SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BlessuresOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2012Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier![]()
![]()
ging ff om het principequote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:34 schreef jeurse04 het volgende:
[..]
Ja oké, maar wie gaat er dan ook gelijk 200kg squatten?![]()
![]()
Wie supplementeren zink en waarom? Ik zit erover te denken ivm met mijn huid."If you do what you always did, then you will get what you always got."
"A tiger doesn't lose sleep over the opinion of a sheep."
Ahhhnold! Ahhnold! Aaaaahhhnoooold!!![]()
Zink schijnt goed voor je zaad te zijn
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Ik neem nu elke dag een pilletje tegen verkoudheid.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:47 schreef Pastapipos het volgende:
Wie supplementeren zink en waarom? Ik zit erover te denken ivm met mijn huid.![]()
Laat maar dan, mijn zaad doet toch niks meerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:51 schreef star_gazer het volgende:
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet![]()
Zink zoals met alle supplementen: als je een tekort had, dan helpt het. Als je geen tekort had, doet het geen drol.Confidence through competence![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:51 schreef star_gazer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk dat supplementen net zoals medicatie aan modegrillen onderhevig zijn en vooral inspelen op onzekerheid en daardoor toch weer hun afzetmarkt vergroten.![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Het plafond moet nog gewit wordenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Op zich eens, maar er zijn toch wel een paar supplementen die "bewezen" goed zijn en toch weinig kosten. Bijvoorbeeld: vitamine D. 180 capsules van 1000IE voor 6 euro 90. Dat is genoeg voor bijna een half jaar.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:13 schreef robskem het volgende:
Ik denk dat supplementen net zoals medicatie aan modegrillen onderhevig zijn en vooral inspelen op onzekerheid en daardoor toch weer hun afzetmarkt vergroten.![]()
lol watquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:54 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Ik neem nu elke dag een pilletje tegen verkoudheid.?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Na wat verder lezen over de squat en hoe mijn vorm al maanden beroerd is, denk ik dat ik maar weer vanaf lege bar ga opbouwen. Misschien eerst boxsquats en hard werken aan flexibiliteit.
Wel een vraag. Rippetoe zegt dat je bij het squatten het best naar een punt op de vloer zo'n 2 meter voor je kunt kijken. Ik zag als advies tegen het voorover leunen tijdens de squat om juist licht omhoog te kijken, om zo te voorkomen dat je onderrug bol gaat. Wie heeft het mis en waarom?
btw. Is dit goed om echt mee aan de gang te gaan?
http://www.elitefitness.c(...)p-thread-647759.html![]()
Ik neem 50mg gemiddeld 4-5x per week. Kan je test spiegel verhogen (mits in een deficientie), jizz loads of peace, helpt met versterking van immuun systeem, is (in ratten) een vrij potente inhibitor van de aromatase (omzetting test->oest) en reductase (test->dht) enzymen.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:47 schreef Pastapipos het volgende:
Wie supplementeren zink en waarom? Ik zit erover te denken ivm met mijn huid.
Aardig wat voordelen voor een vrij goedkoop mineraal. Echter wel oppassen, want concurreert met koper voor opname, en verhindert o.a. calcium opname (wat in extreme mate fataal kan zijn).Of toch du vader?![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:09 schreef CarbonC het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Het eerste wat ik tegenkom als ik wat zoek over zink is dat een zinktekort hier te lande bijna niet voorkomt?No citizen has a right to be an amateur in the matter of physical training...what a disgrace it is for a man to grow old without ever seeing the beauty and strength of which his body is capable.![]()
ik neem zelf Echinaforce van Dr. Vogel.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:54 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Mijn vader zegt dat dat enige is dat bij hem werkt tegen verkoudheid. (lol broscience)
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.![]()
Ik zie wel dat het je immuunsysteem versterkt, maar of t op zo'n mate is betwijfel ik. Kom er gauw genoeg achter als ik t ga gebruiken, voel me nu ook grieperig ;pquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:54 schreef Bendoe het volgende:
[..]
Mijn vader zegt dat dat enige is dat bij hem werkt tegen verkoudheid. (lol broscience)
"If you do what you always did, then you will get what you always got."
Er zit zink in m'n multivitamine, is al meer dan genoeg. Sowieso hebben we in Nederland nauwelijks zinktekort, zeker niet de vleeseters die wij in dit topic zijn. Meer zink dan genoeg zink verbetert geen lichaamsprocessen en het concurreert alleen met opname van andere mineralen die ook broodnodig zijn.
Zullen we anders ook elke dag 20 gram creatine eten? Creatine bevordert ADP naar ATP conversie, dus 20 gram creatine moet dat toch beter doen dan 5 gram?Confidence through competence![]()
Nadeel van een multivitamine is dat alles tegelijk vrijkomt. Zo zou het zo zijn dat calcium de opneembaarheid van zink beinvloed. Daarnaast is de optimale hoeveelheid per supplement verschillend, net als het effect van meer doseren verschilt. Plus dat iedereen anders reageert etc.
E.e.a. ligt dus iets complexer.![]()
Multivitamine moet je ook tesamen met een maaltijd eten (maaltijd is ook een cocktail aan vitamines en mineralen). Absorptie is daardoor optimaler dan 's ochtends op een lege maag en een spoel water. Dosering van een multivitamine moet je niet te lang over stressen: ergens in de buurt van 100% ADH is prima.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 14:06 schreef CarbonC het volgende:
Nadeel van een multivitamine is dat alles tegelijk vrijkomt. Zo zou het zo zijn dat calcium de opneembaarheid van zink beinvloed. Daarnaast is de optimale hoeveelheid per supplement verschillend, net als het effect van meer doseren verschilt. Plus dat iedereen anders reageert etc.
E.e.a. ligt dus iets complexer.
En waar hebben we het over: het is *supplementatie* bovenop je normale dieet die al voldoende gevarieerd hoort te zijn in het hele spectrum aan micronutrienten. Er zijn letterlijk honderden micronutrienten die niet in een pilletje zitten, maar wel in je voedsel. Als je alleen kip met rijst eet dan haal je het idd niet.Confidence through competence![]()
srsquote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:38 schreef Luchtkoker het volgende:
[..]
Ik neem 50mg gemiddeld 4-5x per week. Kan je test spiegel verhogen (mits in een deficientie), jizz loads of peace, helpt met versterking van immuun systeem, is (in ratten) een vrij potente inhibitor van de aromatase (omzetting test->oest) en reductase (test->dht) enzymen.
Aardig wat voordelen voor een vrij goedkoop mineraal. Echter wel oppassen, want concurreert met koper voor opname, en verhindert o.a. calcium opname (wat in extreme mate fataal kan zijn).
heb me er wel eens in verdiept maar vond alleen studies die uitwezen dat zink supplementatie 0,0 effect heeft?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: