Goed dat je dat zegt.quote:
Deze snap ik nietquote:
Gemaakt? Dat koop je toch zo?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gisteren ook gecondenseerde melk gemaakt en ga het ook zo proberen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef wyccie het volgende:
Ik ben heel speciaal, ik kan dat maken.
Sorry, ik heb maar twee uur geslapen. Ik vind dat ik het nog best knap doe vandaag.![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef Jojo het volgende:
Ik ben heel speciaal, ik kan dat maken -> dit klopt voor mij ja
Sorry, ik heb maar 3,5 uur geslapen. Ik vind dat ik het nog best knap doe vandaag.![]()
Jaah, m'n nieuwe coupe is gespotquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nieuw usericon Ophelia? Zelf gemaakt of kwam je het ergens tegen?
Ik dacht dat Etsie dat ook bedoelde. Het dichte blik twee uur lang koken in een pan met waterquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef wyccie het volgende:
Etcie, welke methode heb je gebruikt om de karamel te maken? Ik zie te veel methodes.
Ik dacht dat het gewoon twee uur onder kokend water houden was.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef wyccie het volgende:
Etcie, welke methode heb je gebruikt om de karamel te maken? Ik zie te veel methodes.
Ik dacht dat het gewoon twee uur onder kokend water houden was.
zie OPquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:27 schreef MaJo het volgende:
Het stomme is dat ik wel meteen zie dat Oof een nieuwe avatar heeft maar dat ik me de oude niet meer voor de geest kan halen![]()
En heb echt geen zin om nog de kou in te gaan![]()
Oh ja, goeiequote:
Ik moet wel omdat het dus een borrel is van een vriendin die een paar maanden gaat reizen. Moet me er maar even overheen zettenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan ga je toch niet. Ik ga ook niet meer. Ben nu tijd aan het rekken om morgen niet om 06:00 wakker te zijn
Hier hetzelfde. Wist nog dat het zwart-wit met nog iets was en dat het een .gif was. Vond ik niet zo bij haar passen, te druk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:27 schreef MaJo het volgende:
Het stomme is dat ik wel meteen zie dat Oof een nieuwe avatar heeft maar dat ik me de oude niet meer voor de geest kan halen
Ik dacht al dat heb ik net ook gezegd maar je hebt gelijk, gewoon warm aankleden en gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
had je al gezegd maar you just gave the answer
Ja hoor, ik zou ook wel willenquote:
Ik vond die tekst zo hilarisch, "Come to the dark side, we have cookies and alcohol"quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Wist nog dat het zwart-wit met nog iets was en dat het een .gif was. Vond ik niet zo bij haar passen, te druk.
Vanwaar de appel eigenlijk, Oof?
Roger, Red uit.quote:
zoek even hier in je posts terug, kan je je vast nog wel herinneren rond welke post het blikje de pan in gingquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:57 schreef wyccie het volgende:
Heb het nooit goed kunnen lezen eigenlijk.
Shit, ik ben vergeten hoe laat ik het blikje in de pan heb gedaan.
Good luck.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef Lotusss het volgende:
Morgen op vakantie
Onze eckte eckte eerste vakantie samen met ErwinRommel!
Een mini rondreis door Engeland.quote:
Dank je!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:51 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, en spullen voor jullie webwinkel meenemen. Leuk. Heel veel plezier.
de namen van jou en jequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en ik heb ervoor gekozen om op officiële documenten van de overheid (paspoort, rijbewijs) een dubbele naam te gebruiken, maar verder mijn eigen naam te blijven gebruiken
Het gaat me er vooral om dat ik officieel en dus op papier dezelfde naam heb als mn kind.
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 03:51 schreef MaJo het volgende:
Blij dat ik gegaan ben, was erg gezellig! Alleen beetje misselijk nu van de wijn dus hopelijk valt de schade mee morgen
Nu lekker
Jij ook alvastquote:
Omdat er "Oof" op staat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Wist nog dat het zwart-wit met nog iets was en dat het een .gif was. Vond ik niet zo bij haar passen, te druk.
Vanwaar de appel eigenlijk, Oof?
Dank je! Gaat helemaal lukkenquote:
Scherp!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
de namen van jou en jeachter elkaar geeft ook wel een aparte klank
Merci!quote:
Ik kan mijn eerste niet meer vinden. Ook uit de OP's waar die in stond is deze weg. Je kon toen nog linken naar plaatjes op internetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Omdat er "Oof" op staat.![]()
M'n oude paste niet zo goed meer inderdaad, en na bijna vijf jaar had ik hem ook wel gezien.
[ afbeelding ]
Heb me altijd afgevraagd wie dat kind in je avatar was...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Omdat er "Oof" op staat.![]()
M'n oude paste niet zo goed meer inderdaad, en na bijna vijf jaar had ik hem ook wel gezien.
[ afbeelding ]
Wegens de vakantieperiode viel de drukte mee, maar later dan 10 uur moet je er niet zijn, dan is de helft van het aanbod al niet meer verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan je achteraan sluiten in de rij. Meestal ontzettend druk op zaterdag
In het ergste geval kan je ze in de bus of op het werk nog indoen...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:15 schreef Etcetera het volgende:
lenzen vrij vlot ingezet, maar ben erg benieuwd hoe het door de week veel te vroeg in de ochtend gaat
Overstekend wild - remmen - vinger in je schedel.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:16 schreef Etcetera het volgende:
Dat had ik ook al bedachtmaar dan op m'n werk en niet in de bus
Ja, gezellig idee inderdaad.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Overstekend wild - remmen - vinger in je schedel.
Scheelt weer 1 lens inzetten...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:21 schreef wyccie het volgende:
[..]
Overstekend wild - remmen - vinger in je schedel.
En een interessante kans om af en toe van oogkleur te wisselen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Scheelt weer 1 lens inzetten...
Ik heb een set witte lenzen voor de fun gehad, alleen waren die minder stevig en na 2 keer gebruiken scheurde er 1. Dag 30 Euro...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En een interessante kans om af en toe van oogkleur te wisselen.![]()
Ik vind twee verschillende kleuren interessant staan.
Dat gaat echt goed komenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:15 schreef Etcetera het volgende:
lenzen vrij vlot ingezet, maar ben erg benieuwd hoe het door de week veel te vroeg in de ochtend gaat
Dat is wel even wennen jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Etcetera het volgende:
Ik voel me kaalal een paar keer gehad dat ik mijn bril wil opzoeken, omdat ik die niet op heb
En ik merk dat mijn ogen best moe zijn, maar dat zal door de verandering komen? Even wennen denk ik, heb nog voor 3 dagen lenzen.
Mijn opticien heeft me wel eens verteld dat je ogen door lenzen luier worden omdat ze minder moeite hoeven te doen dan wanneer je een bril draagt. En merk dat mijn ogen inderdaad wel erg achteruit zijn gegaan sinds ik lenzen draag. Dat maakt me verder niet uit want ik heb toch sowieso een bril of lenzen dus heb er verder geen last vanquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:56 schreef Etcetera het volgende:
Of ik nou een bril draag of lenzen, in beide gevallen heb ik een hulpmiddel om slecht zien tegen te gaan dus het zou me echt verbazen als bij de een mijn ogen slechter zouden worden en bij de ander niet
Dat weet je natuurlijk niet, maar denk dat een opticien wel in kan schatten bij welke groep het sneller gaatquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:00 schreef Etcetera het volgende:
Maar wie zegt dat je ogen niet achteruit zouden zijn gegaan als je een bril was blijven dragen? Dat kun je toch niet weten![]()
Ik heb mijn opticien er niet over gehoord, maar zal het wel merken als ik weer een oogmeting heb, volgend jaar ofzo
Nog nooit van gehoord, heb al 20 jaar lenzen op vrijwel dezelfde sterkte en draag zelden een bril...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
En denk dat het inderdaad door de verandering komtSowieso is afwisselen tussen bril en lenzen wel aan te raden, doorgaans worden je ogen lui van alleen maar lenzen dragen en gaan je ogen daar ook van achteruit.
Tablet, dus gedownload en geen verpakking...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
heb je niet op het FOK proof indicatie gelet? Staat normaal op de verpakking
Ik wel, heb al 10 jaar lenzen en bij mij wel sterk verslechterdquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord, heb al 20 jaar lenzen op vrijwel dezelfde sterkte en draag zelden een bril...
Aan mijn ogen is ook nog steeds niets veranderd na meer dan 20 jaar lenzen.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik wel, heb al 10 jaar lenzen en bij mij wel sterk verslechterdVeel mensen om me heen ook trouwens. Dat het bij jou niet zo is betekent niet dat het niet zo kan zijn natuurlijk
Het valt mensen vaak pas op als je weer een bril gaat dragenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:02 schreef Etcetera het volgende:
Net bezoek gehad, en er werd niets gezegd over een missende bril
blijkbaar valt het minder op dan ik verwacht had
Veel plezier!!! Voor jou en ERquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:37 schreef Lotusss het volgende:
Ingecheckt in het hotel en nu genieten van onze vakantie!
Oeh, dat ruikt vast heel lekkerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:23 schreef TradeMarkie het volgende:
Eindelijk mijn stereotorentje weer in huis gezet en aangesloten en meteen ook op de tv aangesloten
En de muffins staan af te koelen en zijn volgens mij weer goed gelukt.
Heb je daglenzen?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:43 schreef Etcetera het volgende:
Even wennen denk ik, heb nog voor 3 dagen lenzen.
Ben ik nou gek? Bij een lens is je sterkte gewoon lager omdat het dichter op je oog zit. Of andersom: bij een bril is je sterkte hoger omdat er meer ruimte tussen zit.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:01 schreef MaJo het volgende:
Bij een bril heb je nog de afstand van je oog naar het glas waardoor je oog nog enige moeite moet doen, terwijl bij een lens hoeft je oog niks meer te doen.
Daglenzenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je daglenzen?![]()
Meestal moet je lenzen dragen opbouwen. Eerste dag een uur, en dan elke dag een uurtje meer of zo.
Je mag een beetje van mijn onhonger hebben. Ik heb dus 9 van die dingen op (het zijn wel kleintjes).quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:04 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb een beetje honger, valt het op?
quote:
Sorry, bij mij moet je duidelijk zijn. Ik ben niet van dat gevis.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:07 schreef LadyBlack het volgende:
Ik was aan het vissen naar een recepthoe maak je ze?
Montuur zonder glazenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:09 schreef Etcetera het volgende:
[..]![]()
Het voelt raar om een bril op te hebbenhet voelt naakt om géén bril op te hebben. I'm in limbo
http://4.bp.blogspot.com/(...)tattoo+on+face+3.jpgquote:
Het blijft me verbazen dat anderen de aandrang voelen mij erop te attenderen wanneer mijn bril beslagen is. Normaal gesproken ben ik de eerste die dat door heeftquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
http://4.bp.blogspot.com/(...)tattoo+on+face+3.jpg
Je vergeet nooit je bril, het beslaat niet en het kan niet kapot.
Op de momenten waarbij dat niet zo is, wil de ander er zeker van zijn wel de eerste te zijn.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Normaal gesproken ben ik de eerste die dat door heeft
Bij mij is de sterkte van mijn bril hetzelfde als de sterkte van mijn lenzen volgens mijquote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:57 schreef wyccie het volgende:
[..]
Heb je daglenzen?![]()
Meestal moet je lenzen dragen opbouwen. Eerste dag een uur, en dan elke dag een uurtje meer of zo.
[..]
Ben ik nou gek? Bij een lens is je sterkte gewoon lager omdat het dichter op je oog zit. Of andersom: bij een bril is je sterkte hoger omdat er meer ruimte tussen zit.
Oeh heb je weer een keer een buikfoto?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:59 schreef LadyBlack het volgende:
Hier ruikt het naar verf; ik zit met mn dikke pens toe te kijken hoe mn vriend de commode verft
Vanavond overnachten we in een stadje net boven Londen, morgen een dagje in Reading bij familie en daarna 4 dagen in Devon omdat ik daar al jaren niet meer ben geweest sinds dat mijn oma overleed. Westward Ho!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 17:45 schreef MaJo het volgende:
Veel plezier lotusss! Waar zitten jullie en wat is precies de planning? Wil ook snel weer naar Engeland
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen dat anderen de aandrang voelen mij erop te attenderen wanneer mijn bril beslagen is. Normaal gesproken ben ik de eerste die dat door heeft
herkenbaarquote:Op zaterdag 23 februari 2013 18:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het blijft me verbazen dat anderen de aandrang voelen mij erop te attenderen wanneer mijn bril beslagen is. Normaal gesproken ben ik de eerste die dat door heeft
Als jij sollicitatiebrieven schrijven leuk vindt, dan doe ik dat dus.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand nog wat leuks doen vanavond?
Straks de kroeg in met mijn dochter.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:09 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Iemand nog wat leuks doen vanavond?
Have fun!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Straks de kroeg in met mijn dochter.
voor echte baan of bijbaantje?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 21:34 schreef wyccie het volgende:
[..]
Als jij sollicitatiebrieven schrijven leuk vindt, dan doe ik dat dus.
Komt vast helemaal goed.quote:
Echt. Maar ik ben nu zo moe dat ik beter heel even kan gaan liggen. Wil wel alvast een begin maken vandaag nog.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 22:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
voor echte baan of bijbaantje?
Veel plezier!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 19:12 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Vanavond overnachten we in een stadje net boven Londen, morgen een dagje in Reading bij familie en daarna 4 dagen in Devon omdat ik daar al jaren niet meer ben geweest sinds dat mijn oma overleed. Westward Ho!
Jaloers!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:26 schreef MadMaster het volgende:
Over een week 4 dagen naar Schotland...
Niet helemaal maar zou er graag eens heen gaan dus van mij mag het meetellenquote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ierland telt niet mee he?
In maart 2 keer, in april 2 keer in mei een keer of 4 (tenzij ik in het weekend niet naar huis ga)
Staat hoog op mijn to visit lijstjequote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zeker de moeite. Interessant land met leuke mensen
Absoluut.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 23:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Zeker de moeite. Interessant land met leuke mensen
Gauw bijleggen danquote:Op zondag 24 februari 2013 00:48 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Had vanochtend woorden meten het zit me nog steeds niet lekker
ja behalve dat hij meteen daarna naar huis moest voor iets. Als in, naar zijn moeder's huis een klein uur hiervandaan. Maar ik heb hem gesmst of hij nog boos op me is en kennelijk nietquote:
Bevalt uitstekend en prima geslapen, helaas alweer om 0500 wakker geworden.quote:Op zondag 24 februari 2013 07:35 schreef iamredleader het volgende:
Lekker geslapen? Bevalt het hotelletje?
Ach, het heeft wel wat, die totale rust die er dan heerst eb je ongestoord iets kan doen, toch?quote:Op zondag 24 februari 2013 07:40 schreef iamredleader het volgende:
Old habits...ik kan slechts met moeite uitslapen, ook als ik niet voor de jongens hoef op te staan
hehehe, Jair, de kleine schavuitquote:Op zondag 24 februari 2013 07:42 schreef iamredleader het volgende:
Mwah, mijn ochtend bestaat dan uit kinderprogramma op tv voor Jair, koffie voor mij en thee voor hem, en ik ga op de iPad rustig het nieuws lezen/FOK!ken en als het lang genoeg heeft geduurd, ontbijt
Zo klein is hij niet meerquote:Op zondag 24 februari 2013 07:45 schreef ErwinRommel het volgende:
hehehe, Jair, de kleine schavuit
Koffie heb ik nu ook naast me, en lees het nieuws en zit te fokken.
En straks trekken we weer 2 uur verder rijdend westwaards.
quote:Op zondag 24 februari 2013 07:49 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Zo klein is hij niet meer4 jaar, 105 cm en 17 kilo, en lekker bijdehand
Lijkt me een meer dan uitstekend planquote:Op zondag 24 februari 2013 07:50 schreef iamredleader het volgende:
Yupvan de zomer weer een bbq? Was superleuk vorig jaar
quote:Op zondag 24 februari 2013 07:52 schreef iamredleader het volgende:
Zal niet zo duur zijn hoorik maak ergens in april wel een poll of zo voor de datum
Zekers, buiten te koud, dus maar in de auto zitten roken met de kachel aan en een mok koffie erbij, engelse koffie whehehequote:
Ai ai ai, Ikea op zondagquote:Op zondag 24 februari 2013 08:37 schreef iamredleader het volgende:
Straks bij familie en vrienden langsrijden met een kleinigheidje (het is Poerim, joods carnaval zeg maar, en daar hoort dit bij), vanmiddag boodschappen doen en bij de IKEA langs voor een meubel voor de kids om hun speelgoed in op te ruimen. Vanavond op tijd naar bed, tinu vertrekt morgenochtend heel vroeg voor 2 dagen naar Frankfurt voor haar werk.
Oploskoffiequote:Op zondag 24 februari 2013 08:37 schreef iamredleader het volgende:
Engelse koffie... Ik kan me niet herinneren of dat wat is... Goed of niet?
Dadelijk dus ontbijtenquote:Op zondag 24 februari 2013 08:49 schreef iamredleader het volgende:
Tinu is inmiddels wakker, Lior ligt nog steeds te tukken
Leuk voor zequote:Op zondag 24 februari 2013 08:58 schreef iamredleader het volgende:
Voor het synagoge-stuk weldit jaar door de griep geen tijd gehad om wat leuks te kopen, dus ik sla een jaartje over. Jair ging als kangoeroe en Lior als clown
Engelse oploskoffiequote:
heerlijkquote:
Starbucksquote:Op zondag 24 februari 2013 10:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heerlijk![]()
Voordeel is wel dat je in de steden tegenwoordig redelijke koffietenten hebt (naast iets dat Starbucks heet) en dat had je een jaar of 10 terug nog niet
Maar om in je pyjama of zo daar heen te lopen, koffie te scoren en weer even onder de wol te kruipen, is wat omslachtig...quote:Op zondag 24 februari 2013 10:23 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
heerlijk![]()
Voordeel is wel dat je in de steden tegenwoordig redelijke koffietenten hebt (naast iets dat Starbucks heet) en dat had je een jaar of 10 terug nog niet
Thank God for that, zeker in de USA waar ze verder het verschil tussen afwaswater en koffie niet kennen...quote:
maar als een land zich verder ontwikkelt dan is Starbucks al snel dat afwaswaterquote:Op zondag 24 februari 2013 10:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thank God for that, zeker in de USA waar ze verder het verschil tussen afwaswater en koffie niet kennen...
Succes... Ik doe het je liever niet na....quote:Op zondag 24 februari 2013 10:38 schreef iamredleader het volgende:
Ontbijt en aankleden: klaar. Zo naar de IKEA
Sorry, maar dit begrijp ik niet, denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:42 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
maar als een land zich verder ontwikkelt dan is Starbucks al snel dat afwaswater
Duur is het zeker ja. Als je toch goede koffie wilt, gewoon weer die oude vertrouwde filtermaling koffie in een ouderwets koffiemasjienquote:Op zondag 24 februari 2013 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar dit begrijp ik niet, denk ik.
Starbucks is duur, maar wat ze serveren is kwalitatief wel goed.
En dat zeg ik als koffie verslaafde...
ik vind het niets bijzonders. Het is geen slechte koffie maar ik ben ook niet onder de indruk van hun brouwsel.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar dit begrijp ik niet, denk ik.
Starbucks is duur, maar wat ze serveren is kwalitatief wel goed.
En dat zeg ik als koffie verslaafde...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sinds een paar jaar hebben we een koffie-/espressomachine waar ongemalen koffiebonen ingaan en ik zweer bij dat ding. Als 'ie vandaag kapot gaat, koop ik uiterlijk morgen een nieuwe...quote:Op zondag 24 februari 2013 10:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Duur is het zeker ja. Als je toch goede koffie wilt, gewoon weer die oude vertrouwde filtermaling koffie in een ouderwets koffiemasjien
In het land der blinden is eenoog koning...quote:Op zondag 24 februari 2013 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik vind het niets bijzonders. Het is geen slechte koffie maar ik ben ook niet onder de indruk van hun brouwsel.
quote:Op zondag 24 februari 2013 11:38 schreef LadyBlack het volgende:
Voor MaJoZo, dat ziet er indrukwekkend uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor MaJoWow mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk jurkje ook! Kun je die ook nog aan na de zwangerschap of is het echt een positiejurk?
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
Gaat ook wel snel hoorquote:Op zondag 24 februari 2013 12:04 schreef LadyBlack het volgende:
En ik zit ook al op 8 maanden ongeveer![]()
Dat realiseer ik me niet altijd
Er kan een vuiltje opzittenquote:Op zondag 24 februari 2013 12:10 schreef Etcetera het volgende:
Lenzen ingedaan, maar ik zie nu wazig aan m'n rechteroogkan die lens vies zijn? Duurde vrij lang voor ik 'm inkreeg. Wel extra vloeistof gebruikt. Ook al weer uitgehaald maar hij moet nu wel goed zitten
Ach dat gaat bij mij ook nog wel eens misquote:Op zondag 24 februari 2013 12:18 schreef Etcetera het volgende:
Never mind, het lag aan mezelf![]()
en er staat verdorie nog L en R op die pakjes ook he
Dat hoeft ook niet. Een groot voordeel van ketens is dat je uit kan gaan van een zekere kwaliteit. Het is goed mogelijk dat je ergens in een stad betere koffie kan krijgen dan bij Starbucks, maar die tent moet je dan eerst maar zien te vinden. Als je dan naar een Starbucks gaat weet je dat in elk geval een degelijke kop koffie krijgt. Misschien niet briljant, maar goed genoeg.quote:Op zondag 24 februari 2013 11:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ik vind het niets bijzonders. Het is geen slechte koffie maar ik ben ook niet onder de indruk van hun brouwsel.
Voor MaJoJe gaat lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
1 weekje werken nog!! Wat zeg ik, nog 3,5 dagquote:Op zondag 24 februari 2013 12:04 schreef MaJo het volgende:
[..]
Gaat ook wel snel hoorHeb je nu al verlof?
Neuh dat niet, maar die 4 weken tot aan de uitgerekende datum wil ik wel vrij, straks komt ze eerder, en dan heb ik allerlei dingetjes nog niet af!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:00 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
waarom dan niet nog een weekje doorwerken en dan langer verlof hebben na die tijd? Of is het gezien de kans dat je geen verlenging krijgt misschien beter nu maar vast vrij te nemen?
Zeker, ik ben 2 jaar geleden door Jim McEwan rondgeleid door de distilleerderij en de warehouses:quote:Op zondag 24 februari 2013 13:38 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
he MM,
ken je dit artikel?
http://www.newyorker.com/(...)nneh?currentPage=all
Je stopt met 36 weken toch? Dan is langer doorwerken geen optie meer volgens mij.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:02 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Neuh dat niet, maar die 4 weken tot aan de uitgerekende datum wil ik wel vrij, straks komt ze eerder, en dan heb ik allerlei dingetjes nog niet af!
Je mag in principe langer doorwerken geloof ik, maar daar heb ik totaal geen zin in
Foeiquote:Op zondag 24 februari 2013 15:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet zien: de stad Berlijn
Ik ben een van de weinige Nederlanders die Berlijn niets aan vind.
you just made my pointquote:Op zondag 24 februari 2013 15:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Foei![]()
Berlijn is een hele mooie stad, met een schat aan geschiedenis
Waar ik zeker naar toe zou gaan is het Treptow Monument, weet niet of daar nog steeds een Russische erewacht is, vroegah wel.quote:Op zondag 24 februari 2013 15:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Stel dat ik naar Berlijn ga, wat moet ik dan absoluut wel of juist niet gaan doen/zien/bezoeken?
I forgive you amigoquote:Op zondag 24 februari 2013 15:59 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
you just made my point
Die reactie krijg ik vaker
binnenkortquote:Op zondag 24 februari 2013 15:54 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Niet zien: de stad Berlijn
Ik ben een van de weinige Nederlanders die Berlijn niets aan vind.
Wanneer ga je, binnenkort of als het lekker weer is?
Kopen we een stuk land met huis er op, een geitje, wat kippen en een hoop kattenquote:Op zondag 24 februari 2013 16:09 schreef Lotusss het volgende:
Erwinrommel en ik moeten vaker op vakantie gaan naar Engeland.... Als we later rijk zijn gaan we er wonen
Ik ben gek op Berlijnquote:Op zondag 24 februari 2013 15:51 schreef TradeMarkie het volgende:
Stel dat ik naar Berlijn ga, wat moet ik dan absoluut wel of juist niet gaan doen/zien/bezoeken?
Drukke weekquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:21 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Verjaardagen
Nico_S. - 25 februari
Hawaii_Tim - 26 februari
Cobra4 - 27 februari
Calex - 27 februari
Ja, kwam afgelopen middag in O'Connels ook al tersprake.quote:
Niet bij mijquote:Op zondag 24 februari 2013 19:50 schreef wyccie het volgende:
Een headset als je niet in een callcenter werkt is toch gewoon een oordopje?
Als ik jou was zou ik een echte koptelefoon als afstudeer cadeau vragen...quote:Op zondag 24 februari 2013 19:50 schreef wyccie het volgende:
Een headset als je niet in een callcenter werkt is toch gewoon een oordopje?
Dan zou ik er ook een iPod bij vragen...quote:Op zondag 24 februari 2013 20:03 schreef wyccie het volgende:
Ik luister helemaal niet met oordopjes etc. Nooit meer iets van muziek bij me als ik in de trein zit.
En een koptelefoon is wat anders dan een headset.![]()
Neem je een andere MP3 speler.quote:
Ik heb ook nog 3 iRivers (2 x 20Gb en 1 x 40Gb), die overgens niks met Apple van doen hebben...quote:Op zondag 24 februari 2013 20:07 schreef Mark het volgende:
Ik heb ook geen i-ding maar een MP3-speler. Kost je maar een fractie van het geld
Gewoon geintegreerd modelletje kopen:quote:Op zondag 24 februari 2013 20:09 schreef LadyBlack het volgende:
Maar dat is wel een verbetering Etc, ik heb best vaak last van de combinatie bril + headset op mn werk
Nah, gewoon regelmatig headset even afzettenquote:Op zondag 24 februari 2013 20:12 schreef Mark het volgende:
[..]
Gewoon geintegreerd modelletje kopen:
[ [url=http://dylansurridge.com/panographer/uploaded_images/toshiba_vr_helmet[1]-740378.jpg]afbeelding[/url] ]
Je bent in Utrecht en je nodigt me niet uit voor een borrelquote:Op zondag 24 februari 2013 19:52 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ja, kwam afgelopen middag in O'Connels ook al tersprake.
De tijd gaat weer hard.
Sorry, vader/dochter weekeind...quote:Op zondag 24 februari 2013 22:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Je bent in Utrecht en je nodigt me niet uit voor een borrelniet dat ik kan hoor
Trots op mezelf want ik heb veel gedaan vandaagEn ik ga ook lekker op tijd naar bed, boekje lezen
Je hebt het wel eens eerder uitgelegd maar wie is je dochter ook alweer?quote:
Hebben wij nou volgend weekend een date?quote:
Dat hadden we afgesproken jaquote:Op zondag 24 februari 2013 22:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hebben wij nou volgend weekend een date?
Maar is dat dan echt een dochter of is het een inside joke?quote:
Jawel.quote:
Ah...quote:Op zondag 24 februari 2013 22:31 schreef MadMaster het volgende:
Family weekend achter de rug.
Zo zit je nog relaxed aan de koffie en een uur later gooi je knielend je complete maaginhoud in het toilet. Zou ik ook zwanger zijn?
Ja, tof he? Ik vond het een mooi compromisquote:Op zondag 24 februari 2013 22:36 schreef Soempie het volgende:
LB, nog gefeliciteerd! En toch met een dikke buik in een 'trouw'jurkje.![]()
C4 kent DevilsWhore uit een ander topic. Hij noemt haar zijn 'geadopteerde dochter'.quote:Op zondag 24 februari 2013 22:54 schreef B.ertha het volgende:
Laat ik het dan maar in de groep gooien: Ik snap er geen zak van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |