Hier werkt het filmpje niet? Er komt niks te staan en als ik het probeer te quoten staat er [code verwijderd]?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 11:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Vergeet vooral niet de fipo te bekijken voor een filmpje van de vorige exclusieve FOK!voorpremiere!
GC / Exclusieve FOK!première Disney's OZ THE GREAT AND POWERFUL!
ik ben blijkbaar een van de weinige mensen die wel een pluging/codec van windows mediaplayer heeft.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:41 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hier werkt het filmpje niet? Er komt niks te staan en als ik het probeer te quoten staat er [code verwijderd]?
Nu moet ie het doenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ben blijkbaar een van de weinige mensen die wel een pluging/codec van windows mediaplayer heeft.zal de link naar hetzelfde filmpje op de FP wel even zoeken.
Hebbes!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:44 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ik ben blijkbaar een van de weinige mensen die wel een pluging/codec van windows mediaplayer heeft.zal de link naar hetzelfde filmpje op de FP wel even zoeken.
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:16 schreef Rockfire het volgende:
[..]![]()
Ja met Rockwife
![]()
(mits het met haar werk te regelen valt)
yesh, ik ben er zeker bij.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hebbes!![]()
Geinig filmpje! Ga je zelf ook? Kan me jou nog herinneren van een Arnhem-meet,.
Jaa klopt! Haha. Ben d'r al jaren niet meer geweest - altijd tentamens dan.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
yesh, ik ben er zeker bij.![]()
Dat is wel heel erg lang geleden. meet met epische verhalen.![]()
heb je ook nog een keer op de Elf Fantasy Fair gezien.
o jammer want ik ben erquote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
In agenda gekeken, 's avonds tentamen. Asdfggfd.![]()
Why meee.
Erg jammer weer!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
Niet veelquote:Op zondag 24 februari 2013 00:16 schreef xminator het volgende:
Hoeveel no-show waren er bij john carter?
Dit keer ga ik geen dom gezicht trekkenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:15 schreef kanovinnie het volgende:
Tof, ben er bij! Hoop dat het net zo tof gaat worden als john carter
niets mis met die chick!quote:Op zondag 24 februari 2013 04:30 schreef Andyy het volgende:
[..]
Dit keer ga ik geen dom gezicht trekken
En weer dezelfde chick mee zoals altijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lekker faxen heel de dag echt genot
In welke buurt woon jij dan?quote:Op zondag 24 februari 2013 18:57 schreef Paxlie het volgende:
Ik moet om 7 uur trainen, ga daarna direct kaarten hosselen
Dichtbij wonen +1
Monnickendamquote:
Aah. Ik woon bij Strandvlietquote:Op zondag 24 februari 2013 19:01 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Monnickendam
Maar ik werk regelmatig in Zuid-Oost, 10 minuten wandelen vanaf Pathe Arena
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Aah. Ik woon bij StrandvlietOok dichtbij
HvA? Ik ben wel regelmatig daar bij dat stationquote:Op zondag 24 februari 2013 19:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mijn school staat in Holendrecht.![]()
![]()
Genoeg kakkerlakken te vinden in Bijlmermeer, dus altijd dichtbijquote:
Ja, dat kan. Dan komen ze weer beschikbaar voor iedereen en kan iemand anders ze claimen.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:43 schreef RockNijntje het volgende:
Ik lees iets over dat je de vorige keer (John Carter) je kaarten nog kon annuleren, kan dit nu weer?
Yes. Tot 12 maart 14.00 uur.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:44 schreef RockNijntje het volgende:
Echt waar? Top!
Ik wil namelijk best wel graag, maar dan moet er eerst nog wat geregeld worden. Zou het jammer vinden als het voor mij toch niet door zou gaan en dat die plaats van verspild is
.
Als er voor die tijd niets geregeld is ga ik sowieso niet, dus dat komt wel goed danquote:
quote:Op zondag 24 februari 2013 22:48 schreef JohnCarter het volgende:
Ik weet nog niet of het me lukt om te komen, vervoer vanaf Mars is een ramp tegenwoordig
Ja mij ook hoorquote:
Nee, je reist maar eerst naar Den Haag dan gaan we samenquote:Op zondag 24 februari 2013 23:01 schreef RockNijntje het volgende:
Meer FOK!kers vanuit het Zuuuud-Oosten die gaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |