Aardig van jequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:39 schreef supersof het volgende:
[..]
GAY GAY![]()
leila doe ik er in voor jou
ninjaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:49 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Nadat ze SSB tegen mij heeft gespeeld ja
Waar was je?quote:
Wie kies je meestal SSBB?quote:
Pikachuquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Wie kies je meestal SSBB?
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tot morgen Zeeland Centraal 15:00
weet jij nog wat goeie muziek veur mij? jij hebt op zich wel smaakquote:
haha ligt eraan wat je wil horen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef JRRY het volgende:
[..]
weet jij nog wat goeie muziek veur mij? jij hebt op zich wel smaak![]()
ik ben door m'n afspeellijsten heen xd
quote:
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:51 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Tot morgen Zeeland Centraal 15:00
quote:
Ah, en hoe waren de ontwenningsverschijnselen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik zat in de tussentijd in een afkickkliniek, want de dokter zei dat ik teveel swag had
Nah, iig geen rock/metal/hardcore. Want dat vind ik niet heel erg muziek. Nouja rock nog wel trouwens.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
haha ligt eraan wat je wil horen?
Link of kirbyquote:
Zeg het maarquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef JRRY het volgende:
[..]
Nah, iig geen rock/metal/hardcore. Want dat vind ik niet heel erg muziek. Nouja rock nog wel trouwens.
Chicks houden wat meer afstand, maar over het algemeen gaat het nog wel lekkerquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ah, en hoe waren de ontwenningsverschijnselen?
Gaygay!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:52 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Ik zat in de tussentijd in een afkickkliniek, want de dokter zei dat ik teveel swag had
Rustig opbouwen.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Chicks houden wat meer afstand, maar over het algemeen gaat het nog wel lekker
Hee, goed op de kinders gelet hier toen ik weg was?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Gaygay!
Lang niet gezien ouwe swaggerboy!
Snow Patrol. Muse. Live. Keane. Mumford&Sonsquote:
Ja hoor ze leven allemaal nog, voor de zekerheid heb ik Heppie 2x gecheckt! (dat is de vriend van hypo)quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Hee, goed op de kinders gelet hier toen ik weg was?
Mumford&Sons ken ik welquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Snow Patrol. Muse. Live. Keane. Mumford&Sons
Little Lion Manquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:55 schreef JRRY het volgende:
[..]
Mumford&Sons ken ik wel![]()
Dat ene liedje wordt doodgedraaid op de radio![]()
en was ook al push op MTV, vond em eerst wel leuk maar kan em nu al niet meer uitstaan![]()
![]()
Snow Patrol ken ik ook wel
quote:
Prima.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:55 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Zal wel lukken, hoe staat het met jou?
kirby eet je op gquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:56 schreef EugeneKrabs het volgende:
[..]
Oja Kirby kan best lastig zijn denk ik
Nee Little Lion Man is van Mumford&Sonsquote:
Liggen nu vast en zeker te neuken?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:55 schreef nodig het volgende:
[..]
Ja hoor ze leven allemaal nog, voor de zekerheid heb ik Heppie 2x gecheckt! (dat is de vriend van hypo)
Run is ook mooiquote:
Nouja zo erg hou ik ze nou ook weer niet in de gaten.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Liggen nu vast en zeker te neuken?
Just say yes.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Run is ook mooi
Set fire to the first bar
Welke gaten?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef nodig het volgende:
[..]
Nouja zo erg hou ik ze nou ook weer niet in de gaten.
Ik vind Kurt meer bij me passen dan Dwaaloogquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Jammer trouwens dat je je UI hebt vervangen
Oh lol.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee Little Lion Man is van Mumford&Sons
Zaterdag weer.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:57 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
Liggen nu vast en zeker te neuken?
Die mooie kaaklijn hebben jullie gemeen jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vind Kurt meer bij me passen dan Dwaaloog
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |