Doe ik ook regelmatig, ik zit eigenlijk te wachten tot t een keer fout gaatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:53 schreef Logician het volgende:
Oh en note to self: geen luiers meer verschonen met slaperig hoofd in bed. De 1e x plaste ze haar kleren onder daarna voelde ze nat aan dr rug bleek ze alles ook ondergepoept te hebben (incl onze lakens) weer schone kleren en luier gepakt plast ze vervolgens weer over alles heen
Jaaaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:52 schreef Mangostine het volgende:
Kwis, deze is voor die van ons:5 maanden vandaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt nu te kraaien en te rollen in de box. Zo maf, ik kan me niet eens meer voorstellen dat ie er niet bij is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lief pakje Estrys! En wat een lieve houding ook, echt een snoepje!
Riley, coole muts voor een coole meid. Wat een poppetje
Mango, wat een ontzettend knappe vent heb je!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:25 schreef Kwisted het volgende:
Ik doe ook mee!Lekker ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat haar!
![]()
Okidokiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Doe jij jouw dame s!
Die.mis ik steeds. En nu ben ik online
ik denk dat de dames dan snel op hun eigen kamer liggen....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:15 schreef Keshet het volgende:
En om je even moed in te spreken: veel prematuurtjes zuchten piepen en kreunen in hun slaap. Hard. En dat doen ze nog lang.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |