiek blijken sterk met elkaar verweven te zijn. Allerlei mensen uit de media zitten in overheidscommisies en in de raden van bestuur van media bedrijven zitten (oud) politici. Het blijkt dat media en politiek afspraken maken over wat de media wel en niet mogen tonen. Nieuwspoort is een voorbeeld. Als journalisten braaf zijn mogen ze vaak persvoorlichter voor overheidsinstanties worden. Waar blijft de controlerende functie van de media?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:16 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
- Welke kant kiest de media ?
- Waarom kiezen ze welke kant ?
- Wat is het hoger doel / belang ?
en wie zijn "DE" media ?
Vragen , vragen , vragen
-weg-quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh want jij hebt de waarheid in pacht? Oh orakel
wtfquote:
Schelden?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
wtfziek mens, meteen schelden enzo. Kutjeugd gehad?
Zet even voor het beeld de laatste 40 jaar moslim / islam terreur op een rij.........quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:36 schreef FallenAngel777 het volgende:
[..]
Proest! somebody needs to be the badguy weet niet of je heb zitten slapen de laatste 10 20 jaar.
Al-Qaeda opgezet door bush senior.
9/11 was de schuld van de moslims/saddam hussein en cruciaal voor het binnenvallen van Irak.
Blood for oil.
De rijken hebben altijd schaamteloos verdiend aan de oorlog, en de armen hebben altijd verloren en geleden
Nu ga ik misschien iets te ver met moslims zijn de nieuwe joden al zie ik zeker wel een overeenkomst.
Als je maar vaak genoeg zegt dat al-qaeda achter aanslagen zit op tv zullen mensen dit aannemen als de waarheid.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zet even voor het beeld de laatste 40 jaar moslim / islam terreur op een rij.........
Kom op man.....
Ja man.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:40 schreef polderturk het volgende:
Mensen. Onderzoek 'Gulf of Tonkin incident' en 'Operation Northwood'.
Je snapt niet bijster veel van deze materie kan ik je verklappen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:41 schreef FallenAngel777 het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg zegt dat al-qaeda achter aanslagen zit op tv zullen mensen dit aannemen als de waarheid.
Zoals ik al zei bush senior heeft Al-Qaeda zelf opgericht dat is hun grootste troef geweest.\
Word wakker!
Zoek het zelf uit dan..
Zo hee, wat ben jij toch een stoere man, met de kennis die jij "mag" delen met ons.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:43 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Je snapt niet bijster veel van deze materie kan ik je verklappen.
Luister -edit-,quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zo hee, wat ben jij toch een stoere man, met de kennis die jij "mag" delen met ons.
-edit-
-edit-quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:47 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ik probeer tenminste nog enigszins ontopic te blijven, meneer kletst aantoonbaar uit zijn nek.
Kom jij ook nog ergens mee of blijf je een beetje irritant rondhangen.
Klopt ja, dat was Albert Pike ....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:54 schreef FallenAngel777 het volgende:
De Derde Wereld Oorlog moet uitgebraakt worden door voordeel te nemen van de verschillen veroorzaakt door het “agentschap” van de “Illuminati” tussen de politieke Zionisten en de leiders van de Islamitische Wereld. De oorlog moet op zo’n manier gedirigeerd worden dat de Islam (de Moslim Arabische Wereld) en het politieke Zionisme (de Staat van Israël) elkaar wederkerig vernietigen. Ondertussen zullen de andere naties, opnieuw verdeeld over dit onderwerp, gedwongen worden te vechten tot het punt van complete fysieke, morele, spirituele en economische uitputting. Wij zullen de Nihilisten en de atheïsten loslaten, en wij zullen een formidabele sociale beroering veroorzaken welke in al zijn horror duidelijk aan de naties zal tonen het effect van absoluut atheïsme, bron van wreedheid en van de meest bloedige onrust. Dan zullen overal de burgers, verplicht om zichzelf te verdedigen tegen de wereldminderheid van revolutionairen, die vernietigers van de beschaving uitroeien, en de menigte zal, gedesillusioneerd door het Christendom, wiens goddelijke geesten zonder kompas of richting zullen zijn vanaf dat moment, verlangend naar een ideaal, maar zonder te weten waar haar toewijding te vertolken, het ware licht ontvangen door de universele manifestatie van de zuivere leer van Lucifer, uiteindelijk naar buiten gebracht in het publieke zicht. Deze manifestatie zal het resultaat zijn van de algemene reactionaire beweging die de vernietiging van het Christendom en atheïsme zal opvolgen, beide overwonnen en uitgeroeid op hetzelfde moment”.
Ik heb deze tekst zelf niet geschreven.
Dus als ik het goed lees zijn we dan in 1 klap dan van alle Joden, Moslims , Christenen en Atheïsten af....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:54 schreef FallenAngel777 het volgende:
De Derde Wereld Oorlog moet uitgebraakt worden door voordeel te nemen van de verschillen veroorzaakt door het “agentschap” van de “Illuminati” tussen de politieke Zionisten en de leiders van de Islamitische Wereld. De oorlog moet op zo’n manier gedirigeerd worden dat de Islam (de Moslim Arabische Wereld) en het politieke Zionisme (de Staat van Israël) elkaar wederkerig vernietigen. Ondertussen zullen de andere naties, opnieuw verdeeld over dit onderwerp, gedwongen worden te vechten tot het punt van complete fysieke, morele, spirituele en economische uitputting. Wij zullen de Nihilisten en de atheïsten loslaten, en wij zullen een formidabele sociale beroering veroorzaken welke in al zijn horror duidelijk aan de naties zal tonen het effect van absoluut atheïsme, bron van wreedheid en van de meest bloedige onrust. Dan zullen overal de burgers, verplicht om zichzelf te verdedigen tegen de wereldminderheid van revolutionairen, die vernietigers van de beschaving uitroeien, en de menigte zal, gedesillusioneerd door het Christendom, wiens goddelijke geesten zonder kompas of richting zullen zijn vanaf dat moment, verlangend naar een ideaal, maar zonder te weten waar haar toewijding te vertolken, het ware licht ontvangen door de universele manifestatie van de zuivere leer van Lucifer, uiteindelijk naar buiten gebracht in het publieke zicht. Deze manifestatie zal het resultaat zijn van de algemene reactionaire beweging die de vernietiging van het Christendom en atheïsme zal opvolgen, beide overwonnen en uitgeroeid op hetzelfde moment”.
Ik heb deze tekst zelf niet geschreven.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:00 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed lees zijn we dan in 1 klap dan van alle Joden, Moslims , Christenen en Atheïsten af....
-niet doen-
beter
Jij schrijft zelf dat false flags al sinds jaar en dag plaatsvinden. Wie zegt dat die aanslagen door moslims geen false flags zijn? De grootste terreuraanslag uit de geschiedenis, 9/11, is een false flag. Zie voor het bewijs de Convar hard disc recovery case en het ineenstorten van WTC7.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zet even voor het beeld de laatste 40 jaar moslim / islam terreur op een rij.........
Kom op man.....
Amen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Klopt ja, dat was Albert Pike ....
Laat de vuile ontkenners maar ontkennen.
Zwijgende meerderheid is allang van ons .
Houd jezelf maar voor dat het "gescheld" is.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
Vanaf nu normaal posten graag.
Gescheld wordt meteen verwijderd.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:14 schreef polderturk het volgende:
De ineenstorting van WTC7 op dezelfe dag als de ineenstorting van de andere twee wtc torens.
Oud nieuws en off-topic. Heb je ook iets on-topic, of blijft het bij een voorspelling op basis van onderbuikgevoel?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:17 schreef polderturk het volgende:
De BBC rapporteert ineenstorting WTC7 20 minuten te vroeg. Gebouw nog duidelijk zichtbaar op achtergrond
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:11 schreef polderturk het volgende:
Nieuwe beelden mbt ineenstorting WTC7 laat vlak voor ineenstorting explosies zien
Even goed lezen en foto's en filmpjes goed bekijken op:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:14 schreef polderturk het volgende:
De ineenstorting van WTC7 op dezelfe dag als de ineenstorting van de andere twee wtc torens.
Ook op http://www.debunking911.com/pull.htm en dan lezen vanaf:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:17 schreef polderturk het volgende:
De BBC rapporteert ineenstorting WTC7 20 minuten te vroeg. Gebouw nog duidelijk zichtbaar op achtergrond
Als je je mening op zo'n manier moet brengen...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Schelden?
Een feit is een feit .
We hebben ook een 9/11 topic -> BNW / 9/11 #66: We still haven't forgotten.quote:Op zondag 24 februari 2013 08:29 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Als je je mening op zo'n manier moet brengen...![]()
En die 9/11 debunked is wel interessant!
http://archives.cnn.com/2(...)/wtc.harddrives.idg/quote:An unexplained surge in transactions was recorded prior to the attacks, leading to speculation that someone might have profited from previous knowledge of the terrorist plot by moving sums of money. But because the facilities of many financial companies processing the transactions were housed in New York's World Trade Center, destroyed in the blasts, it has until now been impossible to verify that suspicion.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |