bronquote:Emile Ratelband springt van schans
Emile Ratelband doet mee aan het nieuwe SBS-programma Sterren Springen Schans.De positiviteitsgoeroe is door de productie van het programma benaderd en hij heeft 'ja' gezegd. Dat heeft Emile vrijdag laten weten.
Er wordt al dagen gespeculeerd over het nieuwe programma van SBS, maar de zender houdt vol dat er nog geen concrete plannen zijn voor een dergelijk programma.
Desondanks heeft Emile onthuld dat er in januari een selectiedag is gepland in Zoetermeer waarop gekeken wordt of de kandidaten daadwerkelijk geschikt zijn om aan de nieuwe show mee te doen.
Schrijfster Heleen van Royen verklapte woensdag al dat ze gevraagd is om mee te doen. Ze voelt er echter weinig voor en twittert: "Ik durf amper in de achtbaan. Need I say more?"
Tokio Hotelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:06 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die chick van Tokio Hotel is lekkerder, doet zij ook mee?
Daar dacht die gat van Big Brother anders over...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:06 schreef Martinello het volgende:
Echt goed gelukt is het toch niet bij Kelly
aan jou iedereen ligt dubbelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:07 schreef Travel. het volgende:
Ligt het aan mij als ik de grappen niet leuk vind?
Neequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:07 schreef Travel. het volgende:
Poep- en plashumorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:07 schreef Travel. het volgende:
ja... dit is een programma dat je niet nuchter moet kijkenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:07 schreef Travel. het volgende:
Tv Kantinequote:
Hij liever dan ikquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:07 schreef tralalala het volgende:
[..]
Daar dacht die gat van Big Brother anders over...
Precies.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ja... dit is een programma dat je niet nuchter moet kijken
sop sop sopquote:
Ja dat is waar, maar ik weet niet of het nog een keer lukt, maar wie weet wel jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:08 schreef Greys het volgende:
Maar ik had bij dat duikplankgedoe ook verwacht dat ze jankend bovenaan zou staan en niet zou durven. Ik vond het bijna de dapperste van allemaal
sneeuwscooterquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
Ik wil ook die scooter, of wat het dan ook is
te veelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:08 schreef ChatGirl het volgende:
Hoeveel afleveringen van dit worden er eigenlijk uitgezonden?
Veel te veelquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:08 schreef ChatGirl het volgende:
Met dit tempo gaat het nog wel een jaar door.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:08 schreef ChatGirl het volgende:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:09 schreef tralalala het volgende:
[..]
Met dit tempo gaat het nog wel een jaar door.
Dat zeg je nu ja, veilig thuisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Voor 25.000 wil ik ook welOok voor 5.000
3 lees ik zojuist op wiki. Dus vandaag, volgende week en dan de finale.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:08 schreef ChatGirl het volgende:
die 15 doe ik daar wel mee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:09 schreef Palomar het volgende:
je bent pas een baas als je dit met een snowboard doet
Nope, ik hou van sportquote:
Dat is wel heel matig hoorquote:
Jammer dat die Eurosportgozer zich verlaagt tot dit niveau.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:11 schreef Pisces29 het volgende:
Wel jammer dat het allemaal SBS namen zijn. Op een paar na.
Gay humorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat is dit, dat lachen steeds om niks.
Zijn gewoon dronken met zijn allen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:12 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Wat is dit, dat lachen steeds om niks.
Ja dat is de 95 meter wedstrijdschans.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:14 schreef Crimyclown het volgende:
Gewoon die gasten gelijk van de 70 meter afgooien of die schans daarnaast (100?).
Mooie hoogte, in ieder geval goede televisie dan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Ja dat is de 95 meter wedstrijdschans.
En aangezien ze 10 mtr op haar rug heeft afgelegdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat er om waar de voeten aan de grond komen
Gerard en Kelly ookquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef Pisces29 het volgende:
Patty moet gewoon van tv, het wordt hoog tijd
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
Die schansspringer dacht zeker, mmm lekker wijf.
Het schaatsen presenteert Geer best leukquote:
juistquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef Uccie het volgende:
[..]
En aangezien ze 10 mtr op haar rug heeft afgelegd
Die doet niet mee hequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:16 schreef mootie het volgende:
[..]
En Patricia, dan zijn we al aardig op weg.
Dat is toch die hele strategie van die Ali B met al z'n 'matties'. Om maar de knuffelallochtoon te blijven.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:16 schreef Greys het volgende:
Die Keizer was echt enig met Lenny Kuhr
Huilen deed ie. Schattig.
Taakstraf via bureau HALTquote:
Nou dit was gewoon oprecht hoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dat is toch die hele strategie van die Ali B met al z'n 'matties'. Om maar de knuffelallochtoon te blijven.
Cool Runnings op ski'squote:
Twee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:18 schreef iBenny het volgende:
Dus er zijn 3 sprongen geweest in 3 kwartier?
Op RTL4 hebben we in die tijd 12 acts gehad
Zap de Neger, dat klinkt als een jaren 80 tekenfilmquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Het is net zap de neger, op RTL net de Jumbo reclame.
Maar dan sprongen ze wel van de schans af met wat producten van de sponsor. En moest er weer een Samsung-tablet in beeld komen. En dan kregen ze Pepsi-cola aangeboden.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:18 schreef iBenny het volgende:
Op RTL4 hebben we er in die tijd 12 gehad
Dan zaten we nu nog 70 minuten naar het gegiebel van Gerard en ferry te luisterenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:19 schreef Crimyclown het volgende:
Waarom is het niet live ook... Wil ze gewoon hun nek zien breken, op deze manier is er natuurlijk geen lol aan.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:18 schreef Karina het volgende:
Het is net zap de neger, op RTL net de Jumbo reclame.
Niet overdrijven hoor. Heb laatst een aflevering van de Voice gezien en dat was geen haar beterquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:18 schreef iBenny het volgende:
Dus er zijn 3 sprongen geweest in 3 kwartier?
Op RTL4 hebben we in die tijd 12 acts gehad
Enquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef tralalala het volgende:
Er wordt wel opvallend vaak [ afbeelding ] gebruikt in dit topic.
Da's alleen Speculaasquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef tralalala het volgende:
Maar daar zingen ze ook als ze zeggen dat ze gaan zingenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:20 schreef Travel. het volgende:
[..]
Niet overdrijven hoor. Heb laatst een aflevering van de Voice gezien en dat was geen haar beter
Nee, want dan komt iemand op en dan komt er weer een reclamebreak tussendoorquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar daar zingen ze ook als ze zeggen dat ze gaan zingen.
Kan deze ook wel vaak terecht gebruiken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:21 schreef tralalala het volgende:
daar zijn ook filmpjes voor ze gaan zingen en een 'interview' en beoordeling erna..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maar daar zingen ze ook als ze zeggen dat ze gaan zingen.
hij is toch weer vrij? hij kan zijn huis niet verkopenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk had Keith mee moeten doen, maar hij zit onterecht vast.
net als paardenvleesquote:
Ik heb even een fap genomen.quote:
Weet je wie er ook vast zit?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:23 schreef Specularium het volgende:
Eigenlijk had Keith mee moeten doen, maar hij zit onterecht vast.
de hoogstequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:27 schreef D. het volgende:
Nu juicht men omdat ie voor de vrouwenschans gaat
nou hequote:
Misschien doet hij bij zijn 2e sprong wel 70 mtrquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:28 schreef Stickertje het volgende:
[..]
oh![]()
ik dacht dat hij derde zei... als in de derde schans...
Ditquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ook niet
ik zou voor de mannenschans gaan
zowiezoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
- Ja toch
- Dat bedoel ik
- Zeker
Met die drie reacties kan je aardig uit de voeten in de hood.
Bring back Kellyquote:
Den Haag Rooooeeeelzzzzzquote:
Jihaaaaaaaaaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |