quote:Op donderdag 23 februari 2006 12:23 schreef Lonewolf2003 het volgende:
Ik vind baarden er stoer uitzien. Ik vind het iets übermannelijks hebben. Zoals ze vroeger al zongen:
Al die willen te kapren varen,
moeten mannen met baarden zijn,
Jan, Pier, Tjores en Corneel,
die hebben baarden, die hebben baarden,
Jan, Pier, Tjores en Corneel, die hebben baarden,
zij varen mee
In de pocket.quote:Op maandag 25 februari 2013 08:21 schreef MineraalWater het volgende:
Yea nieuwe scherm kostte 1 euro minder dan wat ik voor mijn vorige heb betaald!
#winning
Preciesquote:Op maandag 25 februari 2013 08:35 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
In de pocket.Waterijsje van kopen om te vieren
pussy! bij de mariniers zwommen we bij -20quote:Op maandag 25 februari 2013 07:59 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Jeutje. Had de afgelopen 3-4 maanden niet meer naar werk gefietst i.v.m. kou en kloteweer, die eerste keer voel je dan meteen. Houten reet
Een deel van mijn oude klasgenoten zit nu bij de mariniersquote:Op maandag 25 februari 2013 10:18 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
pussy! bij de mariniers zwommen we bij -20
Jij bent toch iets van 15 ofzo :Squote:Op maandag 25 februari 2013 10:46 schreef Flodder450 het volgende:
[..]
Een deel van mijn oude klasgenoten zit nu bij de mariniers
Beetje t kanonnenvoer :L
quote:Op maandag 25 februari 2013 10:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Jij bent toch iets van 15 ofzo :S
Hij deed net of die oud klasgenoten al veteranen warenquote:
hoe kom je daar nu bij?quote:Op maandag 25 februari 2013 10:58 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hij deed net of die oud klasgenoten al veteranen waren
Mar ik nietquote:Op maandag 25 februari 2013 10:18 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
pussy! bij de mariniers zwommen we bij -20
picfailquote:
quote:
Dat siert je !quote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bod binnengekregen op wat oude spullen, was de hoogste bieder aan het mailen dat hij langs kon komen toen ik nog even naar het één-na-hoogste bod keek. Was vijftig cent lager
Die ventjes die even met van die kutbedragen verhogenVoor die vijftig cent mag #2 langskomen.
Had mn moeder ook, Had ze wat verkocht aan iemand en toen ging hij zichzelf over bieden voor 1000000 euro zodat niemand het meer kon kopen.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bod binnengekregen op wat oude spullen, was de hoogste bieder aan het mailen dat hij langs kon komen toen ik nog even naar het één-na-hoogste bod keek. Was vijftig cent lager
Die ventjes die even met van die kutbedragen verhogenVoor die vijftig cent mag #2 langskomen.
bootje varen beren botje.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mar ik niet
Snap je? Marinier -> maar ik niet
Lijkt een beetje op elkaar
Muntgeld accepteren via Marktplaats.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ben allang blij dat wij niet van die pleuris 1$ briefjes hebben.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Muntgeld accepteren via Marktplaats.Alleen briefgeld.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Muntgeld accepteren via Marktplaats.Alleen briefgeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |