SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1-8-16 maart ofzo
WIE JOINT ONS, BESTE GEZELLIGE MENSEN OOIT
Meet Arnhem
Tamashii
Rokje
Vinniiee
Huppelmuts
Viro
(1 maart wel Aldo ovb)Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Jij haat al mijn TT'squote:
lezen moppiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:21 schreef LovelyLady het volgende:
Ik zie alleen dikke wijven......
Dus aldo... Wat heb jij daartegen?
Neukenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:22 schreef Ishimaru het volgende:
TT is: voor de maatschappij, dus dan ook dikke wijven n.....
Sjah dubieus!quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:22 schreef Ishimaru het volgende:
TT is: voor de maatschappij, dus dan ook dikke wijven n.....
dikke wijven nippletwistenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Neuken
Naaien
naspelen
Nooit aannemen
Kan.van alles zijn
Klopt, omdat alle TT's die door jou verzonnen zijn gewoon kut zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Jij haat al mijn TT's
dus ik stoor me niet aan jouw reacties
quote:
Rundvlees, kalfsvlees, sate en kaas natuurlijkquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:50 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
tuurlijkhoeveel wil je der en welke soort?
komt eraanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:51 schreef Evie het volgende:
[..]
Rundvlees, kalfsvlees, sate en kaas natuurlijk![]()
En dan 2 van elk
Oké, mooi zoquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Beetje moe ...Maar verder prima
Met jou dan
Hier ook niet echt...quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:47 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oké, mooi zo
Ja, gaat prima hoor. Geen zin meer in verjaardag
Nog geen plannen voor het weekend.
Ja, ik ben bezig met financieel overzicht te maken. Maar heb van januari al klaar. Februari is niet zoveel werk meer.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Hier ook niet echt...
Sander gaat naar zijn vader morgen. Ik moet enkel even 1 kast uitmesten en verder ook niks
Financieel overzicht? van wat je hebt uitgegeven?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:50 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, ik ben bezig met financieel overzicht te maken. Maar heb van januari al klaar. Februari is niet zoveel werk meer.
Dus ik denk dat ik ga huilen omdat het weer gaat sneeuwen
Jup, inkomsten/uitgavenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Financieel overzicht? van wat je hebt uitgegeven?
huilen vanwege de sneeuw... hollander
Mja nadeel van motor rijdenquote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:54 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, inkomsten/uitgaven
Ja hallo, ik heb het nu wel gehad met die sneeuw. Ik wil weer motor rijden. Als ik nu ergens heen wil kost me dat.2x zoveel en het duurt in de meeste gevallen ook nog eens langer.
Ja dat is wel nasty... geen mogelijkheid om op zaterdags te lessen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Jup, inderdaad. En als ik weer moet werken zit ik ook met m'n autorijlessen
Geen idee. Ze lessen wel 's avonds, tot 8 uur. Maar ja, moet uit Arnhem komen, en ik weet niet wat mijn werktijden zijn. Als ik om 5 uur vrij ben, dan ben ik op zijn vroegst om kwart voor 7 thuis.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:02 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja dat is wel nasty... geen mogelijkheid om op zaterdags te lessen?
Hmm niet zo handigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:05 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Geen idee. Ze lessen wel 's avonds, tot 8 uur. Maar ja, moet uit Arnhem komen, en ik weet niet wat mijn werktijden zijn. Als ik om 5 uur vrij ben, dan ben ik op zijn vroegst om kwart voor 7 thuis.
Nopequote:
Misschien trappen ze erin omdat het dan ook in hun voordeel is..quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Nope. Dus ik ga proberen of op zaterdag te lessen, of vragen of ik een uurtje eerder weg kan om te lessen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |