Sowieso te gek voor woorden dat ze dat stuk schoren van een Mike, geld wil geven om haar met rust te laten.quote:Op vrijdag 22 februari 2013 20:12 schreef Kyubey het volgende:
"Ga weg! Donder op!"
"Je moet me helpen. Vertrouw me maar gewoon en geef me geld!"
Bowien was eerst een tijdelijk personage, jaquote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:22 schreef LetsGame het volgende:
Waar is Bowien eigenlijk op de castfoto van seizoen 8? Was eerst geen vast personage?
Ik dacht dat Hedwig dat ook was en zij staat er wel op?quote:Op zaterdag 23 februari 2013 12:36 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Bowien was eerst een tijdelijk personage, ja
Ludo komt erachter en maandag staat Ludo buiten in het donker oog in oog met Mike, alleen die scène zit niet duidelijk in de shortie.quote:Op zaterdag 23 februari 2013 09:52 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Sowieso te gek voor woorden dat ze dat stuk schoren van een Mike, geld wil geven om haar met rust te laten.
Voor het zelfde geval had Ludo dit op nostalgische wijze opgelost voor zijn prinses, zonder dat het ook maar één cent had hoeven kosten. Maar zo nostalgisch zijn de hedendaagse schrijvers niet meer.![]()
En die ene Aysen, wat een sloeber is zij. Tuurlijk gaat Sjors weer achter Bing aan, ze mist immers zijn ding, en tot slot was het vreemdgaan met Aysen immers de oorzaak van hun scheiding.
Sjors komt even "wraaknemen".
Nieuwe app RTL; wie is zwanger na deze threesome?quote:Op vrijdag 22 februari 2013 18:26 schreef loezzzje het volgende:
Ik zie gewoon een Aysen, Sjors, Bing threesome aankomen
quote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:27 schreef Frey het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)_algo=2#.USjRJawud8E
We kunnen nu hier kijken.
Omg heldquote:Op zaterdag 23 februari 2013 15:27 schreef Frey het volgende:
http://www.dailymotion.co(...)_algo=2#.USjRJawud8E
We kunnen nu hier kijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op zondag 24 februari 2013 16:45 schreef Amarantha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het maar niet zoiets wordt van: Maxime wil wraak nemen op Janine en huurt een dubbelganger van Simon in.quote:Rick Engelkes ziet gastrol in GTST wel zitten
Rick Engelkes ziet het best zitten om voor enige tijd terug te keren in Goede Tijden Slechte Tijden, de serie die hem landelijke bekendheid gaf. Dat vertelt de acteur in 100% NL Magazine. Het zou de derde terugkeer zijn van zijn personage dokter Simon in de RTL 4-soapserie. “Ik zeg nooit nooit. Het lijkt me hartstikke leuk om dat ooit nog eens voor een kortere periode te doen. Wie weet, als de serie 25 jaar bestaat, dat lijkt me wel een leuk momentje“, zegt de inmiddels 53-jarige acteur.
Begin jaren negentig was Engelkes vier jaar lang te zien als dokter Simon. Eind jaren negentig en in 2003 keerde hij terug voor een gastrol in de serie.
In het najaar van 2015 viert GTST haar 25-jarig jubileum.
Breng ze alsjeblieft niet op ideeën...quote:Op maandag 25 februari 2013 12:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Als het maar niet zoiets wordt van: Maxime wil wraak nemen op Janine en huurt een dubbelganger van Simon in.
quote:Op maandag 25 februari 2013 13:08 schreef PeterKelder het volgende:
Beter maken ze gewoon een nieuwe versie van de reünie, bij het 25-jarig jubileum
Neuh, gewoon de écht oude bekenden: Stan, Fatima, Daniël, Simon, Linda, Marieke, Mark, Frits, Martine, Helen, Remco, John, Dian, Kim, Julian, Jessica, Hedwig, Arthur, Anita, Stefano, Marcus, Benjamin, Robin, Ray, Martijn, Irene en natuurlijk Arnie (Reinout moet gewoon niet zo zeuren, en daarbij kan die belachelijke babywisseling in 1 keer ongedaan worden gemaakt).quote:Op maandag 25 februari 2013 13:32 schreef Frey het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Als er maar niet alleen personages uit de laatste 10 jaar komen.
quote:Op zondag 24 februari 2013 11:26 schreef PeterKelder het volgende:
De volledige spoilers van 4 t/m 8 maart:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij is doodgeschoten...quote:Op maandag 25 februari 2013 12:18 schreef Frey het volgende:
[..]
Als het maar niet zoiets wordt van: Maxime wil wraak nemen op Janine en huurt een dubbelganger van Simon in.
Hij is al twee keer eerder doodverklaard, remember?quote:
Charlotte Besijn mag met God's (en hiermee bedoel ik Rogier Proper, die de aflevering zal schrijven) gratie de aflevering regisseren, en bij Lieke wordt de toegang tot de opnamestudio's ontzegdquote:Enneh, ik ben bang dat er bij een 25-jaar Reünie-aflevering de boventoon door Charlotte Besijn en Lieke van Lexmond gevoerd wordt.
quote:Op zondag 24 februari 2013 21:50 schreef Koosnaam het volgende:
[..]Een personage in de leader zetten voor 3 maanden is nooit gebeurdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenslag werpt schaduw op geluk.
Mijn God, dat besef ik nu pasquote:Op maandag 25 februari 2013 14:29 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hij is al twee keer eerder doodverklaard, remember?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |