sorry, ik was ff met andere dingen bezigquote:
Ik was bezig maar kon geen passende TT verzinnen.quote:
En zo was het ookquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:07 schreef minthy het volgende: [..] Ziet er smakelijk uit op de foto's
![]()
Heb je nog honger?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En zo was het ook. Echt heerlijk. Alles klopte.
Dank dat je die dan niet geopend hebt, had ik minder tof gevonden...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:18 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik was bezig maar kon geen passende TT verzinnen.
Wel iets over je tablet, dat ie bezwijkt omdat je er op zit maar dat is ook zo cru.
Mooi!!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:18 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
En zo was het ook. Echt heerlijk. Alles klopte.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:19 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank dat je die dan niet geopend hebt, had ik minder tof gevonden...
Nope. Gerechten waren niet groot, maar dat was juist prima. En wijn bij elke gang natuurlijk en een pallet amusesquote:
ik zie nu een heftruck met een pallet vol hapjes de toko binnenkachelenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Gerechten waren niet groot, maar dat was juist prima. En wijn bij elke gang natuurlijk en een pallet amuses
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 00:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik zie nu een heftruck met een pallet vol hapjes de toko binnenkachelen![]()
Dat deed ik afgelopen nacht, bakkiequote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:08 schreef Pino112 het volgende:
Ohja Sander mag 3 uur slapen vannacht
Ik vind het wat weinigquote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat deed ik afgelopen nacht, bakkie
Hier zo ook maar, was om 6u al aan het spoken...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik vind het wat weinig.
Vandaag lange dag, ook maar slapen dus
Zeker. Vooral errug lekkerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:06 schreef wolfrolf het volgende:
Maarre Roel, gisteren genoeg gegeten?
Pilesquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:24 schreef Piles het volgende:
Hoi Pino
Anders lijk je ook maar zo alleen
Ik wil zo ook nog ff weg, maar als TOR begint gaat dat weer niet gebeuren natuurlijkquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Piles
Ja klopt, tis weer rustig hier.
De eckte fans hierquote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik wil zo ook nog ff weg, maar als TOR begint gaat dat weer niet gebeuren natuurlijk
Bij een film/serie altijd ff letten op "edited by" credit.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Bij een film/serie altijd ff letten op "edited by" credit.
Opgelost!
[..]
Opgelost!
[..]
Opgelost!
sinds vandaag!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:51 schreef Pino112 het volgende:
. Sinds wanneer vallen ze in het gesprek in ipv zelf het gesprek te starten?
Ja hier!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:27 schreef wolfrolf het volgende:
waar is ons krassende loedertje eigenlijk?
Hoi!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hier!![]()
Slecht geslapen, heb besloten maar eens lang uit te slapen
deze man weet.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:52 schreef Piles het volgende:
Maar ik snap het nooit. Je gaat een meisje toch niet voor het eerst via de radio zeggen dat je d'r leuk vindt?
Dan sta je altijd al 10 punten achter lijkt me
hoi noesjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja hier!![]()
Slecht geslapen, heb besloten maar eens lang uit te slapen
Ja misschien moet ik ook eens meedoen met FjSquote:
Ah, niet zo goed dus.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja misschien moet ik ook eens meedoen met FjS
Mwah, het is eerder dat ik er zelf te weinig waarde aan hecht, denk ik.quote:
Iedereen behalve SC natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Iedereen behalve SC natuurlijk.
Echt? Bijna ja.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:14 schreef Pino112 het volgende:
[..].
Behalve wolfje en Roelio bedoel je.
Ik hoop het en ga er vanuitquote:
Bij het begin hoor ik nog altijd "Ja tis weer hengstenbal!" van MIDNRquote:
Prima.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:29 schreef minthy het volgende:
Ik hoor hem voor de derde keer nu, nu vind ik het vier keer niks...
Nooit geluisterd, dus ik mis het nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:31 schreef Piles het volgende:
[..]
Bij het begin hoor ik nog altijd "Ja tis weer hengstenbal!" van MIDNR
Hoe kun je zo'n programma zo erg missen
Toetertijdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Nooit geluisterd, dus ik mis het niet
Je kent het welquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Midden in de nacht op je claxon rammen?
Jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:39 schreef minthy het volgende:
[..]
Midden in de nacht op je claxon rammen?
"Het is rond half 3, what time is it? Toeter, toeter, tijjjd"quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja
Uurtje of 3 volgens mij, met z'n allen.
Als het over toeteren gaat in een nachtprogramma is de gok vrij gemakkelijkquote:
Foei, je buurman zou er aan meedoen zeg...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja
Uurtje of 3 volgens mij, met z'n allen.
Het was altijd op de snelweg enzoquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Foei, je buurman zou er aan meedoen zeg...
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:40 schreef Piles het volgende:
[..]
"Het is rond half 3, what time is it? Toeter, toeter, tijjjd"
Taxi- en vrachtwagenchauffeurs idd, dat was ook het enige publiek. En pubers zoals wijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het was altijd op de snelweg enzo.
Ah. Nee, daar woon ik nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:41 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Het was altijd op de snelweg enzo.
Dat wist ik nietquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:45 schreef Pino112 het volgende:
Ik zie nu pas dat Tjibbe dat gewoon geproduceerd heeft![]()
EJ droeg het programma, daarna was er niks meer aan. Oh, jij bent nog wel iets jonger dan ik dusquote:Erik-Jan heb ik ook nog wel meegemaakt, is dus al 6 jaar geleden. Ik was toen 13.
quote:
Ik miste ´mquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wel een mama appelsapje dat ik eeuwig mee zal dragen
Was toen EJ en Koert op 'vakantie' waren; http://nl.wikipedia.org/wiki/MiddenInDeNachtRickquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:47 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat wist ik niet![]()
[..]
EJ droeg het programma, daarna was er niks meer aan. Oh, jij bent nog wel iets jonger dan ik dus
En die Duitse hotels bellenquote:"Toetertijd
Het dagelijkse onderdeel "Toetertijd" was te horen rond 2.30 uur. Het doel ervan was om mensen die overdag werken er bewust van maken van het feit dat er ook nachtwerkers bestaan, die overdag de rust nodig hebben, waar vaak geen rekening mee gehouden wordt. Voor Toetertijd konden luisteraars die zich op de weg bevonden - vaak vrachtwagenchauffeurs - opbellen naar de studio en vervolgens vertellen waar zij zich bevinden. Zodra een zestal luisteraars aan de lijn was, werd het luisterende publiek opgeroepen gedurende een minuut mee te claxoneren. Na deze minuut werden mensen opgeroepen om per SMS te laten weten waar er toeters gehoord waren en deze werden genoemd in de uitzending."
Wel heel sympathiek!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:49 schreef Pino112 het volgende:
@ Mint:
[..]
En die Duitse hotels bellen![]()
Doe eens tof, bel een mofquote:
Op YT zijn wel 10 delen met alle jingles te vindenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Doe eens tof, bel een mof
Met de jingle
TV / MIDNR #35: Toetertijd komt eraan!
Sorry voor de vervuiling van dit topic
Naar de nachtwerkers toe, bedoelde ikquote:Op zaterdag 23 februari 2013 13:56 schreef Piles het volgende:
[..]
Sympathiek is een woord wat niet echt past bij het programma
fixedquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
De'LacySonic Dance Hits Power!!!
Ik heb het afgezet...quote:
Lijkt me geestig, al gaan bij mij de nekharen wel overeind van de stem van Sarah Silverman...quote:
Die naam zegt me helemaal niets, dus heb me er niet aan gestoordquote:Op zondag 24 februari 2013 00:46 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijkt me geestig, al gaan bij mij de nekharen wel overeind van de stem van Sarah Silverman...
Ze heeft de stem ingesproken van dat kleine meisjequote:Op zondag 24 februari 2013 00:46 schreef D. het volgende:
[..]
Die naam zegt me helemaal niets, dus heb me er niet aan gestoord
Ow, die was wel 'lief'quote:Op zondag 24 februari 2013 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Ze heeft de stem ingesproken van dat kleine meisje
Tja, ik vind het gewoon een vervelend mens... Gebeurt niet vaakquote:Op zondag 24 februari 2013 00:54 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, die was wel 'lief'
Moest bijna een traantje wegpinken op het eind
Ik ga d'r ff Googlenquote:Op zondag 24 februari 2013 01:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Tja, ik vind het gewoon een vervelend mens... Gebeurt niet vaak![]()
En mooi toch? Ik hou van films die ontroeren. Eigenlijk van alles dat niet té spannend is
Volgens mij ken ik haar van meerdere "roasts" en daar vond ik haar rete-irritantquote:Op zondag 24 februari 2013 01:04 schreef D. het volgende:
Zelfs na Googlen zegt ze me nog steeds niets, dus is ze goed te doen
Ow, nou, gewoon niet op letten danquote:Op zondag 24 februari 2013 01:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Volgens mij ken ik haar van meerdere "roasts" en daar vond ik haar rete-irritant
Misschien dat ik hem eens mee ga pikken, ik ben niet bepaald een filmfanaatquote:Op zondag 24 februari 2013 01:12 schreef D. het volgende:
[..]
Ow, nou, gewoon niet op letten dan
Het is 'maar' de stem. Het meisje uit de film is wel leuk
Als je maar een beetje Disney/animatie-minded bent dan zal ie wel bevallenquote:Op zondag 24 februari 2013 01:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Misschien dat ik hem eens mee ga pikken, ik ben niet bepaald een filmfanaat
Ice age, Happy feet, Nemo en Madagascar vond ik geweldigquote:Op zondag 24 februari 2013 01:25 schreef D. het volgende:
[..]
Als je maar een beetje Disney/animatie-minded bent dan zal ie wel bevallen
Dan komt het vast goedquote:Op zondag 24 februari 2013 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ice age, Happy feet, Nemo en Madagascar vond ik geweldig
Hoi ben je nog wakker?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:26 schreef minthy het volgende:
[..]
Ice age, Happy feet, Nemo en Madagascar vond ik geweldig
Well duh, ik heb een slaapdienstquote:
Zit daar WA op?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Well duh, ik heb een slaapdienst![]()
Type op tablet, dus be prepared...
niet ineens vanalles privé sturen.quote:
Zegt er zelf eentje wat hoor.quote:Op zondag 24 februari 2013 01:39 schreef rubbereend het volgende:
[..]
niet ineens vanalles privé sturen.
geen idee wat je bedoeltquote:
primaquote:
ik heb zelfs meer rechten dan een modquote:Op zondag 24 februari 2013 01:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wie is hier nou de mod, jij of ik!?
quote:Op zondag 24 februari 2013 01:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik heb zelfs meer rechten dan een mod
oppassen hèquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 01:48 schreef minthy het volgende:
Hai Wolfje![]()
(voor over een paar uurtjes)
Ik wil niet dat Rolf zich buitengesloten voeltquote:
mannenruzies eindigen altijd met samen bierdrinken en er om lachenquote:Op zondag 24 februari 2013 01:47 schreef minthy het volgende:
De twee mannen die ik het meest liefheb maken ruzie. The drama!!1111
(B).quote:Op zondag 24 februari 2013 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mannenruzies eindigen altijd met samen bierdrinken en er om lachen
oja dit ff bookmarkenquote:Op zondag 24 februari 2013 01:47 schreef minthy het volgende:
De twee mannen die ik het meest liefheb maken ruzie. The drama!!1111
nee vertelquote:Op zondag 24 februari 2013 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik geil op mods?
Tofquote:Op zondag 24 februari 2013 01:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik geil op mods?
Zoals je weet, lig ik op m'n werk... Dan durf ik het niet al te erotisch te makenquote:
Ik heb twee knopjes ja. Of bedoel je die niet?quote:Op zondag 24 februari 2013 01:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Heb jij al knopjes? Rubber heeft er meer
ik mag niet lekken uit de crewforaquote:Op zondag 24 februari 2013 01:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb twee knopjes ja. Of bedoel je die niet?
Ik weet niet wanneer ik die krijg, zal Eend wel weten denk ik.
quote:Op zondag 24 februari 2013 01:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik mag niet lekken uit de crewfora
Nee, die bedoel ik nietquote:Op zondag 24 februari 2013 01:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb twee knopjes ja. Of bedoel je die niet?
Ik weet niet wanneer ik die krijg, zal Eend wel weten denk ik.
Och, schijnheil...quote:Op zondag 24 februari 2013 01:58 schreef Pino112 het volgende:
Even ontopic: Lekkere muziek hoor van Tiesto
Nee maar jij bent ook nuchter dus dan is het ook minder leukquote:Op zondag 24 februari 2013 02:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, schijnheil...![]()
Ik vond er geen sloot meer aan, nu South Park
tolerantiequote:Op zondag 24 februari 2013 02:00 schreef minthy het volgende:
[..]
Och, schijnheil...![]()
Ik vond er geen sloot meer aan, nu South Park
Tiesto vroegerquote:Op zondag 24 februari 2013 01:58 schreef Pino112 het volgende:
Even ontopic: Lekkere muziek hoor van Tiesto
op dit moment heb ik het niet aan staan, maar de Tiesto van tegenwoordig vind ik minderquote:
Ik ben altijd nuchter, mijn leven is kuntquote:Op zondag 24 februari 2013 02:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee maar jij bent ook nuchter dus dan is het ook minder leuk.
Le boeiend!!quote:
Trusten le Mint!quote:Op zondag 24 februari 2013 02:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Le boeiend!!
Ik ga een poging tot snurken doen, tot ergens in de ochtend![]()
eensch! leuke filmquote:
ow....ik dacht met kontseks...quote:Op zondag 24 februari 2013 01:49 schreef rubbereend het volgende:
[..]
mannenruzies eindigen altijd met samen bierdrinken en er om lachen
*braak*quote:Op zondag 24 februari 2013 09:29 schreef 3rdRock het volgende:
ow....ik dacht met kontseks...
goedemorgen
Ik sla hem met liefde overquote:Op zondag 24 februari 2013 11:11 schreef Evertjan het volgende:
[..]
belangrijkste maaltijd van de dag
Geen last van gelukkigquote:Op zondag 24 februari 2013 11:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
kan ik niet dan ben ik de rest van de dag misselijk en ziek
Ik moet het me ook niet te persoonlijk aantrekken, sorryquote:Op zondag 24 februari 2013 11:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze zingen 'I cant stop loving you' he
Is een vrij bekende Belgische band (Stef Kamil Carlens van Zita Swoon (ook aanrader) komt daar ook uit).quote:
Vaag eens van gehoord! Ik kan de links niet bekijken, iets met een datalimietquote:Op zondag 24 februari 2013 11:47 schreef ChungLingSoo het volgende:
[..]
Is een vrij bekende Belgische band (Stef Kamil Carlens van Zita Swoon (ook aanrader) komt daar ook uit).
In A Bar, Under The Sea is een briljant album.
Deze ken je vast welquote:Op zondag 24 februari 2013 12:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Vaag eens van gehoord! Ik kan de links niet bekijken, iets met een datalimiet
Zou best kunnen, maar YT laadt nietquote:
Of deze:quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |