ben benieuwd welke BNers.quote:Na jaren van verwoede pogingen, is het RTL 4 eindelijk gelukt om een stel BN’ers te strikken voor een VIP-versie van Jouw Vrouw Mijn Vrouw. De zesdelige serie Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS begint op 25 april. Dat heeft het station vrijdag aangekondigd. Door de jaren heen heeft RTL 4 heel wat BN’ers benaderd, waaronder Frans Bauer, Kim Holland en Hans Kazŕn, maar allen weigerden. Nu hebben toch een aantal sterren ‘ja’ gezegd, waaronder ex-voetballer Andy van der Meyde.
In Jouw Vrouw Mijn Vrouw VIPS ruilen bekende Nederlanders vijf dagen lang van gezin om te ervaren hoe het eraan toe gaat in de families van andere BN’ers. “Al snel wordt duidelijk dat ze niet allemaal hetzelfde denken over de dagelijkse gang van zaken“, aldus RTL.
Wie de andere bekende kandidaten zijn, is nog niet bekend. Dat maakt RTL 4 in een later stadium bekend.
De realityshow zal elke donderdag om 20.30 uur te zien zijn.
Andy heeft Kwiwi gedaan.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:10 schreef kwiwi het volgende:
Ik ken die hele voetballer niet... Zullen wel allemaal C categorie BN'ers zijn.
Dit programma is sowieso altijd al gescript dus het wordt alleen nog maar erger.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:15 schreef Karina het volgende:
Lijkt me niet zo leuk met BN'ers, die gaan zich denk ik toch inhouden of juist overdreven acteren. In ieder geval niet "normaal" doen.
Die was echt geweldigquote:Op zondag 24 februari 2013 14:36 schreef Ole het volgende:
Aan deze aflevering valt toch bijna niet meer te tippen hoor!
Ik ook denk ikquote:Op donderdag 11 april 2013 12:09 schreef Karina het volgende:
[quote]Willibrord heeft het niet makkelijk gehad.... ik denk eerder dat het andersom was, ik zou na 1 minuut al ruzie krijgen met die vent:
quote:ik hou meer van een vrouw die naar me luistert. Die doet wat ik wil. Van: ‘Ga even stofzuigen.’
Precies daarom inderdaad. Ik heb er geen problemen mee om iets voor iemand te doen, maar als ik gecommandeerd wil worden ga ik wel het leger in.quote:
Dat die Bert en Judith nog samen zijn, wie had dat gedacht.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
Bert van der Veer en zijn vriendin Judith Osborn zijn een van de bekende koppels die meedoen aan de VIP-versie van Jouw Vrouw Mijn Vrouw.
Mickey! Dank je, die jaquote:
Oh ja, die Bert van der Veer.quote:Op dinsdag 9 april 2013 21:49 schreef Karina het volgende:
Bert van der Veer en zijn vriendin Judith Osborn zijn een van de bekende koppels die meedoen aan de VIP-versie van Jouw Vrouw Mijn Vrouw. Dat heeft RTL 4 laten weten. Acht koppels hebben de opnames al achter de rug, onder wie de andere bekende paren Henk en Louise Schiffmacher en Kim Kötter en Jaap Reesema. Verder doen Pauline Wingelaar, Mick Harren, Willibrord Frequin, Andy van der Meijde en Rosalie van Breemen met hun onbekende partners.
Hmmmlol. Thuis even kijkenquote:Op zondag 24 februari 2013 14:36 schreef Ole het volgende:
Aan deze aflevering valt toch bijna niet meer te tippen hoor!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |