En heel naïef. Ze zegt dat Noud de officiële vader is terwijl Mike zo het tegendeel kan bewijzen via die DNA test die hij voorstelde.quote:
Dat kind is ook gewoon compleet wereldvreemd. Denkt dat je alles en iedereen kunt omkopen en van 'nee' heeft ze nooit gehoord.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:06 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ze heeft weleens betere periode's gehad ja, ze moet nu toch 20 voorstellen? Ze gedraagt zich soms nog kinderachtiger dan toen de Marly-Nina net de serie in kwam.
Zit wat in, ik denk dat het wat spannender zou worden als ze die families wat meer de centrale rol zouden geven. Maar ook zou er een soort verbindende factor in werk moeten zijn.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:16 schreef Koosnaam het volgende:
In ieder geval geen vervelende aflevering tot nog toe.
Zolang het gaat om de familie Bouwhuis en Sanders. Kan ik er prima na kijken!
Morgen komt een dubbele Bingspecial. Vijftig minuten lang de strijd tussen Sjors en Aysen over Bings aandacht!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:16 schreef Koosnaam het volgende:
In ieder geval geen vervelende aflevering tot nog toe.
Zolang het gaat om de familie Bouwhuis en Sanders. Kan ik er prima na kijken!
En Maxime..quote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Kan René Meijer niet terugkomen voor Nina
Dat ben ik met jou eens.quote:Op maandag 25 februari 2013 20:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Zit wat in, ik denk dat het wat spannender zou worden als ze die families wat meer de centrale rol zouden geven. Maar ook zou er een soort verbindende factor in werk moeten zijn.
Dit kunnen we ongetwijfeld nog wel verwachten ja!quote:Op maandag 25 februari 2013 20:21 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Morgen komt een dubbele Bingspecial. Vijftig minuten lang de strijd tussen Sjors en Aysen over Bings aandacht!
[ afbeelding ]
Tevens staat er volgende week een Verliefd op Ibizaspecial gepland. Heel Moerdijk gaat naar Ibiza, waar zich de nodige conflicten voordoen! Zo zoenen Wiet en Lorena... Of was het nou Lucas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |