Doe ik ook regelmatig, ik zit eigenlijk te wachten tot t een keer fout gaatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:53 schreef Logician het volgende:
Oh en note to self: geen luiers meer verschonen met slaperig hoofd in bed. De 1e x plaste ze haar kleren onder daarna voelde ze nat aan dr rug bleek ze alles ook ondergepoept te hebben (incl onze lakens) weer schone kleren en luier gepakt plast ze vervolgens weer over alles heen
Jaaaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:52 schreef Mangostine het volgende:
Kwis, deze is voor die van ons:5 maanden vandaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt nu te kraaien en te rollen in de box. Zo maf, ik kan me niet eens meer voorstellen dat ie er niet bij is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lief pakje Estrys! En wat een lieve houding ook, echt een snoepje!
Riley, coole muts voor een coole meid. Wat een poppetje
Mango, wat een ontzettend knappe vent heb je!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:25 schreef Kwisted het volgende:
Ik doe ook mee!Lekker ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat haar!
![]()
Okidokiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Doe jij jouw dame s!
Die.mis ik steeds. En nu ben ik online
ik denk dat de dames dan snel op hun eigen kamer liggen....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:15 schreef Keshet het volgende:
En om je even moed in te spreken: veel prematuurtjes zuchten piepen en kreunen in hun slaap. Hard. En dat doen ze nog lang.
thxquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:55 schreef Cathmar het volgende:
Jaaa KZ eindelijk heb ik haar gezien! Wat een mooie meid!
Thxquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:56 schreef Kyara het volgende:
Ooooh, mooie foto's Keshet, Mango, Omen, Kwisted (dat haar!), Logi, Son en Kleinzusje!
Thxquote:
Gemistquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Okidokie
Effe kort.
Gaan zo samen badderen![]()
Niet quoten !!
7 maanden, onze prachtmeid !
verkeerde topicquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:19 schreef DaviniaHR het volgende:
Zou susie al iets gehoord hebben? Ik hoop dat ze goed nieuws heeft gehad.
Wat heeft ze nog meer qua ziekteverschijnselen ?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:48 schreef Zoë23 het volgende:
Wat een mooierds hier!![]()
Wat maken jullie allemaal mooie kindjes zeg![]()
Hier n zieke S, ze heeft me gister ondergespuugd en vandaag weer, 3 golven mmm.. Gelukkig had ik m'n middageten al op
Zijn samen in bad geweest, ook leuk en daarna heeft ze lang geslapen. En nu voel ik me ook ziekduizelig en misselijk. Gelukkig is A vroeg thuis
Geen idee Twink. Ja Moedermelk helpt geloof ik tegen alles, maar daar hebben wij niks aanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm iemand een tip wat je kan doen tegen een traanoogje? Denk dat de wind er op is geslagen ofzo. Ze heeft het sinds vandaag. Geen pijn en ook niet echt last denk ik .. maar ik dep het wel geregeld.
+ 1quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahhh logi wat ligt ze lekker te dutten.. lekker warm bij mama!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:51 schreef Omentielvo het volgende:
Foto van KZ gemist.
Sonnetje wat een plaatje is jouw dochter
Logi die draagzak is mooi. En ze ligt er heerlijk in
Ik denk dat het door boventand nr 2 komt ( misschien minder fit als die doorkomen? ) bij de onderste 2 gaf ze ook veel over, bij boventand 1 ook. Weet niet waarom maar het is nu al de 4e x dat het zo gaat. Als de tand eenmaal zichtbaar is, is het overgeven ook voorbij. Verder merk ik niet zoveel aan dr, ze is wel vrolijk zolang ik bij dr ben, als ik even naar de keuken ga is ze wat mieperigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat heeft ze nog meer qua ziekteverschijnselen ?
Hier ook in golven spugen en veel slapen. Verder wat jengelig, maar niet heel erg.
Gelukkig vandaag nog niet gespuugd ! Ze eet wel goed.
Shit daar had ik vier maanden terug aan moeten denken haha.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee Twink. Ja Moedermelk helpt geloof ik tegen alles, maar daar hebben wij niks aan![]()
Ook na bijv stofzuigen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:37 schreef Morretje het volgende:
Oogje met een watje oid met warm water schoonmaken, het is best besmettelijk, dus steeds een nieuw plukje pakken.
Hier zijn vast ook wel dames die in hun zwangerschap bekkenklachten hebben gehad. Vraagje: Ik heb pijn in mn heupen na een dag veel dragen.. herkenbaar als bekkenprobleem?
http://jessevandervelde.c(...)len-maar-gevaarlijk/quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:18 schreef becky27 het volgende:
Ik deed het bij Noortje ook, borstvoeding in het oogje ivm prut oogje. Maar ik begreep nu dat dat weer not done is ivm eventuele spruw. Kindjes kunnen er zelfs blind van worden zegt men.
Ik hoef geen grote ruimten te stofzuigen dus dat kan ik eigenlijk niet zeggen nee..quote:
Heb hetzelfde en ben er dus ook bang voor ! Maar jouw meisje is veel kleinerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:25 schreef Logician het volgende:
Blegh heb sinds vanmiddag hoofdpijn, koorts en keelpijn ... ben zo bang dat ik Noa aansteek
Ja zou hetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:36 schreef Zoë23 het volgende:
Beterschap logi
Kleinzusjegelukkig, tandjesleed is echt niet gezellig
Morretje
Ik heb er o.a. tijdens het fietsen, autorijden, stofzuigen, lang zitten, bukken, baby in bad doen, baby verschonen en traplopen veel last van. Ik voel het 24/7 maar bij die dingen word het voelbaar erger.
Twinkle
Lekkere zoete melk met veel vet![]()
Enf
Tandje!
Hoeveel maanden is ze? (weet het zo niet uit mn hoofd..mis de lijstquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja zou hetwel enorm vroeg man! Ze heeft verder nog niet onwijs veel last heb ik het idee.. Nouja, niet te hard zeggen natuurlijk
![]()
De kans is heel klein ivm de bescherming die ze van jou heeft meegekregen. Hier is de dame ook niet zoek geworden. Geen buikgriep, geen verkoudheid en hoop ook geen waterpokken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:25 schreef Logician het volgende:
Blegh heb sinds vanmiddag hoofdpijn, koorts en keelpijn ... ben zo bang dat ik Noa aansteek
Maar bij 7 maanden en FV gaat dat niet op toch ?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:51 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
De kans is heel klein ivm de bescherming die ze van jou heeft meegekregen. Hier is de dame ook niet zoek geworden. Geen buikgriep, geen verkoudheid en hoop ook geen waterpokken.
Bijna 5 mndn, de 10e. heb iig al bijtringen in huisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Hoeveel maanden is ze? (weet het zo niet uit mn hoofd..mis de lijst)
S had na haar geboorte al zichtbaar een bobbeltje waar later haar 1e tandje door kwam.
Nee dan niet meer nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar bij 7 maanden en FV gaat dat niet op toch ?
+1quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:28 schreef Omentielvo het volgende:
Nee. Borstvoeding is juist goed voor ze.
Zie dit linkje. Totaal geen horror.
http://www.borstvoeding.com/problemen/medicijnen/bv2.html
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:44 schreef Logician het volgende:
Ik blijf maar huilen vandaagom niets en om alles ... geen kraamtranen gehad, maar haal de boel volgens mij nu goed in
Meh. Dat is echt niet tof dan. Dikke smakkerd!quote:
Huilt hij altijd zoveel? Heb je misschien iemand in de buurt die gewoon even een uurtje kan oppassen op je kleine?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:19 schreef __Isis__ het volgende:
Iedereen ziek en vooral kleine D. Hij huilt zooo veel, weet gewoon niet wat ik ermee aan moet. Op zaterdag werkt mijn vriend, dus ben ik alleen met een dreumes die twee kiezen krijgt en tevens strontverkouden is en de kleine man die maar huilt en huilt en huilt. Ik ben gewoon helemaal van het pad...
Dat lijkt me idd erg frustrerend en vermoeiend. Is een een oorzaak voor het vele huilen van D'tje?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:19 schreef __Isis__ het volgende:
Iedereen ziek en vooral kleine D. Hij huilt zooo veel, weet gewoon niet wat ik ermee aan moet. Op zaterdag werkt mijn vriend, dus ben ik alleen met een dreumes die twee kiezen krijgt en tevens strontverkouden is en de kleine man die maar huilt en huilt en huilt. Ik ben gewoon helemaal van het pad...
Fijn!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:23 schreef Omentielvo het volgende:
Logi die kraamtranen zijn zo herkenbaar. Ik heb er een paar dagen last van gehad.
Isis wat gaat er niet goed?
Vandaag Riley even gewogen. Ze is nu 80 gram zwaarder (voor het eten gewogen) Riley is ook een stuk blijer. En ik daardoor ook. Nu echt roze wolk.
Crap dus. Kan ik me wat bij voorstellen ook als ik dat zo lees.Is ook niet tof als je dan ineens alleen thuis zit zonder vent, dan voel je je toch wat in de steek gelaten (al zal het er morgen allemaal vast veel rooskleuriger uitzien weerquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:24 schreef Logician het volgende:
Echt even een alles gaat niet zoals ik wil dagje, 3u geslapen, vriend uit laten slapen tot 12u (ondertussen stiekem stront jaloers daarop) en vervolgens vraagt hij wanneer hij een avond naar zijn vader zal plannen.
Ik geef aan dinsdag, ivm drukte met kindjes, bezoek, en logee vandaag en morgen etc. Dan belt zijn vader en spreekt hij voor vandaag af (is nu weg) en toen knapte ik gewoon even, plus vanmorgen wel een uur naar Noa zitten staren omdat ze nogal kreunde en onregelmatig ademde en ik echt even in de stress raakte .. plus ziekig en super moe .. de goede tranen heb ik al wel gehad trouwens, maar vandaag even niet helaas..
Isis dikke knuff
Achossie ! Ook een kusquote:Op zaterdag 23 februari 2013 14:58 schreef clauwheee het volgende:
Beterschap voor iedereen! Hier af en toe wel meegelezen de afgelopen weken maar mijnis erg ziek (geweest), Pfeiffer, ontsteking in darmen en iets met een bacterie. Hier was het dus ook ellende. Gelukkig knapt ie nu weer wat op. Ons meisje doet het verder goed, morgen alweer 8 maanden!
Volgens de bijsluiter vd 120 mg zetpillen:quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:48 schreef kleinzusje het volgende:
Álleen bij koorts PCM ? toch ?
Thx Isis !
Kyara: Lijkt me ook drukhet gaat je lukken !
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:49 schreef kleinzusje het volgende:
De batterijen van Twiettwiettwiet, kiekeboe zijn bijna op![]()
![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:49 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
Woohoo!quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:49 schreef kleinzusje het volgende:
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal het afgelopen uur genomen.
Oh, en hier de douche-foto vergelijking! 1 maand vs. 3,5 maand oudSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er vier. Vier soorten geluidsNijntjes. Een kleine die ronddraait (je moet 'm opdraaien), eentje met een trekkoord, en twee heel grote. Vier stuks.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:34 schreef Logician het volgende:
Mijn vader weet dat ik nijntje stom vind en die heeft als pesterijtje een mega nijntje met geluid en liedjes gekocht
Die moeder van hem of wat?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:44 schreef Logician het volgende:
Mijn oudste gaat vanavond stappen met een vriendje die ook bijna 17 is, en ze wil dat ik er op let dt haar zoon max. 1 drankje drinkt![]()
Ik snap het wel maar, HOE ga ik dat in de gaten houden als ze de stad in gaan ...![]()
Oh die wil ik wel lenen in dat gevalquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:46 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die moeder van hem of wat?![]()
Wij hebben zo'n alcoholmeter voor thuis. Kun je ze na afloop laten blazen. Boven-de-zoveel hebben ze dan teveel gedronken, ofzo
Jammer dat we wat ver van elkaar wonen (zuiden van Limburg hierquote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:47 schreef Logician het volgende:
[..]
Oh die wil ik wel lenen in dat geval
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Jammer dat we wat ver van elkaar wonen (zuiden van Limburg hier), anders kon je 'm gerust lenen
Benieuwd wat die moeder daarvan zou zeggen ook
Weet zij dat haar zoon alleen met jouw zoon de stad in gaat of denkt ze dat jij of spenny mee gaat?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 16:44 schreef Logician het volgende:
Mijn oudste gaat vanavond stappen met een vriendje die ook bijna 17 is, en ze wil dat ik er op let dt haar zoon max. 1 drankje drinkt(ze heeft ons onderhand al 4x gebeld).
Ik snap haar angsten wel maar, HOE ga ik dat in de gaten houden als ze de stad in gaan ...![]()
O joh hier is Djenna ook met ik weet niet hoeveel mensen vergeleken. Idd beledigend.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 20:27 schreef Kwisted het volgende:
Coco wat mooi!
Ik ben beledigd. Iemand zei dat F op haar oma, mijn schoonmoeder, lijkt. Dat vind ik erg :-(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*poef* nu is het weg
Ja, dat doen we hier eigenlijk ook veel. Ze slaapt overdag nog 2x en beide keren leggen we haar dan wakker in bed. Alleen bij de avondfles valt ze altijd in slaap en leggen we haar slapend weg. Ook als ze vrolijk wakker wordt laat ik haar even gaan en af en toe leg ik haar ook overdag gewoon wakker in bed. Niet om te slapen maar om gewoon haar bedje als een vertrouwde, fijne plek te zien. Ze vind het dan ook helemaal prima en gaat een beetje spelen met haar knuffel. E. ligt idd ook vaak op haar zijquote:Op zondag 24 februari 2013 09:01 schreef Troeta het volgende:
Soesa, veel oefenen met wakker in bed leggen lijkt hier te helpen..oook als ze wakker word en ze ligt nog te spelen laat ik d'r ff liggen. Dan blijft ze het als een prettige plek zien hoop ik.
Ze ligt nu ook liever op d'r zij.
En er komt ook echt een tandje, dat kan het natuurlijk ook zijn.
quote:Op zondag 24 februari 2013 05:37 schreef kleinzusje het volgende:
Heel zoet lief moppie met zachte appelwangetjes.
Ik heb dat ook een beetje. Nummer 1 is goed gelukt, wat is nummer 2 dan misluktquote:Op zondag 24 februari 2013 10:13 schreef Troeta het volgende:
o, ik blijf rammelen, vind zwanger zijn zo leuk en nog een kindje lijkt me geweldig.......maar wat je zegt we hebben nu 2 gezonde kinderen, wat als het derde kindje dat niet is..en dan zouden we ook moeten verhuizen, grotere auto moeten hebben en op 3 kinderen willen de oma's echt niet passen, dus zouden ze naar een creche moeten en dat wil ik niet zo klein.
Misschien ooit, als we de loterij winnen...
Laten huilen doe ik eigenlijk niet. Ze huilt/moppert wel eens voor ze in slaap valt maar dat herken ik ook als zodanig. Als ze wakker wordt en ze begint te huilen dan raakt ze ook heel snel overstuur. Alleen inslapen gaat gelukkig, op 's nachts naquote:Op zondag 24 februari 2013 10:06 schreef Troeta het volgende:
Kan heel lang duren zo'n tandje, ze heeft nu al een maand een rode wang en ik voel nu pas het puntje. Ze lag net te brabbelen en is geloof ik weer verder gaan slapen, dus dat gaat al beter.
Ik durf nu ook wat meer te laten huilen, want dit is wel de fase dat het bij Mex mis ging...en die kan nog steeds niet alleen inslapen.
Misschien kan je iets eerder de fles geven en dan wakker in haar bed leggen s'nachts? Dat hebben wij bij Mex ook nooit gedaan eigenlijk, dus probeer er nu op te letten.
Doe ik eerst borst en dan pas slaapzak aan en naar boven.
Schattig he op de zijlijken ze meteen groter.
Wat bedoel je kwisted?quote:Op zondag 24 februari 2013 10:15 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik heb dat ook een beetje. Nummer 1 is goed gelukt, wat is nummer 2 dan mislukt
Denk dat ze bedoelt dat ze gelukkig is dat F. gezond is en dat je dat bij een tweede toch altijd maar weer af moet wachten.quote:Op zondag 24 februari 2013 10:26 schreef Troeta het volgende:
[..]
Wat bedoel je kwisted?
Klopt zeker die sprong!!! En een beetje aan toegeven is ook helemaal niet erg, ze moeten zich ook gewoon veilig voelen idd
bij koorts juist luchtig kleden ipv warm! Anders kunnen ze hun warmte niet goed kwijt (ter illustratie: in het zkh had mijn uk alleen een romper aan en een lakentje over zich heen in bed). Beterschap!quote:Op zondag 24 februari 2013 05:37 schreef kleinzusje het volgende:
Zo, rust is wedergekeerd.
Och wat hou ik van die meid !![]()
Ze had 37,5. Toch maar PCM gegeven voor het slapen. 23.00 bij ons genomen in wiegje. Alles ok, tot uurtje geleden. Rode wangetjes, niet huilen maar piepen............ sneu.
Haar verschoond. Bij temperaturen kwam er van alles mee. Nomaals. 39 graden ! Bah ! Toch nog 1 PCM (60 mgr) gegeven.
Lekker warm jumpsuitje aangetrokken, fles met wat pap er door gemaakt en met dekentje op schoot.
Even warm weggelegd in de box, ledikantje opnieuw warm en fris opgemaakt. Heel lekker zacht !
Meisje in bed gelegd, geaaid en ze slaapt. ( hoop ik, tis stil nu)
Moeders met warme melk op de bank en vaders neemt het straks over. Kan ik nog een uurtje bijtrekken ? Hoop het !
Meer kan ik niet doen. Raar dat ze niet huilt. Heel zoet lief moppie met zachte appelwangetjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 februari 2013 10:59 schreef Twinkle20 het volgende:
Even gauw een foto met spreidbroek, straks reageer ik uitgebreid maar moet er nu vantussen!
Hoop dat iedereen hem kan zien want hij komt van facebook af.Ach gos! Hopelijk went ze er snel aan!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De dochter van een vriendin zat helemaal in het gips en ze kreeg daar wel een enorm sterke buik- en rugspieren van!Venus in pocketformaat
© loveli
Dat ja! Het dochtertje van mijn collega trok zich ze er zelfs mee aan de tafel/boxrand mee op!quote:Op zondag 24 februari 2013 12:46 schreef Mangostine het volgende:
Heb ik ook gehoord twink, dat kinderen ondanks zo'n spreidbroek gewoon de kamer door tijgeren.
Ik heb niet zo goed zitten opletten, hoe lang moet ze hem dragen?
Het kan gewoon door het weer zijn. Ik klop nog even heel hard af maar mijn meisje heeft ook van die plekjes nu achter haar oren, die (hopelijk) geen eczeem zijn. Het zijn wel net dagen in huis dat mijn eczeem opeens heel erg opspeelt. Mijn huid is algemeen droger en daardoor ook gevoeliger. Maar met 'n gewone (droge) huid kun je nu dus ook best plekjes hebben. Bij W hielp het voldoende door er gewoon wat vaseline op te smeren.quote:Op zondag 24 februari 2013 13:43 schreef Mangostine het volgende:
Mijn baby heeft trouwens op zijn hoofd en gezicht, achter zijn oren, in zijn hals en knieholtes een soort droge, rode en schilferige uitslag. Hij heeft er verder geen last van, maar is dit herkenbaar voor iemand?
Wij smeren Nathan na het badje altijd in met baseline lanette op advies van de huisarts. Het voorkomt dat de huid zo droog wordt dat eczeem opspeelt en dus hoef je minder hormoonzalf te gebruiken.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:34 schreef Enfermera het volgende:
Mango bij de apotheek kan je vaseline/lanette of vaseline/cetomacrogol crème kopen, hele vette creme op basis van vaseline die beter smeerbaar isheb ik ook voor M. haar droge plekjes (al is dat geen eczeem). Zou daar mee beginnen als ik jou was en minder in bad doen! Dat helpt hier ook. Doe het misschien 1x in de week ofzo XD (wel elke dag even handjes + gezicht met een doekje)
Preciesquote:Op zondag 24 februari 2013 16:50 schreef pessie het volgende:
[..]
Wij smeren Nathan na het badje altijd in met baseline lanette op advies van de huisarts. Het voorkomt dat de huid zo droog wordt dat eczeem opspeelt en dus hoef je minder hormoonzalf te gebruiken.
Ik was mijn borsten even aan het masseren na het voeden, schrok me een ongelukquote:Op zondag 24 februari 2013 16:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Precieshet is een 'terugvettende' crème zoals ze dat zo mooi noemen
Logi omg![]()
![]()
Onder de douche zeker?
Of gewoon, zomaar? XD
Nathan gaat om de dag. Minder vaak vind ikzelf niet fris ruiken bij hem. En a l s je de ha vraagt om die zalf krijg je em vergoed.quote:Op zondag 24 februari 2013 16:51 schreef Mangostine het volgende:
Dank voor de tips! Ik ga eens op zoek naar een cremetje, en idd maar wat minder in bad dan.
Lolquote:Op zondag 24 februari 2013 17:04 schreef Logician het volgende:
[..]
Ik was mijn borsten even aan het masseren na het voeden, schrok me een ongeluk
yep ! huilen huilen. nu op schoot. steeds warmer, alles overgevenquote:Op zondag 24 februari 2013 19:33 schreef Phaidra het volgende:
[..]
what's up? Ziek meiske nog steeds?
thx !quote:Op zondag 24 februari 2013 19:38 schreef Enfermera het volgende:
He gats KZWat naar! Sterkte/beterschap!
Hier ook af en toe meegehuild hoor
quote:Op zondag 24 februari 2013 19:41 schreef Kyara het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met zo'n echo van de heupjes? Hoe gaat dat precies in z'n werk?
Jaquote:Op zondag 24 februari 2013 19:41 schreef Kyara het volgende:
Heeft er trouwens iemand ervaring met zo'n echo van de heupjes? Hoe gaat dat precies in z'n werk?
Lijkt me ook een enorme achtbaan !quote:Op zondag 24 februari 2013 19:40 schreef Kyara het volgende:
Beterschap KZ!
Rammelen doe ik niet, maar het zwanger zijn mis ik nog wel. Ik was er gewoon nog niet klaar voor en merk nu ook wel dat we een lastige start hebben gehad. Meisjes zijn morgen een maand maar we moeten nog zo aan elkaar wennen. Het vanzelfsprekende en allesoverheersende wat bij M er heel snel was, is er nu nog niet.
Ja, dat wist ik inderdaad. Sterker nog, niemand begon er over dus ik heb dat zelf bij de kinderarts aangekaart. Ze hebben namelijk wel bijna 34 weken in stuit gelegen.... Vond ean het vervelend?quote:Op zondag 24 februari 2013 19:43 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
[..]
Ja
Ze doen het standaard bij kinderen die in een stuit gelegen hebben en bij te vroeg geboren kinderen.
Het stelde niet zo veel voor. Ean moest op een tafel liggen af en toe werd ze wat verplaatst en ze waren zo klaar.
mn lief is een manquote:Op zondag 24 februari 2013 19:43 schreef __Isis__ het volgende:
Oh KZ wat klote![]()
Beterschap voor je lief en je meiske
Ja, dat bedoel ik toch ookquote:Op zondag 24 februari 2013 19:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
mn lief is een man![]()
![]()
![]()
Die zijn, ehhhhhhhh, ziek (ahum)
Ja weet ik. Bedoel mannen : grrrrrrrrrrrrrrrquote:Op zondag 24 februari 2013 19:45 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik toch ook![]()
Je lief EN je meiske
Nee, maar ze was ook nog erg jongquote:Op zondag 24 februari 2013 19:44 schreef Kyara het volgende:
[..]
Ja, dat wist ik inderdaad. Sterker nog, niemand begon er over dus ik heb dat zelf bij de kinderarts aangekaart. Ze hebben namelijk wel bijna 34 weken in stuit gelegen.... Vond ean het vervelend?
Oh ja hahaha, I know what you mean!! Mannen.... watjes zijn 't!quote:Op zondag 24 februari 2013 19:46 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ja weet ik. Bedoel mannen : grrrrrrrrrrrrrrr![]()
jaquote:Op zondag 24 februari 2013 19:38 schreef kleinzusje het volgende:
Jij huilde mee toch ? Phaidra ? Door onmacht ?
Gaat ie naar dr toe: ons meisje dus. Zegt hij: "Wat zijn WE ziek he ? "quote:Op zondag 24 februari 2013 19:47 schreef __Isis__ het volgende:
[..]
Oh ja hahaha, I know what you mean!! Mannen.... watjes zijn 't!
wat een drukte ineens zo. En wat fijn dat de fysio thuis komt. Ean kreeg in het z-huis wel logopedie om te kijken naar haar drinkgedrag en daarna ook pas met 4mnd om te kijken of ze van een lepeltje hapte en toen nog met 6mnd om te zien hoe brood eten ging.quote:Op zondag 24 februari 2013 19:48 schreef Kyara het volgende:
Ja, fysio komt donderdag hier thuis. Logo pas met 4 maanden geloof ik.
Dinsdag eerst naar het cb (en morgen huisbezoek van het cb....)
M ging maar 3x per week, maar dat gaan we dan maar downsizen naar 1x denk ik.quote:Op zondag 24 februari 2013 17:19 schreef pessie het volgende:
[..]
Nathan gaat om de dag. Minder vaak vind ikzelf niet fris ruiken bij hem. En a l s je de ha vraagt om die zalf krijg je em vergoed.
11 maandenquote:Op zondag 24 februari 2013 21:33 schreef Kuukske het volgende:
Morgen de 11-maandenprikjes hier. Vandaag 11 maanden
.
En verder totaal niks te melden. Veel tandjesleed, dat wel. Van 2 naar 8 tanden in 3 maanden tijd.. Dat heeft wel invloed op de kwaliteit van de nachten.
Verder wordt ons mannetje groot.
Oh! Ik heb het e.e.a. verwijderdquote:Op maandag 25 februari 2013 10:22 schreef Fee-nix het volgende:
Sorry dames, even tussendoor.
Coco, ik wil je wel antwoorden hoor, maar je inbox is vol.
Ja idd!quote:Op maandag 25 februari 2013 10:15 schreef Mineola het volgende:
Oh en ik blijf het echt heel intrigerend vinden dat baby's even oud als mijne op vijf/vier(?) flessen zitten en mijne nog altijd keurig aan z'n zes voedingen zit! Ik weet dat het absoluut niet te vergelijken is natuurlijk, en het maakt me echt niks uit, maar omdat de keren dat mijne meer dan zes keer per dag heeft gedronken de afgelopen maand (twee maanden?) echt op een hand te tellen zijn, ben ik geneigd om qua voedingsmomenten meer te kijken naar fleskindertjes dan naar andere bv-kindjes als van Zoe of Marjolijntje. Hoewel, Kwisted, Zolena, jullie geven ook bv toch? Gewoon benieuwd, op hoeveel voedingen zitten jullie? Ook zo'n strak schema als hier? Komt ook omdat de mijne zelf eigenlijk niet meer aangeeft dat hij wil drinken. Ik hou dus globaal die zes voedingsmomenten maar aan en als hij eerder wil, prima. (KJ, ik las in het bv topic dat jij met Luuk eigenlijk precies hetzelfde hebt!)
/meer iets voor t bv topic...
Ontopic: Deze week wennen op het KDV en volgende week werken! Oef, mijlpaal...
Heb ik ook wel eens over nagedacht, wat ik zou doen, maar ik denk dat je daarin meegroeit omdat je niet anders weet. Het is maar net wat je gewend bent. Net als met nachtvoedingen bijvoorbeeld.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja idd!
Ik geloof dat ik als ik in de schoenen van marjolijntje en zoe had gestaan niet meer gevoed had
Vind t knap dat ze t volhouden!
Ik ken mezelf hehe.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:09 schreef Mineola het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens over nagedacht, wat ik zou doen, maar ik denk dat je daarin meegroeit omdat je niet anders weet. Het is maar net wat je gewend bent. Net als met nachtvoedingen bijvoorbeeld.
jaa dat is zieligquote:Op maandag 25 februari 2013 11:05 schreef kleinzusje het volgende:
Dat overgeven van zo'n klein ukje is trouwens zo'n naar gezicht. Bah !
Hier bv inderdaad. Ze zit nu op 4 a 5 voedingen per dag (7-11-15-19). Ze is 5 maanden. Sinds we met bijvoeding zijn begonnen vervalt de avond/nachtvoeding steeds vaker en begint ze door te slapen.quote:Op maandag 25 februari 2013 10:15 schreef Mineola het volgende:
Oh en ik blijf het echt heel intrigerend vinden dat baby's even oud als mijne op vijf/vier(?) flessen zitten en mijne nog altijd keurig aan z'n zes voedingen zit! Ik weet dat het absoluut niet te vergelijken is natuurlijk, en het maakt me echt niks uit, maar omdat de keren dat mijne meer dan zes keer per dag heeft gedronken de afgelopen maand (twee maanden?) echt op een hand te tellen zijn, ben ik geneigd om qua voedingsmomenten meer te kijken naar fleskindertjes dan naar andere bv-kindjes als van Zoe of Marjolijntje. Hoewel, Kwisted, Zolena, jullie geven ook bv toch? Gewoon benieuwd, op hoeveel voedingen zitten jullie? Ook zo'n strak schema als hier? Komt ook omdat de mijne zelf eigenlijk niet meer aangeeft dat hij wil drinken. Ik hou dus globaal die zes voedingsmomenten maar aan en als hij eerder wil, prima. (KJ, ik las in het bv topic dat jij met Luuk eigenlijk precies hetzelfde hebt!)
/meer iets voor t bv topic...
Ontopic: Deze week wennen op het KDV en volgende week werken! Oef, mijlpaal...
Inderdaad super knap!!quote:Op maandag 25 februari 2013 11:01 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ja idd!
Ik geloof dat ik als ik in de schoenen van marjolijntje en zoe had gestaan niet meer gevoed had
Vind t knap dat ze t volhouden!
Succes Isis, dapper !quote:Op maandag 25 februari 2013 11:15 schreef __Isis__ het volgende:
Hoogtepunt vannacht: Voor het eerst langer dan 4,5 uur tussen 2 voedingen, namelijk 6,5 uur! Heerlijk om even te kunnen slapen!![]()
Dieptepunt: Ik ga vanmiddag naar de huisarts om depressieve gevoelens te bespreken. Ik ben bang dat ik een beginnende postnatale depressie heb. Ik wil er hier graag open over zijn ondanks dat ik dat erg lastig vind.
voor alle mama's van niet-slapende kindjes
Denk dat open zijn (en het onder ogen zien) één van de moeilijkste stappen is die je kunt zetten, maar tegelijkertijd ook de beste! Spuien mag altijdquote:Op maandag 25 februari 2013 11:15 schreef __Isis__ het volgende:
Hoogtepunt vannacht: Voor het eerst langer dan 4,5 uur tussen 2 voedingen, namelijk 6,5 uur! Heerlijk om even te kunnen slapen!![]()
Dieptepunt: Ik ga vanmiddag naar de huisarts om depressieve gevoelens te bespreken. Ik ben bang dat ik een beginnende postnatale depressie heb. Ik wil er hier graag open over zijn ondanks dat ik dat erg lastig vind.
voor alle mama's van niet-slapende kindjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Venus in pocketformaat
© loveli
Wij dachten dat hij probeerde op te stijgenquote:Op maandag 25 februari 2013 16:25 schreef Tante_Soesa het volgende:
Wat een heerlijke foto's! Die 'pose' op de 3e foto is ZO herkenbaar
. 'Vis op het droge' wordt hier ook de hele dag gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |