abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_123200397

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Dan verwijzen je naar de topics waarin je hier aan kunt werken! Veel succes! Het kan! Echt! Maar niet hier.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

------------------------------------------------------------------------------------------------------
Er gaat een kookmeet komen, dat is zeker! Aanmelden voor de FBgroep kan nog altijd via Perzephone of Eefje. Daar worden de pannen voor de meet gesmeed ;)

------------------------------------------------------------------------------------------------------

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
  vrijdag 22 februari 2013 @ 12:19:12 #2
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123200466
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:16 schreef ManageTheAnger het volgende:

[..]

Hoe oud ben je zelf dan???

20-30 is prima toch?

:P
Nee :@.

Wil graag een vrouw van 5-10 jaar ouder :@ (ben zelf 29).
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 22 februari 2013 @ 12:22:42 #3
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_123200589
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

waarom?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 12:24:01 #4
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_123200634
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:06 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk!

Leuk:
[quote]
- Leuke uitstraling
Lekker algemeen
quote:
- Verzorgd uiterlijk (qua kleding en haar enzo)
Een hardrocker in een 1991 tour t-shirt van zijn favoriete band vind zich zelf goed gekleed, een rasta met dik omgewassen vet rasta haar vind zich zelf verzorgt.

quote:
- Makkelijk praten en lachen over van alles en nog wat
Lachen is humor, is personelijk. Want de 1 zijn humor is de andere zijn humor niet.

Makkelij praten zijn de meningen ook over verdeeld wat dat precies is.

quote:
- Warm (als in: zorgzaam overkomen, aanraken)
Zeer algemeen.

quote:
- Goed opgeleid/goede algemene ontwikkeling/breed geïnteresseerd, zodat we over van alles kunnen praten
Ook zeer algemeen, want wat de 1 een breed interesse vind, vind de ander zeer beperkt.

quote:
- Zelfreflectie is ook wel een goeie: je eigen aandeel in conflicten willen inzien en niet overal en gigantisch punt van maken. Maar daar kom je pas na verloop van tijd achter, meestal.
Tja wat is een groot punt, en wanneer zie je een eigen aandeel?

Het is dus een lijstje wat helemaal niks zeggend is ;) maakt ook niks uit want zulke lijstjes zijn gebaseerd op personelijke meningen / smaken :) een afknap lijstje is daarom makkelijker te maken, daarom gaat het vaak over negatieve kanten van een mogelijke internet date denk ik.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_123200653
Wat ik heb te bieden?

1. een flauw gevoel voor humor
2. Een passie voor sport waar ik dan ook veel tijd mee kwijt ben
3. Ik studeer, dus hersenen
4. Gezelligheid en ik kan over bijna elk topic wel meepraten
5. een schone studentenkamer om gezellig een film te kijken, biertje te drinken etc.
6. een kroeg tegenover de deur om een biertje te pakken
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  vrijdag 22 februari 2013 @ 12:25:38 #6
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123200680
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:24 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Lekker algemeen

[..]

Een hardrocker in een 1991 tour t-shirt van zijn favoriete band vind zich zelf goed gekleed, een rasta met dik omgewassen vet rasta haar vind zich zelf verzorgt.

[..]

Lachen is humor, is personelijk. Want de 1 zijn humor is de andere zijn humor niet.

Makkelij praten zijn de meningen ook over verdeeld wat dat precies is.

[..]

Zeer algemeen.

[..]

Ook zeer algemeen, want wat de 1 een breed interesse vind, vind de ander zeer beperkt.

[..]

Tja wat is een groot punt, en wanneer zie je een eigen aandeel?

Het is dus een lijstje wat helemaal niks zeggend is ;) maakt ook niks uit want zulke lijstjes zijn gebaseerd op personelijke meningen / smaken :) een afknap lijstje is daarom makkelijker te maken, daarom gaat het vaak over negatieve kanten van een mogelijke internet date denk ik.
Whooh, wat een moeite doe je :').

Het boeit me weinig wat die ander van zichzelf vindt. Het gaat erom wat ík verzorgd etc vind ;). Derhalve foto.
Niet meer actief op Fok!
pi_123200724
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:19 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Fair enough.
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_123200744
Ik vind het heel leuk als een man schuin lacht hahaha dan smelt ik :9~

En attent is ook een groot pluspunt. Mn date van gisteren bracht me naar de metro en dat vond ik zo lief.
pi_123200768
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 07:48 schreef Viking84 het volgende:
Als ik puur op foto's afging had ik nooit een date ;)
Tja, ik sport zelf redelijk veel (+3 uur in de week) en vind het daarom wel een beetje een afknapper als een meid niet de moeite kan/wil nemen om haar figuur in orde te houden. Ze hoeft geen uberslank lichaam te hebben, maar een normaal postuur lijkt me niet teveel gevraagd. ;)
Burning bridges gives you so much more
pi_123200812
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:27 schreef Linguine het volgende:

En attent is ook een groot pluspunt. Mn date van gisteren bracht me naar de metro en dat vond ik zo lief.
Is zoiets niet vanzelfsprekend? :?
  vrijdag 22 februari 2013 @ 12:30:21 #11
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123200818
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:22 schreef mr-green het volgende:

[..]

waarom?
Daar voel ik me toe aangetrokken, vraag me niet waarom ;). Nog nooit verliefd geweest op iemand van m'n eigen leeftijd.
Niet meer actief op Fok!
pi_123200823
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:27 schreef Linguine het volgende:

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

vrijdag 22 februari 2013 @ 12:30:55 #13
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123200840
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:28 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

Tja, ik sport zelf redelijk veel (+3 uur in de week) en vind het daarom wel een beetje een afknapper als een meid niet de moeite kan/wil nemen om haar figuur in orde te houden. Ze hoeft geen uberslank lichaam te hebben, maar een normaal postuur lijkt me niet teveel gevraagd. ;)
Ja 'normaal postuur' is weer lekker vaag. Wat de ene een normaal postuur vindt, vindt de ander dik :P. Leuk hè? :P
Niet meer actief op Fok!
pi_123200867
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:30 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat zei hij ook al. Misschien heb ik hiervoor gewoon alleen maar met eikels gedate :')
pi_123200884
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:28 schreef Gatenkaas het volgende:

[..]

voor een normaal figuur hoeft ze nog niet te sporten :{w Van mij mag ze totaal niet sportief zijn, mijn ex was dat bijvoorbeeld ook niet. Maar ze moet wel interesse tonen in wat ik doe met sport zeg maar :P of in ieder geval op zondag vragen: Hoe was je wedstrijd? :P
pi_123200892
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ja 'normaal postuur' is weer lekker vaag. Wat de ene een normaal postuur vindt, vindt de ander dik :P. Leuk hè? :P
Gewoon een bmi-klasse opgeven ;). Tussen de 18 - 23 bmi-punten, anders val je af :P.
pi_123200898
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:31 schreef Linguine het volgende:

[..]

Dat zei hij ook al. Misschien heb ik hiervoor gewoon alleen maar met eikels gedate :')
kennelijk :')

ik heb ooit een keer een uur door de stad gewandeld om ff iemand naar het station te brengen :)
pi_123200974
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:30 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Fair enough. Een klein buikje kan nog, maar dat is dan ook de max. :+
Burning bridges gives you so much more
  vrijdag 22 februari 2013 @ 12:37:49 #19
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123201049
Het hangt bij mij echt van het totaalplaatje af of ik voller aantrekkelijk vind of niet en ik heb liever een iets vollere vrouw dan een magere. Caro Emerald en Sharon den Adel van Within Temptation zijn ook vollere vrouwen, maar ik vind ze prachtig O+.
Niet meer actief op Fok!
pi_123201079
Open een topic over gewicht O+
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_123201145
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:38 schreef minthy het volgende:
gewicht is niet zo heel belangrijk toch? :@

Zolang het maar gewoon in proportie is
  vrijdag 22 februari 2013 @ 12:40:59 #22
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123201147
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:38 schreef minthy het volgende:
Nee, mensen die alleen maar komen zeiken als het offtopic gaat en verder geen zinnige bijdrage plaatsen, daar hebben we wat aan.
Niet meer actief op Fok!
pi_123201205
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, mensen die alleen maar komen zeiken als het offtopic gaat en verder geen zinnige bijdrage plaatsen, daar hebben we wat aan.
Ik heb verder niets ontopic toe te voegen, daarom reageer ik niet. Dit om SC te voorkomen :)
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
  vrijdag 22 februari 2013 @ 12:43:33 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_123201219
Habitue, post eens een uitgebreid verslag?
Niet meer actief op Fok!
pi_123201228
quote:
15s.gif Op vrijdag 22 februari 2013 12:40 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Een gesloten topic ook niet, toch?

Ontopic:
Mijn paiqdate weer gesproken na valentijnsdag en we gaan samen sporten als date.
Lijkt mij wel leuk, maar wat moet je in godsnaam aan om er nog enigszins charmant uit te zien. :+
Now, come on, let me feel the fibre of your fabric.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')