Ik weet niet, denk niet dat Hypo er blij mee zou wezen als ik het zou weten.quote:
De dood is niet voor mij weggelegd, ben helaas gedoemd om voor eeuwig de wereld te verkennen, kennis op te nemen en iedereen lastig te vallen. Maar ik zal 2 keer op de hoorn blazen als je je laatste adem uitblaast en ik ben er op je trouwdagquote:
je gaat zoveel pijn krijgen hequote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik moet morgen om 8:30 bij de tandarts zijn
Neen, rijinstructeur. 'Nu leg je je hand op de pook'quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij was de loodgieter en zij de onschuldige huisvrouw?
Wie heeft er nou de broek aan in jullie relatie?!quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik was in voor rollenspel maar zij wou niet.
ja gelukkig ben je zo liefquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik weet niet, denk niet dat Hypo er blij mee zou wezen als ik het zou weten.
jaquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:07 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Dus jullie hebben gewoon saaie, geesteloze seks? Leuk!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neen, rijinstructeur. 'Nu leg je je hand op de pook'
Geen van ons draagt eigenlijk een broek als we samen zijn.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Wie heeft er nou de broek aan in jullie relatie?!
quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Neen, rijinstructeur. 'Nu leg je je hand op de pook'
Trouwdag duurt nog wel even.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
De dood is niet voor mij weggelegd, ben helaas gedoemd om voor eeuwig de wereld te verkennen, kennis op te nemen en iedereen lastig te vallen. Maar ik zal 2 keer op de hoorn blazen als je je laatste adem uitblaast en ik ben er op je trouwdag
Ik ben wel lief ja, soms.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:08 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
ja gelukkig ben je zo lief
gezellig naakt bij je (schoon)ouders op de knabquote:Op donderdag 21 februari 2013 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen van ons draagt eigenlijk een broek als we samen zijn.
wel latex?quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Geen van ons draagt eigenlijk een broek als we samen zijn.
Niets mis mee. Verhoogt de spanning.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gezellig naakt bij je (schoon)ouders op de knab
Ik draag soms een tijgerstring.quote:
ach, zo kan je je schoonmoeder een stuk positiever gaan zien.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:10 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
gezellig naakt bij je (schoon)ouders op de knab
Haar moeder vindt mij lief en zorgzaam.quote:Op donderdag 21 februari 2013 23:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ach, zo kan je je schoonmoeder een stuk positiever gaan zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |