picfailquote:
quote:
Dat siert je !quote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bod binnengekregen op wat oude spullen, was de hoogste bieder aan het mailen dat hij langs kon komen toen ik nog even naar het één-na-hoogste bod keek. Was vijftig cent lager
Die ventjes die even met van die kutbedragen verhogenVoor die vijftig cent mag #2 langskomen.
Had mn moeder ook, Had ze wat verkocht aan iemand en toen ging hij zichzelf over bieden voor 1000000 euro zodat niemand het meer kon kopen.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bod binnengekregen op wat oude spullen, was de hoogste bieder aan het mailen dat hij langs kon komen toen ik nog even naar het één-na-hoogste bod keek. Was vijftig cent lager
Die ventjes die even met van die kutbedragen verhogenVoor die vijftig cent mag #2 langskomen.
bootje varen beren botje.quote:Op maandag 25 februari 2013 11:39 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Mar ik niet
Snap je? Marinier -> maar ik niet
Lijkt een beetje op elkaar
Muntgeld accepteren via Marktplaats.quote:Op maandag 25 februari 2013 12:10 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Ben allang blij dat wij niet van die pleuris 1$ briefjes hebben.quote:Op maandag 25 februari 2013 13:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Muntgeld accepteren via Marktplaats.Alleen briefgeld.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:37 schreef TJV het volgende:
[..]
Muntgeld accepteren via Marktplaats.Alleen briefgeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |