nou blijkbaar wel hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:35 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
oke dan
Denk je nou echt dat ik het zou vergeten als jij hier was
toen ik dat liedje voor het eerst hoorde, ik wist niet wat 1D was. Slechts één meisje in de klas kende die jonguns en liet het zienquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:35 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
baby thats what makes you beautiful
mag altijd, meer dan welkomquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:36 schreef msacras het volgende:
Ja bietsj ik moest je gewoon ook gequote hebben in vorige topic enzo
enzo enzoquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:37 schreef Beach het volgende:
[..]
mag altijd, meer dan welkom
okeegenoeggeslijm
Dat zou ik op mijn sterfbed nog weten danquote:
Dat ik het geen leuke muziek vindt, maar als jij er blij van wordtquote:
ja hequote:
Nou blijkbaar heb je een slecht geheugenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dat zou ik op mijn sterfbed nog weten dan
is mn guilty pleasure enzoquote:Dat ik het geen leuke muziek vindt, maar als jij er blij van wordt
knabquote:
okquote:
checkquote:
Schaamlippenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
GAY GAYquote:
Als je een engel ziet vergeet je dat toch ook nietquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:38 schreef msacras het volgende:
[..]
Nou blijkbaar heb je een slecht geheugen
[..]
is mn guilty pleasure enzo
heb je er ooit naar geluisterd?
ekiaam?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:40 schreef msacras het volgende:
MIJN NAAM IS LEKKER MAKKELIJK ACHTERSTEVOREN TE SPELLEN
Voor muziek?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
Ik moet dat nummer binnenkort gaan zingen
hihaho
*sarcasmequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:40 schreef msacras het volgende:
MIJN NAAM IS LEKKER MAKKELIJK ACHTERSTEVOREN TE SPELLEN
Kan je goed zingen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
Ik moet dat nummer binnenkort gaan zingen
hihaho
Zo gaat het damespaard, het damespaard, het damespaardquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:41 schreef Taexon het volgende:
Zo gaat het herenpaard, het herenpaard, het herenpaard!!
Zo gaat de boerenknol, de boerenknol, de boerenknolquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zo gaat het damespaard, het damespaard, het damespaard
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je een engel ziet vergeet je dat toch ook niet
Logisch, die is geschreven door Ed Sheeran, en Ed Sheerenquote:Ja, ik vind little things eigenlijk wel meevallen, maar dat moet je niet doorvertellen oke
watquote:
Klefquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
Barbie houdt echt heel veel mensen op NU.nl bezig, bijna 400 reacties enzo
Allemaal negatief
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
Barbie houdt echt heel veel mensen op NU.nl bezig, bijna 400 reacties enzo
Allemaal negatief
Stiekem vind je het wel leukquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
[..]
Logisch, die is geschreven door Ed Sheeran, en Ed Sheeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mai mai mai mai gif me luvquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stiekem vind je het wel leuk
Ed Sheeran vind ik wel leuk ja
gigje? Is dat zoiets als 'knab'quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee gewoon want leuk, gigje enzo
je vergeet t streepjequote:
hiiiiquote:
niet dat je me zomaar bent vergetenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stiekem vind je het wel leuk
quote:Ed Sheeran vind ik wel leuk ja
quote:
haha nee, een gigquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gigje? Is dat zoiets als 'knab'
Jij bent gewoon niet gekomen GEEF HET MAAR TOE JAquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:45 schreef msacras het volgende:
[..]
niet dat je me zomaar bent vergeten
[..]
Ooh oke, leuk dat je dat doet!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:46 schreef msacras het volgende:
[..]
haha nee, een gig
http://en.wikipedia.org/wiki/Gig_(musical_performance)
Op zich is het net zoiets als knab.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:46 schreef msacras het volgende:
[..]
haha nee, een gig
http://en.wikipedia.org/wiki/Gig_(musical_performance)
morgenquote:
Aardig van jequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
GAY GAY![]()
leila doe ik er in voor jou
ninjaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nadat ze SSB tegen mij heeft gespeeld ja
Waar was je?quote:
Wie kies je meestal SSBB?quote:
Pikachuquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wie kies je meestal SSBB?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tot morgen Zeeland Centraal 15:00
weet jij nog wat goeie muziek veur mij? jij hebt op zich wel smaakquote:
haha ligt eraan wat je wil horen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
weet jij nog wat goeie muziek veur mij? jij hebt op zich wel smaak![]()
ik ben door m'n afspeellijsten heen xd
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tot morgen Zeeland Centraal 15:00
quote:
Ah, en hoe waren de ontwenningsverschijnselen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik zat in de tussentijd in een afkickkliniek, want de dokter zei dat ik teveel swag had
Nah, iig geen rock/metal/hardcore. Want dat vind ik niet heel erg muziek. Nouja rock nog wel trouwens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha ligt eraan wat je wil horen?
Link of kirbyquote:
Zeg het maarquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah, iig geen rock/metal/hardcore. Want dat vind ik niet heel erg muziek. Nouja rock nog wel trouwens.
Chicks houden wat meer afstand, maar over het algemeen gaat het nog wel lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, en hoe waren de ontwenningsverschijnselen?
Gaygay!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik zat in de tussentijd in een afkickkliniek, want de dokter zei dat ik teveel swag had
Rustig opbouwen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Chicks houden wat meer afstand, maar over het algemeen gaat het nog wel lekker
Hee, goed op de kinders gelet hier toen ik weg was?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Gaygay!
Lang niet gezien ouwe swaggerboy!
Snow Patrol. Muse. Live. Keane. Mumford&Sonsquote:
Ja hoor ze leven allemaal nog, voor de zekerheid heb ik Heppie 2x gecheckt! (dat is de vriend van hypo)quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hee, goed op de kinders gelet hier toen ik weg was?
Mumford&Sons ken ik welquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snow Patrol. Muse. Live. Keane. Mumford&Sons
Little Lion Manquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mumford&Sons ken ik wel![]()
Dat ene liedje wordt doodgedraaid op de radio![]()
en was ook al push op MTV, vond em eerst wel leuk maar kan em nu al niet meer uitstaan![]()
![]()
Snow Patrol ken ik ook wel
quote:
Prima.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zal wel lukken, hoe staat het met jou?
kirby eet je op gquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oja Kirby kan best lastig zijn denk ik
Nee Little Lion Man is van Mumford&Sonsquote:
Liggen nu vast en zeker te neuken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja hoor ze leven allemaal nog, voor de zekerheid heb ik Heppie 2x gecheckt! (dat is de vriend van hypo)
Run is ook mooiquote:
Nouja zo erg hou ik ze nou ook weer niet in de gaten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Liggen nu vast en zeker te neuken?
Just say yes.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Run is ook mooi
Set fire to the first bar
Welke gaten?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Nouja zo erg hou ik ze nou ook weer niet in de gaten.
Ik vind Kurt meer bij me passen dan Dwaaloogquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jammer trouwens dat je je UI hebt vervangen
Oh lol.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Little Lion Man is van Mumford&Sons
Zaterdag weer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Liggen nu vast en zeker te neuken?
Die mooie kaaklijn hebben jullie gemeen jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind Kurt meer bij me passen dan Dwaaloog
Wel mooi nummer opzich jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:59 schreef JRRY het volgende:
Nah deze vind ik toch leuker hoor Fok-it
Alleen zaterdag?quote:
Wat lief gaygay. Heb je een bromance gehad op de kliniek?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:59 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Die mooie kaaklijn hebben jullie gemeen ja
Wat een konijn ben jij.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En zondag. En maandag ( ik dwing je gewoon om hier te blijven dan)
De hele planning is al gemaakt joh. Alleen de exacte tijden nog even bekijken.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:00 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Weet je al welke standjes?
Ik vind jouw planning goed.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:00 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
En zondag. En maandag ( ik dwing je gewoon om hier te blijven dan)
Slechts wat one night stands met d verpleegstersquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat lief gaygay. Heb je een bromance gehad op de kliniek?
Echt geweldige, veelzijdige artiest Labrinth.quote:
Op seks met heppie? Daar kan ik geen oordeel over geven.quote:
Slim van je.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:01 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
De hele planning is al gemaakt joh. Alleen de exacte tijden nog even bekijken.
Ik hoop dat die Harlem Shake-hype zo snel voorbij isquote:
Niks mis mee verder. Maar probeer toch maar niet uit.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:02 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op seks met heppie? Daar kan ik geen oordeel over geven.
ja alsjeblieft zegquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Harlem Shake-hype zo snel voorbij is
neuh deze.quote:
ben enigzins depressief momenteel, faka met jou danquote:
En met Hypo?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:03 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Niks mis mee verder. Maar probeer toch maar niet uit.
Ja ik hoop het ookquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoop dat die Harlem Shake-hype zo snel voorbij is
Het is geen dans maar een wasmachinequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef JRRY het volgende:
[..]
neuh deze.
die dansjes erbij boeien mij geen kut eigenlijk
Niets te klagen, hoop te prijzen.quote:
Sla het eruit... Gaat wel, vakantie..quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
ben enigzins depressief momenteel, faka met jou dan
Zo heurt hetquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Niets te klagen, hoop te prijzen.
Dus hij gaat je niet opeens verassen, nee?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Anders slaat ons autisme toe.
Tot de dood ons scheidt??quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:04 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Nu kom je nooit meer van me af
dat is veel te eng johquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus hij gaat je niet opeens verassen, nee?
30 minuten maar?quote:
Ik was in voor rollenspel maar zij wou niet.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:05 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus hij gaat je niet opeens verassen, nee?
En een goede dag?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:06 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
op een slechte dag ja
Jij was de loodgieter en zij de onschuldige huisvrouw?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik was in voor rollenspel maar zij wou niet.
Ik weet niet, denk niet dat Hypo er blij mee zou wezen als ik het zou weten.quote:
De dood is niet voor mij weggelegd, ben helaas gedoemd om voor eeuwig de wereld te verkennen, kennis op te nemen en iedereen lastig te vallen. Maar ik zal 2 keer op de hoorn blazen als je je laatste adem uitblaast en ik ben er op je trouwdagquote:
je gaat zoveel pijn krijgen hequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik moet morgen om 8:30 bij de tandarts zijn
Neen, rijinstructeur. 'Nu leg je je hand op de pook'quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was de loodgieter en zij de onschuldige huisvrouw?
Wie heeft er nou de broek aan in jullie relatie?!quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik was in voor rollenspel maar zij wou niet.
ja gelukkig ben je zo liefquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet niet, denk niet dat Hypo er blij mee zou wezen als ik het zou weten.
jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus jullie hebben gewoon saaie, geesteloze seks? Leuk!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neen, rijinstructeur. 'Nu leg je je hand op de pook'
Geen van ons draagt eigenlijk een broek als we samen zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wie heeft er nou de broek aan in jullie relatie?!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neen, rijinstructeur. 'Nu leg je je hand op de pook'
Trouwdag duurt nog wel even.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De dood is niet voor mij weggelegd, ben helaas gedoemd om voor eeuwig de wereld te verkennen, kennis op te nemen en iedereen lastig te vallen. Maar ik zal 2 keer op de hoorn blazen als je je laatste adem uitblaast en ik ben er op je trouwdag
Ik ben wel lief ja, soms.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gelukkig ben je zo lief
gezellig naakt bij je (schoon)ouders op de knabquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen van ons draagt eigenlijk een broek als we samen zijn.
wel latex?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen van ons draagt eigenlijk een broek als we samen zijn.
Niets mis mee. Verhoogt de spanning.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gezellig naakt bij je (schoon)ouders op de knab
Ik draag soms een tijgerstring.quote:
ach, zo kan je je schoonmoeder een stuk positiever gaan zien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gezellig naakt bij je (schoon)ouders op de knab
Haar moeder vindt mij lief en zorgzaam.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ach, zo kan je je schoonmoeder een stuk positiever gaan zien.
watquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ach, zo kan je je schoonmoeder een stuk positiever gaan zien.
En verstandig.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haar moeder vindt mij lief en zorgzaam.
Dan heb je het goed voor elkaar. Ook na het nachtelijke gebonk tegen de muren?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Haar moeder vindt mij lief en zorgzaam.
Laten we dat maar achterwege laten.quote:
Ze zegt niets, maar Hypo zegt dat op het moment dat ik weg ben zij haar aankijkt van 'Ik weet wat jullie hebben gedaan' dus mwaquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je het goed voor elkaar. Ook na het nachtelijke gebonk tegen de muren?
ja ditquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze zegt niets, maar Hypo zegt dat op het moment dat ik weg ben zij haar aankijkt van 'Ik weet wat jullie hebben gedaan' dus mwa
I know what you did last night'quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:13 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ze zegt niets, maar Hypo zegt dat op het moment dat ik weg ben zij haar aankijkt van 'Ik weet wat jullie hebben gedaan' dus mwa
Zelf geen last van dus geen problemen.quote:
en dan binnenkomen en overal kleren op de grond en het dan nog steeds niet begrijpenquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zelf geen last van dus geen problemen.
Mijn ouders zijn weer precies het tegenovergestelde'Ja waarom mogen we niet binnenkomen dan'
![]()
Ach mijn ouders zijn zo openquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:14 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Zelf geen last van dus geen problemen.
Mijn ouders zijn weer precies het tegenovergestelde'Ja waarom mogen we niet binnenkomen dan'
![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach mijn ouders zijn zo open![]()
Mijn broertje heeft een vriend, en hij heeft vaak last van misselijkheid in de ochtend, kan niks eten, moeite met tandenpoetsen.
En dan komt er gewoon een opmerking uit van: Oh dat is wel pech voor *vriendje* dan als je sochtends niks in je mond wil![]()
![]()
Whehequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mijn broertje heeft een vriend, en hij heeft vaak last van misselijkheid in de ochtend, kan niks eten, moeite met tandenpoetsen.
En dan komt er gewoon een opmerking uit van: Oh dat is wel pech voor *vriendje* dan als je sochtends niks in je mond wil![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dan heb je het goed voor elkaar. Ook na het nachtelijke gebonk tegen de muren?
Ja dat schijn je te krijgen als je slikt.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
![]()
tevens: wat een homo.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
![]()
Ervaring mee?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat schijn je te krijgen als je slikt.
Ik hoorde ze laatst ook behoorlijk tekeer gaanquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:18 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja dat schijn je te krijgen als je slikt.
quote:
pr gemacht.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:19 schreef msacras het volgende:
Dus pizza zit je al klaar voor een topickaap voor ons briljante naam?
Voor jou zit ik altijd toch klaarquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:19 schreef msacras het volgende:
Dus pizza zit je al klaar voor een topickaap voor ons briljante naam?
En dan ga jij die ene bezigheid verrichten?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik hoorde ze laatst ook behoorlijk tekeer gaan![]()
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Voor jou zit ik altijd toch klaar
Nu evene een teiltje pakken, dat was wel heel cliché namelijk
AIVD ingelichtquote:
Wat een hoer ben jij ook hequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
En dan ga jij die ene bezigheid verrichten?
Zaterdag pas.quote:
toy box?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:21 schreef JRRY het volgende:
nananannanana nanananna nanannaananan nanannanana
Waar?quote:
artez, schrijversopleidingquote:
Ah, dat is dat Creative Writing toch?quote:
ja, ik zei voor de grap dat ik dan gewoon weg gaquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:23 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
ja dat vertelde je.
wel stom als je er geen zin in hebt![]()
FUCK THE SYSTEMquote:
jepquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, dat is dat Creative Writing toch?
Ah wel gewoon leuk om te kijken daar tochquote:
fok.rarquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
SpaceInvaders wilt webcamseks :/
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
ja hequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:25 schreef EugeneKrabs het volgende:
ja dat is zoquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:25 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah wel gewoon leuk om te kijken daar toch
Lekker hoorquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:25 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
ja he
Msacras wat vind je van appels?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |