Goed dat je dat zegt.quote:
Deze snap ik nietquote:
Gemaakt? Dat koop je toch zo?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:52 schreef wyccie het volgende:
Ik heb gisteren ook gecondenseerde melk gemaakt en ga het ook zo proberen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef wyccie het volgende:
Ik ben heel speciaal, ik kan dat maken.
Sorry, ik heb maar twee uur geslapen. Ik vind dat ik het nog best knap doe vandaag.![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef Jojo het volgende:
Ik ben heel speciaal, ik kan dat maken -> dit klopt voor mij ja
Sorry, ik heb maar 3,5 uur geslapen. Ik vind dat ik het nog best knap doe vandaag.![]()
Jaah, m'n nieuwe coupe is gespotquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:49 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
nieuw usericon Ophelia? Zelf gemaakt of kwam je het ergens tegen?
Ik dacht dat Etsie dat ook bedoelde. Het dichte blik twee uur lang koken in een pan met waterquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef wyccie het volgende:
Etcie, welke methode heb je gebruikt om de karamel te maken? Ik zie te veel methodes.
Ik dacht dat het gewoon twee uur onder kokend water houden was.
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:40 schreef wyccie het volgende:
Etcie, welke methode heb je gebruikt om de karamel te maken? Ik zie te veel methodes.
Ik dacht dat het gewoon twee uur onder kokend water houden was.
zie OPquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:27 schreef MaJo het volgende:
Het stomme is dat ik wel meteen zie dat Oof een nieuwe avatar heeft maar dat ik me de oude niet meer voor de geest kan halen![]()
En heb echt geen zin om nog de kou in te gaan![]()
Oh ja, goeiequote:
Ik moet wel omdat het dus een borrel is van een vriendin die een paar maanden gaat reizen. Moet me er maar even overheen zettenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:31 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
dan ga je toch niet. Ik ga ook niet meer. Ben nu tijd aan het rekken om morgen niet om 06:00 wakker te zijn
Hier hetzelfde. Wist nog dat het zwart-wit met nog iets was en dat het een .gif was. Vond ik niet zo bij haar passen, te druk.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:27 schreef MaJo het volgende:
Het stomme is dat ik wel meteen zie dat Oof een nieuwe avatar heeft maar dat ik me de oude niet meer voor de geest kan halen
Ik dacht al dat heb ik net ook gezegd maar je hebt gelijk, gewoon warm aankleden en gaanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:34 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
had je al gezegd maar you just gave the answer
Ja hoor, ik zou ook wel willenquote:
Ik vond die tekst zo hilarisch, "Come to the dark side, we have cookies and alcohol"quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Wist nog dat het zwart-wit met nog iets was en dat het een .gif was. Vond ik niet zo bij haar passen, te druk.
Vanwaar de appel eigenlijk, Oof?
Roger, Red uit.quote:
zoek even hier in je posts terug, kan je je vast nog wel herinneren rond welke post het blikje de pan in gingquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:57 schreef wyccie het volgende:
Heb het nooit goed kunnen lezen eigenlijk.
Shit, ik ben vergeten hoe laat ik het blikje in de pan heb gedaan.
Good luck.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:22 schreef Lotusss het volgende:
Morgen op vakantie
Onze eckte eckte eerste vakantie samen met ErwinRommel!
Een mini rondreis door Engeland.quote:
Dank je!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:51 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, en spullen voor jullie webwinkel meenemen. Leuk. Heel veel plezier.
de namen van jou en jequote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:12 schreef LadyBlack het volgende:
Ohja, en ik heb ervoor gekozen om op officiële documenten van de overheid (paspoort, rijbewijs) een dubbele naam te gebruiken, maar verder mijn eigen naam te blijven gebruiken
Het gaat me er vooral om dat ik officieel en dus op papier dezelfde naam heb als mn kind.
quote:
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 03:51 schreef MaJo het volgende:
Blij dat ik gegaan ben, was erg gezellig! Alleen beetje misselijk nu van de wijn dus hopelijk valt de schade mee morgen
Nu lekker
Jij ook alvastquote:
Omdat er "Oof" op staat.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:41 schreef wyccie het volgende:
[..]
Hier hetzelfde. Wist nog dat het zwart-wit met nog iets was en dat het een .gif was. Vond ik niet zo bij haar passen, te druk.
Vanwaar de appel eigenlijk, Oof?
Dank je! Gaat helemaal lukkenquote:
Scherp!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 23:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
de namen van jou en jeachter elkaar geeft ook wel een aparte klank
Merci!quote:
Ik kan mijn eerste niet meer vinden. Ook uit de OP's waar die in stond is deze weg. Je kon toen nog linken naar plaatjes op internetquote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Omdat er "Oof" op staat.![]()
M'n oude paste niet zo goed meer inderdaad, en na bijna vijf jaar had ik hem ook wel gezien.
[ afbeelding ]
Heb me altijd afgevraagd wie dat kind in je avatar was...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 08:08 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Omdat er "Oof" op staat.![]()
M'n oude paste niet zo goed meer inderdaad, en na bijna vijf jaar had ik hem ook wel gezien.
[ afbeelding ]
Wegens de vakantieperiode viel de drukte mee, maar later dan 10 uur moet je er niet zijn, dan is de helft van het aanbod al niet meer verkrijgbaar.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:30 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Kan je achteraan sluiten in de rij. Meestal ontzettend druk op zaterdag
In het ergste geval kan je ze in de bus of op het werk nog indoen...quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:15 schreef Etcetera het volgende:
lenzen vrij vlot ingezet, maar ben erg benieuwd hoe het door de week veel te vroeg in de ochtend gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |