Doe ik ook regelmatig, ik zit eigenlijk te wachten tot t een keer fout gaatquote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:53 schreef Logician het volgende:
Oh en note to self: geen luiers meer verschonen met slaperig hoofd in bed. De 1e x plaste ze haar kleren onder daarna voelde ze nat aan dr rug bleek ze alles ook ondergepoept te hebben (incl onze lakens) weer schone kleren en luier gepakt plast ze vervolgens weer over alles heen
Jaaaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 10:52 schreef Mangostine het volgende:
Kwis, deze is voor die van ons:5 maanden vandaag!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ligt nu te kraaien en te rollen in de box. Zo maf, ik kan me niet eens meer voorstellen dat ie er niet bij is.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat een lief pakje Estrys! En wat een lieve houding ook, echt een snoepje!
Riley, coole muts voor een coole meid. Wat een poppetje
Mango, wat een ontzettend knappe vent heb je!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:25 schreef Kwisted het volgende:
Ik doe ook mee!Lekker ding!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat haar!
![]()
Okidokiequote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:48 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Doe jij jouw dame s!
Die.mis ik steeds. En nu ben ik online
ik denk dat de dames dan snel op hun eigen kamer liggen....quote:Op vrijdag 22 februari 2013 09:15 schreef Keshet het volgende:
En om je even moed in te spreken: veel prematuurtjes zuchten piepen en kreunen in hun slaap. Hard. En dat doen ze nog lang.
thxquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:55 schreef Cathmar het volgende:
Jaaa KZ eindelijk heb ik haar gezien! Wat een mooie meid!
Thxquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:56 schreef Kyara het volgende:
Ooooh, mooie foto's Keshet, Mango, Omen, Kwisted (dat haar!), Logi, Son en Kleinzusje!
Thxquote:
Gemistquote:Op vrijdag 22 februari 2013 12:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Okidokie
Effe kort.
Gaan zo samen badderen![]()
Niet quoten !!
7 maanden, onze prachtmeid !
verkeerde topicquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:19 schreef DaviniaHR het volgende:
Zou susie al iets gehoord hebben? Ik hoop dat ze goed nieuws heeft gehad.
Wat heeft ze nog meer qua ziekteverschijnselen ?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 16:48 schreef Zoë23 het volgende:
Wat een mooierds hier!![]()
Wat maken jullie allemaal mooie kindjes zeg![]()
Hier n zieke S, ze heeft me gister ondergespuugd en vandaag weer, 3 golven mmm.. Gelukkig had ik m'n middageten al op
Zijn samen in bad geweest, ook leuk en daarna heeft ze lang geslapen. En nu voel ik me ook ziekduizelig en misselijk. Gelukkig is A vroeg thuis
Geen idee Twink. Ja Moedermelk helpt geloof ik tegen alles, maar daar hebben wij niks aanquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Hmm iemand een tip wat je kan doen tegen een traanoogje? Denk dat de wind er op is geslagen ofzo. Ze heeft het sinds vandaag. Geen pijn en ook niet echt last denk ik .. maar ik dep het wel geregeld.
+ 1quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:33 schreef Twinkle20 het volgende:
Ahhh logi wat ligt ze lekker te dutten.. lekker warm bij mama!
quote:Op vrijdag 22 februari 2013 13:51 schreef Omentielvo het volgende:
Foto van KZ gemist.
Sonnetje wat een plaatje is jouw dochter
Logi die draagzak is mooi. En ze ligt er heerlijk in
Ik denk dat het door boventand nr 2 komt ( misschien minder fit als die doorkomen? ) bij de onderste 2 gaf ze ook veel over, bij boventand 1 ook. Weet niet waarom maar het is nu al de 4e x dat het zo gaat. Als de tand eenmaal zichtbaar is, is het overgeven ook voorbij. Verder merk ik niet zoveel aan dr, ze is wel vrolijk zolang ik bij dr ben, als ik even naar de keuken ga is ze wat mieperigquote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:34 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wat heeft ze nog meer qua ziekteverschijnselen ?
Hier ook in golven spugen en veel slapen. Verder wat jengelig, maar niet heel erg.
Gelukkig vandaag nog niet gespuugd ! Ze eet wel goed.
Shit daar had ik vier maanden terug aan moeten denken haha.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:35 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Geen idee Twink. Ja Moedermelk helpt geloof ik tegen alles, maar daar hebben wij niks aan![]()
Ook na bijv stofzuigen?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 17:37 schreef Morretje het volgende:
Oogje met een watje oid met warm water schoonmaken, het is best besmettelijk, dus steeds een nieuw plukje pakken.
Hier zijn vast ook wel dames die in hun zwangerschap bekkenklachten hebben gehad. Vraagje: Ik heb pijn in mn heupen na een dag veel dragen.. herkenbaar als bekkenprobleem?
http://jessevandervelde.c(...)len-maar-gevaarlijk/quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:18 schreef becky27 het volgende:
Ik deed het bij Noortje ook, borstvoeding in het oogje ivm prut oogje. Maar ik begreep nu dat dat weer not done is ivm eventuele spruw. Kindjes kunnen er zelfs blind van worden zegt men.
Ik hoef geen grote ruimten te stofzuigen dus dat kan ik eigenlijk niet zeggen nee..quote:
Heb hetzelfde en ben er dus ook bang voor ! Maar jouw meisje is veel kleinerquote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:25 schreef Logician het volgende:
Blegh heb sinds vanmiddag hoofdpijn, koorts en keelpijn ... ben zo bang dat ik Noa aansteek
Ja zou hetquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:36 schreef Zoë23 het volgende:
Beterschap logi
Kleinzusjegelukkig, tandjesleed is echt niet gezellig
Morretje
Ik heb er o.a. tijdens het fietsen, autorijden, stofzuigen, lang zitten, bukken, baby in bad doen, baby verschonen en traplopen veel last van. Ik voel het 24/7 maar bij die dingen word het voelbaar erger.
Twinkle
Lekkere zoete melk met veel vet![]()
Enf
Tandje!
Hoeveel maanden is ze? (weet het zo niet uit mn hoofd..mis de lijstquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:39 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja zou hetwel enorm vroeg man! Ze heeft verder nog niet onwijs veel last heb ik het idee.. Nouja, niet te hard zeggen natuurlijk
![]()
De kans is heel klein ivm de bescherming die ze van jou heeft meegekregen. Hier is de dame ook niet zoek geworden. Geen buikgriep, geen verkoudheid en hoop ook geen waterpokken.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 19:25 schreef Logician het volgende:
Blegh heb sinds vanmiddag hoofdpijn, koorts en keelpijn ... ben zo bang dat ik Noa aansteek
Maar bij 7 maanden en FV gaat dat niet op toch ?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:51 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
De kans is heel klein ivm de bescherming die ze van jou heeft meegekregen. Hier is de dame ook niet zoek geworden. Geen buikgriep, geen verkoudheid en hoop ook geen waterpokken.
Bijna 5 mndn, de 10e. heb iig al bijtringen in huisquote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:49 schreef Zoë23 het volgende:
[..]
Hoeveel maanden is ze? (weet het zo niet uit mn hoofd..mis de lijst)
S had na haar geboorte al zichtbaar een bobbeltje waar later haar 1e tandje door kwam.
Nee dan niet meer nee.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:52 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Maar bij 7 maanden en FV gaat dat niet op toch ?
+1quote:Op zaterdag 23 februari 2013 01:28 schreef Omentielvo het volgende:
Nee. Borstvoeding is juist goed voor ze.
Zie dit linkje. Totaal geen horror.
http://www.borstvoeding.com/problemen/medicijnen/bv2.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |