Daar ben ik het niet mee eens. Ik denk dat je heel veel kunt afleiden aan hoe de mensen zich gedragen. Maar goed, ieder z'n eigen strategie natuurlijk.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:59 schreef MolFan het volgende:
[..]
En toch moeten die hints je naar de juiste persoon leiden en niet hoe iemand zich opstelt in een groep want zoals je weet mollen ze allemaal even hard.
Wel lekker consequent dat je toevalligheden voor iemand die is afgevallen wél als hint ziet, en dingen die best een aanwijzing zouden kunnen zijn afwijst omdat het niet in je straatje past.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:00 schreef MolFan het volgende:
[..]
Is niet graven graven is al ontkracht.
Lezen is lastigquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel lekker consequent dat je toevalligheden voor iemand die is afgevallen wél als hint ziet, en dingen die best een aanwijzing zouden kunnen zijn afwijst omdat het niet in je straatje past.
Dat op zichzelf is natuurlijk al verdachtquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:09 schreef MolFan het volgende:
[..]
Lezen is lastigDie hint is al ontkracht zie WIDM forum onder andere
Als er van Kees hints zijn prima maar ik vind er misschien 1 terwijl de andere finalisten er wel 10 hebben.
Dat is waar jaquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:16 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dat op zichzelf is natuurlijk al verdacht
Omdat hij op de juiste mol zitquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:18 schreef Tijn het volgende:
De sterkste hint richting Kees vind ik: als hij niet de mol is, hoe kan het dan dat hij nog in het programma zit?
Dom misschien niet, maar slimmer dan Zarayda? Ik denk het nietquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:19 schreef MolFan het volgende:
[..]
Omdat hij op de juiste mol zitEn Kees is geen domme kerel overigens.
Denk het welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dom misschien niet, maar slimmer dan Zarayda? Ik denk het niet
Hoe kon Zarayda er dan zo lang ingebleven zijn?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:21 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dom misschien niet, maar slimmer dan Zarayda? Ik denk het niet
omdat ze het beter deed dan anderen die niet spreiden en vol op de verkeerde mol zaten? Wat hoe kon Tania er nog zo lang in blijven terwijl ze Tim verdacht?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:25 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Hoe kon Zarayda er dan zo lang ingebleven zijn?
Vanaf dag 1 hadden ze al een verbondje, lijkt me sterk dat ze toch Kees verdacht tot vorige aflevering.
Voel je niet aangevallen, MolFan duldt weinig tegenspraak in zijn theorieënquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Wel lekker consequent dat je toevalligheden voor iemand die is afgevallen wél als hint ziet, en dingen die best een aanwijzing zouden kunnen zijn afwijst omdat het niet in je straatje past.
Afgezien van die koker pakkenquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:24 schreef MolFan het volgende:
[..]
Denk het welVooral zakelijk heeft hij het toch erg ver geschopt en als hij de mol is heeft hij het fantastisch gedaan lijkt mij.
ik hoop eigenlijk ook dat Carolien de winnaar is. En dat we het dan in aflevering 9 al weten.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:35 schreef Operc het volgende:
[..]
Voel je niet aangevallen, MolFan duldt weinig tegenspraak in zijn theorieën
Net als dat het zeker Zarayda zou zijn wegens een streep op een muur en op haar muts.
OT: ik heb echt geen idee wie het is eigenlijk. Ik hoop vooral dat Carolien wint want die lijkt zo fanatiek (en dan is ze in ieder geval niet de mol)
Als Carolien wint doet ze dan haar kleertjes eens uit?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ik hoop eigenlijk ook dat Carolien de winnaar is. En dat we het dan in aflevering 9 al weten.want dan is zij het zeker weten niet. En ik denk nu dat Paulien de mol ook niet is. Zo wel, dan kan ze goed acteren. met haar ogen ook enzo. en dat denk ik eigenlijk niet. Maar ze kunnen het alledrie nog zijn. Echt.
Al denk ik Kees. gewoon omdat het zo leuk zou zijn het eens vanaf het begin goed te hebben.
Like I care. maar ik hoop niet?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als Carolien wint doet ze dan haar kleertjes eens uit?
Er is al veel te veel haar te zien met kleren aan.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:47 schreef MolFan het volgende:
[..]
Als Carolien wint doet ze dan haar kleertjes eens uit?
Of dat nou een ingreep was van de redactie (wat ik geloof) of niet: feit is dat de koker die Kees had significant minder opbracht dan het gemiddelde geldbedrag in de rest van de kokers. Dus zelfs als dat puur goed voor de pot was, was het wel de slechtst mogelijke bijdrage. Precies zoals een mol zich zou gedragen dusquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of dat nou een ingreep was van de redactie (wat ik geloof) of niet: feit is dat de koker die Kees had significant minder opbracht dan het gemiddelde geldbedrag in de rest van de kokers. Dus zelfs als dat puur goed voor de pot was, was het wel de slechtst mogelijke bijdrage. Precies zoals een mol zich zou gedragen dus
Kan ook zijn dat Zarayda in de vorige aflevering mogelijk op een verkeerd spoor is gezet door Carolien. Of dat Carolien in ieder geval wat twijfel heeft gezaaid waardoor Zarayda meer is gaan spreiden met haar antwoorden en als gevolg daarvan eruit vloog.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:30 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
omdat ze het beter deed dan anderen die niet spreiden en vol op de verkeerde mol zaten? Wat hoe kon Tania er nog zo lang in blijven terwijl ze Tim verdacht?
Er zijn mensen tot in de finale gekomen op de verkeerde kandidaat
dat sluit ik ook niet uit.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 15:34 schreef Montagui het volgende:
[..]
Kan ook zijn dat Zarayda in de vorige aflevering mogelijk op een verkeerd spoor is gezet door Carolien. Of dat Carolien in ieder geval wat twijfel heeft gezaaid waardoor Zarayda meer is gaan spreiden met haar antwoorden en als gevolg daarvan eruit vloog.
Wat een onzin, het is al meerdere keren gezegd, maar hier dan nogmaals: die koker pakken was een volledig zinloze toevoeging aan de pot, niet minimaal/ slechtst mogelijke bijdrage. Het was even goed mogelijk om die koker te laten liggen, en dat had gewoon 500E potgeld gescheeld. En het redactie-verhaal lijkt me erg zwak, aangezien ze dat in de laatste aflevering ook wel hadden kunnen laten zien. (maar goed, tunnelvisies etcquote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Of dat nou een ingreep was van de redactie (wat ik geloof) of niet: feit is dat de koker die Kees had significant minder opbracht dan het gemiddelde geldbedrag in de rest van de kokers. Dus zelfs als dat puur goed voor de pot was, was het wel de slechtst mogelijke bijdrage. Precies zoals een mol zich zou gedragen dus
Hoe hadden ze die opdracht dan in beeld moeten brengen volgens jou? Alle kaartjes ontwikkelen, alles zwart, iedereen denkt "nou ja, wat is dit?" en dan weer door ofzo?quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:21 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En het redactie-verhaal lijkt me erg zwak, aangezien ze dat in de laatste aflevering ook wel hadden kunnen laten zien.
Inderdaad. En dan zou het ook nog de vraag zijn geweest of iemand de kokers had geopend of dat ze het ontwikkelingsproces gewoon verkeerd gedaan hadden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:27 schreef Tijn het volgende:
[..]
Hoe hadden ze die opdracht dan in beeld moeten brengen volgens jou? Alle kaartjes ontwikkelen, alles zwart, iedereen denkt "nou ja, wat is dit?" en dan weer door ofzo?
[edit] ik zou m'n verdenking trouwens sowieso nooit af laten hangen van een kleine bijdrage als 500 euro, dat is echt niet significant in het grote geheel.
Precies. Nu was het ten minste duidelijk dat ze het goed aan het ontwikkelen waren, maar dat ze zelf de rest van de kokers hadden verkloot. Dat was precies de bedoeling. Als er geen enkele foto ontwikkeld zou worden, was het volstrekt onduidelijk geweest wat er gebeurde (voor zowel de kijker als de kandidaten).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:31 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Inderdaad. En dan zou het ook nog de vraag zijn geweest of iemand de kokers had geopend of dat ze het ontwikkelingsproces gewoon verkeerd gedaan hadden.
Lager dan het gemiddelde is wat anders 'de slechtst mogelijke bijdrage'.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 14:55 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat er een koker bij zat met een lager geldbedrag dan deze.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 19:01 schreef plagvreugd het volgende:
[..]
Lager dan het gemiddelde is wat anders 'de slechtst mogelijke bijdrage'.
Wat je in elk geval wel weet is dat hij kokers open heeft gemaakt en daar zat zeker meer geld in dan de koker die hij vond. Ik weet dat mensen dat geen argument vinden, maar ik welquote:Op dinsdag 26 februari 2013 17:35 schreef debuurvrouw het volgende:
En je weet natuurlijk niet hoeveel kokers hij níet gevonden heeft (of iemand anders)
Kees is ook de enige over uit '82 (wat heel duidelijk in graffiti op de muur stond in aflevering 1, zo duidelijk als 'mollenhints' uit voorgaande jaren in beeld waren).quote:Op dinsdag 26 februari 2013 13:59 schreef Tijn het volgende:
Maar euh, uit m'n hoofd in de leader van aflevering 4: "graven! graven!" tijdens de introductie van Kees. Dat zou een aanwijzing kunnen zijn. Dat is iets dat ik nog wel een beetje plausibel vind.
Zou goed kunnen. Aan de andere kant kun als mol ook de bedoeling hebben om veel verwarring te zaaien, waardoor veel mensen zouden gaan zoeken naar kokers en er minder tijd overbleef voor het zoeken naar dat doek wat ze uiteindelijk wel vonden. Dan is het een niet geslaagde mollenactie, kan natuurlijk ook. (Als er bij de opdracht geen tijdslimiet was, vergeet deze post dan maar, ik weet dat niet precies meer.)quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:17 schreef luxerobots het volgende:
Ik vind dat verhaal van die koker ook echt een ingreep van de redactie. Nu is duidelijk dat het ontwikkelen goed gegaan is. Zarayda moest dus ook toegeven dat ze kokers had geopend. Daarnaast is het een mooi beeld dat het geld is ontwikkeld. Er wordt tenslotte tv gemaakt.
Het kan dat Kees is ingefluisterd door de redactie. Het kan ook dat de koker opviel en bijv. uitstak, samen met de hint van Art zou dat ook voldoende kunnen zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |