Voor muziek?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
Ik moet dat nummer binnenkort gaan zingen
hihaho
*sarcasmequote:Op donderdag 21 februari 2013 22:40 schreef msacras het volgende:
MIJN NAAM IS LEKKER MAKKELIJK ACHTERSTEVOREN TE SPELLEN
Kan je goed zingen?quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:39 schreef msacras het volgende:
Ik moet dat nummer binnenkort gaan zingen
hihaho
Zo gaat het damespaard, het damespaard, het damespaardquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:41 schreef Taexon het volgende:
Zo gaat het herenpaard, het herenpaard, het herenpaard!!
Zo gaat de boerenknol, de boerenknol, de boerenknolquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:41 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Zo gaat het damespaard, het damespaard, het damespaard
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:40 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Als je een engel ziet vergeet je dat toch ook niet
Logisch, die is geschreven door Ed Sheeran, en Ed Sheerenquote:Ja, ik vind little things eigenlijk wel meevallen, maar dat moet je niet doorvertellen oke
watquote:
Klefquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
Barbie houdt echt heel veel mensen op NU.nl bezig, bijna 400 reacties enzo
Allemaal negatief
quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:43 schreef JRRY het volgende:
Barbie houdt echt heel veel mensen op NU.nl bezig, bijna 400 reacties enzo
Allemaal negatief
Stiekem vind je het wel leukquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
[..]![]()
[..]
Logisch, die is geschreven door Ed Sheeran, en Ed Sheeren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
mai mai mai mai gif me luvquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stiekem vind je het wel leuk
Ed Sheeran vind ik wel leuk ja
gigje? Is dat zoiets als 'knab'quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:43 schreef msacras het volgende:
[..]
Nee gewoon want leuk, gigje enzo
je vergeet t streepjequote:
hiiiiquote:
niet dat je me zomaar bent vergetenquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Stiekem vind je het wel leuk
quote:Ed Sheeran vind ik wel leuk ja
quote:
haha nee, een gigquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
gigje? Is dat zoiets als 'knab'
Jij bent gewoon niet gekomen GEEF HET MAAR TOE JAquote:Op donderdag 21 februari 2013 22:45 schreef msacras het volgende:
[..]
niet dat je me zomaar bent vergeten
[..]
Ooh oke, leuk dat je dat doet!quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:46 schreef msacras het volgende:
[..]
haha nee, een gig
http://en.wikipedia.org/wiki/Gig_(musical_performance)
Op zich is het net zoiets als knab.quote:Op donderdag 21 februari 2013 22:46 schreef msacras het volgende:
[..]
haha nee, een gig
http://en.wikipedia.org/wiki/Gig_(musical_performance)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |