Inderdaad.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:47 schreef Tim86 het volgende:
Tja..heel knap dat hij er zo dichtbij was, maar dit was toch wel universitair choken hoor
Besmettelijk jaquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:48 schreef luckass het volgende:
Verliezen op z'n Rooowbins. Dat krijg je van die dubbelpotjes met 'm.
Het is echt te ernstig. Het ziet er op zich niet onaardig uit maar het gaat alle kanten op. Hij kan die bal niet plaatsen, altijd te laat bij de bal. Hij zwaait gewoon met zijn arm en de ene keer gaat de bal toevallig cross, de andere keer toevallig rechtdoor, en soms gewoon in het net. Volledige random slagquote:Op vrijdag 22 februari 2013 00:54 schreef luckass het volgende:
Ik moet Norrage nu toch echt gelijk geven, die backhand kan echt niet
Ik neem aan dat hij zich wel terugtrekt, anders geef je niet op in een 500-toernooi met een vrije doorgang naar de finale.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 10:05 schreef TheArt het volgende:
Wat een bagger loting in Delray Beach. Eerste ronde tegen de als 2e geplaatste Tommy Haas, die overigens wel ziek opgaf deze week.
Wilde uit frustratie 3 ballen het stadion uitrammen en bij de 3e bal raakte ie iemand in het publiek.quote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:05 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wilde uit frustratie 3 ballen uit het stadion uitrammen en bij de 3e bal raakte ie iemand in het publiek.
Hij dacht zelf ook dat hij gediskwalificeerd zou worden.quote:Op dinsdag 26 februari 2013 22:04 schreef TheArt het volgende:
Alleen een waarschuwing, dat valt nog mee.
Daar zit toch minstens 6 man publiek!quote:
ja elk jaar zo tussen Indian Wells en Miamiquote:Op donderdag 14 maart 2013 07:53 schreef Morthill het volgende:
dat is best wel een druk bezette challenger
En het enige noemenswaardige dat Roowbin ooit gewonnen heeftquote:Op donderdag 14 maart 2013 07:59 schreef franklop het volgende:
[..]
ja elk jaar zo tussen Indian Wells en Miami
Kitzbuhel niet noemenswaardig vindenquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:16 schreef Norrage het volgende:
[..]
En het enige noemenswaardige dat Roowbin ooit gewonnen heeft
Alleen die eerste dan...een beetje. In Dallas versloeg hij heel wat betere spelersquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:18 schreef franklop het volgende:
[..]
Kitzbuhel niet noemenswaardig vinden
Alleen bestond het toernooi van Dallas destijds nog niet en won Haase de grote challenger in Sunrise, dat later de licentie afstond aan Dallasquote:Op donderdag 14 maart 2013 08:47 schreef Norrage het volgende:
[..]
Alleen die eerste dan...een beetje. In Dallas versloeg hij heel wat betere spelers
Zaten toen 3 top 50 spelers tussen toch? Achl..indrukwekkender dan Kitzbuhelquote:Op donderdag 14 maart 2013 09:25 schreef Tim86 het volgende:
En zo indrukwekkend was het rijtje nou ook weer niet in 2008
Hard Robin Haase Sebastien Grosjean 5-7 7-5 6-1 Final
Hard Robin Haase Chris Guccione 6-4 6-4 1/2
Hard Robin Haase Janko Tipsarevic 6-4 1-6 6-3 1/4
Hard Robin Haase Andreas Seppi 4-6 6-3 6-4 Second
Hard Robin Haase Dominik Hrbaty 6-4 4-6 6-3 First
Seppi 40, Tipsy 41, Grosjean net erbuiten op 51quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:28 schreef Norrage het volgende:
[..]
Zaten toen 3 top 50 spelers tussen toch? Achl..indrukwekkender dan Kitzbuhel
Ik vind dit oprecht indrukwekkender dan zijn beide Kitzbüheltitels.quote:Op donderdag 14 maart 2013 09:25 schreef Tim86 het volgende:
En zo indrukwekkend was het rijtje nou ook weer niet in 2008
Hard Robin Haase Sebastien Grosjean 5-7 7-5 6-1 Final
Hard Robin Haase Chris Guccione 6-4 6-4 1/2
Hard Robin Haase Janko Tipsarevic 6-4 1-6 6-3 1/4
Hard Robin Haase Andreas Seppi 4-6 6-3 6-4 Second
Hard Robin Haase Dominik Hrbaty 6-4 4-6 6-3 First
Net als Djokovic een enorme stap gemaakt na het winnen van de Davis cupquote:Op donderdag 14 maart 2013 13:03 schreef Tim86 het volgende:
aTipsy was toen nog wel een modaal spelertje/dorpsgekkie hè
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hangt nogal van de respectievelijke posities op de rankings afquote:Op vrijdag 22 maart 2013 17:14 schreef Rosario het volgende:
Drie keer in drie maanden dezelfde persoon tegenkomen, hoe groot is die kans?
twitter:StokerSports twitterde op dinsdag 09-04-2013 om 10:16:02Sijsling was niet 100% fit (rechterknie) toen hij zondag een totaal onbelangrijk 5e potje tegen Roemenië speelde. Vandaag onderzoek in AMC. reageer retweet
Siemerinktwitter:StokerSports twitterde op dinsdag 09-04-2013 om 10:17:52In AMC moet blijken of hij kan deelnemen aan Monte-Carlo Masters. En volgende keer maar misschien niet meer voetballen heren? #neddcteam reageer retweet
Ik ook niet maar goed, hopen dat hij zijn S&V vorm beetje kan doortrekken richting grasseizoenquote:Op maandag 22 april 2013 11:26 schreef Norrage het volgende:
Slice op gravel verwacht ik stiekem niet heel veel van...
Terecht dusquote:Op maandag 22 april 2013 11:26 schreef Norrage het volgende:
Slice op gravel verwacht ik stiekem niet heel veel van...
Inderdaad. RG omdat het moet, maar verder gewoon de wat sterkere challengers opzoeken (volgende week Johannesburg?).quote:Op maandag 22 april 2013 12:00 schreef TheArt het volgende:
1-6, 3-6.
Als ik Igor was, zou ik gewoon alleen maar gaan ballen op de snellere ondergronden + Roland Garros als enige graveltoernooi van het jaar.
Het is een hoody.quote:
Ik wilde het net zeggen, lekker bezig die Rooowbinquote:
Zo speelt Paire altijd.quote:Op maandag 29 april 2013 17:57 schreef Gorzalka het volgende:
Wel zuur voor Sijsling als je niet van een tankende tegenstander kunt winnen.
Hij probeert inderdaad al zijn wedstrijden te tankenquote:
Dit is zelfs voor zijn doen (gravel, the) next level nonchalance.quote:
Nu weet ik eindelijk hoe mijn tegenstanders zich altijd voelen.quote:Op maandag 29 april 2013 18:01 schreef Norrage het volgende:
WAt lijkt het me naar tegen zo'n vent te spelen zeg
Nee. Ergens tussen de 40 en 50 is echt zijn top.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:26 schreef Wopper1 het volgende:
Als Sijsling voor langere tijd gevrijwaard blijft van blessures dan kunnen we een hoop lol gaan beleven (lees: top 20?).
Het ziet er nu wel goed uit, maar dat komt voor een groot deel ook omdat Korolev veel eerste services mist. Als hij beter gaat serveren wordt het nog wel spannend denk ik.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:33 schreef Wopper1 het volgende:
Dit zou eventueel zijn allereerste overwinning op gravel kunnen worden (op het hoogste niveau).
Dan ga ik toch eens contact opnemen met Korolevquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:33 schreef Gorzalka het volgende:
Ik lees dat Korolev een neefje is van Kournikova, nooit geweten!
die gaat trouwens met die Inglesias hoorde ik ergensquote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:35 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Dan ga ik toch eens contact opnemen met Korolev.
Mooie meid hoor die Kournikova.
En daarvoor de meest rare beslissing uit de partij.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 12:56 schreef Mykonos het volgende:
Korolev met een DF op breakpunt tegen, waar hebben we dat eerder gezien?
Dit wordt een Kitzbühel tje! 5x op rij Düsseldorf!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef Szura het volgende:
Pella staat 7-6 5-5 tegen Troicki, vergeet het uit te serveren net.
Uit die partij komt de volgende tegenstander.
Nee, volgende tegenstander komt uit Haas-Nieminen.quote:Op donderdag 23 mei 2013 15:18 schreef Szura het volgende:
Pella staat 7-6 5-5 tegen Troicki, vergeet het uit te serveren net.
Uit die partij komt de volgende tegenstander.
Die stream heb ik ook gelijk weer uitgezet. Zo slecht heb ik ze nog nooit gezienquote:Op donderdag 23 mei 2013 14:48 schreef truedestiny het volgende:
Nu bezig, jammer genoeg niet op de tv baan. Ik heb wel een stream gevonden maar bespaar jezelf de moeite.
quote:Op donderdag 23 mei 2013 18:51 schreef XL het volgende:
Woohoo sijs!
ik zie ook de nos headline al, wanneer hij in Parijs de eerste ronde van djoko verliest (evt. draw heb ik nog niet gezien, gokje: hij loot djoko)
Sijsling kan goede lijn niet voortzetten!
nu op eurosport 1quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:56 schreef lytsewiete het volgende:
Wanneer wordt de halve finale?? gespeeld?
Ze gaan bijna de baan op.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 15:56 schreef lytsewiete het volgende:
Wanneer wordt de halve finale?? gespeeld?
30~35% ofzo.quote:
Terecht, alleen Norrage heeft er een hekel aanquote:
quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Terecht, alleen Norrage heeft er een hekel aan.
Ha ja, daarom ben ik er ook op gaan letten.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Ultiem gebruik maken van de week voor een Grand Slam!quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:36 schreef XL het volgende:
Whehe... wat een grap! Sijsling in een ATP finale!
6-3 Nieminen dusquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:36 schreef XL het volgende:
De verrassing lijkt me vooral dat het op gravel is.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:36 schreef XL het volgende:
Ik mag hopen dat ik niet de enige benquote:Op vrijdag 24 mei 2013 17:31 schreef Gorzalka het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |