quote:Op dinsdag 26 februari 2013 21:41 schreef PeterKelder het volgende:
Holy fuck, over de aflevering van morgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:29 schreef roos85 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:30 schreef PeterKelder het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:31 schreef roos85 het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 13:26 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Blijkbaar waren die spoilers van 11 t/m 15 maart dus nep, aangezien tvgids.tv een heel andere spoiler voor 11 maart heeft :Thanks, haal ik ze in ieder geval van mijn site afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Verrek zeg.quote:Op woensdag 27 februari 2013 17:03 schreef PeterKelder het volgende:
Trouwens, die chauffeur die Anita aanreed is een oude bekendeIk zie het nu pas, terwijl ik deze scènes al meerdere malen heb gezien
Je zult het vanzelf zien in seizoen 3 en 4quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik zie het eigenlijk niet.![]()
Maar ben nu wel benieuwd!
quote:Op woensdag 27 februari 2013 19:21 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je zult het vanzelf zien in seizoen 3 en 4
Ahquote:Op woensdag 27 februari 2013 19:28 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Ik ben er nu ook achter wie het is.![]()
Ik vroeg me al af waar dat deuntje ook al weer vandaan kwam.quote:Op woensdag 27 februari 2013 20:24 schreef amaranta het volgende:
En wat vonden jullie van het Turks Fruit fluitdeuntje tijdens het fietsritje van dinges en dinges.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:02 schreef PeterKelder het volgende:
Shortie:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef Frey het volgende:
quote:Op woensdag 27 februari 2013 21:05 schreef Frey het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |