SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Jij haat al mijn TT'squote:
lezen moppiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zie alleen dikke wijven......
Dus aldo... Wat heb jij daartegen?
Neukenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:22 schreef Ishimaru het volgende:
TT is: voor de maatschappij, dus dan ook dikke wijven n.....
Sjah dubieus!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:22 schreef Ishimaru het volgende:
TT is: voor de maatschappij, dus dan ook dikke wijven n.....
dikke wijven nippletwistenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuken
Naaien
naspelen
Nooit aannemen
Kan.van alles zijn
Klopt, omdat alle TT's die door jou verzonnen zijn gewoon kut zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij haat al mijn TT's
dus ik stoor me niet aan jouw reacties
quote:
Rundvlees, kalfsvlees, sate en kaas natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tuurlijkhoeveel wil je der en welke soort?
komt eraanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Rundvlees, kalfsvlees, sate en kaas natuurlijk![]()
En dan 2 van elk
Oké, mooi zoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje moe ...Maar verder prima
Met jou dan
Hier ook niet echt...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oké, mooi zo
Ja, gaat prima hoor. Geen zin meer in verjaardag
Nog geen plannen voor het weekend.
Ja, ik ben bezig met financieel overzicht te maken. Maar heb van januari al klaar. Februari is niet zoveel werk meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook niet echt...
Sander gaat naar zijn vader morgen. Ik moet enkel even 1 kast uitmesten en verder ook niks
Financieel overzicht? van wat je hebt uitgegeven?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik ben bezig met financieel overzicht te maken. Maar heb van januari al klaar. Februari is niet zoveel werk meer.
Dus ik denk dat ik ga huilen omdat het weer gaat sneeuwen
Jup, inkomsten/uitgavenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Financieel overzicht? van wat je hebt uitgegeven?
huilen vanwege de sneeuw... hollander
Mja nadeel van motor rijdenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, inkomsten/uitgaven
Ja hallo, ik heb het nu wel gehad met die sneeuw. Ik wil weer motor rijden. Als ik nu ergens heen wil kost me dat.2x zoveel en het duurt in de meeste gevallen ook nog eens langer.
Ja dat is wel nasty... geen mogelijkheid om op zaterdags te lessen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, inderdaad. En als ik weer moet werken zit ik ook met m'n autorijlessen
Geen idee. Ze lessen wel 's avonds, tot 8 uur. Maar ja, moet uit Arnhem komen, en ik weet niet wat mijn werktijden zijn. Als ik om 5 uur vrij ben, dan ben ik op zijn vroegst om kwart voor 7 thuis.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is wel nasty... geen mogelijkheid om op zaterdags te lessen?
Hmm niet zo handigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ze lessen wel 's avonds, tot 8 uur. Maar ja, moet uit Arnhem komen, en ik weet niet wat mijn werktijden zijn. Als ik om 5 uur vrij ben, dan ben ik op zijn vroegst om kwart voor 7 thuis.
Nopequote:
Misschien trappen ze erin omdat het dan ook in hun voordeel is..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Dus ik ga proberen of op zaterdag te lessen, of vragen of ik een uurtje eerder weg kan om te lessen.
Mja, laten we het hopenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien trappen ze erin omdat het dan ook in hun voordeel is..
Schadequote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:27 schreef Tamashii het volgende:
Ik heb echt zon nodig. Slik nu vitamine D maar dat geeft toch niet dezelfde voldoening als oranje ligt wat op je huid schijnt en lekker warm is.
Nee niet echt plannen, beetje rustig aan doen ben best wel moe eigenlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoi Tijn
Ga je nog wat leuks doen dit weekend?
En je bent er nog niet.. joh .. dan hoef ik niet te betalen toch?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
komt eraan![]()
gooit de ketters in de frituur
Alleen niet als er een serieuze kans is dat het op neuken uitloopt.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:56 schreef Evie het volgende:
En je bent er nog niet.. joh .. dan hoef ik niet te betalen toch?
Ik wil haar alleen met mijn eigen vlees volstoppen niet met onbeperkt spareribs ofzo.quote:
Tot diep in de nacht zitten wachten op een PMquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen niet als er een serieuze kans is dat het op neuken uitloopt.
Dan is 'ie vast verkeerd afgeleverd.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
Tot diep in de nacht zitten wachten op een PM
Hier ben ik alquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Tot diep in de nacht zitten wachten op een PM
Je hebt gewoon niks gestuurdquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan is 'ie vast verkeerd afgeleverd.
Ja van jou krijg ik tenminste nog een WAquote:
Niet naar jou in elk geval als ik je reactie zo zie.quote:
Iemand blij maken met een dooie musquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:25 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet naar jou in elk geval als ik je reactie zo zie.
*skwiek*quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Iemand blij maken met een dooie mus
Je hebt nu urenlang voorpret en spanning gehad. Anders was het na een kwartiertje en een PM al afgelopen geweest.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:26 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand blij maken met een dooie mus
Leuke voorpretquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:29 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je hebt nu urenlang voorpret en spanning gehad. Anders was het na een kwartiertje en een PM al afgelopen geweest.
Nou voel ik mij schuldigquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alleen niet als er een serieuze kans is dat het op neuken uitloopt.
quote:
WHUTquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil haar alleen met mijn eigen vlees volstoppen niet met onbeperkt spareribs ofzo.
Dan betaal ik ook niet voor je.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:37 schreef Evie het volgende:
Nee zit er niet in maar ik ga verder boksen
Is ze afgevallen?quote:
Als je te krappe stoelen hebt. Dan heb je een te dikke reet. Dus afvallenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:22 schreef fietsie het volgende:
Sorry maar ik denk dat er niet veel mensen zijn om je tafel te begluren
Heb je er ook lekkere stoelen bij (niet van die krappe dingen met van die opsluitleuninkjes) ?
Nee stoelen moeten niet van die akelige leuninkjes hebben waar je je armen toch niet op legtquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je te krappe stoelen hebt. Dan heb je een te dikke reet. Dus afvallen
Soms zijn ze best handigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:35 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee stoelen moeten niet van die akelige leuninkjes hebben waar je je armen toch niet op legt
Hmm... nu je het over proosten hebt, ik had nog Baileys.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:09 schreef Huppelmuts het volgende:
Proost!
Wanneer is de volgende meet?
Hier staat nog whiskey van jouquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:13 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Hmm... nu je het over proosten hebt, ik had nog Baileys.
I knowquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hier staat nog whiskey van jou
Ronde kuipstoelen. Maar ik wil alweer andere.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:22 schreef fietsie het volgende:
Sorry maar ik denk dat er niet veel mensen zijn om je tafel te begluren
Heb je er ook lekkere stoelen bij (niet van die krappe dingen met van die opsluitleuninkjes) ?
Grootspraak schatjequote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Toen ik met haar klaar was wel.
Kan je er ook goed op neuken?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 21:15 schreef Myraela het volgende:
Ik kom hier even mijn nieuwe tafel spammen. Ik ben blij.
[ afbeelding ]
Jij met een koter. Net wat de wereld nodig heeft.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:45 schreef Evie het volgende:
Grootspraak schatje![]()
Straks ben ik anders 5 kilo zwaarder door je over 9 maanden.
Voor jou zou ik ze idd niet baren... maar muhaha lijkt me geweldig.. noemen we ons kind whihihiquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij met een koter. Net wat de wereld nodig heeft.
Je wil zeggen dat je er als een aardappelzak bijligt?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:45 schreef Evie het volgende:
[..]
Grootspraak schatje![]()
Straks ben ik anders 5 kilo zwaarder door je over 9 maanden.
Ik weet niet wie muhaha is maar het klinkt grappigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:54 schreef Evie het volgende:
[..]
Voor jou zou ik ze idd niet baren... maar muhaha lijkt me geweldig.. noemen we ons kind whihihi
Jij zei dat je van de zeester hieldquote:Op vrijdag 22 februari 2013 22:55 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Je wil zeggen dat je er als een aardappelzak bijligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |