Ik adviseer je deze aflevering van 'het grote complot' te bekijken. Je zult zien dat de mainstream media alles behalve onafhankelijk is. De media en de politiek blijken sterk met elkaar verweven te zijn. Allerlei mensen uit de media zitten in overheidscommisies en in de raden van bestuur van media bedrijven zitten (oud) politici. Het blijkt dat media en politiek afspraken maken over wat de media wel en niet mogen tonen. Nieuwspoort is een voorbeeld. Als journalisten braaf zijn mogen ze vaak persvoorlichter voor overheidsinstanties worden. Waar blijft de controlerende functie van de media?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:16 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
- Welke kant kiest de media ?
- Waarom kiezen ze welke kant ?
- Wat is het hoger doel / belang ?
en wie zijn "DE" media ?
Vragen , vragen , vragen
-weg-quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Oh want jij hebt de waarheid in pacht? Oh orakel
wtfquote:
Schelden?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:38 schreef bijdehand het volgende:
[..]
wtfziek mens, meteen schelden enzo. Kutjeugd gehad?
Zet even voor het beeld de laatste 40 jaar moslim / islam terreur op een rij.........quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:36 schreef FallenAngel777 het volgende:
[..]
Proest! somebody needs to be the badguy weet niet of je heb zitten slapen de laatste 10 20 jaar.
Al-Qaeda opgezet door bush senior.
9/11 was de schuld van de moslims/saddam hussein en cruciaal voor het binnenvallen van Irak.
Blood for oil.
De rijken hebben altijd schaamteloos verdiend aan de oorlog, en de armen hebben altijd verloren en geleden
Nu ga ik misschien iets te ver met moslims zijn de nieuwe joden al zie ik zeker wel een overeenkomst.
Als je maar vaak genoeg zegt dat al-qaeda achter aanslagen zit op tv zullen mensen dit aannemen als de waarheid.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zet even voor het beeld de laatste 40 jaar moslim / islam terreur op een rij.........
Kom op man.....
Ja man.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:40 schreef polderturk het volgende:
Mensen. Onderzoek 'Gulf of Tonkin incident' en 'Operation Northwood'.
Je snapt niet bijster veel van deze materie kan ik je verklappen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:41 schreef FallenAngel777 het volgende:
[..]
Als je maar vaak genoeg zegt dat al-qaeda achter aanslagen zit op tv zullen mensen dit aannemen als de waarheid.
Zoals ik al zei bush senior heeft Al-Qaeda zelf opgericht dat is hun grootste troef geweest.\
Word wakker!
Zoek het zelf uit dan..
Zo hee, wat ben jij toch een stoere man, met de kennis die jij "mag" delen met ons.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:43 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Je snapt niet bijster veel van deze materie kan ik je verklappen.
Luister -edit-,quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:45 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Zo hee, wat ben jij toch een stoere man, met de kennis die jij "mag" delen met ons.
-edit-
-edit-quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:47 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Ik probeer tenminste nog enigszins ontopic te blijven, meneer kletst aantoonbaar uit zijn nek.
Kom jij ook nog ergens mee of blijf je een beetje irritant rondhangen.
Klopt ja, dat was Albert Pike ....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:54 schreef FallenAngel777 het volgende:
De Derde Wereld Oorlog moet uitgebraakt worden door voordeel te nemen van de verschillen veroorzaakt door het “agentschap” van de “Illuminati” tussen de politieke Zionisten en de leiders van de Islamitische Wereld. De oorlog moet op zo’n manier gedirigeerd worden dat de Islam (de Moslim Arabische Wereld) en het politieke Zionisme (de Staat van Israël) elkaar wederkerig vernietigen. Ondertussen zullen de andere naties, opnieuw verdeeld over dit onderwerp, gedwongen worden te vechten tot het punt van complete fysieke, morele, spirituele en economische uitputting. Wij zullen de Nihilisten en de atheïsten loslaten, en wij zullen een formidabele sociale beroering veroorzaken welke in al zijn horror duidelijk aan de naties zal tonen het effect van absoluut atheïsme, bron van wreedheid en van de meest bloedige onrust. Dan zullen overal de burgers, verplicht om zichzelf te verdedigen tegen de wereldminderheid van revolutionairen, die vernietigers van de beschaving uitroeien, en de menigte zal, gedesillusioneerd door het Christendom, wiens goddelijke geesten zonder kompas of richting zullen zijn vanaf dat moment, verlangend naar een ideaal, maar zonder te weten waar haar toewijding te vertolken, het ware licht ontvangen door de universele manifestatie van de zuivere leer van Lucifer, uiteindelijk naar buiten gebracht in het publieke zicht. Deze manifestatie zal het resultaat zijn van de algemene reactionaire beweging die de vernietiging van het Christendom en atheïsme zal opvolgen, beide overwonnen en uitgeroeid op hetzelfde moment”.
Ik heb deze tekst zelf niet geschreven.
Dus als ik het goed lees zijn we dan in 1 klap dan van alle Joden, Moslims , Christenen en Atheïsten af....quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:54 schreef FallenAngel777 het volgende:
De Derde Wereld Oorlog moet uitgebraakt worden door voordeel te nemen van de verschillen veroorzaakt door het “agentschap” van de “Illuminati” tussen de politieke Zionisten en de leiders van de Islamitische Wereld. De oorlog moet op zo’n manier gedirigeerd worden dat de Islam (de Moslim Arabische Wereld) en het politieke Zionisme (de Staat van Israël) elkaar wederkerig vernietigen. Ondertussen zullen de andere naties, opnieuw verdeeld over dit onderwerp, gedwongen worden te vechten tot het punt van complete fysieke, morele, spirituele en economische uitputting. Wij zullen de Nihilisten en de atheïsten loslaten, en wij zullen een formidabele sociale beroering veroorzaken welke in al zijn horror duidelijk aan de naties zal tonen het effect van absoluut atheïsme, bron van wreedheid en van de meest bloedige onrust. Dan zullen overal de burgers, verplicht om zichzelf te verdedigen tegen de wereldminderheid van revolutionairen, die vernietigers van de beschaving uitroeien, en de menigte zal, gedesillusioneerd door het Christendom, wiens goddelijke geesten zonder kompas of richting zullen zijn vanaf dat moment, verlangend naar een ideaal, maar zonder te weten waar haar toewijding te vertolken, het ware licht ontvangen door de universele manifestatie van de zuivere leer van Lucifer, uiteindelijk naar buiten gebracht in het publieke zicht. Deze manifestatie zal het resultaat zijn van de algemene reactionaire beweging die de vernietiging van het Christendom en atheïsme zal opvolgen, beide overwonnen en uitgeroeid op hetzelfde moment”.
Ik heb deze tekst zelf niet geschreven.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:00 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Dus als ik het goed lees zijn we dan in 1 klap dan van alle Joden, Moslims , Christenen en Atheïsten af....
-niet doen-
beter
Jij schrijft zelf dat false flags al sinds jaar en dag plaatsvinden. Wie zegt dat die aanslagen door moslims geen false flags zijn? De grootste terreuraanslag uit de geschiedenis, 9/11, is een false flag. Zie voor het bewijs de Convar hard disc recovery case en het ineenstorten van WTC7.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:39 schreef Osiris024 het volgende:
[..]
Zet even voor het beeld de laatste 40 jaar moslim / islam terreur op een rij.........
Kom op man.....
Amen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:59 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
Klopt ja, dat was Albert Pike ....
Laat de vuile ontkenners maar ontkennen.
Zwijgende meerderheid is allang van ons .
Houd jezelf maar voor dat het "gescheld" is.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:03 schreef Lavenderr het volgende:
Vanaf nu normaal posten graag.
Gescheld wordt meteen verwijderd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |